September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Sophie, mooi meisje heb je. En wat een bod inderdaad mooi hoor. Yasmine is heeft echt weinig haar vergeleken met jullie baby's ze verliest nu ook veel haar is bijna kaal.

2. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @ maart; yassine heeft ook een bos haar, hij verliest ook wel haar maar die bos blijft op zijn hoofd! lekker gezwommen?

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hai meiden,
    sorry hoor, geen tijd gehad om te buurten!
    Chris is niet helemaal leker. Is erg aan het hoesten en is zijn stemmetje bijna helemaal kwijt... Vanmorgen toch maar even bij de HA geweest, gelukkig klonken zijn longetjes goed, maar goed in de gaten houden en bij verslechtering meteen bellen... Ach het arme mannetje, hij is nog zo klein...
    Gelukkig heeft zijn broertje geen last! (afkloppen!)
    Dus vandaar geen berichtjes van mij van vandaag en gisteren.
    Ga nu gauw mijn mandje in, want mijn nacht zal misschien ook niet zo zijn als andere nachten... Kom morgen weer even buurten!
    Liefs Noor

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goeiemorgen meiden!

Het is al 9u en er is nog niemand?

Sophie(Maaike), wat een knappe meid heb jij! Ze heeft echt al een sprekend gezichtje, en inderdaad, wat een haar! Ik vond dat Keld veel haar heeft, maar tegen Sophie is het niks!

Noor, hopelijk is je ventje snel genezen en krijgt zijn broertje het niet!

Nu een beetje werken hé. :(

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Goeie morgen meiden ;)

Darcy, ik ook!!!haha geen idee meid, zou het ook wel willen weten ;)

all, mooie foto's meiden, wij hebben mooie beebs :D

Marsab, hihi ook een keer gehad, balen he.

Noor, beterschap!

Ayla heeft gister na het cb de fles gehad om 12 uur, daarna om half drie ging ze jammeren, en vond dr erg suf, viel snel in slaap.
    Niet alles opgegeten, dus maa rin bedje gelegt nadat ik dr verschoont had.
    Heeft ze tot 20.30 geslapen (waarom niet 's nachts....) *zucht*

Vannacht heeft Mehmet de fles gegeven, 90 cc, nou das dus 3x niks want een uurtje daarna (4uur) weer huilen, heb ik dus maar weer een beetje gegeven.
    Dus gewoon weer 130 geven :( en rond een uur of 18 kijken we wel...

Toch maar gewoon de pil geslikt gister avond, vannacht nog wel wat buikpijn gehad, maar de ongi was niet erg veel, eerst helder rood, daarna bordeau/buinig (sorry voor de vieze details)

fijne dag meiden

6. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse

Hier ook weer een foto van Ayla, er zijn hier aardig wat kleintjes met zo'n bos haar ;) echt leuk.

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    Spijkenisse

Nog eentje, werk indd verslavend Sophie :oops:

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Goedmorgen meiden,

Milan heeft tot 6 uur vanmorgen geslapen na zijn voeding van 23.00 uur gisteravond, hopelijk gaat hij het nu doorzetten! Wel lekker hoor.

dit is onze "rolmops"

9. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen

mijn 3 boy's

10. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @all; mooie foto's weer hoor!

@Noor; beterschap met de kleine, zo zielig als ze ziekjes zijn.....

@ Moons; hopelijk slaapt ie voortaan door...

Yassine slaapt normaal altijd de hele nacht maar afgelopen nacht werd ie toch wakker...hij had buikkramp...had t wel verwacht want ben overgestapt van nutrilon standaard 1 naar nutrilon hypo allergeen...
    Hopelijk slaapt ie komende nacht wel weer door......

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@jessica: het begon bij mij ook met overdag doorslapen hoor.. :)
    dus er is hoop dat je binnenkort gewoon snachts lekker mag slapen :)

@moons: hele leuke foto!

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen,

Noor, heb je toch goed kunnen slapen vannacht. Beterschap voor de kleine.

Mooie foto's hoor wat zijn de september baby's toch een kanjers.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wat is mijn vriend toch een schatje, vannacht is hij wakker gebleven om alle voedingen van alicia te doen zodat ik lekker door kon slapen, hij heeft 3 vrije dagen genomen. ik lag er om 9 uur in en vanmorgen om 7 uur pas weer deruit. ik voel me lekker uitgeslapen en kan er weer even tegen aan. alicia is vandaag ook erg lief, vrolijk en slaapt veel. misschien voelde ze de spanning bij mijn en was ze daardoor erg onrustig

alicia heeft ook nog steeds en dikke boshaar op der koppie en weinig gemerkt van haar uitval.

14. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedenmorgen allemaal.
    Hier een gebroken nacht achter de rug, ben ik niet meer gewend. Vannacht om 3 uur wilde ze drinken en daarna bleef ze onrustig slapen. Toen hoorde ik ook nog eens een "piep" Alsof iemand heel kort in zo'n hondenspeeltje kneep. Eerst dacht ik dus dat het een muis was en aangezien ik het opeens over de babyfoon hoorde was ik dus niet happy. Om 4 uur hoorde ik het opeens niet meer dus zal wel goed zijn. Ondertussen had ik erg honger gekregen en kon ik dus nog niet slapen, uiteindelijk er maar uit gegaan om te eten. Voor ik weer sliep was het half 6, vervolgens wilde Daniëlla om 6 uur weer eten :(
    *gaaap* Daarna wilde ze niet slapen en toen ze eindelijk sliep begon die K** piep weer, ik denk dat de rookmelder is waar de batterijen bijna van op zijn.
    Toen ik dus weer bijna sliep wilde Daniëlla al weer eten *gaaaaaap*

Noor: nog een beetje kunnen slapen?

Sophie (en newlymom en jessica) idd een flinke bos haar!

Jessica: mss overdag na 4 uur wakker maken zodat ze haar ritme naar de nacht verschuifd?

Darcy: Daniëlla slaapt sms een aantal nachten achter elkaar tot 4:30 en dan komt ze opeens weer 2x in een nacht dus nog niet echt een pijl op te trekken.

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zo slaap ik al ruim 2 maanden moet je voorstellen hoe ik me voelde tot vandaag

16. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    @lovewinnie; wel lief van je vriend hoor dat ie je lekker laat uitslapen en alle voedingen heeft gedaan...Had je wel nodig! Zo zie je maar 1 rustige nacht doet wonderen!
    Nu hopen dat je je goed blijft voelen nu

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Lovewinnie: Inderdaad lief van je vriend! Hij zal ook wel beseffen dat het teveel aan het worden is voor jou.
    En misschien voelt Alicia dat inderdaad aan en is ze nu vrolijker!
    Ik hoop het in ieder geval voor jou!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm volgens het cb werkt dat wel zo ja
    en heb al vaker gelezen dat babies niet zo goed het onderscheid kunnen maken tussen hun eigen emoties en die van degene waar ze dicht in de buurt zijn.

helaas betekend dat niet dat anne nu plaatsvervangend voor mij lekker veel slaapt :S

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ lovewinnie: die vriend van jou heeft een dikke knuffel verdiend, hihi!

@ noor: ach wat sneu voor Chris! Hopelijk krijgt Tijn het niet...

@ Han, wat zul je moe zijn...ppfff...kl*ten he zijn dat soort nachten! :(

@moons: wat een kanjers!

@ jessica: hopelijk neemt ze het slaapritme van overdag over naar 's nachts!

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haihai,
    Nou hier lijkt het al langzaam een beetje beter te gaan. Hij hoest nog steeds wel, maar gelukkig geen koorts en hij is niet meer zo slaperig als gisteren. Chris had gisterenavond maar 50ml gedronken, was zoooo moe viel gewoon tijdens de fles in slaap! Dus om 2.00 uur (viel me nog mee) honger, toen maar allebei gevoed en om 6 uur weer honger (maar ja, ik allang blij dat ie twee keer 135cc opslobberde!) Toen hebben ze allebei lekker geslapen tot half negen, maar vond het nog te vroeg dus heb ze bij papa in bed gelegd en ik ben Isa gaan wegbrengen naar het kdv, daarna nog terug in bed tot half twaalf! Dus al met al ben ik niet een enorm wrak. Hopelijk vanavond weer in het normale ritme!

Afgelopen zaterdag een geweldige sinterklaasinrocht beleefd in Monnickendam. Zo ontzettend leuk om weer door de ogen van je kind naar dit hele gebeuren te kijken! Isa vond het aanvankelijk wel een beetje eng, maar ontdooide wel na een tijdje. Helemaal vol met pepernoten naar huis gegaan waar 's avonds natuurlijk de schoen gezet moest worden onder luid gezang! Echt lachen!
    Spannende tijden voor die kleintjes!

Heb niet alles terug kunnen lezen, hoop dat het met alle mama's en kindjes goed gaat!
    Probeer weer wat beter bij te blijven :D

Deel Deze Pagina