september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    Ponyville echt gaaf kan niet wachten tot 23 feb.
    Enne het is er een hoor heb van de week nog de echo van mijn beste vriendin gezien en die is zwanger van een tweeling dus zie het verschil.
    (hoop ik)

groetjes las

2. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    he meiden, willen jullie even in mijn album naar mijn buik kijken? Dit is mijn buik afgelopen maandag met 6 week (volgens eigen berekening) zwangerschap. Ik vind hem echt al enorm, is dit normaal of zal dit komen doordat het mijn 3e kindje wordt? Of ik ben verder of het zijn er 2 haha.

Liefs Moons

3. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Zo, ben weer bijgelezen...en wat een hoop gebeurd weer!

@ouder: Wat een geweldig nieuws zeg! Wat een fijn gevoel ofniet?

@Anette: Ook voor jou fijn dat je het nu hebt kunnen zien dat het geen miskraam was, maar snap wel dat je nog een beetje huiverig bent! maar vergeet niet te genieten hoor!

@Ponyville: wat superleuk dat filmpje, geweldig! Zou dat volgens mij wel 10x per dag bekijken hahaha

@Claudia23: Wat vervelend dat jeje zo rot voelt, dat had ik ook een tijdje geleden en heb toen ook bewust afstand genomen. En onder het kopje miskraam lees ik ook niks meer, gewoon voor mn eigen gevoel...niet dat het me niks interesseerd ofzo!

Voor de nieuwe mammie's: Gefeliciteerd!

Mijn paps en mams zijn net op visite geweest, en we kregen een enveloppe. Daar zat een papier in met daarop een plaatje van een kinderwagen met toebehoren en daaronder getypt dat we dat van hun krijgen! Lief he? Wij vinden de Quinny Buzz ook het mooist, en dan de papillon serie! Wauw!
    Vind net als suus de stokke ook heel lelijk hahaha! maar goed dat smaken verschillen he?

Verder gaat het hier wel super, voel me beter als een week geleden. Ben niet meer zo giga moe en ook niet meer de hele dag misselijk. Heb eindelijk weer zin in eten, joehoe!

4. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Moons, je hebt inderdaad al een mooi buikje, wauw! Hihi, misschien zijn het er wel twee! Maar je hoort wel vaker dat je bij een tweede of in jouw geval derde kindje al sneller een buikje ziet?

5. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    He hallo allemaal,

Nou ik geloof dat vandaag bij mij wat van de spanning is losgekomen.... binnen 5 minuten verwikkeld in een flinke ruzie op kantoor... Spullen gepakt en richting huis..... Kwam op de weg naar buiten een collega tegen die me richting een koffieapparaat heeft gepraat en daar kwam het los... dus 2 collega's weten het nu ook :).... hmmmm ik dacht niet dat papa's ook zo werden tijdens een zwangerschap ;)

6. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Goedemorgen uitslapers!

Haha ouder, volgens mij ben je net zo zwanger als je vriendin... Het schijnt dat mannen ook bepaalde hormonen aanmaken als ze een kind verwachten, maar jij slaat een beetje door :)

Ik heb weinig te melden. Wil vandaag een stukje gaan hardlopen, kijken of mijn (.)(.) dat aankunnen. Ik groei zo langzamerhand echt een beetje dicht. Sport niet meer en eet de hele dag lekkere dingen om maar niet misselijk te zijn.... Zo kom ik echt 30 kilo aan voor de kleine er is.

7. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    He moons dat heb ik ook hoor (zie album) maar bij mij wisselt hij nogal eens van formaat. Soms is mijn buik ook ontzettend hard (is het op de foto ook waardoor ik niet in kan houden) Het schijnt met je darmen te maken te hebben.

En ouder: ik herken dit ook heel erg van mijn vriend, die is bijna zwangerder dan ik :)

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    heej ponyville,

Leuk zeg, die echo, maar ik zie 1 kindje. Geniet er maar lekker van..

Liefs Anette

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    Wij hebben het alleen maar gezien op de (inwendige) echo... Mijn VK zei dat je het hartje pas goed kunt horen met 14 weken...... dus daarom heb ik 12 febr nog een echo anders zat er zo'n gat in.... hihihi... En dan ben ik 10 weken en 6 dagen.....

10. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Lucky: he meid leuk om hier bij de septembermama's verder met je te kletsen.... was al benieuwd hoe ver je was..... hihihi...

@Moons: ik weet wel dat bij een 2e en 3e kindje je buik veel sneller komt... bij mij is iemand op het werk ook zwanger van het 3e kindje en met een aantal weken kon je al wat zien..... ze moest het daardoor ook al redelijk op tijd vertellen.....

Hier valt het met de misselijkheid nog wel mee... zodra ik me een beetje misselijk voel en ik eet wat dan trekt het weg.... Aan de ene kant word ik er moe van dat ik de hele dag door moet eten maar ben wel blij dat het helpt en dat ik nog geen kennis heb hoeven maken met de wc.......

11. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
  12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen september mama's en papa.

@Lucky, welkom bij de september mama's en gefeliciteerd.

@Ponyville, leuk hoor zo's echo, ik zie er ook maar 1. Geniet ervan, super.

@moons, ik zie inderdaad al een aardig buikje maar dat kan ook lucht zijn.

Ik heb ook een nieuwe buik foto geplaatst met 9 weken, begint nu wel te groeien.

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Mouschy, je zal wel trots zijn op Ewout, wat een schatje.

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hee allemaal!
    Zaterdagmiddag en mijn dochter slaapt: even snel op de site kijken!
    Alles goed met iedereen?
    Hier wel hoor, misselijkheid valt erg mee vandaag, dat scheelt!

@Moons: ziet er idd al indrukwekkend uit! Is wellicht inderdaad door je darmen, maar wat maakt het uit, een buikje is een buikje toch? Ik ben zelf ook vrij opgeblazen, wat ik bij mijn eerste ook niet zo had, dus hier ook al een voorzichtig buikje, is hoedanook anders dan anders. Ben wel heel benieuwd of buik inderdaad eerder zal gaan groeien dan bij de eerste!

@Maart: jij krijgt ook al een mooi buikje! Gaaf hoor!

Groetjes Noor

15. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Mouschy: jij bent nu vast een hele trotse moeder......

Jeetje zeg wat een buikjes hier al.... ik moet nog even geduld hebben denk ik... maar op zich vind ik het nu ook nog niet zo erg... merk wel dat het langzaam wat aan het groeien is en van mij mag het met het oog op de trouwjurk ook nog wel even langzaam gaan....... hihihi

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    ja, hier ook nog geen buik hoor. Maar goed, eigenlijk ben ik er wel blij om, je moet straks nog zo lang met een dikke buik lopen.
    Over een paar weken lopen we allemaal met een buikje denk ik! ;)

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Nou zo is dat! En op het laatst word je het echt wel zat! Dan wil je eindelijk wel weer eens normale kleren aan! We hebben vast binnen notime een mooi buikje!

@Brigitte: wanneer trouw je?

Liefs Noor

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goeiemorgen allemaal

@brigitte: mooie trouwjurk hoor! hopelijk hoeft die inderdaad nog niet snel vermaakt te worden.

Mijn buik komt van mijn darmen hoor geloof ik want soms is het groter dan anders. Wat wel ontzettend groot begint te worden zijn mijn (.)(.) Hebben jullie hier ook zo veel last van. Ik ben al van cup 75 C naar 80 D gegaan. (ik kan 75 D ook nog wel aan op het laatste gaatje..) Ik vond dit erg snel gaan. Als je er naar kijkt en aan voelt lijkt het al alsof ze ieder moment melk moeten gaan geven......
    Mijn vriend vind het niet erg maar ik vind het wel erg hard gaan.

Grz Han

19. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    hey Han, jahaaaa dat herken ik precies van die (.)(.)!
    Die van mij waren altijd al flink (80E) en nu heb ik al 80F!) Het is echt niet normaal meer! Ik hoop toch niet dat ze de komende 7 maanden op deze voet door blijven groeien, hihi!

JOEPIE! MORGEN MIJN EERSTE ECHO!

Ik hoop dat ik net zo'n mooi filmpje als Ponyville zal meekrijgen; echt gaaf zeg!
    Nu ga ik even HEEL hard duimen dat alles goed is met mijn kleine spruitje!

Knuf, Migga

20. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    hallo meiden gisteren lekker mijn vakantie,wel in nederland natuurlijk besproken.

groetjes las

Deel Deze Pagina