Ik heb net even gesurfd en een reiswieg is 180 euro en dan komen de losse spullen (voetenzak 75 euro, parasolletje e.d.) er nog bij. Denk inderdaad dat je op 700 euro komt ipv 800... Vind ik goed te doen en die kleurtjes zijn echt super tof!
wij vinden de kinderwagens van mutsy wel heel gaaf, lekkere stoere banden. Wij lopen veel met onze hond, dus dan komt dat wel goed uit. (goede vering e.d.)!
Mrijn: prenatal adverteert met het verkopen van een complete buzz inclusief accessoires... vind alleen d esite van prenatal zo bagger.. kan er niets op vinden was wel een aanbieding overigens..
jup die leek mij persoonlijk dus ook erg fijn, lekker lomp (ik heb hem even uit en in elkaar gezet daar en je moet er een beetje ruw voor zijn dus das wel fijn, geen gedoe gewoon klik en rij zeg maar Kwam op iets van 550 euro helemaal met alles erop en eraan maar vond ik nog te duur
Mja ik wil graag iets dat stevig en robuust is. en ook geen probleem heeft met een hobbeltje hier of daar.. maar wat nog wel mogelijkheden geeft gezien in dagelijks gebruik ik er toch af en toe mee de stad of de supermarkt in zal moeten uitzoeken is nog een hele kunst
Je buik kan groter worden maar dat zijn voornamelijk je darmen. Ik heb de strakke jeans al opgegeven, maar dat komt meer doordat ik ben aangekomen door al dat gesnoep - om de misselijkheid te onderdrukken.
Hallo allemaal, Nogmaals bedankt voor lieve berichten hier... We zijn in het ziekenhuis geweest voor nog een echo en om de volgende stappen te bespreken...... We liggen bij de echo... zoeken naar het vruchtzakje... ja dat is er ... maar daar zit toch echt wat in.... He daar zie ik toch iets (4mm groot) .... volgens mij zie ik iets kloppen.... he dat kan toch helemaal niet denk ik... Ze heeft de dokter er nog bijgehaald om mee te kijken en inderdaad er klopt een hartje. Daarna gesprek met de arts alleen. Het lijkt dus op het volgende : - We zijn zwanger alleen korter dan gedacht (12 dagen korter denken ze) - Er is misschien sprake geweest van een tweeling waarbij het er met 1 is misgegaan. - Hierdoor zit er een hematoom (bloeduitstorting) die wel wat extra risico geeft. Het lichaam kan of het bloed absorberen of het eruit stoten. Bij het eruit stoten, kan het zo zijn dat het het vruchtje meeneemt. We kunnen dus nu eigenlijk uitgaan van een gezonde zwangerschap met een verhoogd risico door het hematoom.. Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat ik (we) echt met stomheid zijn geslagen. Na zulke negatieve berichten de vorige keer was ik eigenlijk van het meest negatieve uitgegaan... Maar je ziet ... wonderen bestaan echt . Dus zonder slecht tegenbericht, blijf ik jullie nog lang lastigvallen groetjes, Ouder
hee ouder! wat ontzettend geweldig nieuws zeg, kun je idd wel spreken van een wondertje. Ik hoop echt voor jullie dat alles verder goed mag gaan. Geniet maar lekker van het goede nieuws en veel succes verder. Liefs Suus
gefeliciteerd ouder! Het blijft nog wel even spannend begrijp ik maar dit is al veel meer dan jullie ooit verwacht hadden. Geniet er maar van. Wanneer mogen jullie nu weer terug voor controle?
Ja het is inderdaad VEEEEELLLLLLL meer dan we verwacht hadden... Eigenlijk gingen we uit van een gesprek over curretage of natuurlijk eruit.... Dan is dit heel anders... Over 2 weken hebben we weer een echo om de voortgang te zien in de groei en het hematoom.
Ouder Gefeliciteerd. De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit Het is jullie gegund. Ik blijf zeker duimen dat alles goed blijft gaan. Geniet er maar van.
Wow ouder, wat een super goed nieuws! Het is voor ons allemaal nog onzeker of we de 13 weken halen, dus we staan een soort van gelijk, toch? Hebben jullie het nu al aan meer mensen verteld? Kan me voorstellen dat jullie best wel wat steun kunnen gebruiken.
We hebben het nog steeds redelijk voor ons gehouden... Dus een paar goed vrienden weten het en inmiddels ook wat collega's, die toch wel wat gingen merken.
Gefeliciteerd Ouder, toch goed nieuws. Hopelijk gaat nu alles goed en heb je de volgende keer een super echo. Liefs Moons