is idd wel duur, maar op marktplaats worden ze ook aangeboden, voor veel minder. Dus daar zitten wij ook op te kijken. Wij vinden de Mutsy Urban Rider wel heel gaaf en de Mutsy 4 rider
Voordat je die koopt, moet je echt even gaan proefrijden in een babyzaak. Ik dacht ook dat ik die urban rider wilde, tot ik ermee ging sturen... Alleen de wielen die het dichtst bij je zitten kunnen zwenken en daardoor heb je het idee dat je constant aan het achteruit inparkeren bent. Het gaat echt helemaal tegen je gevoel in. Klinkt heel raar, maar volgens de verkoopster van Babyplanet komt bijna iedereen terug op die wagen. Je kan de wielen wel vaszetten, maar dan heb je echt een vreselijk slecht stuurbare wagen. Die 4rider is wel heel fijn en volgens de verkoopster de best verkochte van allemaal.
Even een mannelijke visie op de kinderwagens.... die Stokke ziet er wel erg leuk uit is die ook nog een beetje praktisch ?
hmm mijn mannelijke (ook zwangere) collega hier is er dolenthousiast over vooral ook omdat hij vrij lang is en je kind relatief hoog zit ook mijn eigen partner vind dat helemaal geweldig kind ziet ook wat meer dan enkel benen en tassen als je ergens heen gaat en hij is goed om te bouwen maarja.. nog geen daadwerkelijke ervaring hier gezien we pas bij kindje 1 zijn enige is dat wij hem gewoon echt echt ECHT duur vinden dat is wel een nadeel toch
Dat kan je wel zeggen ja.... vooral als je in je gedachte al bijna had moeten accepteren dat het niet goed zat... Verbazing en blijdschap wisselen elkaar dus af nu
Hey super bedankt, wist ik niet! Ja ik zag wel dat die achter wielen te bewegen waren, maar wist niet dat het onpraktisch was!
Hoi allemaal Net bij de vk geweest. Was nog alleen een zwangerschapsring te zien en die was mooi rond en intact, dus er is sprake van een zwangerschap. Toen ze ging meten kwam zij uit op 5 weken en 4 dagen terwijl ik zelf 6 weken en 1 dag dacht.Volgens vk zou dat best kunnen, wie herkent dit? Dus dat is dan nog even afwachten. Er staat een afspraak over 3 weken en dan zullen we verder zien. In ieder geval geen mk, dus das al erg mooi. Laat de misselijkheid maar snel komen...
Dat scheelt toch maar 3 dagen... is niks om je zorgen over te maken hoor..Het scheelt bij ons kennelijk anderhalve week (ok ik ben misschien wat lui aangelegd en kennelijk mijn zaadcellen ook ).
Hallo allemaal, @Ouder: fantastisch nieus! Geniet ervan! @annette: fijn zeg, dat alles goed is. Die misselijkheid komt vast snel, en zo niet, dan is er nog geen man over boord hoor. Ik ken iemand die al ruim 20 weken is en geen minuut misselijk is geweest! Je mist er weinig aan hoor, iedere keer boven die wc-pot Enne...over kinderwagens: ik ben zelf een echte Quinny-fan. Wij gaan voor de Quinny Speedi SX. Winkelen gaat overigens echt prima met deze wagen, ik probeer 'm nu al regelmatig uit met m'n neefje erin (m'n schoonzus heeft dus ook een Quinny Speedi), hij rijdt zeer soepel en je kunt 'm in alle bochten wringen (oke, sommige Kruidvat of Bart Smit winkels zijn lastig, ,maar daar breek je zonder kinderwagen al je benen ) Ook bouw je 'm supermakkelijk om en hoef je niet te hannessen met adapters voor een maxi-cosi.'t Voordeel t.o.v. de Buzz vinden wij het voorwiel. Dat is net als de achterbanden een luchtband en loopt daardoor net iets comfortabeler.... We gaan denk ik voor de kleur Papillon, op internet ziet ie er vrij druk uit vonden we, maar toen we 'm eenmaal in het echt zagen waren we helemaal verkocht! Wordt je zooooo vrolijk van! groetjes, Pooh
even niet geweest vandaag... een offday... al een paar nachten heel slecht geslapen en vanochtend echt helemaal af... knallende koppijn en misselijk... Dus maar even niet naar het werk. Nu weer wat beter dus kom even checken... @ponyville: gefeliciteerd met je mooie echo! En gratis een paar dagen erbij gekregen hihihi @ouder: wat geweldig nieuws! Wauw... geniet er met zijn beiden van! @annette: fijn meid dat alles goed is op de echo.... en dat je een paar dagen korter bent kan komen door een wat latere eisprong of misschien een kleine afwijking in het meten...... Maar je bent lekker zwanger en dat beetje bloedverlies was waarschijnlijk net als bij mij niets bijzonders! Hoop voor je dat het nu wegblijft! @joepie: hoe is het nu met jou? @christel: meid waar ben je? We missen je hier.... hopelijk is het enkel je computer die het niet doet ofzo?!
anette: wat fijn zeg dat het er allemaal gewoon goed uit zag! @pooh: dat kiezen.. gaat ons nog een hoop hoofdbrekens bezorgen. laatst in de efteling met een quinny gereden die ik liefst had ingeruild bij een willekeurige ouder met een handigere buggy maar die had heelmaal geen zwenkwielen.. dus elke bocht moest dat ding weer half de lucht in.. erg irri vond ik
Hoi hoi, hier ook even een goeie twee dagen offline geweest - werken en 's avonds schoolavond, nou, toen wilde ik maar een ding: SLAPEN! Moe, moe, moe. Benieuwd of alles inwendig goed gaat, want ik voel me verder niet echt "zwanger" (wat dat ook is), wel emotioneler. Aan de nieuwe mama's: welkom en van harte! @ouder: he, wat een goed nieuws. Opgeluchter, maar nu ook hard hopen dat het he-le-maal goed komt en jullie lekker kunnen genieten. Alle andere dames: ik had weer een hoop bij te lezen! En ja, waar is Cristel? Vandaag via Simply Colors twee bedrukte rompertjes ontvangen, die mogen de oma's dinsdag a.s. uitpakken. En dan wil het toch langzaamaan aan wat meer mensen gaan vertellen, hoor... Effe eten nu. Fijne avond (ik heb de Verloskundigenpraktijk opgenomen, ga ik lekker nog even meepakken onder het eten, benieuwd naar Bob de Rooij !)
Dat zal wel een quinny met 4 wielen geweest zijn..... vind ik ook niks hoor. Ik wil gewoon ongegeneerd kunnen slalommen met zo'n ding de speedi en buzz zijn beide 3 wielers, waarbij je bij de speedi in ieder geval het voorwiel evt. vast kunt zetten (als je zou willen, maar ik geloof nooit dat ik die stand ga gebruiken, hihi) Succes met je zoektocht!
Hmm wel met 3 wielen maar pappalief zei inderdaad dat je eventueel voor ook een zwenkwiel kon doen.. maar dat ze dat niet hadden gedaan vond het ee irri ding en errrug groot ook
hallootjes allemaal, ik kom me hier ook even gezellig aanmelden. als het goed is ben ik op 070907 uitgeteld, maar maandag gaan we naar de vk en dan horen we of we het goed hebben, spannend het lijkt me hier erg gezellig! groetjes joyce
Hai Joyce, Welkom hier! Spannend hoor, maandag voor het eerst naar de verloskundige! Geniet van je zwangerschap! @Ouder: wat een supernieuws! Hopelijk gaat het gewoon helemaal goed en hebben jullie over twee weken een perfecte echo! @Annette: ook goed nieuws, wat heerlijk! Geniet ervan en klim gauw weer op je roze wolk! Hier alles goed hoor, behoorlijk moe, maar tegen de avond klaart het eindelijk een beetje op. Vanmorgen wel even flink misselijk, maar heb alles binnengehouden, vond ik best knap van mezelf! Morgen vroeg op om te gaan werken, laten we hopen dat het dan ook goed gaat. En oh ja, zijn jullie ook zo "winderig"? (Sorry hoor...) Liefs Noor
mijn hond is winderig telt dat ook noor28? hihi VRESELIJK heel de dag door gaat ie @ouder: WAT GEWELDIG NIEUWS, ik blijf nog even doorduimen voor jullie maar wow wat een wondertje zeg! al dat duimen van ons heeft het hem gewoon gedaan natuurlijk (hihi) Ja die stokke noemt ons mam de mercedes van de kinderwagens hahaha iedereen hier vind hem geweldig terwijl ik er wel aan moet wennen (zo modern!)