niemand? ben zo bang dat het mis zal gaan. ga zo maar slapen denk. mijn buik is ook wat opgezet vananvond. en voel me met vlagen misselijk. vind het echt heel erg eng. zit al van alles te verzinnen in mijn hoofd. vriendlief wordt alleen maar zenuwachtig van me. liefs joepie
Hoi joepie01 Zoals je misschien al hebt kunnen lezen heb ik precies hetzelfde. Ik heb de vk gebeld en mag morgen langskomen voor een echo. Ben ook zo bang dat het mis is. Heb verder ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen. Ik laat morgen iets horen als ik meer weet. Bel anders de vk op, misschien kun je ook voor een vervroegde echo langs want hier wordt je idd erg onzeker door. Succes ermee. Ik kan wel zeggen maak je niet druk maar ik weet hoe het voelt en het is echt niet fijn. Sterkte
ik zou ook ff de vk bellen....die kan je misschien uit je onzekerheid helpen dmv een echo of zo.... succes! [-o<
Hallo meiden, @ annet en joepie: ik heb dat ook gehad rond de 5 a 6 weken, maar afgelopen maandag een schitterend hartje gezien op de echo.... Hopelijk geeft dit jullie weer een beetje moed. Ik snap jullie ongerustheid hoor, die heb ik op dat moment ook gehad. Bij twijfel gewoon de vk bellen, daar zijn ze per slot van rekening (ook) voor. @ ponyville: goed nieuws! geniet ervan! (maar dat komt volgens mij wel goed ) als ik me niet vergis moeten ouder en z'n vriendin vandaag weer voor een echo. Sterkte en ik hoop op positief nieuws voor jullie! Verder hier vandaan niet zo heel veel te melden. Ik heb het van de week op m'n werk verteld, iedereen was onwijs blij. Erg gaaf! Tot gauw! groeten pooh
pooh76 Jij schrijft dat jij er ook last van hebt gehad, maar had jij wel andere zwangerschapsverschijnselen? Ik nl niet, alleen moe maar dat ben ik altijd en gevoelige tepels wat nik normaal niet heb. Vandaag lijkt weer alles over. Gistermiddag ging het ook weer oke. Snap er echt geen bal meer van. We zullen vanmiddag zien.
OUder heel veel sterkte vandaag. moet de hele tijd aan jullie denken. Mijn duimen draaien over uren hoop zo dat het goed zit. Joepie ik zou even de vk bellen. Annette ook jij heel veel sterkte en ik wil geen nega nieuws! groetjes las
Goede morgen dames, Hebben jullie gisteren ook de verloskundige praktijk gezien, wel grappig zo'n mannelijke vk hij doet het best goed en het is ook zo mooi om een bevaling te zien er staat ons veel pijn te wachten. @ponyville, super dat alles goed was, fijn om te horen en geniet ervan. Joepie en anette, duim duim duim dat alles goed is. meestal heeft een beetje bloedverlies niks te betekenen maar je kan toch beter voor de zekerheid erna laten kijken. @ouder, veel suc6 vandaag en hopelijk kom je met goed nieuws.
Ik heb een paar dagen geleden ook wat bloed verloren , was maar ienieminie beetje maar god wat maakt het je onzeker, bij mij op de echo was alles keigoed en dat bloed ze dacht aan een adertje of sommige vrouwen raken altijd beetje bloed kwijt tijdens hun periode (dus wanneer je eigenlijk ongesteld had moeten worden) het kan zoveel dingen zijn...ik zelf heb nu weinig zwangerschaps"klachten" soms is dat naar (ga je van twijfelen) maar ik probeer het nu te zien als geweldig (al dat NIET gekots haha) ben alles supermoe maar goed dat ben ik gewend dus kan ik wat mee!
Hoi, hoi, ben ik ook weer even... @ouder: vreselijk veel succes en sterkte vandaag, zal een denkbeeldig kaarsje voor jullie branden. @Christel: meis, waar zit je nou? @Ponyville en pooh: super gaaf! Ik moet nog wééééken wachten op een echo, maar ik kijk er ook al echt naar uit. Ik merk dat bij mij nu de rem nog een beetje op mijn gevoel zit. Ik voel me zwanger, ik ben zwanger, maar ik geef me er pas echt aan over als ik een hartje heb zien en horen kloppen. Ik vond die mannelijk verloskundige niet echt heel geloofwaardig overkomen. Ik zou in ieder geval niet snel voor hem kiezen, hij deed me een beetje denken aan Bob de Rooij (je weet wel, dat typetje van Paul de Leeuw). Ik ben nog steeds erg moe, maar gelukkig niet meer zo vreselijk misselijk. het komt en gaat nu met golven. Heb vandaag een lange wikkeljurk aan over een broek en ineens zie ik toch wel een duidelijk zwnager buikje komen. Ik ben de hele dag mijn spieren aan het aanspannen en mijn bekken aan het kantelen, maar ik geloof niet dat ik mijn collega's nog lang voor de gek kan houden.
http://www.martin-isabel.nl/echo.mpg dit is onze dvd het is iets van 2 minuten lang He Mrijn ga je van mij bevallen ik heet ook Isabel hahah (officieel Isabella dat is makkelijker voor andere mensen) want Isabel schrijven ze altijd fout (Isabelle e.d.)
Hmm wij zijn ook verliefd op die stokke.. maar kijken ondertussen toch ook maar even door want hij is inderdaad errrrug duur (maarja ook erg handig en cool en mooi ) succes ouder! en anette & pooh: sterkte hoor! ik zou er ook bloednerveus van worden. hoop dat jullie allebei spoedig goed nieuws hebben.
Ik vind die stokke ook geweldig, maar juist niet zo heel handig als je kijkt naar het inieminie boodschappenmandje en het feit dat je geen tassen e.d. aan het handsvat kan hangen. Een keer lekker winkelen is haast onmogelijk. Ik vind de Quinny Buzz van 2007 heel gaaf en absoluut niet gammel of tammelig. Als je andere wagens daarnaast zet, valt je ineens op hoeveel plastic onderdelen (die kapot kunnen gaan) daaraan zitten. Ik ben alleen nog niet uit de kleur... Mijn man gaat voor kanariegeel, maar ik ben meer van het turqoise.
@Isabella: ik hoop niet dat ik van jou ga bevallen hoor... Ik ga meer voor een kindje van een gram of 3000...
mja maar de quinny is weer zo groot.. dat het alsnog niet lekker winkelt volgens mij moeten we er mee leren leven dat we gewoon minder gaan winkelen en die stokke heeft onderop wel ruimte om een redelijk formaat tas neer te zetten he denk dat we op de 9maandenbeurs maar gaan kijken of er leuke aanbiedingen zijn
hoi dames, ik ben harstikke misselijk heb net overgegeven, er kwam alleen maar wat gal uit bah bah sorry hoor. heb toen eerst wat gegeten ben weer in bed gegaan. en werd net weer wakker en ben nu weer misselijk. bah. ik heb nog steeds last van bruin afscheiding als ik heb geplast. het zit niet in mijn urine maar alleen op het wc papiertje dat vind ik zo raaar. ik kijk het vandaag even aan en dan bel ik de vk op. mijn moeder komt straks bij me die helpt me even met het huishouden. kom er haast niet aan toe omdat ik zo moe ben als ik thuis kom van mijn werk. dan lig ik de hele avond op de bank. ik heb vannacht erg slecht geslapen was om 2 uur nog wakker. liefs joepie
slaap je ook zo licht joepie? ik ben niet alleen overdag moe.. maar word snachts ook om elke wissewasje wakker erg vervelend en het helpt ook niet echt als je minder moe wil zijn.
Dames, hier een oktober-mama die even in komt breken... Wij gaan binnenkort op vakantie voor een week; dan ben ik 6 a 7 weken zwanger. Even een vraagje aan jullie; Hebben jullie met 6 a 7 weken al strakzittende kleding, of zit die buik dan nog niet in de weg? Ik weet echt niet of ik mijn gewone dingetjes nou mee moet nemen of misschien vast een bermuda met een maatje ruimer... 8)
hmm hier niets aan het handje nog maar hoor toch wat mensen roepen dat ze wel al wat dikker zijn. lastig dus weet niet waar je heen gaat.. maar als je naar een niet al te duur land gaat.. (en gezien de temperatuur.. zal je vast naar een warm en niet al te duur land gaan) kun je ook op vakantie gewoon nog klern kopen he in brazilie ook gedaan beviel best wel eigenlijk en het kost daar beduidend minder dan zomerkleding in .nl in de wintermaanden
[quote="Saskia78]mja maar de quinny is weer zo groot.. dat het alsnog niet lekker winkelt volgens mij moeten we er mee leren leven dat we gewoon minder gaan winkelen en die stokke heeft onderop wel ruimte om een redelijk formaat tas neer te zetten he denk dat we op de 9maandenbeurs maar gaan kijken of er leuke aanbiedingen zijn [/quote] De Buzz van Quinny kan ik echt met geen mogelijkheid groot noemen hoor. De andere modellen idd wel, maar de Buzz is echt een kleintje. De Stokke wint het nog steeds qua uiterlijk en rijgemak, maar die prijs... Je bent 1100 euro kwijt en voor een complete buzz iets van 700.
hmm volgnes mij was de buzz bij prenatal rond de 500 zit enkel de reiswieg er niet bij volgens mij.. maar wel zo'n klein stoeltje en verder alles wat erbij hoort. geen idee wat de reiswieg kost.. maar geen 300e dacht ik