Wat een nare berichten allemaal - Ouder en Fempje, sterkte... Vandaag een emotionele dag, het was de begrafenis van mijn lieve oma.. Gisteren had ik plots wat beige lichtroze-achtig verlies en ik schoot helemaal in paniek - dit kindje mag niks overkomen, het is immers een cadeautje van mijn oma... Vandaag is de afscheiding weer over, maar ik heb wel wat last van een menstruatie-achtig gevoel... Ik tel echt af naar 7 februari, dan hebben we de echo. Het gaat tergend traag....
oja Ronnie wat gaat het langzaam he? als je terugkijkt valt het wel mee maar de dagen zelf pffew wat lang! Ik kijk maar uit naar bepaalde dingen zoals volgende week echo, omdat ik al zo'n buikje heb twijfelen ze misschien of ik 4 weken langer zwanger ben (ook omdat mijn vorige ongestelheid minimaal was, normaal ben ik 3-4 dagen en nu 2 dagen amper) ik hoop natuurlijk 4 weken langer alhoewel ik dan geen september mama meer zou zijn maar ooh wat zou ik het fijn vinden, anders is het vast een tweeling of heb ik gewoon 0,0 buikspieren ofzo hahahaha
ik heb juist trek in niets normaals, alleen friet of chippies maarja ik werk elke keer weer netjes een vieze stampot of prakkie erin hoor) ik moet denken aan de vitamientjes haha maar lekker is anders!
@ouder: ik schrok van jullie bericht zojuist. Ga dan ook heel hard hopen dat het goed nieuws wordt volgende week. Veel sterkte, ook met dat lange wachten... Zoek het forum gewoon veel op, wij leven met jullie mee hoor!
hallo meiden, Fenpje sorry neid had eerst nog niet terug gelezen maar wil je nog even heel veel sterkte wensen, En een dikke knuffel. CHristel het voeld we; aan als mijn eerste zwangerschap en dat was een meid maar kwaaltjes misselijk moe en mijn haar zit van geen kant groetjes las
OUder ik zit met mijn mond val tanden weet niet wat ik moet zeggen. Kan je alleen maar harstikke veel terkte wensen en een dikke knuffl voor jouw en je vrouw, En ga de hele week kei hard duimen veel liefs las
jeetje ouder wat een naar bericht. Ik blijf voor jullie meeduimen dat het toch goed komt. dikke knuffel
dan krijg ik ook een meid haha, ik heb een bair hair zwangerschap ipv bad hairday maar heb ook last van overmatig haargroei heeft iemand van jullie dat ook, ik scheer me wezenloos om er fatsoenlijk uit te zien
@ouder ik wil jullie heel veel sterkte wensen en duimen en hopen dat er volgende week een wondertje te zien is ik ga duimen voor jullie. groetjes
O Ouder, weet niet wat ik moet schrijven. Hopelijk zijn jullie wel zwanger, maar nog iets korter dan gedacht en is er volgende week wel iets te zien. Liefs Moons
Ouder! Heel erg veel sterkte. Ik weet echt niet wat ik moet zgg, dit moet toch je ergste nachtmerrie zijn op dit moment. Hoop dat er toch nog goed nieuws komt. Groetjes Suus
hahaha ik had voor mijn zwangerschap nooit zo'n zin in friet enzo maar nu hmmmmmm jammie... gaan morgen dna ook lekker frietjes eten... MAar dan wel met verse wortels... die vitamientjes he.... hahahaha
Mijn verloskundige zei dat het algemene advies tot 10 weken is maar dat er ook al gesproken wordt over 12 weken... maar ik slik nu Gravitamon en denk dat ik daar gewoon lekker nog even mee doorga... in ieder geval tot het potje leeg is en dat is nog anderhalve maand ofzo
Ik slik multi zwangerschap van de Etos. Daar zit 200% v/d ADH foliumzuur en 200% vitamine D in. En nog veel meer andere o.a. ijzer, vitamine C etc. Dit kun je de hele zwangerschap slikken, is dus 9 maanden goed voor de baby!
Ik slik ook extra vitamientjes erbij, van uuhmm VSM puur mama Ik slik normaal al 5 mg foliumzuur per dag omdat ik een chronisch tekort heb en vitamine B12 krijg ik via een prik in mijn kont omdat mijn maag dat niet uit eten kan halen. Bij de verloskundige mijn HB gemeten en die was 7,7 zo hoog heb ik hem nog nooit gehad! dus was helemaal al blij daarom, ik heb weleens onder de 4 zelfs gehad dus nee ik was hardstikke blij hoor!
@ouder, ik leef met jullie mee...Sterkte.... Ik heb vandaag zoveel gedaan dat ik het nu echt merk... Veel gewinkeld (alweer ja) gesjouwd....had onmeuninge honger... Lekker bij schoonouder macaroni gemaakt..Dat is echt mijn favoriet! Maar nu...na 1 hap liet ik het al staan...bleeegghh... We hebben vervolgens bij de leenbakker een nieuw dekbed gekocht (ivm nieuwe breder bed) Ik was echt niet van plan om een dekbed te kopen van over de 250 euro...nu zijn we geslaagd voor een 4 seizoenen voor maar 60 euro...Tevens ook maar meteen een nieuw hoofdkussen gekocht voor mij...Hopelijk ga k daar wat beter van slapen..Die van mij nu is zo plat als een dubbeltje... Nou...7 weken zwanger alweer...Dat beige achtige is trouwens alweer verdwenen..ik denk dat ik mede door de vervelende berichten hier, mijn hoofd een beetje op hol breng....Terwijl toch maar 10% van alle zwangerschappen niet goed gaan....De kan op een miskraam is na maand 2 nog maar verkleind tot 3%.... Gewoon genieten dus! mede daardoor heb ik dus al erg veel gekocht! en super veen gekregen!