Ief ik heb op 15 febr om 9 uur de 1e echo...En wat durt wachtten lang he..... Ponyville, ik ben benieuwd na fotoos...Heb ook al genoeg zwangerschapskleding... Ik begijp alleen niet hoe je ene foto in je album krijgt..wie wil me er ff door hene lootsen?
claudia ik denk trouwens dta jij een meisje krijgt hahah.. vraag me niet waarom nou aan de zij kant zie je onder baby van de maand album staan klik daar op dan zie je persoonlijke album.. dan kun je oploeden een foto.. dat doe je dan.. klik op browse of toevoegen 1 van de 2 staat er dan zoek je in je map waar de fotos in staan op je pc en dan dubbel klik je op de foto die je wilt en dan doe je toevoegen en staat het er in...
Dat denk ik ook... En fotoos zijn geplaats hoor in mijn mapje! Tevens ook van mijn buikje bij 5 weken...ga nu ff foto oploaden van hoe me buik nu is.... Thanks cristel
hahaha dan denken we hetzelfde je hebt ookal een klein buikje... erzijn er veel zeg.. heb mn gyn gebeld omdat mn buik nu gewoon over the top is.. hij zegt dat het kan doordat het 1 kort ne mn bevalling is of 2 een tweeling is heb dus 50% kans
@Ponyville, jammer dat het niet zo is gegaan zoals je had gehoopt bij de vk. Ik ben benieuwd naar de foto's @Claudia, zo jij hebt ook al aardig een buikje. mooi hoor. ik heb af en toe een beetje last van mijn rug, ik weet niet of dit door de zwangerschap komt. Ik ben ook veel sneller moe. ik heb geen last meer van mijn (.)(.), wel gehad in de eerste weken.
Hey meiden en man, Heb t momenteel even te druk voor t forum, kom even snel gedag zeggen. Hoop dat alles goed gaat met jullie. Hier alles oké. Gefeliciteerd voor de nieuwe mama's en ik lees snel weer bij. xxx Sophie
nou elk moment komen de foto's in mijn album heb even mijn gezicht eraf gehaald want ik stond er sjaggie op met een bad hairday update ja ze staan er allemaal op! Die broeken met de banden vind ik niet zo, dan zit je nog met zon lage heupbroek en daar houd ik normaal al niet van dus zit ik heel de tijd om hoog te heisen, deze zwarte broek is keifijn, die band kan je tot over je borsten (als je zou willen) laten lopen en zit zo soepel!
wanneer ben jij utgerekent dan moons? ik vind die heup broeken wel fijn.. ik heb alleen maar die broeken ik heb wel een die hoog zit maar dar heb ik zon rare kont in hahahah ik moet mn man ze even uit de garage laten halen
hey meiden ik ga jullie helaas verlaten ik heb vanmiddag toch maar weer eff de vk gebeld omdat het bij mij toch niet lekker zat i.v.m vanmorgen bloed verlies.dus vanmiddag echo gehad het vruchtje was niks meer het is zelf 00.02 mm gekrompen .ik moet nu afwachten wanneer het afkomt ik wens jullie nog allemaal eenhele fijne zwangerschap toe! liefs femke
Fempje...meid sterkte... @ponyville, jij hebt ook al aardig buikje zeg! Leuke kleding hoor! Die zwarte broek lijkt mij idd ook zeer comfortable!