sophie dan schelen we maar een dag. Maar jij hebt mij wel meer als een week in spanning gelaten met je niet testen omdat eisprong later was :x Krijg je nog wel groetjes las
val hier op mijn werk bijna achter mijn computer in slaap... ben echt moe! Hoop dat het met een paar weken minder wordt.... En nu ook maar weer wat aan het eten anders word ik weer misselijk... ben de hele dag door aan het eten... gelukkig kom ik nog niet aan....
Haha Las, ik pas mn banner ook niet aan hoor omdat ik zeker weet dat die klopt Oh die moeheid heb ik ook zo'n last van. Gek word ik ervan. Wilde zo nog lekker de stad in, maar ben echt helemaal op. 's Ochtends sleep ik me echt naar mn werk. Misselijkheid komt bij mij met vlagen. Ach binnenkort zijn we er hopelijk vanaf x Sophie
Hallo dames, Vanavond de verloskundige praktijk om 20.30uur. Sophie, fijn dat je een leuk vk heb en dat alles ok was. Ponyville is waarschijnlijk nog onderweg, hopen dat ze straks met goed nieuws komt. Ik ben ook zo moe moe moe. nog evene en dan lekker naar huis. 's morgens moet ik mezself ook uit bed slepen, zou het liefst nog een paar uur door blijven slapen.
Ben ook benieuwd naar de echo van ponyville..... mensen ff een vraagje: heb net rundvleesslaatje gekocht, maar mag je dit wel eten nu je zwanger bent (dacht aan de rundvlees)
gaaaaaaap.... ik kan alleen maar slapen..... geeeeeeuw.... te moe om alle berichtjes terug te lezen...... Dag lieve mama's ik kom snel weer terug na mijn winterslaap.... x x x
IK BEN ER Alles is keigoed,nu 8 w maar een weekje verder dan ik dacht (dus nu 8 weken en 4 dagen) straks heb ik echo foto's en een filmpje (voor diegene die hem willen downloaden zet ik straks een link) IS ZO LEUK! ben helemaal trots en blij en straal (lijk wel een troetelbeertje haha) Wij hebben meteen leuke spullen gehaald en geshopt voor meer dan 400 euro hahahaha WAS BIJNA NOG LEUKER! Ik heb die "er was eens" serie van de prenatal helemaal opgekocht hahah alleen het bestekje moet ik nog...en mega leuke fleece wrapper, en voor wagens gekeken, maar ik vind er veel gammelig (ja zelfs de quiny) ik ben zelf megalomp en vriendlief ook dus ik wil wat stevigs en hoog... (dus niet alleen de duwstang maar ook de wieg e.d. zeg maar hoog, nu is mijn ma verliefd op die stokke (die hele hoge) maar die vind ik veelste duur... Nou ik ben ff foto's inscannen en filmpje online zetten!
Ha ponyville, wat super gefeliciteerd! Kan me heeeeelemaal voorstellen dat je na zulk goed nieuws lekker geld uitgeeft. Heerlijk, veel geluk, xxx Sophie
Ponyville: gefeliciteerd joh, fijn dat de echo goed was! Geniet er lekker van! (maar dat doe je al zo te merken!) Liefs noor
hee ponyville wat een goeie dag vandaag vor jou zeg heerlijk. lekker genieten, leuk joh dat shoppen. ik zie dat je al een mooie buik hebt...... liefs triez
hallo dames ik heb een dringend vraagje maak me wel erg veel zorgen er over. ik ging vanavond naar het toilet, toen zag ik op het wc papiertje wat bruin/roze afscheiding (bloed). ik vind dit zo eng he. ga nu om de 5 min heen en als ik dan weer schoon veeg zit er weer wat op. wat moet ik hier mee. we help me ben zo bang. liefs joepie