@all: wat een leuke foto's en ja, onze baby's zijn de mooiste van zwangerschapspagina.nl Heb de lactatiekundige van Evean gesproken, zij vond dat Ollie duidelijk niet door zijn oppervlakkige slaap heen komt, de diepe slaap in - sinds een paar dagen is het hier 'bal' en dat komt mede door het experimenteren zonder bakerzak. Inbakeren is het devies weer! Trouwens... leuk om jullie koppies te zien op de foto's! Ik volg snel
hallo hier even een berichtje van ons. ik lees elke dag wel mee hoor maar geen tijd om te reageren. heb het best druk met van alles. gisteren wilde ik een id kaart voor esmay halen maar wat bleek de vader moet ook een handtekening zetten ben dus voor niks heen gereden. toen nog maar even de stad in ze hadden bij de etos 2pakken huggies voor 10 euro heb dus maar wat meegenomen. en bij de kruidvat weer leuke winnie the pooh spulletjes. heb dus nog wel even lekker geshopt. vanmorgen was de fysio hier weer voor esmay gaat al aardig goed. ze is erg sterk. esmay heeft de afgelopen nachten erg slecht geslapen werd gillend wakker. ze had gewoon geen stemmetje meer ze is nu wat hees. maar vannacht heeft ze weer heerlijk geslapen. heb haar wakker gemaakt om 7 uur zodat ze wel in haar ritme blijft. daarna slaapt ze zo weer verder tot een uur of elf lekker hoor. dit is nu haar ritme 7.00 150 cc 11.00 120cc 15,00 150 cc 19.00 120cc 11.00 150cc met pap er door
@Han, typisch he, heb ik ook altijd als ik 's nachts wakker ben en Ayla heb gevoed krijg dan zon honger... Maar wacht dan toch echt tot een uur of zeven. Normaal wordt ze ook dan rond een uur of 18 wakker, maar gisteren dus niet, misschien komt het door de prikken? Nu heeft ze om 15 uur eten gehad, even afwachten dus.... @Saskia, is te hopen, wat han ook zei, bij ons dus ook geen pijl op te trekken. @Lovewinnie, lief indd, heb je echt nodig gehad. En kan best dat ze jou aanvoelde, als ik onrustig ben merk ik het ook aan Ayla. @Marsab, nou indd @Noor, gelukkig, hier allemaal nog snottebellen haha @Darcy, gewoon weer inbakeren dan! @joepie, klopt, mijn paspoort is verlopen (in maart al ) maar heb maar gewacht todat Ayla geboren was, kon alles tegelijk gedaan worden. Maar de partner moet indd ook tekenen. Vandaag weer even naar de markt geweest, en naar het dorp. Hier ook allemaal nog snot verkouden dus, ben nu weer echt een koukleun, kachel staat hier op 3 brrr. Wordt ook gek van de situatie met mn moeder en mehmet mehmet wil mn moeder niet zien (en zij hem niet) dus als mehmet weg is of werkt komt mn moeder... En ik zit er tussen, want mn vader wil ook niet komen, want hij komt voor mn moeder op. Is er dan niet een die ''volwassen'' is om het goed te maken? Zit dus al vanaf Center parcs zo grrr. Nou Ayla ligt in de box, en vind dat gekleurde ding van ikea zo leuk, die bloem met een bij en libelle enz eronder, heb hem aan zo'n mobiel hanher gehangen, geweldig vind ze m. Nou meiden eet ze
@darcy: ik begreep oo dat je het inbakeren eigenlijk moet afbouwen.. dus eerst 1 armpje los.. en daarna pas allebei geen idee of dat met z o'n bakerzak ook werkt tho @jessica: volwassen en conflicten werkt neit zo geloof ik hier al sinds de geboorte van anne gedoe.. en niemand die denkt "ach misschien moeten we niet zo moeilijk doen.. " raar toch eigenlijk juist dan zou je beter moeten weten. dat ikea-ding had ik ook bijna gekocht trouwens 1 van de hele rits beestjes waar wij best gek mee zijn zijn namelijk bijtjes
@Saskia, nou indd maar wordt er wel gek van Hihi ja leuk is ie he, dat bijtje is helemaal geweldig indd en dan dat lachebekkie binnenin..
@Jessica: ja leuk he, heb ook dat ding van IKEA hangen (en er moet af en toe een verbod op IKEA komen hier, ik ben niet te houden daar ) @Saskia: hebt helemaal gelijk w.b. inbakeren en afbouwen - maar toen Ollie opeens twee keer overdag in zijn kleertjes in de box sliep en ook boven in bed in een mouwloos slaapzakje lag te tukken, werd deze mama overmoedig Dus meneer Houdini ligt nu weer keurig ingebakerd (in een katoenen dekentje) in bed met grote ogen, alsof ie zeggen wil: die bakerzak was wel relaxed, maar waarom nu weer dit ding Hij piept nu stilaan en zal zo wel gaan brullen, dus dat wordt nog wat Ga gauw even een foto van ons plaatsen, van een uurtje geleden
@darcy: mja dat is niet zo gek dan *grin* daarbij slaapt anne ook niet altijd ingebakerd hoor enkel als ze niet wil/kan slapen valt ze zelf al in slaap dan ga ik niet moeilijk doen.. slapen is slapen wat mij betreft
zie dat ik weer veel bij kan lezen.... stelletje kletskousen hihihi vanmorgen bij de HA geweest en zij adviseerde om eerst maar eens te beginnen met halve dagen werken.... de flesvoeding gaat hier ook langzaam aan steeds beter... vanmiddag heeft ze in ongeveer 20 minuutjes een fles van 150 ml met alleen maar flesvoeding gedronken.... ze zal nu iets van 5,2 kilo zijn dus erg mooi dacht ik zo.... Straks krijgt ze weer een fles en dan eens kijken hoe die gaat maar mama is al erg blij. Met een beetje geluk heb ik dit weekend de voeding van 19 uur al totaal op de fles en is het bij mij ook afgebouwd... Dan kunnen we met de volgende voeding beginnen..... Het voelt nog wel raar maar ik ben ook blij dat ik haar nu de eerste en laatste voeding nog live geef en ik hoop dat nog een hele tijd vol te kunnen houden
@lovewinnie: lief van je vriend, geniet er maar lekker van! @joepie: even shoppen is altijd lekker toch. Mag ik vragen wat voor pap jij geeft? Geef jij s avonds al nutrix? @jessica: dat is ook geen leuke situatie met je man en je moeder, veel sterkte ermee. Hier gaat het wisselend, maar al vele malen beter dan vorige week. Ga nu pas echt genietenvan mijn mannetje, zo jammer maar goed. Ik moet over anderhalve week weer aan het werk, jakkes! Wanneer moeten jullie weer beginnen? Ik begin in december met 2 dagen en per januari ga ik 3 dagen werken.
@Darcy, ik ben ook niet te houden haha. Leuke foto van jullie saampies @brigitte, hoop dat je het ook nog even vol kan houden meis. @Suus, nou niet echt nee dank je. Ik werk niet (nou ja thuis is eigelijk ook werk ) lijkt me indd erg moeilijk. Nou ja heb Ayla net zo'n 15 min geleden in dr bedje gelegt en niks geen gemopper, niks geen gehuil is dit en droom....wie knijpt me even wakker? Niet te hard juigen, maar joepieeee \/ goh de eerste keer in 9 weken....... Nu maar even afwachten of ze om 21 uur nog komt fijne avond meiden.
Hallo meiden, Zie dat alles goed gaat hier. Kan het niet allemaal bij houden hoor. Hier is het harstikke druk!. Even een vraagje? Naar de bevalling ben ik toen richelle 6 weken en 2 dagen was ongesteld geweest. 9 oktober. Meestal werd ik om de 28 dagen ongesteld maar nu duurt het wel heel erg lang! Zijn er hier meiden die dat ook hebben. Wordt er een beetje zenuwachtig van Groetjes las
Hoi allen! Vandaag kon ik mijn spijkerbroek weer aantrekken, jippie! heb geprobeerd buikoefeningen doen vanmorgen, damn...wat deed zeer. Ik voel echt beurs in mijn buik hoe de dokter het geprobeerd heeft om mijn placenta eruit willen trekken Dus ristig opbouwen met buikoefeningen. Vandaag kwamen mama en mijn zus bij me op bezoek. Mama heeft Matthew 4 weken niet gezien en mijn zus heeft hem voor het laatst gezien toen Matthew 3 dagen oud was. Het was erg leuke dag, met z'n allen naar de stad geweest (ben al 3 maanden niet daar geweest). In mijn auto (renault Twingo) zaten mijn moeder, mijn zus, Matthew in maxi-cosi en babywagen... en ik inclusief, het paste toch wel net allemaal hihi.... @ Dames; leuke foto's van jullie allemaal! @ lovewinnie: Kanjer van je vriend! @ Han: ik hoop dat je je slaap snel gaat inhalen dat heb ik gisterenmiddag ook gedaan van 13-15 uur geslapen na 3 korte nachtjes vanwege borstpijn. @ Jessica: ik hoop dat je kleine beter slaapt dan voorheen. @ Brigitte: fijn dat het lukt met FV, het is fijn voor jou en je meisje.
Ik ben niet ongi geweest, maar vorige week stopt de bloeding eindelijk pas, misschien omdat ik ook stopte met BV geven. Ben benieuwd wanneer ik echte ongi word en ik snap het best voor je, testje kopen voor je geruststelling? @ all: hebben jullie thuis ook een trappelzak? Waarvoor en wanneer wordt het gebruikt? :
@miranda; wij hebben een trappelzak, daar slaapt jesper in, omdat hij zich onder zijn dekentjes uitwurmt.
Goodmorning ladies! Snel een berichtje voor Keld wakker wordt! @ Miranda: Is die trappelzak een voetenzak voor de maxi-cosi? Die gebruik ik nu, omdat ze daar lekker warm in liggen als we buiten gaan wandelen. Weet niet of je dat bedoelt? @ Las: Ik zat verleden week ook met die vraag in mijn hoofd, en ging bijna een test gaan kopen, maar zaterdag ben ik dan toch ongesteld geworden. Alles zal nog niet zijn zoals vroeger.. Maar je kan altijd een test doen natuurlijk.. @ Jessica: Hopelijk heeft Ayla lekker geslapen! @ Brigitte: Leuk dat de fv zo goed gaat! @ Suus: Geniet dan maar lekker van Jesper, zeker als je bijna moet gaan werken.. Nou, hier weer een toppie nacht gehad! Je zou denken dat ik uitgerust ben enzo, maar het tegendeel is waar, ik ben heel erg moe, voel me ook wel flauwtjes.. Zelfs als ik in het weekend tot halftien slaap, zou ik om 3 uur terug in mijn warme nestje kunnen kruipen.. Zo, ga nu even bij Keld kijken! X
Hallo Moeders @Allen met foto's, wat een schatjes. En wat VEEL haar. Onze meid is kaal. Ze krijgt nu heel langzaam meer haar, maar ze is nog steeds een beetje kaal, en op haar achterhoofd is ze helemaal kaal. Ben weer op het werk, moet zeggen dat ik het niet zo erg vind als ik er eenmaal bent. Maar dat gedoe in de ochtend, haar de borst geven, in de maxicosi en dan wegbrengen vind ik nog wel vervelend. @Virginie.. Ik vind Yocena ook niet echt een kleine baby meer. Ze is de 25e 3 maanden dus dat gaat zo snel joh, al moet ik wel zeggen dat ik erg uitkijk naar de dingen die nog gaan komen, het word elke dag leuker vind ik. @Lovewinnie.. Lief van je vriend. Mijn manneke had laatst ook de hele dag alles aangenomen. Plus de huishouden en Yocena voeden. Ik kreeg gelijk een lief kaartje en een kadotje wat voor lieve moeder ik ben Die mannen moeten gewoon zelf ervaren hoe zwaar het soms kan zijn. @Maart.. Bij mij hoeft er eigenlijk niks meer af. Ik ben 10 Kilo afgevallen en dat vind ik voldoende. Maar het moet wel nog allemaal strak in het velletje @Joyce.. Gaat snel he, voor je het weet zit je alweer op het werk @Rian.. Arme meid, ik kan me voorstellen dat je het zwaar heb. Misschien inderdaad een sprongetje. Ik wacht op de 12 weken sprong maar tot nu toe nog niet aangekondigd
Goedenmorgen! Las: toen stopte bij mij ook pas het bloeden. Mss was het een kleine doorbraakbloeding? Alles goed met richelle? Virginnie: mss een uitrustdagje voor jezelf houden? Dat je vriend alles met keld doet en jij alleen maar hoeft uit te rusten? lekker in bad, of juist even lekker eruit en winkelen? Miranda: lekker gevoel is dat als je dat weer kan! Jessica: hoe is het gegaan gisteravond/ vannacht? Ik eet meestal toch ook echt pas 's morgens maar vorige nacht kon ik toch niet meer slapen. Het is heel vreemd want overdag en vooral met het avondeten heb ik heel weinig honger. En wat betreft ruzie: ik heb het gelukkig opgelost met mijn moeder Door een keer gewoon mijn hart te luchten. Het verschil is wel dan mijn moeder niet zo koppig is als jouw moeder waarschijnlijk. Mss kan je eens wanhopig uitroepen dat je geen zin hebt er steeds tussen te zitten. Saskia: dus bij jou familie gaat het ook nog steeds niet lekker? Suus: ik heb nog geen werk maar ik heb wel een aanbieding voor een baan in januari. Brigitte: hopelijk werkt dat goed voor je die halve dagen. Volgens mij heeft Daniëlla gister een regeldag gehad. Normaal slaapt ze 's middags altijd erg goed maar zelfs dat deed ze gistermiddag niet. Ze wilde het liefst ieder uur drinken en echt niet langer dan 2 uur ertusssen. Gister voor de nagym hebben we maar een flesje gegeven want ik had het idee dat er gewoon niets meer in mijn borsten zat. Toen tijdens de nagym nog een keer gevoed en erna nog eens en toen heeft ze de hele nacht geslapen tot 7 uur! lekker. De nagym was wel erg leuk, grappig om nu iedereen met baby te zien. Daniëlla was natuurlijk de mooiste maar de andere waren ook erg leuk 8) Nee grapje, ze waren allemaal zooo leuk! Daniëlla was wel de enige die perse rechtop wilde zitten en mee zat te kletsen en zat te lachen. Toen ze naast al die andere beebs lag keek ze echt heel vreemd om zich heen, zo grappig om te zien.