Hebben jullie trouwens ook het idee dat er "ineens" iets uit je loopt (van onderen bedoel ik dan )..VErvolgens ren je naar de wc, je verwacht het ergste, gaat plassen, bespeurd in jouwn ogen dan een beetje inieminie bruin kleurtje (donkere urine dus ), om vervolgens met dat wc papaiertje te rennen naar manlief, die vervolgens zegt....Ontspan eens... En blijkt het achteraf gewoon afscheiding te zijn....**zucht**
ja ik had dat vanacht.. ik denk wat is het toch vochtig.. daar benee zeg maar.. dus ik naar de wc.. zit er wat afscheiding of slijm in mn onderbroek maarja dta is normaal
ik heb vandaag de 1e echte misselijkheid gehad kwam met vlagen steeds! heel vervelend, maar ja het hoort er bij he!
ik heb het nu ook met vlage.. bij mn andere zwnagerschap was het echt constant vidn die vlagen wel fijne las28 welkom bij mijn a club lol
JA! Dat lopen naar de wc heb ik ook! haha, ik moet ook echt een inlegkruisje in doen, anders is mij onderbroek helemaal vies.... Heb vandaag helemaal geen misselijkheid gehad, dat maakt mij dan weer onzeker! (tis ook nooit goed!) Ps kan ik me ook opgeven voor die AF meetings? Netty, wat leuk van je vriendin, gezellig samen beppen! Net mijn gesprekken gehad, man ben dood op! Van 18.15 uur tot 21.30 uur! JIG! Maar goed het is weer gebeurd!
Ja ging goed hoor! Ik dacht al, geen bericht van jou binnen een minuut, ben je aan het afkicken of zo... Maar nee, daar stond het al! =D> hahaha
hahahah jaja moet iets... moet even rusten.. en is nik sop tv.. had krampen dus maar op de ppagina he.. cailynn ligt te spelen op bed naast me dus wel trusten voor julie dames van ons allebei alvast
He meiden, na bijna 1 week zonder internet kan ik eindelijk weer online, 20 bladzijde's gelezen, maar ik ben weer helemaal bij. Ik mag 8 februari om half 2 naar de vk voor intake en echo. ben dan 7 week en 3 dagen. Spannend. Ben vanmiddag naar de ha geweest en daarna direct door naar het ziekenhuis. Werd vanmorgen wakker met onwijs erge steken rechts onder in buik, dacht direct aan mijn blindedarm. Moest eerst werken vanmorgen, maar voor de zekerheid toch maar een afspraak gemaakt bij de ha. Moest er om 14.00 uur zijn. Helamaal onderzocht en hij dacht dus ook aan een blindedarmontsteking. Moest direct naar het ziekenhuis. Daar bloedprikken en onderzocht. Nu zat er heel erg veel lucht in mijn darmen, dus de pijn kon daar ook van komen, mijn bloed was goed, waren wel een paar dingen verhoogd, maar dit kan ook door de zwangerschap komen. Heb ook nog inwendig onderzoek gehad om te kijken of mijn bmm dicht was en dat de pijn niet door een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap kwam. Dit was allemaal goed. Moet nu morgen om 10.00 weer naar zh. Weer bloedprikken en onderzoek om te kijken of er iets verandert is. Krijg dan misschien ook een echo van de blindedarm en eierstokken. Door het voelen en wrijven van de arts is de pijn nu bijna weg, denk toch echt dat mijn darmen helemaal vol met lucht zaten en dat dit door het onderzoek wat minder is geworden. Moest vanavond ook ontzettende winden laten. Hopelijk is morgen alles goed en was het dus gewoon lucht. Zo, dit was mijn verhaal. Voor iedereen die nieuw is hier, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Liefs Moons
Ik laat ook vanalles uit mijn handen vallen. En toen ik de hond wilde uitlaten, had ik bij het weggaan alleen de riem in mijn handen
Ladies, ben bijgelezen en meld me ook aan voor de AF. Afkicken dan maar, he hahaha! Slaap lekker voor straks, ik val om en ga mijn bedje eens opzoeken. Net zitten nakijken (schoolwerk) en weliswaar effe geen ouderavond, maar wel helemaal OP!
ooh je bnet lerares darcy? welke klas heb je? leuk joh.. ik ben net uit eten geweest dus zit ook weer vol..en ja we kunne het niet meer verbergen als zelfs de mensen van het restaurant al zien dat ik zwanger ben dan moeten we het wel vertellen
een hele goede morgen allemaal.... Weer een frisse dag en nu alweer op het forum... wordt een lange dag weer zo ... Nog 1 dag en dan krijgen we hopelijk wat te zien !
wat een verhaal zeg! Hopelijk krijg je morgen ook goed nieuws en voel je je zo weer beter! Dikke knuf voor jou!