september 2007 mama's !

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Migga, 24 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

het zit niet mee he ponyville :/

ben benieuwd wat er uit een tweede echo komt trouwens.
    2 is ook leuk :D

2. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou Ponnyvile spannend zeg morgen een echo! zal toch wat zijn als het er stiekum toch 2 zijn ;)

3. Niet meer actief

ja tweede echo is zoiezo leuk maareh het klinkt misschien gemeen maar 2 liever niet maar goed als het zo is is het gewenst maar liever maar eentje hoor :p

4. Saskia78

tja je hebt er geen keuze in he :)

voordeel van 2 is dat je meteen klaar bent :p
    maar bij 1 k un je in ieder geval vol je aandacht er aan wijden.. das ook wel prettig
    en 2 is errrug druk natuurlijk

5. Niet meer actief

jahoor als het eenmaal zo is ben ik er keiblij mee maar aangezien ik ME heb zal het wel superdruk voor mij zijn (dat is het normaal al)

Ach zoiezo heb ik weer wat leuks morgen om te kijken!

6. Saskia78

Hmm las ik laatst niet dat ze dachten dat ze iets qua medicijnen hadden gevonden dat werkt?
    kan het me niet goed meer voor de geest halen eigenlijk :/

maar dat is een hele klus dan ja.
    je kan je kinderne moeilijk even uitzetten :)

en heb zelf een tweeling als broertjes.. en weet dat mijn moeder echt bijzonder dankbaar was dat mijn tante echt zo'n 4/5 dagen per week "op bezoek" kwam en dan ook vaak de hele dag bleef.
    dat heeft erg lang geduurd
    en die was dus gezond als een vis verder

7. Niet meer actief

Ja ik heb medicijnen ervoor en die werken normaal best prima alleen nu tijdens mijn zwangerschap ben ik echt weer terug bij af maar goed het is voro een goed doel, en mochten het er twee zijn moet ik effe wennen maar ben ik daarna superblij! Het zou gewoon e.e.a. een beetje verklaren voor mijn gevoel...

8. Saskia78

mag je ze dan nog wel slikken nu?

hehe tja.. inderdaad.. even wennen :)

gezien de grote hoeveelheid tweelingen in mijn familie hou ik er half/half wel rekening mee
    maar dat zijn 1eiige tweelingen over het algemeen.. en dat is dus niet erfelijk bepaald
    toch.. zit mijn halve familie er vol mee? :)
    dus ben heel nieuwsgierig naar die eerste echo :)
    lijkt me erg heftig hoor.. 2 kids ipv eentje

9. Niet meer actief

jep ik heb speciale versie die je mag hebben tijdens zwangerschap toen ik gestopt was met de pil ben ik meteen daar op over gegaan, ze werken iets minder dat wel...

Ik heb trouwens kleurtjes al gehaald voor onze baby kamer! ik ben echt mega erg ik heb echt GEEN geduld!

10. Saskia78

hehe achja.. wij hebben bij de v&d ook toch leuke spulletjes gekocht van het weekend

ondanks we ons zelf plechtig aan elkaar hadden laten beloven dat NIET te doen voorlopig
    maarja.. das op zich goed te doen als de een wat leuk vind en de ander wat minder
    maar nu waren we het dus eens dat het cool was
    en bovendien zo afgeprijsd dat we vermoeden dat het snel uit het assortiment verdwijnd.. dus toch maar gekocht *schaam*

11. las28

las28 Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.225
    0
    0
    moeder , administratief medewerke
    barendrecht
    ga je dan naar een andere verloskundige?

groetjes las

12. Niet meer actief

naar een echo bureau maar ik denk zoiezo dat ik opzoek ga naar een andere verloskundige ze wist geeneens wat een combi test was en was allemaal erg raar!

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Pony, jeetje wat een vk heb jij. als ze niet een s weet wat een combi test is. ik zou ook op zoek gaan naar een andere, het is toch wel prettig om een goede vk te hebben.

14. Saskia78

brr ben ik de enig edie daar last van heeft?

net om 12 uur 2 bruine bolletjes met sla en tonijn op... (ok meer sla dan tonijn bleek maar ok)
    en een plakje cake plus een beker optimel

en voel me nu alweer een beetje vaatdoekig eigenlijk.

zo maar een timeout snoepen.. maar op dit tempo BLIJF ik eten :)

15. Danique

Danique Bekend lid

19 nov 2006
    572
    0
    0
    Danique is van 20 juli 2006, opzich gaat het prima, wel ontzettend moe maar dat was ik met Danique ook, spugen doe ik sinds een week gelukkig niet meer, dat is wel erg vervelend :rolleyes:

Ben je echt 9 maanden ziek geweest? jeetje dat is balen hopenlijk heb je daar nu geen last van met zo'n kleine purk erbij!
    Heb je wel een beetje mensen om je heen die je kunnen helpen mocht het nodig zijn? mijn schoonouders wonen naast ons dus dat is wel prettig.

16. Niet meer actief

Ik kan ook blijven eten nog effe en je kan me rollen :p

Ja over die combi test, zei ze ja dat noemen wij nou eenmaal anders, ook zoiezo had ik er een slecht gevoel bij, toen ik met een vriendin erover had zei ze dat je met mijn medicijnen (verslavend) ook in het ziekenhuis MOET bevallen dus dat wil ik zoiezo ook gaan navragen (maar konden ze bij mijn VK ook weer niet vertellen) BAAL BAAL!

Verder alles prima met mij ik voel me wel happy ondanks dat ik zo moe ben!

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Je bent zeker niet de enige. Ik ben ook zo'n hol vat! ik kan blijven eten en dan het liefst geen fruit of groenten, maar brood met beleg en zuivel (en koek en sneop, maar dat probeer ik binnen de perken te houden). Ik heb het moment ook echt ene haat-liefde verhouding met mijn lijf. Ik was al een kilo of 10 te zwaar voor ik zwanger werd en net toen ik fijn aan het lijnen was, werd ik dus zwanger. Nu is mijn eetrem weer los en ik merk het aan al mijn kleren... Naast een echte zwangere buik die ik niet meer in kan trekken, heb ik ook de nodige extra vetreserves op mijn benen en billen... Zucht, dat moet er straks ook allemaal weer af...

18. Saskia78

mja ken dat.. was net toch zo'n dikke 15kg afgevallen...
    alsin sinds ik een weegschaal heb 12kg.. maar daarvoor ook al aardig wat.
    overigens val ik nog steeds wel af.. maar probeer dan ook niet alles op te eten wat los of vast zit.. ondanks dat ik die neiging echt verschrikkelijk heb.
    nog even en ik begin aan het bureaublad hier.

ontbijt nu met een grote kom brinta.. dat vult al stuk meer dan mn normale ontbijt.
    en normaal eet ik hooguit 2 bolletjes bij de lunch.. waarvan meestal enkel een plakje kaas of kip erop.
    nu dus verse tonijn met sla en bovendien nog een extra plak cake

en das nog niet eens 3 uur geleden :(
    de timeout is alweer op tho
    en vanochtend nog stuk ontbijtkoek en een appel op

word er gek van!

van het weekend al bijna kleine jongetjes berooft van hun hamburger :)
    en die goudgele heerlijk uitziende frietjes van de BK...
    gelukkig zagen ze er zondag weer even verlept uit als altijd... maar zaterdag kostte het echt moeite om me te beheersen zeg.. echt niet te kort

19. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Migga: Super dat je je uk eindelijk gezien hebt. ben erg benieuwd naar het filmpje

@Mama van Danique & Moons heel veel succes donderdag met de 1e echo van jullie babytje:)

@ponyville: ben benieuwd wat de andere vk zegt morgen. Wordt het er 1 of toch 2?

Was vandaag helemaal blij. Vanmorgen niet misselijk opgestaan. Heerlijk (beter dan gister kon gewoon niets, ben dus ook thuis gebleven). Heb vandaag een soort overlevingspakket meegenomen naar mijn werk (had mijn mannetje gisteren allemaal voor mij gekocht, zo lief) en ging dus ook wat beter. Wel af en toe dizzy en misselijk. Dan maar gewoon ff snel zitten en wat eten of drinken. Dus mijn dag vandaag was een stuk beter. Hoop dat het morgen ook goed gaat.

En zo spannend. Morgen eerste echo......... Jullie horen snel hoe het gegaan is.

20. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    @Noor28
    Nog bedankt voor de tip van de zwangerschapsgranules van VSM. Mijn vriendin is nu op vakantie in Nederland, dus die zal voor mij kijken. Ik hoop dat ze de granules kan vinden. Anders ga ik hier proberen iets vergelijkbaars te vinden. Maar in ieder geval bedankt. Alle tips zijn welkom :)

Deel Deze Pagina