Hallo lieve september mama's! Ik ben een tijdje niet geweest....sorry! Maar het werd me allemaal even teveel! Ik was nergens anders mee bezig als: gaat het wel goed? Toen heb ik voor mezelf besloten om er even niet meer zoveel mee bezig te zijn totdat ik een beetje zekerheid heb... En dat was afgelopen dinsdag! Heb toen een echo gehad om de termijn te bepalen (die was 2 daagjes langer als ik dacht)! Het toen ons frummeltje gezien en het hartje klopte! Sta er nu heel anders tegenover, en ga dus lekker weer meekletsen! Liefs Lin
Hallo lieve meiden! Sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, maar we hadden vanmiddag zo geweldig goed nieuws, dat ik er emotioneel van was en gelijk bij de ouders op visite ben geweest met een foto van onze beeb! We hebben het hartje zien kloppen. Ik kan niet omschrijven wat er dan door je heengaat! Echt geweldig gewoon! Beeb is nu 7 mm groot en het ziet er allemaal goed uit We zijn zoooooooooooooooooooooooooo blij! Ga nu lekker in bad, vriendlief heeft een heerlijk bad voor me klaargemaakt Dikke kus Joyce
Jippie! Ja geweldig he dat je het hartje kunt zien kloppen he.... vonden wij ook heel bijzonder! Nu kun je meer gaan genieten denk ik... Dat had ik tenminste wel..... Wanneer heb je nu je volgende echo? Laat je lekker verwennen vandaag Enneh nog een foto meegekregen?
he meiden zag net dat we de augustusmama's al in hebben gehaald met het aantalb bladzijden hihihihi erg he
Ik heb ook een echo gehad en het hartje zien kloppen. Helemaal geweldig. Het klopt ook met onze datum. Lin en Joyce, gefeliciteerd met jullie mooi echo's. Brigitte, het gaat hier inderdaag hard met schrijven, iedere keer is er weer veel te lezen.
heb vandaag de 1e echo gehad bij de gynaecoloog. gezien de grootte van het vruchtje denkt de gynaecoloog dat ik minder ver ben, dan ik zelf dacht (heb regelmatige cyclus en laatste keer temp kaartje bijgehouden, dus weet bijna zeker wanneer eisprong is geweest).. ik mag over 2,5 week terugkomen , en dan gaat ze nog een keer kijken of het vruchtje gegroeid is... (is nu 4 mm) maak me veel meer zorgen dan met ons 1e dochtertje, wordt soms "gek'' van mezelf. Wil ook zo graag dat het goed gaat, en dat ik in september weer mamma mag worden...
he BB tje, wat een onzekerheid en dan 2,5 week wachten, dat is wel lang, je geduld wordt wel op de proef gesteld. Maar 5 weken en 5 dagen is wel heel vroeg om het goed te kunnen zien op een echo, heeft ze ook gezegd hoe groot het zou moeten zijn? Ik hoop dat het allemaal goed komt en je over 2,5 week een mooie hartje ziet. We duimen voor je! sterkte meid.
Hoi allemaal, Ook ik ben septembermama. Als het goed is ben ik 29 sept. uitgerekend. Vorige maand had ik me al bij de augustusmamas aangesloten, maar werd toen toch nog ongesteld. En nu had ik vandaag echt een vette positieve test. Vorige maand steeds een heel vaag streepje. Ik vraag me nu alleen af of ik misschien toch langer zwanger ben.. Toch de dokter maar ff bellen maandag. Liefs, Angel
Ja, echt helemaal geweldig. Gewoon niet te omschrijven... Mn volgende echo staat nu gepland op 9 maart, dus dat is precies over 6 weken. Maar a.s. dindsdag moet ik voor het eerst naar de VK, dus ben benieuwd! En we hebben 2 hele mooie foto´s meegekregen. Dit komt zeker in zijn/haar plakboek, hahaha Ik kan mn ogen er niet vanaf houden
Angel1 Van harte gefeliciteerd en natuurlijk welkom bij de septembermama´s! Spannend hoor, dat je misschien al verder bent, we wachten het af. Je bent in ieder geval zwanger en dat is super nieuws! Gr. Joyce
Angel ben je de vorige keer nog gewoon ongi geworden of was het anders dan anders? En natuurlijk van harte gefeliciteerd en hartelijk welkom. We gaan hier heel snel dus hou je vast! groetjes las
Joyce en Berbel: gefeliciteerd met jullie mooie echo's! Wat een heerlijk gevoel he? BBtje: Ik hoop voor jou dat de twee weken wachten heel snel gaan! En je moet gewoon van het positieve uit gaan! 5 wkn is inderdaad al heel vroeg om het te zien hoor! Heb ook met 5 wkn een echo gehad, en toen zagen ze alleen een vruchtzakje.... Angel: gefeliciteerd! Welkom bij de september mama's! Hebben jullie al veel dingetjes gekregen? Heb al verschillende kaartjes en sokjes gekregen, en van mn paps en mams 2 boeken. 1 voor mij en 1 voor mn vriendje.... Van mn schoonouders nog niks, die zijn er ook totaal niet enthousiast over! Ze moeten eerst zien en dan geloven....zelfs een echo kon ze niet verblijden! Pfff
gefeliciteerd meiden, met jullie prachtige echo! bbtje, maak jezelf niet gek! we hebben dan ongeveer tegelijk onze echo! spannend....
Ik heb ook 2 buikfoto's in mijn album staan, van 6 weken zwanger. Ja, je moet de foto maar klein houden, want dan lijkt het alsof ik door de schaduwrand toch nog een echt zwanger buikje heb..... Jeetje ik wil ook zo'n buik als jullie! Maar goed, komt vanzelf wel.... hihi