nee brigitte het scheelt als je gaat trouwen dan heb je afleiding haha, ik moet nog steeds even aan mijn vriend vragen wat we nu gaan doen, het gerechtelijke verhaal of gewoon simpel trouwen Ik doe al mijn spulletjes in een curverbox en mocht het misgaan vraag ik aan mijn moeder of ze hem bij hun op zolder zet (dus ook geen grote spullen kopen he haha) Ik heb gelukkig volgende week mijn echo dan weten we wat meer...
Toen ik de test in handen had is mijn mannetje spontaan de volgende dag op zijn knie gegaan.... Ja heerlijk die afleiding!
aaah wat lief en romantisch brigitte, ik zie dat die van mij niet zo snel doen, maar dat is misschien omdat ie niet zoveel vertrouwen heeft in het huwelijk. Ik zei wel tegen hem dat ik NOOIT aan ons kind wil uitleggen waarom die anders heet of anders als hij hem erkend enzo waarom IK anders heet met mijn achternaam. ALS DAT GEEN HINT IS! haha
hahahaha nou ik had het van die van mij ook helemaal niet verwacht hoor! Dus de wonderen zijn ook voor jou de wereld nog niet uit..... En ik was juist degene die vroeger riep dat trouwen ook niets zegt (mijn ouders zijn gescheiden toen ik al het huis uit was)... maar nu is het toch wel erg leuk en ik vind het toch bijzonder dat we straks gaan trouwen Het grappig is dat we op de plaats waar hij me gevraagd heeft een foto hebben gemaakt die we gebruiken op de trouwkaart.....
hellow, ouder hoe was de echo? maart ik heb al voordta ik een positieve test had en gewoon voelde dat ik zwanger was al het idee dat ik een tweeling zou krijgen maar we wachten af 5 feb weet ik het he las28: welke symptomen heb je dan? ikj zei dat tegen claudia omdat ik ongeveer dezelfde symptomen had met mn dochtertje.... daarom denk ik dat zij een meisje krijgt ik heb wel al wat gekocht maar dta heb ik in nederland gedaan en raakte daar zwanger maar was dus nog niet zwanger ik vond het gewoon schattig een nijntje rompertje en een shirtje met home made erop ooh het wordt lekker warm hier vandaag... 25 graden ooh en heb hachee op gisteren mn man vind dat iets minder.. ga ik altijd zo van stinken
He, al meer dan 100 pagina's... Wel leuk al dat leesvoer Maar waar halen jullie de tijd vandaan Ik ben de laatste dagen zo vreselijk moe dat ik alleen maar aan slapen kan denken... Ben ook benieuwd hoe de echo van ouder was: vertel, vertel
Hallo Allemaal! Daar ben ik weer, na een dagje werken! @ Ouder: Hoe was je echo? Hopelijk een prachtige foto/ filmpje @ Cristel: Jeetje 25 graden, daar kan ik zo naar verlangen! 8) @ Bbtje: morgen al naar de gyn. das mooi optijd! Hopelijk is er wat te zien! Ik koop ook nog geen dingetjes, heb ook nog geen positie kleding nodig ( ) en ik denk eigenlijk dat we wel wat van onze ouders krijgen . Ik wil toch echt eerst mijn eerste echo afwachten!
Ik vrees dat het niet zo leuk was... Het lijkt erop dat ook wij(ik) ons gaan afmelden voor dit topic.. De echo liet naast een op het oog leeg vruchtzakje nog het begin van een ander zakje zien wat kon duiden op iets wat op een tweeling zou lijken wat is misgegaan of een miskraam die te gebeuren staat. Omdat het nog zo vroeg is wilde ze die conclusie nog niet trekken (hoewel haar gevoel dat wel aangaf). Over een week kunnen we weer een keer terecht om te kijken en daarna met de arts de mogelijkheden te bespreken. Daarnaast heeft ze ons uitgelegd hoe de miskraam zal gaan. Ik weet even niet wat ik nog verder moet zeggen of denken.... afwachten tot volgende week en hopen op (ons) klein wondertje.
Wat verschrikkelijk! Ik leef met jullie mee en ik hoop dat er een wonder gebeurt en het toch goed komt.... Veel sterkte....
jeetje ik schrik wel even zeg van dit bericht.... had echt gedacht dat jullie net als ik anderhalve week geleden helemaal happy thuis zouden komen..... Hele dikke knuffel van hier
jeetje ouder... dat is idd wel schrikken.. maar gaat het om 1 vruchtzakje dathet niet overleeft zeg maar of beide? jezus wat een schrik.. ik leef echt met jullie mee... wat naar dat dit gebeurt... sterkte en een dikke knuf van deze kant en fempje voor jou nogmaals ook een dikke knuffel
helaas beide... van 1 weten ze niet of het een vruchtzakje is of een bloeduitstorting en de ander lijkt leeg te zijn (of te klein om te zien)
wat erg.. sorry om te horen.. hopelijk gaat alles goed met jullie ozver dat kan.. en hebben jullie veel steun aan elkaar...
voor jou en je vrouw een dikke knuf @ouder dit is vreselijk! sterkte ik duim voor volgende week in elk geval!