Pooh wat btreft de kraamhulp..Ze zijn het nu niet meer verplicht om een stofzuiger door het huis te halen, of op eten te koken etc..Echter de meesten wilen het op verzoek nog wel doen, puur omdat er echt geen 8 uur per dag ana je baby besteet wordt door de hulp... **rent alweer naar de wc, om de wcrelatie te intensieveren**
hoi hoi dames even een berichtje van mij. alles gaat goed met me ben veel misselijk, voor smorgens. ik heb smorgens als ik op sta een erg pijnlijke staartbotje. herkent iemand dit? verder gaat het wel prima met me geen bruine afscheiding meer gehad gelukkig. groetjes joepie
nee, ook niks gehoord. begin me verlieverlee toch wel zorgen te maken...... kende iemand haar ook niet via deze site? kan me herinneren dat zo familie te horen kreeg dat ze zwanger was, of is dit weer een gevalletje van zwangerschapsdementie? @claudia, volgens mij bedoel je las m.b.t. de kraamhulp. maar geeft niks hoor, hebben we volgens mij allemaal wel een beetje last van, hihi @ saskia: als je zelf voorkeur hebt voor een bepaald kraam"bedrijf" kun je die voorkeur gewoon opgeven hoor. maar da's wellicht ten overvloede.
heb net even gekeken maar ze heeft nog steeds een zwangerbanner 7 weken 5 dagen dus dat zit wel goed denk ik. Misschien heeft ze het druk? Wil van verslaving af groetjes las
IK HEB ONZE KLEINE SPRUIT GEZIEN! Ooooo de echo was echt geweldig om mee te maken! Ik lag er echt met tranen in mijn ogen! In het begin lag hij lekker te slapen, maar op een gegeven moment schrok hij wakker en begon heel actief met armpjes en beentjes te zwaaien. Zo leuk! Ik heb een DVD meegekregen, dus ik zal net als Ponyville even kijken of ik hem op internet kan plaatsen. Is echt het bekijken waard, hihi! En verder valt er echt een heleboel spanning weg! Ik had me vanalles in mijn hoofd gehaald, en nu blijkt dat dus nergens voor nodig te zijn geweest. Onze kleine doet het gewoon hartstikke goed en ik ben apetrots! Kus, Migga
Super Migga, ben benieuwd naar je filmpje. Hier vanacht raar gedroomd. Over mijn echo van a.s. donderdag. Eerst droomde ik dat ik voor de echo ging, we zagen direct 2 kloppende hartjes een tweeling, wauw. In een volgende droom maar 1 vruchtje,maar geen hartje. Bah, hoop dat donderdag alles goed is. Liefs Moons
cool migga! @moons: mja je dromen zijn vaak je onderbewuste.. maar ze zeggen er niet bij of het is waar je bang voor bent of dat het is wat je graag zou willen.. dus dat is een beetje gemeen soms even afwachten nog dus.. over het algemeen gaat het tenslotte gewoon goed
Goede morgen, Migga, super. gefeliciteerd en ik ben benieuwd naar het filmpje. Ik moet nog zo lang wachten op mijn eerste echo, het lijkt wel alsof ik de enige ben die zo laat een echo krijgt. ik ben dan al meer dan 12 weken ver.
Migga super dat alles goed is zeg! ik heb volgende week donderdag de 1e echo, dan ben ik pecies 10 weken zwanger... Ik heb vandaag avond dienst.Moet dan om half 2 eginnen tot 22.00 uur...bah bah bah...Ik houd het net niet vol tot tien uur..Met als gevolg dat ik op het werk telkens naar de wc heen ren... Mischien krijg ik het voor elkaar om eerder weg te mogen... bleeehhh ik heb geen zin..
Goedemorgen, Ik merk dat ik op het moment niet zo heel veel te melden heb... De eerste spanning en verbazing is er een beetje af en het blijft ene hele vaag gevoel omdat ik nog lang geen echo heb... Ik kan me gewoon nog niet helemaal aan mijn zwangerschap overgeven. Ben wel misselijk, wordt zienderogen dikker (en daar baal ik van!) en ben slap als een vaatdoek. Ik hoop maar dat ik 27 feb het hartje hoor kloppen en de week daarna een echo kan laten maken. Misschien dat het dan wat echter (en leuker) wordt. Ik heb trouwens enorme last van mijn staartbeentje... Gelukkig niet als ik in bed lig (heb een waterbed), maar wel als ik op een stoel zit. Nu zit ik op kantoor de hele dag en thuis zijn we aan het verbouwen en hebben we ook alleen 2 stoelen staan. Om de druk wat te verlichten heb ik op mijn werk een bal gekregen. Ik zit stevig voor lul, maar het werkt wel!
Hallo alle, in blijde verwachting zijnde, September 2007 mama's! Ik wil graag even mijn onzekerheid met jullie delen. Ik ben namelijk bang dat het mis gaat (heb nochtans geen reden gehad daartoe; geen mk symptomen). Ik heb volgende week woensdag mijn eerste 'date' met de VK en ik vind het enorm spannend. Ben zo verschrikkelijk ongeduldig! Maar goed, het zal er allemaal wel bij horen... Liefs, 'zwartkijker' Modo
onzeker zijn dat hoort er bij hoor, volgens mij zijn we dat allemaal wel! die eerste termijn is ook zo spannend, je bent dan wel zwanger maar zeker tot de eerste echo weet je eigenlijk nog niks, echt behoorlijk slopend! a.s. donderdag heb ik mijn eerste echo, ben echt stik zenuwachtig Moons ik las dat jij donderdag ook je echo hebt, hoelaat moet jij?
Hoi mama van Danique, wanneer is jou kindje geboren? jullie hebben ook snel de 2e er achter aan he? gaat het allemaal een beetje. Vind het af en toe wel een beetje vermoeiend, Ewout is een schat van een mannetje maar af en toe erg aanwezig zeg maar, wil hij aldoor maar aandacht Ik ben veel vermoeider en kan dus niet alles meer hebben heb ik al in de gaten. Dat is erg jammer. Ook ben ik echt de hele dag door misselijk, veel overgeven, en gisteren avond had ik het hoogtepunt dat ik mijn avond eten er ook uit heb gegooit... Dat heb ik nog niet eerder gehad (gelukkig). Bij de zwangerschap van Ewout was ik ook wel ziek 9maanden lang maar toch anders dan nu....
Dankjewel voor al jullie lieve woordjes doet me goed, ja die moeder is gewoon gemeen ze had tegen mijn vriend gezegd dat er door de spanning in huis (doordat hij verteld heeft dat wij een baby krijgen tegen haar) dat daardoor zijn vader in het ziekenhuis lag Ik vind het zo zielig voor mijn vriend, kijk, mij doet het niet zoveel ik heb steun genoeg van thuis uit maar voor mijn vriend vind ik het vreselijk! @pooh: Nee het is NIET schadelijk voor je kindje hoor inlegkruisjes maar meer met de kans op schimmelinfectie die nu verhoogd is maar goed als je gewoon vaak verschoond zal het wel meevallen, geen zeep gebruiken (of lactacys ofzo) gewoon een beetje aan denken Ik heb morgen trouwens een tweede echo omdat iedereen TOCH 2 hartjes ziet en ik zekerheid wil hebben mijn eigen verloskundige wilde me niet helpen ermee (ze wist geeneens wat een combi test was ) je hebt er echt niets aan zo'n verloskundige!