september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hey!

Ik heb af en toe ook licht beige afscheiding!
    Ik had het bijv. gister na het sporten. Dus dat komt vaker voor! ;)
    Heb vandaag veel last van steken in mijn buik, bandenpijn denk ik.

En ik heb ook nog geen buikje hoor, gewoon nog "plat". :(
    Vind ik wel jammer.....

2. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    zuurkoolstampot ipv rendang, nasi kuning, een lekkere sate kambing met een lekkere tsjendol...... nu weet ik het zeker.... vrouwen die zwanger zijn gaan zich echt anders gedragen ;)

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    hihihi ben gelukkig dus niet de enige platte.... ik zie nu langzaam een hele kleine bolling ontstaan maar dat is nog maar heel miniem... Van mij mag het ook nog wel even zo blijven.. des te makkelijker is het nog even om het te verbergen... ;)

en des te minder ik straks in mijn trouwjurk hoef te stoppen.... hahahaha :D

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hmmmm, zo'n 20 jaar geleden, toen ik 15 was :) :) :)

Ik ben net in mijn lunchpauze even naar de stad geweest en ben voor 22 euro los gegaan in de Prenatal. hahaha, er waren daar veel broeken afgeprijsd en daarbij kreeg je elk 2e afgeprijsde product gratis. Ik heb nu 2 broeken voor de prijs van 1 en 2 buikbanden.

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hoi sofieke

Gelukkig ben ik niet de enige. Als ik zo lees dat er al velen op een wolk lopen denk ik dat er iets mis is met me. ben kei blij maar durf nog niet zo goed, bang dat het misschien tegen zal vallen.
    Gelukkig kan ik zo eens mijn verhaal kwijt ipv zeuren tegen mijn vriend (die ook net zo is als ik, misschien erger... niet vertellen voor je 12 weken bent vind hij)

Liefs en jazeker, genieten maar

6. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Hier zo'n prototype vriend.... Ik maak me meer zorgen dan mijn vriendin... Al helemaal omdat ze eigenlijk niet veel symptomen heeft.... Hoewel ze vanmorgen wel extreem last had van zwangere vrouwen logica (lees help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt van kluun en je begrijpt wat ik bedoel)

;)

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoera! Pagina 100.

8. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vroeg me af, zijn er al dames die al stieken iets hebben gekocht voor de baby. ik zelf nog niet, ik wacht daar nog een tijdje mee.

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

Ben ik weer.

Ik ben van plan om dat boek te halen voor hem maar wil eerst even afspraak maken bij vk en daarna geef ik het hem. Benieuwd wat hij ervan zegt ;)
    Net misselijk en overgeefneigingen en ik de schuld maar weer aan het eten gegeven (naief)

10. Niet meer actief

jep heb ik wel gedaan!

Ik heb al zoveel dingen gekocht voor de beed als ik dat niet kan kan ik er ook niet van genieten hoor, volgende week na de echo mag ik weer wat kopen (en meestal vaak krijgen van ons mam!)

Gewoon lekker vertellen en kopen hoor voor je 12e week als je toch kids wilt heb je de spulletjes zoiezo nodig is het niet voor deze dan wel voor de volgende ik zit daar niet zo mee, je gaat alleen maar kramachtig doen anders en dat is juist niet goed voor je! (en dus je baby!)

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    ik heb ook nog niets gekocht hoor.. maar misschien komt dat ook wel omdat we nu even druk zijn met een aantal dingen voor de trouwdag.... als dat allemaal klaar is heb ik ongeveer weer mijn volgende echo en dan zullen we vast wel het een en ander gaan krijgen..... hihihihi

12. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Wij zijn echt enorm aan het verbouwen (lees: ik heb geen keuken meer, de plafonds zijn er overal uit en de vloeren ook). De kinderkamer is nu nog een serre die helemaal uit glas bestaat. Daar wordt in februari gewerkt aan muren met gewone kozijnen. Het heeft voor mij geen zin om al leuke dingen voor de Beeb te kopen, ik kan ze niet eens leuk neerzetten.

Ik had van de week wel heel overactief op MP geboden op wat wagens, maar die heb ik weer afgezegd omdat ook die alleen maar in de weg staan.

Ik koop nu maar af en toe wat kleding voor mezelf.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.212
    35.979
    113
    hee meiden,

Ik heb wel al een boek gekocht, maar nog geen spulletjes voor de baby hoor. Ik wacht toch echt af tot de 12 weken. Ik kan er sowieso nog niet echt van genieten, denk echt aldoor dat het fout gaat. Ben nooit ergens zo onzeker over geweest. Na de 12 week koop ik me denk ik helemaal suf. Of anders als ik over een kleine 2 week een goede echo heb. Dan vind ik het ook wel goed.

groetjes!

14. BB tje

BB tje Lid

2 dec 2006
    59
    0
    0
    Geplaatst: Wo Jan 24, 2007 3:37 pm Onderwerp: Re: ik mag ook meepraten met jullie

--------------------------------------------------------------------------------

BB tje schreef:
    Ik ga me ook even inlezen op de "september mama's"

@saskia78 ik ben ook ong. even ver als jou, en mijn uitgetelde datum is 24 september.. (je mag toch tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, of heb ik dat mis ? )

ga denk ik niet alle pagina's teruglezen, daar is geen beginnen aan.. haha
    probeer wel elke dag even bij te houden nu

grtz

Hey BBtje!

Ik dacht al, waar blijf je nou!
    Hihihi, alles goed?
    Wat een heerlijk gevoel he, dat je nu ook bij het bevallingsforum kan meekletsen!

he marsab,

ach ja... ik was nog even aan het wennen aan het idee dat ik echt zwanger ben (beetje kromme zin, haha)
    ik mag morgen al bij de gynaecoloog komen. vond het wel erg vroeg, maar ben benieuwd of ze al een echo gaan maken. jij moet pas in februari zie ik..

15. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo ik heb al een speeldoosje gekocht.
    Van dat ezeltje van diddle.
    Had dat een par maanden geleden al gezien en toen dacht ik als ik zwanger ben dan!
    En nu dus eindelijk.

groetjes las

16. seetje

seetje Lid

26 okt 2006
    75
    0
    0
    Omgeving Breda
    Ik heb al wel 20 boeken liggen en die heb ik al een halfjaar, ik dacht je kunt het maar alvast gelezen hebben en weten wat je te wachten staat. Ik kreeg meteen al toen we het hadden verteld aan mijn schoonouders een babykadootje, errug confronterend vond ik. Ik ben blij dat ik zwanger ben maar moet nog steeds erg aan het idee wennen, zelde als mijn zus zei; dadelijk loop jij met een kleine rond". Kwam toch even hard aan, erg beangstigend. Ik hoop dat ik na 20-02 meer het idee heb dat ik toch echt een kindje ga krijgen, momenteel heb ik alleen de lasten en nog niet de lusten (roze wolk) ! :rolleyes:

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0

Heej,

Dat heb ik ook. Ik heb nog geen afspraak staan bij vk, ik ben van plan om volgende week te bellen. Maar die onzekerheid..gek word ik ervan. Hoort erbij zeggen ze maar ja.
    Maar ook ik ga als ik 12 weken ben lekker shoppen, als ik dat vol kan houden want ik zie me toch een leuke dingen in de winkel...
    Succes en geniet er maar van

18. Niet meer actief

Is juist leuk om als je onzeker bent effe wat leuks te kopen dan vergeet je even die onzekerheid en voel je je heerlijk zwanger :)

Snap niet dat jullie je zo kunnen inhouden haha, het enige waat ik me mee inhoud is wagens en kinderkamers omdat een tweeling zou kunnen zijn niet omdat ik denk dat er iets mis gaat haha erg he?

19. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @ponyville: heerlijk toch dat je er zo van geniet.... ik moet zeggen dat ik het nog wat onwerkelijk vindt maar misschien komt dat ook omdat je verder nog niets ziet bij mij..... Voel wel van alles en daardoor weet ik het... En bij ons is het de trouwdag die veel energie en tijd vraagt... maar wel leuk.... Onze kaart is bijna klaar, jurk is uitgezocht, nu nog catering regelen en in ondertrouw gaan.... Dus de komende weekjes meer daar mee bezig... Heb nog tijd genoeg voor babyspullen hihihihi

20. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik zelf koop nog niks, iedereen heeft er een ander idee over. als het mis zou gaan en ik zie steeds al die baby spullen liggen, nee liever niet. eerst zeker weten dat het hartje klopt en dat het allemaal goed is.

Deel Deze Pagina