nou dan meld ik me mee aan voor die groep (forum verslaafde ) Ik mag zo naar de verloskundige (11.30) helaas nog geen echo BOEHOO (huil huil) ik word gek van al dat gewacht. Ik ben trouwens pas getest op herpes en dat had ik niet maar heb wel altijd koortlippen (als ik ziek ben) dus het hoeft niets met elkaar te maken te hebben toch?
@ponyville, volgens mij heeft herpes wel degelijk met een koortslip te maken hoor, dacht dat dat hetzelfde virus was als het veroorzaakte, maar zeker weet ik het ook niet hoor. Toch misschien even internet afzoeken, kun je vast wel wat op vinden? groetjes
Goede morgen september mama's Moons, Vervelend zeg. hopen dat alles goed is. Vandaag alweer 8 weken zwanger, wat gaat het snel. Als het goed is zijn binnenkort alle dames die positeif testen, oktober mama's. Er zullen dus niet zo heel veel September mama's bijkomen.
@ponyville, dat is dan idd een beetje vreemd, toch maar even navragen bij de vk. Ik vind de tijd ook echt helemaal niet snel gaan, heb het gevoel dat de dagen maar niet voorbij gaan! Wil zo graag een goede echo en naar de 12 weken, maar dat duurt me veels te lang nog, dat maakt me zo onzeker. groetjes!
snap helemaal wat je bedoeld hoor suus. Die koortslippen heb ik al vanaf baby af aan, ik zie het altijd als seintjuh dat er iets is met mijn lichaam, by de gyn hadden ze erop getest omdat zwanger wilde worden en in het ziekenhuis eerder al en als kindje zijn ook al, maar zal het straks even navragen
Ook hier tergend traag ! Maar eens wat zekerheid hoeft het voor mij allemaal niet meer zo snel te gaan - ik vind zwanger zijn héérlijk !
@ronnie: ja zo denk ik er ook over hoor. Zodra ik zekerheid heb, wil ik er lekker van gaan genieten. Nu doe ik dag gewoon nog niet echt, omdat ik het gevoel heb dat het altijd nog fout kan gaan. Weten jullie eigenlijk hoe groot de kans is op een missed abortion? Dat kan ik nergens vinden. Want dat is mijn grootste angst, dat ik tot de echo nergens last van heb en dat ze dan ineens geen hartje zien. Aaargh, wat kun je jezelf toch ook lekker gek maken. In de meeste gevallen gaat het natuurlijk wel gewoon goed.
goedemorgen meiden aan deze kant gaat het toch niet zo goed.vanmogen met op staan wat licht roze bloed op mijn papiertje.ik schrok mij wezeloos maar ik dacht achja kan voorkomen he.maar het zat me toch niet echt lekker dus maar weer naar de wc.toen was het al donker roodbloed alleen met afvegen.dus ik vanmorgen meteen de vk gebeld ze zij dat het nu 2 kanten op kan gaan.ik moet mij eigen nu rustig houden dus ik zit nu in de ziektewet ik mag nu niet echt veel doen.nu is het al weer gelukkig bijna over er zit dus haast niks meer op het wc papiertje maar ik ben behoorlijk down verdrietig ik voel mij KUT sorry hoor. ik weet het allemaal niet meer ik hoop zooooooo dat het toch goed gaat.
hee fempje, wat een naar bericht! Ik hoop voor je dat alles goed gaat, ik zal iig geval voor je duimen! Groetjes suus
Ooh, wat een naar bericht.... Hopelijk is het niets en heb je in september een gezonde baby in je handen!
volgens mij heb je op onze leeftijd 10% kans op een miskraam. 1 op de 10 vrouwen krijgt hier mee te maken. Maar dus 90% kans op een goede afloop, dat is natuurlijk veel meer!
Dames, nu ik af en toe eens van mijn roze wolk afdaal komen de vraagjes opzetten. Heb de hele tijd het gevoel dat ik 'lek', dan spurt ik naar de wc om tot de conclusie te komen dat het van die witte afscheiding is. Is dat normaal? Pfff, weet nu een dag dat ik zwanger ben en ik ben al aan het veranderen in een overbezorgde stresskip...
@sofieke: dat heb ik ook hoor, schijnt idd normaal te zijn. Lijkt soms dan net of je ongi wordt, maar dan blijft het wit. Groetjes