Oh gelukkig wel mozarella. En op piza (verwarmd) is het helemaal geen probleem neem ik aan. Maar ik blijf het lastig vinden dat eten. Bij alles dat ik eet denk ik vanalles. Net had ik een broodje gezond en dan denk ik toch weer... Zou de rauwkost wel goed gewassen zijn. Maar het is wat de moeder van Marsab zei. Vroeger werd daar helemaal niet opgelet.
Ik ga om 16.15 voor het eerst naar de VK. Ben er niet echt heel nerveus onder omdat er geen echo staat gepland... Jammer he!
ik heb helemaal nog geen last van misselijkheid, alleen mega pijnlijke borsten, net alsof ik heel hard op mijn borsten ben gevallen, zo voelt het, en dan vooral een de binnenkanten.
Joepie vandaag alweer 7 weken. Ik rookte nog steeds, maar heb afelopen zaterdagavond mijn laatste sigaret gerookt, en nu nog steeds niet weer, vind het wel moeilijk, maar wil het toch volhouden. Ben zo prikkelbaar nu, mijn man zei al, jeetje als dit zo moet ga dan maar weer roken, haha. Denk als ik eind van de week eerst maar heb gehaald, dan wordt het waarschijnlijk wel makkelijker. Nicotine is toch binnen 3 dagen uit je lichaam? Liefs Moons
@Moons: geen idee hoelang dat duurt voordat het uit je lichaam is... Maar goed van je dat je gestopt bent! @Migga: hoe was het bij de VK? @Pomme: wel veel plezier bij de VK..... eerste bezoekje doet je ineens wel beseffen dat je toch echt zwanger bent @Lucky: lastig blijft het he.... ach je moet er soms ook niet teveel over nadenken..... De rauwe dingen zoveel mogelijk mijden en verder ook een beetje genieten..... hihihihi... Hier nog steeds wel de hele dag door wat misselijk... dus moet nog steeds blijven eten.... hoop wel dat dat met een paar weekjes wat minder wordt..... maar nog steeds geen toiletpot gezien dus ik ben wat dat betreft wel blij.... Net mijn baas even aan de telefoon en op mijn werk beginnen mensen vragen te stellen... mijn baas heeft mooi mee gelogen... hihihi... ze moeten nog even 2 weekjes geduld hebben......
Hihi moeilijk he om het geheim te houden! Ik moest het meteen vertellen op het werk ivm gezondheidsrisico's en ben blij dat ik er dus de hele dag over kan kletsen. Mijn vriend vind het heel vervelend dat hij dat niet kan. Ik heb pas 27 feb mijn eerste afspraak bij de VK krijg dan gelukkig wel meteen een echo. Ik zie er zoooo naar uit!
@Han: mijn beide collega's (waarvan een mijn baas is) weten het wel en dat maakt het wel makkelijker... maar de rest wil ik het pas vertellen als het goed blijkt bij de echo van volgende week of misschien na de nekplooimeting op 20 februari..... Hihihihi hoop dat ik het nog zolang kan verbergen..... Ik moet zeggen dat ik het ook wel grappig vind... dat ik een geheimpje heb dat zij nog niet weten
Ja dat is ook wel leuk maar het bedrijfje waar ik werk heeft maar 4 "werknemers" waarvan 1 collega over 3 weken met zwangerschapsverlof gaat en de andere vrouwelijke collega wil ook graag zwanger worden. Dan is het toch ook wel erg leuk als je mee kan praten.
Ja dan is het wel erg leuk inderdaad.... ik werk in een apotheek dus ook allemaal dames.... hihihi .. behalve mijn baas..... Bij ons is er eentje al ongeveer 23 weken zwanger......
@lucky: we haddn het er met ouders ook over afgelopen zaterdag... en die merkten op dat wij er ook veel bewuster mee bezig waren dan dat zij ooit geweest waren. ging overigens toevallig ook om biefstuk maar job is een echte goede moederkloek zegmaar.. en past bijzonder goed op wat ik wel en niet eet. dus de mixed grill eindigde met "zeg er zit wel biefstuk in... kun je niet beter gewoone en varkenshaasje nemen?" zijn ouders wisten toen nog van niks.. en dachten "eh... laat ik er maar vooral niets van zeggen"
Hahahaha ik ben blij dat mijn vriend niet de enige is die zo bezorgd is. Zit ik heel erg misselijk te wezen op de bank komt hij aan met fruit, wortels en een boterham........ Ja daar zit ik echt op te wachten. Kijkt ie me aan met een strenge blik.. anders heb je geen groente op vandaag en je hebt toch al te weinig gegeten Ik moet er wel om lachen hoor maar soms word ik helemaal gek van hem....
hihihihi heerlijk zulke mannetjes.... wat betreft eten hoeft die van mij zich geen zorgen te maken... ik ben juist op de vitamientjes dus dat komt wel goed... zit nu lekker aan een bakje met druifjes! En moet juist blijven eten dus dat zit ook wel goed. Maar andere dingen mag ik echt niet van hem doen..... nou ja toe maar... hihihihi...
hee meiden, wat wordt hier toch lekker gekletst! @lucky: welkom meid, gefeliciteerd! Ik heb morgen de 1e echo en ben echt onwijs zenuwachtig aan het worden. Ben echt bang voor een missed abortion. Maar ja, ik moet gewoon nog even afwachten... maar tis zo spannend. trek hier trouwens ook regelmatig een nieuw slipje aan, want elke dag een inlegkruisje gebruiken schijnt idd niet goed te zijn. groetjes!
@han: toch ben ik wel blij dat hij zo bezorgd is hoor af ent oe word je er gek van.. maar ben blij dat er iemand meedenkt, meeleeft en alles doet om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. geeft toch aan hoe belangrijk hij het vind he
@suus: het blijft spannend he die eerste echo... ik moet zeggen ik heb de frummel met bijna 7 weken gezien maar vind het voor volgende week ook wel weer spannend....... Maar voor jou nog 1 dagje geduld en dan heb je vast een mooie echo in je handen.......
Hallo allemaal, hier alles goed hoor. Nog steeds lekker misselijk, en helaas wordt de relatie met m'n wc-pot af en toe wat intenser... Maar goed, alles voor het goede doel! Voor alle andere misselijke dames: ik hoorde vandaag dat ze bij misselijkheid juist milkshakes enzo aanraden. Momenteel wordt ik al misselijk van thee, maar warme chocolademelk gaat er prima in Snappen jullie het nog? En uiteraard de beschuitjes met hagelslag, hihi @Ponyville: ik heb het onwijs met jou en je vriend te doen. Wat denkt je schoonmoeder wel niet! Iedere baby is een wonder, dat is iets wat wij maar al te goed weten. Ik kan me hier erg boos over maken, maar dat is niet goed voor ons kleine ukkie, dus probeer ik me rustig te houden. Ik zou er toch een keer samen met je vriend met haar over praten, anders blijft het je achtervolgen gedurende je zwangerschap. En is ze niet voor rede vatbaar, dan is dat echt superjammer, maar weet je dat het absoluut niet aan jullie gelegen heeft om er iets aan te veranderen. Hier trouwens toch echt aan de inlegkruisjes, maar dan die 2x per dag verschonen. Zonder red ik het echt niet! Is dit echt zo slecht dan? Kan het kwaad voor m'n ukkie? groetjes, pooh
meiden, even een vraagje tussen door. Heeft iemand al nagevraagd voor kraamhulp? Want ik hoorde dat ze nog alleen maar moeder en kind verzorgen en verder niets meer. Dus ook de broertjes of zusjes niet. Niet stofzuigen en stoffen. Daar moet je zelf maar iemand voor vinden. Weet iemand het? groetjes las
@Las: dat durf ik je helaas niet te zeggen.... maar je kan eens met de kraamzorg bellen... Mij werd geadviseerd door de VK om het na 3 maanden te gaan regelen
Hey meiden, bedankt voor de vele reacties, ik dacht namelijk dat ik iets vreemd had met die afscheiding (zeker omdat je het af en toe zo voelt lopen ) Was nogal ongerust na het weekend na wat krampen en een vervelend gevoel in mijn onderbuik (zeker omdat ik na mijn vorige 3 zwangerschappen nog geen baby op de wereld heb gezet). Was ook nogal terughoudend om me een septembermama te noemen, maar het zal toch wel een keer goed zijn? Ik heb al drie echo's achter de rug en tot nu toe blijk ik verder in de zwangerschap te zijn als verwacht en wat is het heerlijk om een hartje te zien kloppen en dat het groeit. Maar ik zal pas wat meer rust krijgen als de eerste drie maanden voorbij zijn.... Bedankt voor jullie lieve reacties! Liefs, Angela
verzekering (agis) zegt dat zij de kraamzorg regelen bellen rond 2-3 maanden geen idee hoe het met de rest van je huis zit tho..