@ Savita: Ze veranderen inderdaad erg veel de laatste tijd. Ze worden met de dag leuker vind ik, maar het kleine babytje is er af vind ik, ook al is Keld nog maar 3 maanden. @ Rian: Je hebt het ook niet makkelijk hoor! Sterkte meid, hoop dat je je snel beter zal voelen! @ Pomme: Begrijp helemaal wat je bedoelt! Ik heb deze namiddag veel groentjes gekookt om in te vriezen, want anders eten we echt te veel frietjes en pizza! Het is zo lekker, maar ook gemakkelijk. Maar niet goed voor de lijn! En het huishouden ligt er ook diwijls als een troep bij. Dit weekend heb ik eens goed opgeruimd en ga mijn best doen om dat zo te houden.. @ Newlymom: Thankx voor je berichtje! Het is me ook gelukt!
@ Savita: Ze veranderen inderdaad erg veel de laatste tijd. Ze worden met de dag leuker vind ik, maar het kleine babytje is er af vind ik, ook al is Keld nog maar 3 maanden. @ Rian: Je hebt het ook niet makkelijk hoor! Sterkte meid, hoop dat je je snel beter zal voelen! @ Pomme: Begrijp helemaal wat je bedoelt! Ik heb deze namiddag veel groentjes gekookt om in te vriezen, want anders eten we echt te veel frietjes en pizza! Het is zo lekker, maar ook gemakkelijk. Maar niet goed voor de lijn! En het huishouden ligt er ook diwijls als een troep bij. Dit weekend heb ik eens goed opgeruimd en ga mijn best doen om dat zo te houden.. @ Newlymom: Thankx voor je berichtje! Het is me ook gelukt!
Jessica24: Inderdaad groeien ze van slapen ook en dat is ook wel te zien aan Kyra, hahaha Darcy: Jeetje, nu al verticaal klimmen, knap hoor! En ook al een rammelaar vasthouden! Inderdaad wat je zegt, Ollie loopt gewoon straks met 4 maanden, hahaha. Het zal toch zo zijn.... Miranda: Ik had gedacht dat ik vandaag wel de zou zien, maar nog steeds niet. Zou ook te mooi om waar te zijn, want dat zou betekenen dat mijn cyclus alweer goed loopt, niet dus... Saskia: Leuk hé zo´n mobiel boven de box. Wij hebben die ook bij prenatal gekocht en dan met eendjes, schildpadjes etc eraan in allerlei kleuren. Kyra vindt dit ook fantastisch. Ik ben ook nog op zoek naar zo´n lekkere bonte muts met oortjes eraan. Waar heb jij zo´n pak gekocht? Want dat is toch wel erg lekker straks met die kou. En ik hoop op een witte kerst. Levert weer mooie klikjes op met de beebies van ons! En gellukkig niks ernstigs met Anne bij de HA Maart: Kan me goed voorstellen dat je er op een gegeven moment niet meer tegen kan. Waar bemoeien die mensen zich mee zeg! Het is inderdaad nog maar een BABY! Simke: Dat zou echt super zijn als dat de oplossing is voor Jesse. Dan komen jullie tenminste ook aan een beetje nachtrust toe. Suus: Een pijnstiller tegen het huilen? Hoe komen ze erop? Kan me goed voorstellen dat Martin boos de telefoon erop heeft gegooid. Zou ik ook gedaan hebben... Marsab: Tja, ik weet het ook niet waarom Kyra zo´n slaapkoppie is. Mij hoor je in ieder geval niet klagen, hahaha. En ik doe er toch niks extra voor. Ben benieuwd hoe het volgende week gaat, want dan moet ik weer gaan werken, dus dan komt Kyra ook in een ander ritme terrecht. Dus ik geniet er nu nog maar even van, hahaha Trouwens, wat een mooie foto zeg! Han: Je hebt zeker een druk weekend gehad zeg, pffff. Kan me goed voorstellen dat je op een gegeven moment echt naar huis wilde, dan duurt het gewoon allemaal te lang. Zal ik volgende week ook wel hebben als ik weer moet gaan werken...Heb al besloten om een paar foto´s mee te nemen en in een lijstje zet op mn bureau, zodat ik elke keer een blik op haar kan werpen, hahaha Lovewinnie: Balen zeg dat Alicia nog geen ritme heeft. Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent, pfffff Brigitte: Jeetje, vervelend zeg. Lijkt me inderdaad goed om met zn 2-en naar de HA te gaan en wie weet kan je je werk nog ff uitstellen... MissX: ik zou me niet schuldig voelen over carriere maken. Is alleen maar goed toch dat je daar weer de energie en kracht voor hebt. En mijn conditie ook ook nog niks hoor, maar maak me er nog niet druk over. Volgend jaar in het voorjaar lekker fietsen met Kyra! Mobielfreak: Jeetje, wat zit jij in een rotsituatie zeg! Heel veel suc6 met het gesprek! So, heb ik nu iedereen gehad? Weekend niet op het forum geweest en moest gelijk 6 pag teruglezen... Hier gaat alles heerlijk! Ook met de BV. Moet nog even genieten van mn laatste weekje verlof, want volgende week zit het erop!
@ Pomme; gelukkig dat Rosalie lekker doorslaapt! @ Rian; misschien moet je een weekend inlassen dat je alleen met je vriend kan zijn, dus de kleintjes bij een oppas laten, dan kan je ff bijkomen en genieten met je vriend? @ Saskia; komt me bekend voor, het in 1 keer alles op ruimen na een paar daagjes.... @ SAvita; ik merk ook dat Yassine steeds verandert van uiterlijk, in t begin was hij heel blank ook en nu is hij licht getint, moet ook wel aangezien mama donker is en papa licht getint... Niet alleen qua uiterlijk maar ook zijn gedrag veranderd, zijn lach....zo leuk he! @ Virginie; graag gedaan voor het bericht en trouwens beter 2 keer dan geen keer en echt schattige beeb heb je... @ Joyce; wat een schattige foto en geniet van je laatste weekje verlof.....
@Pomme: wat voor colleges geef jij als docent? Hoezo, nieuwsgierig? @Miranda: fijn dat Matthew zo goed gaat op de FV. Jij sterkte met het afbouwen/herstellen! @Miss X: welnee, een beetje aan jezelf denken en je eigen ontwikkeling in de gaten houden is toch logisch? Ik heb morgen mijn intakegesprek aan de UvA, ga ook weer studeren in februari. Toch erg leuk, ben straks én student, én docent tegelijk! @all: ik wil van die nachtvoedingen af Wanneer sliepen jullie ukkies door? Met hoeveel weken..?
@darcy: anne nu sinds ze zich halfoververmoeid huilt overdag zegmaar een week of 3 inmiddels helaas is de laatste voeding vaak al om 9 uur en lukt langer rekken echt neit dus alsnog om 3 uur eruit dus maarja.. heb ik inmiddels wel wat geslapen
@ Darcy; yassine sliaapt al een aantal weken door....op zijn vroegst wordt ie om 6 uur wakker maar dan ligt ie de avond ervoor al om 8 uur te slapen....
Saskia, gelukki valt het mee is toch even schrikken als je zo ietss ontdekt. Han, doe je rustig aan. Mobielfreak, jammer dat hij het niet nog een keer wil proberen en jullie geen gezin kunnen zijn. Moons, fijn dat alles goed gaat en leuk dat je er weer bent. Joyce, wat een mooi meisje. Yasmine heeft vannacht van 9 tot 9 geslapen toen een flesje en weer door geslapen tot 12. Hopen dat ze dat blijft doen. Straks lekker zwemmen sporten doe ik nog niet MissX mijn conditie is ook heel slecht achteruit gegaan moet ik maar snel aan gaan werken want ik wil er nog steeds 8 kilo af hebben.
Hier ook een fotootje van ons tweetjes Klik op de foto voor een grote afbeelding (Ik weet niet hoe ik een grotere afbeelding hier krijg)
had heel wa getypt, is alles weg! :x @ virginie: mooie foto's! @ Joyce: geniet van je laatste weekje vrij! @ Saskia: gelukkig is het niets ernstig van Anne @ sophie: wat een droppie en wat veel haar! @ mobielfreak: wat een onzekere situatie! @ Miss x: logisch dat je weer gaat denken aan dingen die je voor jezelf kan doen! Is juist heel normaal en gezond! @ Brigitte: succes met afbouwen van de BV, hopelijk gaat het volgens plan!