@mrijn hahahah komt me bekend voor dat agresief en boos zijn buien hahah maar als ik me huilbui heb dan is me mannetje heel erg bezorgd en dan denkt ie dat het komt door iets wat hij heeft gezegt of gedaan terwijl dat dus niet zo is hij weet nog steeds niet na 2 eerdere zwangerschappen hoe die dan met me om moet gaan hihihi hij pakt me dan wel altijd lekker vast en dan ga ik nog harder janken en meestal zegt ie dan je gaat zo toch wel weer lachen he en door zn opmerkingen moet ik dan uiteindelijk wel lache zo schattig hihi. ik woon trouwens sinds 3 jaar in zeeuws-vlaanderen daarvoor 4 jaar in katwijk zh gewoond ben oorspronkelijk amsterdams maar door me mannetje toen verhuisd naar katwijk. en uiteindelijk hier beland (vraag me niet waarom) groetjes
@Sofieke en Noor28: welkom hier en natuurlijk heel erg gefeliciteerd! Het is hier ontzettend gezellig..... Jeetje zeg een aantal meiden hebben echt al een buikje... hier zie je een heeeeeeeeeeele kleine bolling die 's avonds wel meer is dan s ochtends.. maar nog niet een foto waard zeg maar.... hihihi... maar van mij hoeft het met het oog op mijn trouwjurk ook nog niet zo hard te gaan .... Hier af en toe ook last van die darmen... had het vorige week een keer heel erg en toen dacht ik ook even oeps.... maar had 2 dagen daarvoor een mooie echo gehad dus dat is dan wel een lekker gevoel..... En twee uur later wist ik zeker dat het mijn darmen geweest waren.. hihihi
Trouwens dames, ik heb nog steeds wel wat last van buikkrampjes. Ik ga er maar van uit dat dit normaal is in het begin... En mijn buik voelt best wel hard aan, maar ook dat zal wel normaal zijn zeker. Hebben jullie dat ook? Nu ik even van mijn roze wolk aan het afdalen ben komen natuurlijk meteen de bezorgdheden naar boven...
@Sofieke: maak je geen zorgen meid... het hoort er allemaal bij... hihihi... maar we kunnen je zorgen meer dan goed voorstellen... gelukkig zijn we hier met zijn allen....
Dank je wel Brigitte! Ben nu toch weer wat geruster... tot ik weer wat anders voel waarschijnlijk. Hahaha, wat een stres-kip ben ik toch!
hahahah join the club.... zo zijn we allemaal wel eens.. en de eerste weken/maanden zijn gewoon het meest spannend! Maar je hebt in ieder geval een hele duidelijke test.... dus er is geen twijfel mogelijk je bent gewoon lekker zwanger.... Eerst zijn het klachtjes die je voor het eerst voelt en dan schrik je maar als je ze dan een tijdje later niet meer voelt schrik je ook weer... hihihi..... Maar in het begin kun je buikkrampjes hebben en dat is gewoon je baarmoeder en je banden die aan het oprekken zijn... Ook je darmen worden aan de kant gedrukt dus ook daar hebben de meesten wel last van.....
gefeliciteerd nieuwe september mama`s wat gaan jullie snel kan het haast niet bij lezen. mijn misselijkheid neemt wat af ben alleen met vlagen misselijk. heb wel reuze honger wordt er s`nachts wakker van. ik woon in drenthe vlakbij emmen. en ik ben erg dol op salminak snoepjes groetjes joepie
@Joepie: ik heb al een week ongeveer wat eten naast mijn bed liggen.... moet dan ook gewoon wat eten als ik wakker word anders word ik misselijk
dat ga ik ook doen denk ik. ik val meestal wel weer in slaap maar wordt dan s`morgens weer vroeg wakker en ben dan misselijk. van de honger denk ik dan. volgens mij gaat het bij ons zo sneeuwen de lucht is net zo grijs.
@Joepie: het werkt wel hoor wat eten in de nacht... ik word er ook gewoon wakker van en dan moet ik ook eten anders slaap ik niet meer... en vlak voordat ik opsta neem ik nog wat anders is het douchen ook niet lekker.... Gewoon lekker wat op je nachtkastje leggen (hoef je er ook je bed niet voor uit)... ik heb lange vingers
hihihihi heb de tip ook van iemand van het forum hoor.... hihihihi... maar hoop voor je dat het werkt
Welkom alle nieuwe september mama's! Grote groep al! Ik heb ook standaard crackertjes op mijn nachtkastje, samen met een glas water. Soms als ik wakker wordt heb ik zo'n hol hongerig gevoel en met een slok water verminderd dat al wel... maar het helpt ook zeker als je tegen de misselijkheid aan zit. Mijn vriend snapt dat niet. Hij zegt: je bent toch misselijk, waarom eet je dan? hahaha het helpt juist om te eten Hebben jullie ook dat de kwaaltjes op en af gaan? En hoe is het met jullie borsten. Erg gevoelif en gespannen? Maart: Klopt ik zag gisteren ook op de tv dat morgen de verloskundige praktijk er is om 20:30 uur. Ik vind dat echt een geweldig programma! Heeft 1 van jullie al naar de geslachtskalender gekenen trouwens? ben benieuwd of die klopt! Wat jullie?
@Ief: ja onbegrijpelijk he dat als je misselijk bent dat je dan gaat eten... maar het werkt wel.. hahahah mijn mannetje zegt altijd al zo het overlevingspakket ligt weer klaar... hahahaha Hier met name gevoelige borsten... en ook groeiende borsten... had niet veel en er mocht wel wat bij... mijn mannetje vindt het geweldig... hahahaha Heb voor de grap al wel naar de geslachtskalender gekeken en dan zou het een jongen worden maar ja we moeten nog even afwachten of die ook zal kloppen
Hey! Ik kom uit nijverdal! Haha, das wel grappig hoor! Oh das goed dat ik dat weet over de mama collectie in Almelo, hier in Nijverdal hebben we geen H&M (ja wat hebben we hier eigenlijk wel... :-s )
Als ik die kalender moet geloven, krijgen we een meisje! Wel grappig, maar ik geloof er niet in hoor! Verder ben ik niet meer zo heel misselijk vandaag, maar vanaaf kan het wel weer komen...
ik heet officieel Isabella maar word vaak Isabel, Isa of Bella genoemd Isabella hoort je het minst vaak en Isabel geeft altijd spelproblemen dan schrijven ze altijd Isabelle dan kan je beter Isabella gebruiken die geeft nooit geen problemen
Eigenlijk willen we onze ouders vertellen dat we zwanger zijn, ná onze echo. Maar het begint steeds meer te kriebelen en voor ons gevoel moeten we nog zoooooo lang wachten! Als we de echo hebben ben ik 9 weken en 5 dagen zwanger. Soms zeggen we wel tegen elkaar: zullen we het gewoon vertellen!? Wat zijn jullie meningen daarover? Het is een beetje een tegenstrijdig gevoel....
wij hebben het onze ouders meteen na de test verteld... konden het echt niet heel lang voor ons houden..... en als het niet goed gaat dan is het fijn dat ze het weten toch
Gewoon lekker vertellen! Waarom zou je wachten? Als je wacht omdat het nog mis kan gaan... Je hebt je ouders dan toch juist hard nodig ...