@ Cristel: ik ben juf Engels, bovenbouw VMBO. @Ponyville: mooi, vooral setje 1! @Fempje: ik heb je al een pb gestuurd. Sterkte hiermee, wat een naar bericht... Meiden, ik ga slapen. Ben erg moe. Tot op het forum dan maar weer!
pff ik ben de verloskundige praktijk aan het kijken...toen het kindje geboren werdt, moest ik gewoon mee brullen...Prachtig...
Had ik ook Claudia, kwam vooral door de papa, die was zo enthousiast en lief tegen zijn vrouw en toen de baby erwas begon hij te huilen en ik ook, gelukkig ben ik alleen thuis, dan kun je je lekker laten gaan, haha
ponyville: ja je kleding is echt leuk wara ben je wezen shoppen? fempje: nogmaals sterkte zeg moest wel de hele dag aan je denken hoor... ik wens je veel steun en sterkte toe deze periode claudia: mee brullen.. ik heb niet gezien want ze hebben het hier niet. ik weet wel dat ik toen ik persweeen had fijn op mn gyn moest wachten hij stond vast in de file lekkeri sdat... en men man maar zeggen ja nut persen.. ik schreeuwen jij hebt makkelijk lullen.. hahah ja mannen hebben het best wel te voorduren hoor tijdens een bevalling ooh en ik heb het mn familie verteld had helaas geen keus.. voor dat andere het gingen vertellen wat wel gebeurd was.. een bekende wist het namelijk door deze site en vond het blijkbaar leuk om rond te vertellen wel lullig want ja ik weet nog helemaal niks ik moet de echo nog doen..
@ ponyville: super leuke kleding en je buik groeit lekker! @ Cristel & Claudia: Ben ook jaloers op jullie buiken! Mooi hoor! @ allemaal: Hebben het gister onze ouders verteld en zussen/ broers. Ze waren helemaal overdonderd! Hahaha tranen van geluk en iedereen was helemaal enthousiast! Ben blij dat we het toch verteld hebben!
Femke veel sterkte gewenst. Heb idd. ook de vk praktijk op tv gezien. Erg leuk en ben normaal super nuchter maar het is nu helemaal anders. Ik huilde ook. Kennen jullie www.babyopkomst.nl? Staan hele duidelijke dingen in ook bijv. wat ze gaan doen bij de 1e afspraak bij de vk Heb ook best een buikje. Heb al een zwarte buikband met namen gekregen. Verder af en toe een zere buik en ben 1 dag misselijk geweest.
Even een domme vraag misschien... Voor de afspraak met de verloskundige moet je een handdoek meenemen... Is dat ook zo als je naar het ziekenhuis gaat voor een echo ?
leuke kleren ponyville. ga vannavond naar de stad om ff te koekeloeren. kun je gewoon je eigen maat kopen?
fempje heel veel sterkte meid dikke knuffel. @ouder ik weet niet of je een handdoek mee moet nemen ik hoefde dat niet en ik moet naar het ziekehuis op controle bij de vk en de gyn en heb er niks over gehoord ook niet met me jongste. groetjes
Goede morgen september mama's en papa. @Femke, wat vervelend. veel sterkte meid. en een dikke knuffel. @Christel, mooie buikje heb je. gaat hard bij jou. zou het geen 2ling zijn. @ouder, veel suc6 straks bij de echo. spannend hoor. als het goed is hoef je geen handdoek mee. Gisteren heb ik ook de verloskundigen praktijk gezien, heel mooi om te zien allemaal, je leert er ook veel van. zo kan ik een beetje zien wat me te wachten staat als alles goed is. Volgens mij komt op zondag op sbs6 om 20uur de kraamafdeling, ook leuk om te zien.
Smorgens... weeer slecht geslapen....pfff... ouder succes net de echo! Had vanochtend geen witte afscheiding maar een beetje beige kleurig...Wie herkent dit?
hebben jullie soms ook zo'n last van jullie hormonen ? Ik ga maar een helm kopen en een schuilplaats bouwen hier in huis