september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen,

even alles bijgelezen - iedereen had weer zat te melden!

Ook wij kopen een 2e hands box en kinderwagen (die laatste ws. over te nemen van een vriendin.) Persoonlijk vind ik het belachelijk veel geld, 500 euro of meer uitgeven voor zo'n wagen, ik ga er liever iets leuks van doen met mijn gezin. Ben ook van plan om mijn kind te dragen in een draagdoek als dat kan, houdt mij lekker mobiel!

Dinsdag gaan we het aan onze moeders vertellen, eindelijk wat meer lucht - het wordt moeilijker om onze mond te houden :D

Wie van jullie herkent dat menstruatie-achtige zeurgevoel in de buik? Ik heb er veel last van. Schijnt mijn groeiende baarmoeder te zijn, maar ik ben benieuwd wie van jullie er ook last van heeft.

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Noor: we gaan 20 april trouwen

@Han: nee hoop ook dat het mee zal vallen met het vermaken van mijn jurk.... maar heb een maatje groter dan ik normaal zou hebben zodat er ruimte is voor een buikje en dat de rest kan worden ingenomen als het nodig is... Mag 2 weken voor het trouwen komen dan gaan ze hem pas vermaken....

@darcy: dat zeurende gevoel onder in je buik en in je liezen heb ik ook... De eerste paar weken iedere dag en toen was het even weg en nu komt het met vlagen weer terug..... Volgens mij is dat inderdaad je baarmoeder en je banden.... Heb jij er ook met name last van als je gestaan of gelopen hebt?

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden en man,

Hoop dat t goed gaat met jullie. Er is weer lekker veel bijgekletst!
    Kom snel weer uitgebreid bijlezen. Nu beetje haast. Heb maandagavond 12 febr. al eerste echo. Spannend!

x Sophie

4. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Mijn boobies groeien nog niet echt eigenlijk, maar daar ben ik wel blij om... ;)
    Anders valt het allemaal zo op voor de buitenwereld!

Dat zeurderig gevoel had ik in het begin ook heel erg, nu veel minder...

Wij moeten helaas nog ruim 2 weken wachten op onze eerste echo, maar als het goed is, is er dan ook een duidelijke baby te zien.
    Dat is dan wel weer leuk! :D

5. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Goede morgen meiden!
    We krijgen vanmiddag visite ben dus ff erg druk...Kom straks nog wel ff gluren!

6. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ouder, las je bericht. Tjee, wat moet dat verschrikkelijk schrikken zijn geweest zeg :confused: Maar wat geweldig dat t toch goed is. Oh wat was ik blij je vervolg berichtjes te lezen. Een hele dikke knuffel voor jullie.

x Sophie

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    @darcy

Dat gevoel heb ik ook, wordt minder als ik lig en meer als ik loop of lang sta.
    Verder nog niks dat snel groeit hier (haha)
    en zo´n draagdoek willen wij ook, vooral handig als je even een stuk wilt gaan wandelen of zo, en lekker knus
    Verder zijn wij nog niet aan het kijken voor spullen, dat zien we wel. Nog te vroeg voor vinden wij. Eerst maar eens de echo en dan vertellen we het aan onze ouders.

8. gonzo

gonzo Actief lid

25 sep 2006
    254
    0
    0
    Hoi,

even een vraagje, wie van jullie heeft er ook last van afscheiding, gelukkig niet bruin of geen bloed, maar ik heb toch vrij veel last van een slijmerige afscheiding. Kent iemand dit en waar komt het van?

Liefs,

Angela

9. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    @Gonzo: ja hoor hier ook af en toe behoorlijk wat slijmerige en kleurloze afscheiding.... de ene dag niets en dan weer veel...... Maar schijnt er ook bij te horen......

10. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Heb ik ook hoor die afscheiding. soms niets, soms heel veel slijm, of waterige afscheiding, voelt het net of je begint te vloeien, gauw naar de wc, is het allemaal vocht of afscheiding. Het zal er inderdaad wel bijhoren.

Liefs Moons

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vond een draagdoek erg tegenvallen.
    Het is heel erg warm en als je baby wat zwaarder is dan 'hangt' het behoorlijk.
    Het ziet er altijd heel schattig uit maar het is niets voor mij.
    Maar laat je niet ontmoedigen ;)

Verder gaat alles goed, ik herken het boobie verhaal wel.
    In het begin groeit het behoorlijk maar dan stopt het wel voor de rest van de zwangerschap, althans, bij mij.

En afscheiding, de ene dag meer dan de andere maar wel meer dan als ik niet zwanger ben, het zal er dus wel bijhoren.

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Jip hier ook hoor, die afscheiding.
    Maar goed, zoals je ziet heeft iedereen het hier. Dus het hoort erbij! ;)

13. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @ Welkom voor alle nieuwe September mama's, waren er toch weer een paar bijgekomen. Gezellig. En geniet er maar lekker van :)

@Migga heel veel succes morgen met je 1e echo. Spannend.

@Darcy ik ken dat wel dat zeurende gevoel in onderbuik. Heb er niet altijd last van, is nu ook wat minder dan voorheen. Heb nog wel af en toe soort van steekjes in mijn onderbuik. Raar gevoel.

@Ponyville geweldig zeg die echo. Ik wil ook zo graag. Super ben erg blij voor jullie.

@ja ik heb ook erg last van mijn boobs. Heb zelf ook al grote maat 80E en mijn beha's beginnen al krap te zitten. Ik heb ook allemaal aders over mijn borsten lopen. Hebben jullie dit ook? Mijn vriendin is 2 maten gegroeid in cup sinds ze zwanger is. Ben bang dat dat ook bij mij gebeurd. Maar 80G, klinkt wel heel erg groot :oops:

@Ik heb trouwen ook wat last van afscheiding ene keer wat meer dan andere keer. Soms lijkt het wel of ik sta te plassen. Echt gek, is mijn onderbroek ook een beetje nat. Oeps

@Wij hadden 17 febr. afspraak 1e echo. Vond mijn man toch wel lang duren (is al erg want wij mogen al veel eerder vergeleken met Nl), maar verpleegster had beloofd als er een eerdere afspraak vrij komt, dat ze ons belt. Tja we wonen in dubai en we kennen dat van al die beloftes. Dus was vandaag helemaal in shock toen de verpleegster belde dat we a.s. woensdag al mochten komen. Dus ik meteen mijn mannetje gebeld, die was ook helemaal in shock. Dus nog maar 3 daagjes tot onze 1e echo. Ben zo blij :D

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi hoi,

@Brigitte en Anette: hier m.n. ongipijn in de avonden, als ik lekker rustig zit. Juist NIET als ik loop en bezig ben, gek he? Vanmiddag veel last gehad ook. En een beetje weeig de hele dag, alsof ik niet gegeten heb.

Zo'n draagdoek lijkt mij ook warm, hoor :)
    Toch ook wel eens handig, lijkt me.

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Gonzo: ik neem elke dag een extra onderbroek mee naar mijn werk, want voor de klas in nat ondergoed is niet zo fijn... :oops:

Ik heb er dus ook dagelijks last van.

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    Ik gebruik gewoon inlegkruisjes...

17. ouder

ouder Actief lid

11 jan 2007
    121
    0
    0
    Dank je Sophie... het is nog wel een staat van verwarrring hoor... maar natuurlijk zijn we wel extreem blij

18. Niet meer actief

ja houd wel rekening met verhoogde kans op schimmelinfectie tijdens je zwangerschap he meis, die dingen zijn nou eenmaal niet natuurlijk, gewoon katoenen onderbroeken, ik wissel die 2-3 keer per dag, gewoon lekkere goedkope halen bij de zeeman :)

Nou wij hebben een druk weekend gehad!

Heel het kamertje leeggehaald (was mijn computerkamer) mijn bureau staat nu op mijn slaapkamer dan kunnen we straks witten, gaten dicht maken, plinten leggen (die lagen ook nog steeds niet) en voila KLAAR :p

Ik mag niet sjouwen van mijn vriend dus die is nu bekaf haha was zoiezo een beetje shitweekend, zijn vader ligt in het ziekenhuis (alweer!) met zijn aders/hart en het ging best slecht, mijn vriend was zoiezo best verdrietig omdat zijn ouders helemaal niet goed met het nieuws van de baby omgaan (zijn vader weet het nog geeneens hij mag het niet van zijn moeder vertellen vanwege zijn hart) zijn moeder had voorgesteld de baby maar te aborteren omdat het slecht uitkwam :confused:

Dus als mijn moeder dan enthousiast meedoet en alles voor me koopt wat ik wil is ie jaloers en had hij dat ook graag gewild.

Om alles nog effe af te sluiten starte zijn auto ook nog niet en heeft ie mijn auto moeten meenemen..... kortom hij ging lekker.

Met mij trouwens alles goed! 33 4 weken periode in (te zien aan mijn nieuwe bloem bij de banner hihi) ik ga vandaag bellen voor afspraak combitest!

19. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Jeetje Pony wat een verhaal... aborteren omdat het niet goed uitkomt...? Als moeder moet ze toch weten dat iedere zwangerschap een gift van boven is? Ik kan me hier best kwaad om maken.

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb dus juist het tegenovergestelde... :(
    Vind dat nu wel een beetje eng.....

Ik had altijd heel veel last van afscheiding en nu helemaal niets meer.
    Ben zelfs tijdens het klussen zo droog dat het onprettig is voor mijn vriend. Moet ik me zorgen maken?

Deel Deze Pagina