september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Het blijft altijd nog spannend natuurlijk tot een week of 12... wist niet dat het na 2 maanden al gedaald was tot 3%...... En er zijn nu al genoeg meiden in september waar het niet goed is gegaan dus nu is het wel genoeg

2. Niet meer actief

Is meer dan genoeg ja DIE waren al te veel! Ik duim met iedereen elke dag mee hoor :)

3. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Jeetje een uniecum...Ik post als eers op een nieuwe dag :)

Heb vandaag een stuk minder last van borsten...Nu kan ik me daar weer naar over gaan maken...pfff

Tis nog wel een hele opgave zwanger zijn.....:)

4. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    goeiemorge allemaal fris en fruitig weer op :D

groetjes las

5. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen september mama's.

Ik duim ook dat alle overgebleven september mama's gewoon blijven en dat wij een gezonde kindje op de wereld zetten in september.

Ik slik nu nog foliumzzuur maar ik denk dat ik vandaag zwangerschapsvitamine ga kopen en die slikken.

Voel me de laatste dagen stukken beter, ik ben niet meer misselijk en ook geen last meer van mijn borsten. als het de rest van de zwangerschap zo door gaat ben ik heel blij.

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Wat een vervelend bericht ouder, ik hoop dat je over een week toch een hartje ziet kloppen.
    Sterkte.
    Hopelijk gaat het nu met iedereen goed, het zijn er inderdaad wel veel.

Ik voel nog weinig, heb eigelijk nergens last van. :)

7. hallo meiden,

Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik ben 5 weken en 5 dagen zwanger van mijn 2e en ik moet zeggen dat ik me best onzeker voel aangezien ik me heel anders voel dan bij mijn zoontje. Op dit moment heb ik weinig klachten, bij vlagen misselijk en vermoeidheid. Verder vind ik het jammer dat mijn koffie niet te drinken is.
    Ik wil iedereen feliciteren met de zwangerschap. Ik hoop gezellig met jullie mee te schrijven.

8. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Goedemorgen allemaal
    Zo lekker nog maar 1 dagje werken en dan weer lekker weekend... ben er wel aan toe... ben nog steeds erg moe.... En blijf eten de hele dag door maar goed... ben nog niet aangekomen in gewicht dus die kleine frummel zal het wel allemaal opslokken..... ;)

@Secret: welkom hier en gefeliciteerd!

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    secet, gefeliciteerd en welkom

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Secret,

Gefeliciteerd en welkom bij de september mama's

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    He dames,

Hier even snel een berichtje van mij. Ik heb nog niks teruggelezen, dus dat ga ik vanmiddag op mn gemakje doen.
    Maar ik ga vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een 2e echo!
    Hopelijk kunnen we die kleine frummel nu eens zien en als het echt heel erg mee zit, kunnen we zelfs een hartje zien kloppen. Duim, duim, duim.
    Ik hou jullie op de hoogte.

Voor de rest hartstikke misselijk en heel de dag krampen in mn buik. Ik heb er een heel beurs gevoel bij, telkens als ik opsta heb ik zoiets van au!
    Klinkt dit een beetje bekend bij jullie? Maak me best wel zorgen. Aan de andere kant zijn ze natuurlijk van binnen druk bezig met van alles en nog wat. Hopelijk krijg ik vanmiddag duidelijkheid!

Alvast alle nieuwe septembermama's welkom en gefeliciteerd!

Gr. Joyce

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Ouder, ik schrik me helemaal een ongeluk.
    Wat moet dit naar zijn voor jullie zeg! Ik duim echt voor jullie dat het volgende week nog goed komt!

Dikke knuffel
    Joyce

13. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    hai allemaal!

hier ik ook weer even....

.... lekker een dagje vrij!

Ga vanmiddag de stad in, nieuwe bh's kopen; mijn "oude" pas ik nu al niet meer! Pfffff..... heb me toch een tieten! Hahahaha!
    Verder is er van een buik nog niet veel te bekennen. Pas gelukkig ook nog gewoon in mijn oude kleren. (alhoewel.... die knoop gaat nu toch wel wat moeilijker dicht....)

14. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hallo allemaal,

@Secret: Welkom en van harte gefeliciteer. Geniet er maar lekker van :)

@ Joyce82: Heel veel succes vanmiddag. Jullie 2e echo. Ik hoop ook voor jullie dat er wat meer te zien is en dat jullie voor het eerst het hartje van jullie beeb kunnen horen.

Met mij gaat het verder goed. Voel me al meer zwanger. Ben met vlagen misselijk en ook duizelig. Daarnaast nog steeds last van obstipatie. Iemand nog ideeen? Ben al aan de gemberkoekjes en thee, zeggen ook dat dat help bij misselijheid. Maar ik wordt alleen aan misselijk aan het idee dat ik dat moet drinken en eten. Dus heb het al een paar dgn niet aangeraakt.
    Daarnaast doen mijn boobs behoorlijk pijn. Vooral 's nachts. Heb normaal al behoorlijke maat, cup E, dus dat werkt al niet zo erg mee. Slaap nu 's nachts met sportbeha, strak sportshirtje en nog een extra strakje hempje. En nog doen ze pijn als ik me omdraai. Misschien nog tips iemand?

Ach ja moet eigenlijk niet zo klagen. Als ik geen klachten had, zou ik me alleen maar onzeker voelen. Dus is allemaal voor een goed doel, zeg maar. Maar ik geniet zeker wel.

Groetjes, Patricia

15. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Zo ben ik weer :)! Ik heb nog niet alles terug gelezen, want er staan weer tig pagina's meer ;).. Doe ik strakkies nog wel even op mijn gemakkie haha.

Maar "Ouder" jeetje ik ben er wel een beetje van geschrokken hoor. gedsie. Nou we duimen allemaal op een beter bericht volgende week! Hoe is je vriendin eronder?

Joyce82, Succes vanmiddag! Ook voor jou ga ik duimen! Spannend hoor. Hoe laat moet je? Nu al zwetende oksels of niet ;)

Patries81, sorry geen tips voor je pijnlijke boobies.. ik smeer ze iig goed in, maar verder gaat het wel. Zijn wel wat gevoelig en de tepels ook, maar het is uit te houden zeg maar haha...

Pfff nog 4 1/2 uur werken en dan lekker WEEKEND!

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Net had ik iets bruinige afscheiding, dan maak ik me gelijk zorgen he.... :(
    Ik weet dat het helemaal niks betekent, maar toch hoop je dat et weg gaat...
    Maar goed, nog misselijk, zere boobies enzo dus dat zit nog wel goed! ;)

@ Secret: welkom hier, klets gezellig mee!

17. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    He Marsab, dat is vervelend! Als je je er rot onder voelt, gewoon ff bellen naar de Verloskundige hoor! Zekere voor het onzekere, ja toch? Maar wat je zegt. hoeft niks te zijn hoor. Kan ook gewoon van je innesteling zijn...

18. Blodyn

Blodyn Lid

27 dec 2006
    90
    0
    0
    DTP'er bij een krant
    Rotjeknor
    @ ouder: wat vervelend. Veel sterkte gewenst!

@ Secret: welkom en gefeliciteerd!

Afgelopen zondag een eerste - en hopelijk laatste - afspraak gehad met de WC-pot... yech! :( Heb de volgende dag maar meteen een edelsteentje gehaald, haha. Misselijkheid is nu een stuk minder geworden en heb het nu met vlagen.

Gisteren een eerste gesprek bij de VK en volgende week dinsdag een echo! Verheug me er erg op, maar aan de andere kant is het toch een beetje eng.

19. marjannie

marjannie Lid

9 jan 2007
    68
    0
    0
    Dordrecht
    Jeetje ouder wat erg allemaal zeg! Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.. Hou je taai!

Ik heb nog helemaal niets voor de kleine gekocht.. Ik heb ook nog heeeeeeeeeeel veel van mijn kleine zoontje.. Hij is nu 16 maanden.. dus alle spullen voor Ukkie heb ik allemaal in huis.. Natuurlijk ga ik nog wat erbij kopen, maar als het weer een knul zal worden dan heb ik nog zoveel kleertjes hier.. Voor een meid moet ik toch wel een paar nieuwe kleertjes etc gaan kopen..

Maar voor mij is het nog maar eerst afwachten of het deze keer wel goed gaat! Ben er zo bang voor dat alles mis gaat.. Ook al heb ik daar tot nu toe nog geen reden voor gehad.. Ik voel me zwanger (misselijk, overgeven, duizelig en moe), het hartje klopte.. alleen zij ze dat het structuur nog niet goed zichtbaar was.. vandaar dat ik 5 feb weer terug moet voor een echo..

Ik duim hard mee dat alle sept mama's goed en wel de 12 weken halen.. nou ja eigenlijk de 9 maanden natuurlijk en een pracht een kind krijgen of kinderen.. Bij mij is het trouwens maar eentje..

Liefs Marjannie

20. SandraT

SandraT Lid

13 sep 2006
    37
    0
    0
    hallo allemaal,

Ik heb weekend! Goh het is nu een week geleden dat we de test gedaan hebben. En nog steeds besef ik het nog niet helemaal hoor..

Even een vraagje: ik moet de verloskundige bellen voor een afspraak maar die is alleen op ma t/m do tussen 9 en 10 telefonisch te bereiken voor een afspraak. Dan zit ik dus op mijn werk waar ik niet echt in de gelegenheid ben om prive te bellen. Hebben jullie dit ook gehad? Hoe hebben jullie dit opgelost?
    Ik ben erg benieuwd :rolleyes:
    Ik kan natuurlijk wel een keer een dag vrij nemen maar dat zal niet binnen nu en twee weken zijn...
    (heeft dat ook met de zwangerschap te maken dat je zoveel nadenkt; ik wordt afentoe echt gek van mezelf. Ik zit echt over alles te piekeren :( )

gr. Sandra

Deel Deze Pagina