September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Jaaah er zijn al een paar baby's geboren (wel iets eerder dan Sept. maar dat maakt niet uit ;) ). Hier kunnen we vrolijk verder chatten! :D
     
  2. Ddp

    Ddp Niet meer actief

    Wat goed van je Mouschy!

    Ik mag hier eigenlijk nog niet komen, maar kan het niet laten...
    Misschien brengt het ons wel geluk!

    Hopelijk mag ik hier ook snel komen! :D :D :D
     
  3. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nou kom maar op iedereen. Anders voel ik me alleen ;)
     
  4. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hoi mede-mama's, ik wacht er nog even mee als jullie het goed vinden, maar kom me hier wel inlezen... want jullie zullen wel goeie tips hebben binnenkort en tig ervaringen rijker zijn :D

    Gezellig dat we bij elkaar zullen blijven, overigens :)
     
  5. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi mama's!

    Ik probeer ook hier mee te volgen, van jullie tips kan ik ook altijd goed gebruiken ;)

    Liefs, Miranda xxx
     
  6. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    succes meiden.
    dat er maar snel nog meer september baby`s
    volgen.
     
  7. Angeltje24

    Angeltje24 Bekend lid

    22 nov 2006
    536
    1
    18
    Ook hier een september mama in spe! Morgen krijgen we te horen wanneer onze kleine meid komt(keizersnede)!De kleine ligt namelijk in een stuit en ik heb te weinig vruchtwater....
    Vind het zo spannend allemaal en kan niet wachten tot ons meisje er is. Hoop jullie dan ook snel verder te mogen spreken bij de september 2007 mama's!

    (Alvast)gefeliciteerd alle september mama's en suc-6 voor de iedereen die net als ik in afwachting is!

    Liefs Angeltje
     
  8. miranda040172

    miranda040172 VIP lid

    19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi Angeltje,

    Welkom, en ik denk dat je beter in de ander topic moet zijn, dus de bevallingslijst Forum: September 2007 de mama's.
    Daar praten we op dat moment dat we zwanger zijn, bijna uitgerekend zijn en zo. Zodra de bijna alle babay's geboren zijn, gaan we hier in dit topic mee verder!

    Toch maar voor de zekerheid hierbij de link als je het niet kan vinden:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=10275

    Tot kijk?!?

    Enne ons wondertje ligt ook in de stuit en nog wel genoeg water, toch moet ik de stuitbevalling doen. De keizersnede is bij mij afgeraden.

    Liefs, Miranda
     
  9. biancanr1

    biancanr1 Bekend lid

    29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Voor alle septembermama's; Heel veel succes met jullie kleintjes. En ja...... iedereen is zoooooooooooooo verschrikkelijk moe de 1e weken! Hou jullie taai en GENIET ERVAN !
     
  10. juudje

    juudje Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Jemig, al september 2007 mama's. Wat goed. Gefeliciteerd allemaal.
     
  11. NikkiF

    NikkiF Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo september 2007 mamma's !

    Ik moest even goed kijken toen ik het zag ! Inderdaad, mijn kleine lieve schat is al bijna 1 jaar oud ! (ik was uitgerekend op 31-9, Thijs is uiteindelijk 10-10 geboren, maar ik voel me toch septembermamma !)

    Ik hoop dat jullie kleintjes niet lang meer op zich laten wachten. Geweldig wat jullie allemaal te wachten staat. Geniet er van. Dit eerste jaar gaat zo snel voorbij !

    Groetjes,
    Nikki F
     
  12. Pomme

    Pomme Actief lid

    1 jan 2007
    359
    0
    0
    Heeej, ik meld me hier ook! Ik wil graag bij jullie blijven, ookal is mijn beebje net nog in aug. geboren. Geeft toch niks he? ;)
     
  13. Moons

    Moons Fanatiek lid

    2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Hopelijk mag ik me hier gauw aanmelden!
     
  14. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hallo mama

    ik kom me ook even melden

    ik en esmay zijn weer thuis mijn verhaal komt nog wel.

    verder nog nieuwe mama`s

    liefs joepie
     
  15. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hier nog een eigenlijk augustus Mama..
    Maar ik wil ook lekker bij het cluppie blijven! Hopelijk word het hier snel wat drukker!
     
  16. Pomme

    Pomme Actief lid

    1 jan 2007
    359
    0
    0
    @Miss X: we moeten nog effe wachten he ;) Ach ik klets gewoon nog lekker mee bij de bevallingen. Hoe gaat het nou met jou? Heb je nog veel kraamtraantjes gelaten? Heb je inmiddels mentaal ook afscheid kunnen nemen van je zwangere buikje? Best een heavy tijd he, na een bevalling. Kraamtijd is super leuk, maar ook emotioneel en een beetje moeilijk.

    Liefs P.
     
  17. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Hier een nieuwe septembermama! Helemaal verliefd op mijn kleiene kereltje :D .
     
  18. joepie01

    joepie01 Bekend lid

    7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    hey pomme

    ik mis mijn buik ontzettend hoor. word s`nachts wel eens wakker en denk dan he waar is mijn buik ik voel niets meer. en ik vond me zelf er wel goed uitzien met een buik was er echt aan gehecht hoor.

    maar het is wel ontzettend mooi dat ze er uit is natuurlijk.
     
  19. MIss X

    MIss X Fanatiek lid

    13 dec 2006
    2.876
    714
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik heb het achter mij gelaten. Al zag ik van de week mijn zwangerschapsfoto's die ik bij een fotograaf heb laten maken, en ik mis dat meisje wel hoor. Ach jaa, het hoort erbij he?

    Heb al heerlijk Filet American gegeten en een lekker rood biefstukje mmhh, was even vergeten dat dat weer allemaal mag :D

    Hoe is het met de kleintjes van jullie? Is het bij jullie ook zo'n puinzooi thuis?
     
  20. Pomme

    Pomme Actief lid

    1 jan 2007
    359
    0
    0
    @Secretje: welkom! Het is hier nog een beetje rustig, dus we kunnen wel weer nieuwe mama's gebruiken. Van harte gefeliciteerd met Quinten.

    @Joepie: Ik mis de buik niet echt, maar wat ik wel had was dat ik Rosalie zo miste omdat ze ineens zo ver weg was (3 meter verder op in een wiegje) en dat vond ik rond dag 3 echt vreselijk. De wieg staat 's nachts strak tegen mijn bed aan zodat ik haar steeds kan zien en over haar bolleke kan aaien.

    @MissX: das ook het beste lijkt me, loslaten. Ook ik heb filet americain gegeten haha, ik verheug me ook op sashimi en sushi. Het huis is hier nog steeds OK maar dat komt omdat mijn hubbie heel actief is in het huishouden (altijd al geweest), echt een top vent.

    Ik ben trouwens helemaal extra verliefd op mn vent geworden... gek he...
     

Deel Deze Pagina