Even tussendoor een berichtje plaatsen... Lief alle berichtjes en dat jullie naar ons vragen... We nemen inderdaad wat tijd voor ons zelf. Ik kom even niet zo vaak hier kijken om rust in mijn hoofd te krijgen. Mijn vriendin die blijft heel positief (een van de eigenschappen waardoor ik zoveel van haar hou). Echter lijkt het soms een beetje naar kop in het zand steken. Natuurlijk ook erg logisch als je lichaam je iets anders verteld dan een arts. We zitten er natuurlijk flink mee en hebben de diverse opties besproken. We hopen natuurlijk nog op die hele kleine kans donderdag, maar bereiden ons op het ergste voor... Nogmaals dank voor alle lieve berichten. Groet, Ouder
Heel veel sterkte voor jou en je vriendin, Ouder! Ik zal aan jullie denken en wens jullie veel succes donderdag! Liefs Noor
Ontzettend rot voor jullie ouder, deze onzekerheid. Ik hoop, duim en bid voor een klein wondertje aankomende donderdag. Pfff, ik ben eindelijk weer een beetje bij de mensen. Ik heb me donderdag en vrijdag echt heel erg misselijk en moe gevoeld. Zo erg dat ik er echt ziek van was. Ik ben nu ook nog wel misselijk, maar dat zijn vlagen en daar kan ik me overheen zetten. Ik ben vandaag in de buurt op kinderwagenjacht geweest. Dat wil zeggen, ik dacht dat ik wist wat ik wilde, maar dat is helemaal veranderd. Ik ga nu voor de Quinny Buzz in het geel. Ik vind hem eigenlijk te duur en vind de 3rider van Mutsy ook prima, maar mijn man is helemala weg van het 2007-model van de Buzz. Hmmm, nog maar even sparen. Ik heb nog steeds niets gekocht voor de beeb, op een of andere manier heb ik het gevoel dat dat ongeluk brengt... Nou ja,ik zal me op de 9maanden beurs vast niet in kunnen houden
Wij zijn gister ook naar babyhuys en babydump geweest, is erg leuk wat je daar allemaal ziet. Zo ontzettend veel keus, alleen de kinderwagens al....pppff...we moeten er ons echt even in verdiepen!
@Ouder: heel veel sterkte en hopelijk brengt donderdag nog goed nieuws voor jullie! Wij zijn gisteren op verjaardag geweest... voordeel is dat je dan ongestoord van de hapje kunt eten omdat je anders misselijk wordt..... Vandaag gaan we naar het schaatsen in Thialf..... zal daarna wel weer bekaf zijn.... hihih... maar morgen lekker vrij
@ouder: heel veel sterkte! ik ben de laatste paar dagen nog een beetje misselijk, maar verder heb ik eigenlijk nergens echt last van. Ja en moe. Ben ik weer bang dat het niet goed gaat. Wat maak je jezelf toch altijd onzeker. Ben je misselijk is het niet goed, ben je niet misselijk is het ook niet goed. Nou ja, nog een dikke week positief bekeken en dan eindelijk een echo! Groetjes
Ik kon de klok er weer op gelijk zetten...04.00 wakker geworden...misselijk..... Nu nog steeds misselijk...ben erg moe...Heb ook nog en verjaardag vanmiddag... pfff
ouder, heel veel sterkte en we duimen voor goed nieuws. Hier gaat alles zijn gangetje. Gisteren heb ik mijn vader op de hoogte gesteld dat hij voor de 2e keer opa word, middels een geweldig t-shirt die mijn zoon aan had. Zijn reactie was heerlijk. Deze week gaan we mijn moeder en schoonouders inlichten aangezien ik het graag met hun wil delen ook al is het vroeg. Zijn er meerdere september mama's die al een kindje hebben en voelen jullie je dan ook anders dan bij de eerste zwangerschap. Ik namelijk wel. De verloskundige heeft me wel gerustgesteld, elke zwangerschap is anders en je lichaam hoeft veel minder te wennen. Tevens zegt ze dat het welmogelijk is dat je het veel eerder gaat zien. Hebben jullie daar al ervaring mee?
@Secret, Ja hier ook al een kleintje (wordt in maart twee) in huis rondscharrelen. Ik voel me ook anders dan bij de eerste zwangerschap. Had twee dagen voor mijn NOD opeens een zware kokhalsneiging 's morgens vroeg van mijn parfum! Had dit bij mijn dochter pas veel later. En borsten zijn nu (nog) minder gespannen, maar ja, stonden sowieso na zwangerschap en half jaar BV al minder op spanning dan voorheen Verder momenteel weinig klachtjes, af en toe vlaag van misselijkheid, darmen wat rommelig, soms duizelig en moe, maar ja, ben ook pas net onderweg, dus wat niet is kan nog komen. Mijn buik is al een heel klein beetje boller (van mijn darmen) dat had ik bij nummer 1 nog laaaaang niet. ben benieuwd! We houden elkaar wel op de hoogte! Liefs Noor
@Berbel en Noor: bedankt voor jullie reacties. Ondanks mijn nuchtere verstand denk ik soms toch: waarom heb ik nou geen klachten? Ik voel me op dit moment overigens erg moe en "ongesteld." Gooi er een koutje bovenop met keelpijn en ik weet genoeg: rustig aan! @ouder: ook ik hoop dat donderdag een ongelooflijk goed bericht zal brengen. We leven allemaal mee... Ga nu nog wat cijfertjes van de leerlingen invoeren via internet. Deze week rapportvergaderen - in de namiddag, dus mijn ogen openhouden gaat een opgave worden, dat is het nu al! Kijk straks nog effe of jullie er zijn, het is maar stil op het September-forum! Groetjes, Darce
tja zondag he...iedereen is op visite of lekker op de bank aan het hangen... vejaardag zit er iig weer op...pff..Morgen weer werken...bah..Heb geen zin....
idd erg rustig, wij hadden ook een verjaardag. Heerlijk de avond voor ons zelf. Gelukkig was er genoeg te eten en had ik niet veel last van misselijkheid. Die kon ik mooi wegeten! hihi
Ik terug van een middagje schaatsen kijken in Thialf... nu wel helemaal uitgeteld.... En kan mijn spijkerbroek niet meer dicht krijgen...... hihihi.. dus thuis maar snel een andere ruimere broek aangetrokken! Morgen gelukkig vrij... even bijkomen en lekker slapen... Nog maar 2 weekjes dan mogen we alweer naar de VK.... de tijd gaat toch nog best snel
Weer een september-mama erbij... 15 september komt uit de rekensom, erg spannend allemaal. We hebben het nog aan niemand verteld en ben toch ook wel bang dat het nog mis zal gaan... Maar ik probeer wel echt te genieten hoor! Ik geloof het gewoon nog niet... Kaat