september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Je hebt idd zeker hoog pijngrens!
    Fijn dat je bevalling goed gegaan is en nu kan je lekker genieten.
    het broertje van haar moet ook wennen aan de verdeelde aandacht, maar het gaat wel goedkomen, hoor.

    XXX

    PS Lucky heeft nog niet hier gemeld :confused:
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Prima hoor Miranda :)
     
  3. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Boehoe, ik wacht ook op Lucky... Als alles maar goed is :(
     
  4. Anoek1

    Anoek1 Fanatiek lid

    23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo allemaal

    Ik heb net even terug gelezen, wil mobielfreak sterkte wensen.

    Hier gaat het redelijk goed, heel veel hoofdpijn, vooral de dag nadat ik heb gewerkt.
    De 20 weekse echo hebben we gehad, moesten even op herhaling omdat het lipje en het hartje niet goed te zien waren. Niet zo´n ramp, nog eenkeer genieten! Dus vorige week terug, lipje was goed maar de vk kon de vaten die uit het hart komen niet zien, dus we mogen morgen naar de gyn.
    Ik hoop dat het dan wel allemaal duidelijk is.
    En........................... het is een meisje, ik had zelf een jongen in mijn hoofd dus dat is wel wennen, haha. Als ze maar niet zo eigenwijs wordt als haar moeder (dan zien we mogen nog niks) en ze is ongelooflijk druk in mijn buik.

    Vind het leuk om jullie verhalen te lezen, en Han, gewoon halen die doos, maken ze ook reclame voor hoor, meenemen die hap!
    En de foto´s vind ik superleuk. Ook ben ik aan het spieken naar jullie namen (sorry) vind het zo moeilijk om er een te bedenken. Mijn vriend heeft de naam al klaar en die zit nu ook in mijn hoofd, dus wie weet?
    Vanavond de eerste keer zwangerschapscursus, voor jullie alweer een tijd geleden. ben benieuwd, heb er eigenlijk geen zin in.
    Oh ja, mijn eigen kleren beginnen nu toch wat strakker te zitten, dus groeit goed hier.

    Liefs Anette
     
  5. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey Anette, gefeliciteerd, een meiske, wat leuk :D

    Lekker uitbuiken nu, er zijn leuke kleren te koop dus showen die hap!
    En succes met de echo, benieuwd naar de uitslag. Posten, he!

    @all: nog geen Lucky nieuws? Tot nu toe blijft de stand jongens-meisjes gelijk, een unicum lijkt me ;)
     
  6. mobielfreak

    mobielfreak Fanatiek lid

    28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey allemaal,

    Hier even een update vanuit het Sophia..

    Afgelopen weekend mocht Tim met weekendverlof, kortom, wij mochten hem een zaterdag ochtend ophalen en dan een zondag avond weer terug brengen, je wilt niet weten wat een big smile ik op mijn hoofd had staan toen ze me dat vertelden een vrijdag :D

    Gisteren heeft Tim de zweettest gehad, dan plakken ze 2 electrodes op zijn been en sturen daar kleine stroomstootjes doorheen, waarmee de zweetkliertjes geactiveerd worden.. daarna moest hij een halfuur een speciaal papiertje op zijn been hebben waarmee ze het zweet opgevangen hebben.. Het was gelukkig pijnloos, maar je zag wel zijn beentjes trekken door de stroomstootjes..

    Ze hopen morgen uitslagen binnen te hebben van de lever biopsie en de zweettest, ben heel erg benieuwd eigenlijk wat daar uit gaat komen.. Tim heeft weer eens besloten niet in zijn bed te willen slapen, dus in het ziekenhuis slaapt hij nu in een wipstoeltje..

    Verder kan ik nog erg weinig melden omdat er gewoonweg niet meer bekend is, dat onzekere wachten is echt slopend :confused: :confused:

    Laat het jullie weer weten als er meer bekend is ;)
     
  7. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    @Mobielfreak, jeee daar wordt je ook niet wijzer van zeg!
    Dat moet indd echt zo slopend zijn dat wachten :(
    Geef Tim maar een dikke kus van al zijn tantes hier.....
     
  8. Joyce82

    Joyce82 Fanatiek lid

    1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobielfreak: Fijn dat je osn zo op de hoogte wil houden, maar kan me best voorstellen dat het allemaal erg heftig is, pfff
    Heel veel sterkte met alles (ik blijf het zeggen hoor...)

    Lucky, waar blijf je nou? Ik heb zo´n gevoel dat je al wel bevallen bent...
     
  9. jennifer70

    jennifer70 Bekend lid

    17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Hoi allemaal!

    Ik wilde even heel veel sterkte wensen aan mobielfreak, ik hoop dat het snel beter gaat met tim...

    Hier alles goed, een turbo bevalling van 5 uur! Ik voel me goed en gwyneth doet het ook goed, morgen is de kraamhulp voor het laatst, ook weer een mijlpaal toch!?dankjewel voor alle leuke en mooie roze felicitaties!

    Gaan we allemaal trouwens verder kletsen? zo ja, waar dan? ook op deze site? zou leuk zijn, ik zit af en toe toch met baby vragen en jullie hebben allemaal babietjes van ongeveer dezelfde leeftijd!
     
  10. Lucky1979

    Lucky1979 Actief lid

    6 nov 2006
    314
    0
    0
    Hoi meiden, Leuk dat jullie zo naar mij gevraagd hebben! Ik ben inmiddels bevallen! Een week geleden al. Sorry dat ik mij niet eerder heb gemeld. Was nog aan het bijkomen.

    Mijn lieve zoontje Sem is dinsdag 2 oktober geboren en woog 3120 gram (viel dus wel mee dat te klein zijn) Het inleiden 's morgen had geen effect maar na de gel van die middag ging het supper snel en 's avonds was hij daar. Ik ben supper gelukkig.

    We kunnen de lijst dus compleet maken (ik weet niet hoe dat werkt) en ik zie jullie bij de september mama's (want dat blijf ik mij toch wel voelen)
     
  11. jennifer70

    jennifer70 Bekend lid

    17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Oh jee, hoe pas ik die banner aan? can somebody help me again?hellup! computernerd at work!
     
  12. mariekebalm

    mariekebalm Fanatiek lid

    31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    *inbraak*

    Ah, als ik het goed begrepen heb zijn jullie nu allemaal bevallen? Gefeliciteerd! Hoop dat ik nu ook snel mag ;)

    *uitbraak*
     
  13. brigitte22

    brigitte22 Fanatiek lid

    13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    lucky gefeliciteerd
    han veel sterkte meid en geniet van het weekendverlof
     
  14. Joyce82

    Joyce82 Fanatiek lid

    1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lucky, GEFELICITEERD MET SEM!!!!!
    Jij sluit nu officieel dit forum... ;)

    Nu kunnen we verder kletsen bij de septembermama´s 2007!

    Eigenlijk zou je alle pagina´s (lees in totaal 841 :confused: ) uit moeten printen en op je gemakje moeten doorlezen, vinden jullie ook niet?
    Zo kan je dan bijv lezen dat we heel erg met elkaar hebben meegeleefd....
     
  15. Sophie

    Sophie Fanatiek lid

    28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lucky, gefeliciteerd :D :p

    Joyce, zou ik ook wel leuk vinden om alles te bewaren. Heb wel wat berichtjes bewaard toen we net positief getest hadden.

    Jennifer, bij de september mama's kunnen we verder kletsen. Ben er nog niet vaak i.v.m. drukte thuis ;)

    xx Sophie
     
  16. Nex

    Nex Fanatiek lid

    5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Lucky van harte gefeliciteerd!!!!!

    De jongens hebben toch gewonnen. ;)

    Joyce: is idd erg leuk om te bewaren maar wel erg veel.

    Jennifer: je moet dan een nieuwe banner aanmaken.

    Zo nu allemaal op naar de mama's :D
     
  17. *inbraak*
    ja hoor!

    gefeliciteerd allemaal meiden!

    Alle september mama's zijn bevallen...
    Nu zijn wij aan de beurt.. geniet van jullie kindjes!

    Zwaait nog even naar Saskia!

    *uitbraak*
     
  18. Pomme

    Pomme Actief lid

    1 jan 2007
    359
    0
    0
    Lucky van harte met Sem, wat een geweldige hekkesluiter van dit topic! Lfs. P.
     
  19. Patries81

    Patries81 Bekend lid

    9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi meiden,

    Zie dat iedereen bevallen is. Wauw geweldig. En de jongens hebben dus gewonnen. :p

    Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes.

    Sorry dat ik jullie niet allemaal persoonlijk feliciteer, maar ben echt super blij voor jullie allemaal. En ik kom ook zeker gezellig mee kletsen op de mama forum. Heb namelijk bergen met vragen. Is dat normaal? :(

    Meiden tot op het mama forum.

    Veel liefs en kus, Patries
     
  20. Jotim30

    Jotim30 Fanatiek lid

    Gefeliciteerd alle septembermama's

    Nu zijn wij aan de beurt

    Ik wens alle septembermama's heel veel kletsplezier bij de mama's maar dat zal vast wel lukken.

    De jongentjes gewonnen ben bang dat het bij de Oktmama's ook gaat gebeurden

    Nogmaals allemaal van harte en geniet van jullie kindjes
     

Deel Deze Pagina