Halloo Allemaal Ik ben nieuw hier. Ik heb vandaag mijn 2e echo gehad en ik ben weer een weekje terug gezet. Bij mijn eerste echo dacht ik 8 weken te zijn maar werd terug gezet naar 7 weken. En vandaag was ik 10 weken volgens de VK maar werd weer terug gezet naar de 9 weken. Mijn kleine beeb was 2,5 centimeter en het bewoog behoorlijk dus dat is het belangrijkste.. Ik ben 3 september uitgerekend. xxx Succes iedereen met jullie zwangerschap, geniet ervan
@ouder; gelukkig dat het er weer goed uitziet. Echt superfijn voor jullie. En voor de nieuwe mama´s (en papa´s ook) gefeliciteerd. Ben weer voorzichtig blij, over 3 weken niewe echo en als dan alles goed is zijn mijn twijfels echt helemaal weg. 3 weken zijn zo voorbij met de carnaval voor de deur. Ik moet nu alleen een verhaal verzinnen waarom ik geen alcohl drink. Komt nooit voor als ik inhe cafe ben, en het valt iedereen nu al op. Ben benieuwd of ik het stil kan houden, haha Enne voor de wagens: kijk maar eens op marktplaats ser staan er velen te koop, niet zo duur wel gebruikt maar als ze er nog goed uitzien, waarom niet? Ik ben tenminste niet van plan om alles nieuw te gaan kopen. Liefs Anette
ikke ben ook 3 september uitgerekend! Althans... vooralsnog.... ik ga maandag a.s. voor mijn eerste echo, en dan zal ik wel te horen krijgen hoever ik werkelijk ben. Ik vind he zooooooooo spannend! Ik denk iedere keer: ojee.... als ze maar wel een hartje kunnen vinden! Ik was afgelopen dinsdag voor de intake bij de VK en toen is ook geprobeerd om met de doptone naar het hartje te luisteren, maar toen was er nog niets te horen...... ik natuurlijk meteen in paniek! Maar de VK zei dat de baby gewoon nog te klein is en nog achter het schaambeen verscholen zit. Ik hoop het maar, want ik krijg het er goed benauwd van! Wat denken jullie...... zou er nog een kans bestaan op een miskraam? Ik ben nu 9,5 weken zwanger en heb tot nu toe nog geen bloedingen gehad ofzo. Ook heb ik volop last van zwangerschapskwaaltjes, etcetera. Maar toch.... de angst voor een miskraam is nog steeds erg groot. Hoop dat het maar gauw maandag is!
kans is er natuurlijk altijd in het eerste trimester... maar als de VK zich niet druk maakt, dan zou ik het zeker niet doen... Klinkt heel logisch wat de VK zegt... Desnoods even een vraag stellen in het verloskundige forum. Ouder
Hallo allemaal, Zo, je kijkt een dagje niet op het forum en we zijn weer 6 a 7 pagina's verder! Gezellig en goed nieuws voor velen! GEfeliciteerd en geniet ervan. Wij hebben vandaag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen. Wat een timing he. Het huis is echt een paleisje, maar het werk is wel zwaar, en ik ben al zo moe! Gister en vanochtend toch ook kennis mogen maken met Mr. Ochtendmisselijkheid. Bah! Wat voel je je dan ellendig! zaten we daar bij de notaris voor de overdracht.. maar het ging goed. Sophie, bedankt voor je beschrijving van de intake! Ze voelde dus helemaal niet aan je buik? Jammer! Maar gelukkig was het voor de rest wel een leuke afspraak toch? Nou tot later weer. Groetjes, Kristel
@joyce en miss x, welkom hier. Ben ik nu de enige die de stokke eigenlijk heel lelijk vind en ook belachelijk duur? Ik denk dat ik voor heel veel spulletjes lekker op marktplaats ga kijken. Sommige dingen gebruik je maar heel even, is zo zonde om daar een paar honderd euro voor uit te geven. Spaar ik dat liever om een keer wat leuks te doen. Groetjes!
Ik denk ALS je ergens geld aan uit moet geven is het juist de kinderwagen (daar irriteer je je het meest aan als het niet werk omdat je hem vaak gebruikt) moet simpel en stabiel zijn en kan eigenlijk geen dag veroorloven dat je irriteert haha Tuurlijk is de ene duurder (te duur soms) dan de andere maar als je ergens geld aan uitgeeft dan zou ik het DAAR aan doen i.p.v. een duur kamertje (+500euro) want dat staat alleen maar en of je nu 300 of 1200 euro uitgeeft blijft hetzelfde concept.
hmm ik vind 2e hands ook geen drama hoor.. als het maar reinigbaar is maar kinderwagens slijten stuk sneller dan de rest van het babyspul en is inderdaad een hoge irritatiefactor als het niet goed is dus daar wil ik dan nog wel veel geld aan uitgeven op zich al kun je het natuurlijk te gortig maken
pony, ik ben het niet helemaal eens met wat jij zegt. dat van die kamer, wij wisten dat we meerdere kids wilde dus hebben we toen heel erg veel aan een kamer uitgegeven. Maar die kamer staat nu nog steeds en is nog steeds hartstikke goed. En nr 4 gaat er ook in slapen. Wat kinderwagens betrefd heb ik er al 6 versleten. En dat waren ook dure dingen. Iedereen moet kopen wat hem zelf het beste en leukste lijkt. Er komen ieder jaar nieuwe en er zijn er zo veel. Babypark kesteren heeft een heel groot assortiment! En kwa prijs vindt ik ze ook best meevallen groetjes las
ik denk zelf dat je niet zo lang met zo'n dure wagen loopt. Ik heb genoeg kennissen die na een jaar al zo zat waren van zo'n logge wagen, dat die een goedkope inklapbare buggy hebben aangeschaft. ben het trouwens wel eens met Saska over 2e hands, het moet wel reinigbaar zijn. En moet eerlijk zgg dat ik er niet aan moet denken om 2e handskleding te kopen. Alleen een kinderstoel oid of een box lijkt mijn geen probleem.
mja categorie.. bedje 2e hands prima.. maar wel met een nieuw matras. alleen die kinderwagen.. dat blijft moeilijk 8)
@saskia, idd wel een nieuw matrasje! Wat dat betreft is het voor mij wel makkelijk, ik krijg het bedje waarin ikzelf heb gelegen, gemaakt door mijn opa! vind ik helemaal super. Denk trouwens dat ik uiteindelijk ook een nieuwe kinderwagen koop, want die nieuwe kleurtjes zijn ook zo leuk. Ik vind trouwens de first wheels ook heel leuk. Heeft iemand daar ervaring mee? Maar dus niet de stokke, want die vind ik echt te lelijk en te duur! Je maakt mij niet wijs dat je met een kinderwagen van 600,- zoveel minder goed kunt rijden dan met een stokke van 1000,-. Vind ik nogal een verschil hoor. groetjes!
Hallo mama's, Vanmorgen schrok ik me dood! Ik zat voor de grote boodschap op het toilet en zag dat het water een beetje rood was... Mijn eerste reactie was.... OH NEEEEE... maar kwam er al vrij snel achter dat het de rodebietjes van gisterenavond moesten zijn. Lfs P.
Goede morgen september mama's Dat was zeker even schrikken, gelukkig waren het de bieten. Iemand al iets van christel gehoord? hopen dat alles goed gaat.
ojee (geen rode bietjes eten meer dus haha) Ja ik vind 1000 euro ook belachelijk hoor! ik vind zelf 400-500 euro meer als genoeg! En inderdaad NOOIT geen tweedehands matrasje hihi
wij kijken ook gewoon op marktplaats hoor, voor een kinderwagen. Dat scheelt echt enorm veel. Wij gaan dan voor een neutrale kleur: bijv. donkergrijs. en we kopen we dan zelf een matrasje in en zo. de kleur oranje wordt het dan. Wij willen alles met de kleur oranje doen qua details enzo. (kamertje, knuffeltjes, kinderwagen etc.) Maar dan alleen de decoratiespulletjes, de kamer zelf blijft dus weer neutraal (muren gebroken wit etc.)
Ik vind het jammer dat op marktplaats allemaal grijs, zwart e.d. staat daar vind ik zelf niets aan ik wil een leuk kleurtje Iedereen aan wie ik het filmpje laat zien zegt dat ze twee hartjes zien kloppen haha nu maak ik me weer zorgjes