ik heb nog niet een speciefieke d day want dat kunnen ze bij de echo ps met zekerheid vertellen... maar ik heb maar rond de dday in gegeven.. en ik haat wachten maarja ik probeer er maar niet aan te denken
die van mij ook niet daarom heb ik hem vorig jaar al een keer gegeven... En we hebben er ook eentje gegeven aan de ouders van mijn mannetje.....
ja en ben je ook zo onhandig? vreselijk laat alles uit mijn handen vallen en struikel regelmatig een beetje (net dat je niet valt maar wel voor aap staat haha)
Oh nee, ik heb ook vaak een koortslip als ik weini weerstand heb! Ik zal het 20 februari allemaal wel te horen krijgen..... Ik heb vandaag kaartjes gekocht voor onze ouders met de tekst: een kleinkind. Hierin willen we een zwangerschapstest plakken. En een rijstkorrel (tekst: opa en oma, zo groot ben ik nou!) Ook nog 2 paar hele lieve kleine sokjes. Nu nog even iets kleins erbij waardoor het een orgineel cadeautje wordt om het op die manier te vertellen. Nog ideeƫn : We vertellen het waarschijnlijk volgende week of zo.... Moet nu zo naar school. Heb 10-minutenesprekken JOEPIE.. Hele avond weer naar de kl*ten. Maar goed, spreek jullie vanaaf weer!
@ouder: ja, is ook wel logisch dat het allemaal verschilt. Moet er bij zeggen dat wij ook nog een echo zouden krijgen als we een nekplooimeting zouden doen, maar dat doen we niet, dus vandaar. Even goed, ben benieuwd of jullie al wat zien. Laat je wel even horen he? Groetjes
marsab en 9 van de 10 keer gaat zon gesprekje nergen sover.. hebben toch niks nieuws of interresants te melden.. dat weet ik nog van me zelf hier moet iedereen zon bloedtest doen of alles goed is met de baby.... en als die bloedtest aangeeft dat er iets mis kan zijn dan een nekplooimeting..
iedreen weg? ooh jullie zijn vast allemaal van het avodn eten aan het genieten.. wat ehbben jullie gegeten?
ja inderdaad aan het eten.... mijn mannetje is voor zijn werk lekker uiteten dus ik zit aan een opgewarmde hartige taart... maar wel lekker makkelijk
mmm, j aik weet nog niet wat ik eet... ik wilde hachee maken of stoofvless min of meer het zelfde maar ik was het vless vergeten er uit te halen nu weet ik het niet.. maar ja mn man komt over 3 uur thusi en heeft honger natuurlijk... iemand tips wat snel te maken is
Spannend, binnen een half uurtje krijg ik de uitslag van mijn bloedonderzoek en weet ik hoeveel HCG er in mijn bloed zit...
oei spannend! Hou je ons op de hoogte? enneh misschien heb ik er over heen gelezen maar waarom gaan ze je hcg meten in je bloed?
dan kunnen ze zeggen hoelang je zwenger bent nou ja ongeveer.. he ik moet een california id halen... niet te veel schrijven he dames...
Gewoon, omdat ik een neuroot ben . Ik wil zelf gewoon graag weten of het HCG gehalte overeenkomt met het aantal weken dat ik zwanger ben.
@Ronnie: oke... kan me voorstellen dat het wel lekker is om dat te weten... Lees wel dat sommige huisartsen het laten prikken als je daar komt om te vertellen dat je zwanger bent.... Hier niet...
Ik denk inderdaad dat ze in Belgiƫ wat dat betreft wel wat soepeler zijn dan in Nederland. Ik vind het wel goed zo.
ging toch niet heb het autostoeltje van cailynn niet ligt in de auto van mn man en die is werken dus ben er weer.. ik moet dat ook nog vragen aan mn gyn.. zal dadelijk even bellen
@suus We laten abolut wat van ons horen... Zelf ben ik super angstig dat er niks te zien zal zijn... kan niks anders doen dan afwachten. Het is de bedoeling dat we na de echo het ook meteen aan onze ouders gaan vertellen... dus het zou wel handig zijn als er ook iets te vertellen is