@ Femke, oh meid dat is echt geen fijn nieuws. Heel veel sterkte, doe het rustig aan en probeer het een plaatsje te geven. Moed meis!
Bij mij gaat het wonderbaarlijk goed eigenlijk. Heb af en toe een vlaag van misselijkheid maar dat is best wel goed te verdragen, maar verder moet ik zeggen dat ik amper nog iets voel. Krampjes zijn verdwenen, alleen die pijnlijke borsten maar dat neem ik er graag bij, is tenminste toch nog iets dat mij eraan herinnert dat ik zwanger ben... Maar ik neem aan dat jullie nu gaan zeggen dat het allemaal nog moet komen
Haai Sophie, ik miste je al. Ik ben er ook niet zo heel veel, maar probeer om de dag a 2 dagen even te kijken, maar loop al snel achter... hihi.
idd dat komt nog wel! 8) Meiden wil helemaal niet egoistisch zijn, maar herkent een van jullie mijn bovenstaande vraag?
Hoi allemaal Ook ik ben een septemebr mama. nu 5 weken zwanger en heel onzeker. Vraag me af of alles goed zal gaan. In mijn vriendengroep veel miskramen (7 miskramen en 17 geweldige kindjes) dus das wel erg veel. ik voel nog neit zo veel. De afgeloopen week last gehad van mijn buik (trekkend gevoel) en ik voel me niet zo lekker (niet echt misselijk maar kan het gevoel ook niet omschrijven). Ik hoop dat dat een goed teken is. Geniet er allemaal van! liefs Anette
Jemig Fempje, wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte... Verder ga ik niet eens proberen om iedereen te antwoorden, ben veel te bang om iemand te vergeten en ruzie te krijgen Ik was altijd zo'n type dat NOOIT kinderen wilde en had echt een hekel aan van die tv-series met complete geboortjes en bloederige kindjes enzo. Er kan veel veranderen in een half jaartje, dat blijkt... Gister heb ik echt liggen snikken in bed toen de kleine er was en op de buik van de moeder werd gelegd. Dat wil ik ook! Ik heb een rotnacht gehad. Was voor het eerst ook 's nachts misselijk, zo erg dat ik er 2 keer wakker van werd. Blehh, het enige dat dan werkt is rechtop gaan zitten en dat is geen pretje als het in je slaapkamer -2 graden is. Ben vandaag ook weer behoorlijk misselijk, maar nu kan ik het goed hebben. Heb voor het eerst een positiebroek aan (van de wehkamp). Men, wat zit dat lekker zeg. Kan nu ongegeneerd mijn buik ontspannen
@ Anette. Heb ik dus ook, vind het verdacht dat ik zo weinig voel en als ik dan iets voel denk ik direct weer van dat het niet normaal is. Denk dat we ons wat minder zorgen moeten maken en vooral eens gaan genieten van onze zwangerschap! Maar is best moeilijk hoor, ik ben ook zo'n stresskip!
Kan me wel voorstellen dat het lekker zit. Ik heb zelf nog niet echt een veel dikkere buik, maar mijn buik verdraagt geen band of broeksluiting, daar word ik misselijk van. Ik draag nu alleen nog maar heup broeken, waar mijn ienieminie buik boven valt. Misschien wel een idee om ook maar een positiebroek te bestellen.
@Claudia: Ik heb wel af en toe wat rozige afscheiding, maar echt beige niet. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken over wat voor afscheiding dan ook, zolang het maar geen bloed is, toch? Of ben je evt. bang voor iets schimmelachtigs?
@Claudia, ik heb er zelf geen last van. Ik heb wel gehoord dat het geen kwaad kan als je beige of licht roze bloed verliest.
Jeeeehhh, we zitten bijna aan pagina 100! Ik heb echt een rotdag vandaag. Ik ben echt kotsmisselijk en het maakt niet uit wat ik eet, het gaat niet over... Ga zo maar even de stad in om mezelf te verwennen, kijken of dat helpt.
Ik ben vandaag ook helemaal niet lekker.. zou het liefst heeeeeeeeeeeeel lang in mijn bed blijven liggen.. maar dat ging helaas niet.. Milan riep om 8.15 heel lief mama mama... en ja dat kan ik niet weerstaan Ik moet zo voor 4 uurtjes op kantoor gaan werken (verslagen schrijven etc) en ben lekker op tijd weer thuis.. Mijn vriend is om 12.00 klaar dus als hij thuis is kan hij de zorg voor Milan overnemen en kan ik gaan werken.. Morgen ga ik ook kijken naar nog een positiebroek.. Had er nog wel een paar maar wil er graag nog eentje bij.. Weet iemand nog een leuke winkel met leuke positiebroeken? Liefs Marjan!
hoi meiden, gisteravond was ik nog heel opgewekt en vrolijk en zei nog tegen hem nou schat als dit de hele zwangerschap zo doorgaat dan mag ik niet klagen (tussendoor wel missenlijk geweest maar voelde me perfect) tot vanmorgen ik stond op en was vresenlijk moe dus ben tegen 10 uur weer me bed ingekropen kom er net uit en voel me echt vresenlijk belabberd kan het niet goed uitleggen btje missenlijkgevoel last van me rug huilerig echt bleagh dus. en de angst dat het misschien wel niet goed zit sorry voor mn klaagzang maar moet het even kwijt groetjes en knuffel van mij
Echt balen om te horen hoe misselijk jullie allemaal zijn... Hier heeft mijn vriendin er bijan geen last van (alleen vlak na eten)... Gisteren voelde ze zich even niet lekker... maar na een uurtje liggen was het gelukkig weer over.
ik heb de eerste paar weken allerlei kleuren gehad inmiddels..... van kleurloos, wit tot roze en allerlei tinten bruin.... Maar alles lijkt goed dus niet te veel op proberen te letten.... trouwens zijn er hier ook meiden die net als ik nog geen buikje hebben? sinds gisteren na het eten af en toe een klein beetje last van maagzuur... kan er ook wel bij.. En ben echt zo moe.. maar ga toch proberen vanavond een klein beetje te sporten...
@brigitte, ik heb ook nog geen buikje hoor. Ja, ik merk dat mijn broeker iets strakker zitten, maar dat kan ook wel komen doordat ik gewoon teveel gesnoept heb de afgelopen tijd. groetjes!
Ik eet rare dingen en moet iedere dag weer iets anders hebben en dat staat natuurlijk niet in de koelkast. Vriendlief of ik moet dus iedere dag naar de supermarkt haha... Vandaag zuurkoolstampot met rookworst, heerlijk! Ik ben van oorsprong Indisch en helemaal niet opgegroeid met stampotten. Maar kan nu nergens anders aan denken.