Welkom Kaat! Wat een gezelligheid, weer een mama erbij! Wat leuk ook dat iedereen op een ander moment in de zwangerschap zit, of dat nu 5 weken, 8 weken of veel verder is!
Ik ga vandaag naar een heel schattig huisje kijken om misschien te gaan kopen verder ben ik zenuwachtig voor woensdag.. maarja wie niet he? (voor zijn eerste echo dan)
Ha Kaat, welkom! Ik heb gister een kinderverjaardag gehad. Ik vond het nu veel minder 'erg' dan voorheen. Alle ouders wisten er al van (mijn man heeft echt een gave wat dat betreft, hij vertelt het grote nieuws in de eerste 2 minuten aan elk nieuw koppel dat hij tegenkomt) dus wij werden aan alle kanten gefeliciteerd en voorzien van goede raad. een van de gasten bood ons een gratig wieg aan en die gaan we volgende week ophalen. Ik heb gister via marktplaats alvast een heel leuke kinderkamer gekocht. Het bestaat uit ene bedje, commode en een kast en alles is wit geschilderd met een mooi soort medaillon erop geschilderd. Heel leuk en stijlvol. Oh, ik vergeet te vertellen dat ik gister op kraamvisite ben geweest bij een van mijn beste vriendinnen. Ze is 3 weken geleden, ruim 3 weken te vroeg, bevallen van een prachtig, maar oh zo klein meisje. Het kindje heet Ninke en is nu nog maar iets van 2700 gram. Zo'n ontzettend klein en fijn meisje, zo schattig!
Meiden, weet iemand waar Christel is? Ze is al niet meer online geweest sinds donderdag en ik hoop niet dat er iets met haar is...
goedemorgen allemaal, hier ook weinig te melden alleen dat ik al bijna op 9 weken zit.... Vandaag even langs de VK om de formulieren voor de prenatale screening te halen... Volgende week dan even bloedprikken..... Ik weet niet waar Cristel is... misschien een druk weekend gehad? Dat hoop ik in ieder geval Kaat: welkom hier en gefeliciteerd!
Goede morgen September mama's @Ouder, suc6 donderdag en hopelijk komt alles toch nog goed. @Kaat, Gefeliciteerd en welkom bij de september mama's. Hopen dat er niets met Christel is misschien een druk weekened. Hier alles goed, nergens last van, alleen steed moe moe moe.
Hi Ponyville Succes woensdag! Reuze spannend inderdaad zo'n eerste echo. Ik moet nog even wachten tot 16 februari... Domino
hoi ik mag 13 feb voor 1e afspr bij de vk , krijg nog geen echo, ze gaan misschien wel proberen om het hartje te laten horen.....spannend... fijne dag vandaag.....
Hallo ladies! Nou het heeft weer even geduurd, maar ben er weer even. Computer thuis stuk, dus kon vandaag pas weer op internet.. Welkom voor de nieuwe september mama's. Toch nog in september Hier gaat alles ok. Vlagen van misselijkheid. op ena f van gevoelige borsten .. Voel me echt wel zwanger haha. Vanmiddag om 15:00 uur is voor ons het uur van de waarheid... Pff ben best zenuwachtig hoor! Voel me wel heel positief, maar ben ook wel weer een beetje bang! Dus ladies please DUIMEN!
Hallo mede-mama's! vandaag afspraak gemaakt bij VK...13 februari gaat het gebeuren! Ze gaan dan proberen het hartje te luisteren en dan maken we een afspraak voor de 1e echo... Het lijkt allemaal wel werkelijkheid te worden zo. Ik hoop zo dat het hartje te horen is... Leuk om jullie reacties en belevingen te lezen! Kaat
@Ief: spannend meid.... wanneer mag je komen? Ik heb net de formulieren voor de screening gehaald.. en mag straks even bellen met het ziekenhuis om een afspraak te maken voor de nekplooimeting.....
Hallo! Net weer van werken en ben blij dat ik weer iets kan eten....ppff..misselijk en een zere buik! Bah. @ Mrijn: Wat ontzettend leuk dat je mannetje zo enthousiast is, heeft zo zijn voordelen -> altijd handig die gratis spullen! @ Ponyville: spannend he woensdag, ik moet nog heel lang wachten. Dat vind ik wel jammer... @ Cristel: Meid waar ben je : : : @ Ief: duim duim duim! hihi (hopelijk ontzettend goed nieuws voor jullie! ) @ Kaat: Leuk he, zo kun je het steeds meer beseffen dat er een kleintje in je groeit. Heel wonderlijk en leuk om met anderen te delen! @ allemaal: wie gaan er allemaal voor de onderzoeken, net zoals Brigitte, bijv. de nekplooimeting? wij weten het nog niet....
@Marsab: van mij hoefde het niet zo nodig die testen maar mijn mannetje wilde het graag.... En hebben wel besloten dat het risico echt enorm verhoogd moet zijn willen we dan eventueel nog verder onderzoek doen..... Het eerste deel is ook niet ingrijpend... een buisje bloed meer en een nekplooi via de echo
Mijn 1st echo duurt nog wel even, 23 feb pas, dan ben ik al bijna 13 weken. Ik doe geen onderzoeken, gewoon hopen dat het allemaal goed komt. @Ief, duim duim duim, spannend hoor. veel suc6 straks en hopelijk is alles goed. @brigitte, wel spannend zo'n test. maar als alles goed is ben je lekker opgelucht en kan ze nog meer genieten van je zwangerschap. @Marsab, ik zie dat je 23 bent, ik zelf ook. Dit is ook een reden dat ik geen ondezoeken wil. @Kaat, nog 2 weken wachten en dan hopelijk het hartje horen. Spannend.
Brigitte22, we moeten om 15:00 uur bij onze VK zijn en daar doen ze de echo! Nog 1 1/2 uurtje aaaaarg hahahaha... kan waarschijnlijk ook morgen pas laten horen of het goed is of niet, want thuis doet de computer het niet. Kaat wat spannend! Dan heb jij denk ik ook klotsende oksels die dag Pff kan niet meer helder nadenken hoor haha Maar idd waar is Christel? Vanaf donderdag al niet meer op de site geweest he? Hopelijk geen bericht goed bericht. Groetjes Ief
daarom.... en ook wel op zich een leuk vooruitzicht.... 12 februari een echo en dan 20 februari weer eentje........ Kan ik met een gerust hart naar de sneeuw de eerste week van maart meid succes straks en hopelijk ook veel plezier