September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    goedemorgen mamma's,

het ziet ernaar uit dat ik vandaag de eerste ben! willen jullie zeggen dat jullie beebs allemaal aan t doorslapen zijn :)

@ mobielfreak; ik las je verhaal, ik heb echt met je te doen. ik wens je in elk geval veel sterkte en hoop dat dit allemaal gauw voorbij is...

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Mobielfreak: Ik vind dat je ongelooflijk sterk bent! Elke keer als ik iets lees van jou, hoop ik altijd dat er goed nieuws is, dat het een beetje beter gaat.
    En ook al gaat het niet goed, je vind wel altijd iets om positief over te zijn, top!
    Sterkte hoor meid, dikke knuffel!

@ Saskia: Bij mij is dat ook zo, de katten, met name Garfield, laat geen kans onbenut om in Keld's kamer te gaan, hij is echt te snel. Dus elke keer mag ik hem uit de kamer wegjagen. Soms is hij echt vermoeiend hoor, is een echt duiveltje, op elk vlak. :D
    Probleem is dat hij de slechte gewoonte heeft om in mensen hun haar-hoofd te bijten en ik bang ben dat hij dat ook eens met Keld gaat doen.
    Ach, hij bedoelt het allemaal niet slecht, is een echte speelvogel, maar soms.. :evil:

@ Sophie: Keld zit ook al een hele poos in zijn wipstoel, we hebben nog geen box, daarom.. Vind het erg handig, zou het niet kunnen missen!

@ Zoe: Leuke foto van Aiden en Tara! Fijn dat jullie een leuke namiddag hebben gehad!

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Vandaag is Keld 3 maanden oud! :confused: :confused:

De tijd gaat zooooo snel!

Ga hem nu effe wakker maken voor zijn flesje..

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    Hee meiden,

Even snel een kort berichtje hoor, ik moet zo met Jesper naar het CB. Nooit slaapt hij zo lang 's ochtends en nu moet ik hem zo wakker maken hihi.

@mobielfreak: ik hoop dat je snel een fijne plek vind voor jullie tweetjes!

@saskia: hier juist andersom, mikkie wil helemaal niks weten van jesper. Komt niet in de buurt van zijn kamertje, niet in de buurt van de box. Op zich wel makkelijk hoor.

Straks dus even naar het CB. Ben benieuwd hoeveel mijn mannetje nu is aangekomen en wat ze weer te zeuren hebben, jakkes, wat een akelige mensen toch.

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal

alicia is gister om 19 uur in slaap gevalle en om 1 uur gaven we haar slapend de fles maar ze dronk maar 50 cc op en sliep verder tot 5 uur :) en om 8 uur wilde ze pas uit bed en kreeg weer een flesje.

toen heb ik even met haar gespeelt en daarna zonder te moppere gewoon 30 min in haar wippertje gezeten zodat ik lekker kon opruimen en koffie kon drinken. en wat denk je nu ligt ze weer te slapen en heeft max 3 min gehuilt en dat was om haar flesje. hoop dat ze heel de dag zo lief blijft weet niet wat ik mee maak haha.

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Goede morgen mama's,

Wat een schattige foto's heb ik weer hier gezien.

dmc, ik vind het ook wel snel gaan. Maar vind het wel leuk om te zien hoe ze steeds veranderd. Als ik de foto's van het begin erbij haal dan schrik ik wel even, was ze zo klein denk ik dan.

Sporten doe ik nog steeds niet, alleen maar eten :( wel zwem ik 2x per week een uurtje. Ik wil echt beginnen met sporten en een stuk minder eten wil mijn oude figuur wel snel weer terug maar vind het wel moeilijk hoor.

Lovewinnie, lekker hoor. Wat zijn ze dan super lief he als ze zo rustig zijn.

Mobielfreak, jee meid wat is het toch oneerlijk allemaal. Hoopte eigenlijk dat je eens een keer goed nieuws voor ons had maar helaas. Ik denk dat ik zelf voor veenendaal zou kiezen en weg zou gaan uit Schiedam weg van alle ellende en opnieuw beginnen met Tim. Ik wens je veel sterkte. Dikke knuffel.

7. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Yasmine heeft van 11 tot negen geslapen :confused: even wakker geweest en slaapt nu nog steeds.

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hallo Allemaal.

Ik ga zo teruglezen.

Ik kom net van het Consultatie Bureau en Yocena moet woensdag naar het ziekenhuis voor haar heupjes. Ze krijgt een echo omdat yocena ging huilen toen ze haar voetjes rechttrok (ze had honger) en haar bil is scheef en haar beentjes is ongelijk. Ik zie dat niet maar zij zullen wel de expert in zijn. Wat kan ik verwachten, en volgens mij waren er hier nog een paar die een heup echo moesten laten maken. Is dit aangeboren of hebben wij iets verkeerds gedaan zoals verkeerd vastgehouden ofzo? Zij heeft er namelijk nooit om gehuild.

Buiten dat was ze prima op gewicht.
    Ik was bang dat ze namelijk te dik was. Ze weegt nu 5300 gram en is 55 Cm lang

Ze heeft trouwens weer 2 prikjes gehad. Zo zielig joh, gelukkig heeft ze er nog geen last van. Ze zit nu vrolijk te kletsen in haar box tegen haar knuffels hihi

9. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    heerlijk maart :)

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@sophie: heb je de babybjorn wel goed afgesteld?
    kinderen zouden er officieel met een paar jaar oud nog inkunnen tenslotte?
    je kunt niet enkel de banden op de rug afstellen.. maar het "zitje" kan ook nog omhoog en omlaag
    misschien dat dat helpt?

@virginie: eh ja dat ken ik :)
    ik ben ooit de eerste nacht dat ik bij job sliep wakker geworden omdat dotje over mn neus en mond lag te slapen..
    dus hier komen ze er echt neit alleen in :)
    maar ze zijn inderdaad supersnel en heel fanatiek :)
    nu ligt dotje op schoot.. even te genieten van de rust denk ik

@lovewinnie: isschien toch het gevoel dat jij ook wat lekkerder in je vel zit? :)
    hoop dat het zo blijft :D

@mobielfreak: je hebt een pbtje :)
    want je bent niet meer zo vaak op msn als ik ook online ben geloof ik

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    :(: :(: :(: geen pb hoor :confused:

12. Saskia78

niet zo snel!

moet hem ook nog schrijven! :D

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.069
    113
    hee, ben weer op het consultatiebureau geweest en Jesper heeft weer prikjes gehad. Vorige keer had hij wat verhoging, ben benieuwd hoe hij er nu op reageert.

Hij is weer goed veel aangekomen haha, hij weegt nu 7120 gram! en is 64 cm. Klein dikkertje.. Dit keer werd er trouwens niks van gezegd, dat zal de arts de volgende keer wel weer doen.

@maart: lekker he, als ze zo lang slapen! Jesper heeft vannacht van 21.00 tot 7 uur geslapen. Ik was zelf alleen wel al om 4 uur wakker helaas.

14. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    goedemorgennnnnnnnnnnn!

Aiden slaapt nu weer lekker in zijn bedje, dus me op zw. pagina! :)

@ Zoë: Super leuk die foto zeg! haha, zo lief zo saampjes.
    Ja ik ben er ook wel voor om nog eens af te spreken en idd, je mag dan gerust hier komen! Gezellig! :D
    Ps. ik moet ook maar eens een wipstoeltje aanschaffen, die hebben we nog niet eens! :oops: En aangezien Tara het zo leuk vindt, moeten we er ook maar eens één voor Aiden kopen! hihi Hij vindt het vast ook prachtig!

@ Mobielfreak: jeetje, het zit je ook niet mee meis... :( Wat ontzettend naar allemaal!! Heel fijn om te lezen dat het met Tim wel goed gaat.
    Dat is toch wel één van de belangrijkste dingen! Dikke knuff voor jullie!

@ Saskia: smaakten de beschuitbollen? ;)

@ Sophie: vreemd idd dat baby bjorn niet past bij je man. Marc is van zichzelf ook best breed, maar hem past het wel! Hier ook weer gesekst, maar idd het blijft nog best pijnlijk. Dit was de 2e keer na de bevalling.
    De eerste keer bloedde ik ook een beetje na die tijd, dit keer niet....
    Maar het gaat allemaal nog heel stroefjes... :oops:

@ Virginie: Jeetje 3 maand al weer, maar ja, jij was ook een van de eerste van ons allemaal die bevallen is! ;)

@ Moons: leuk dat je gaat verhuizen, wel zwaar nu zo in deze tijd met 3 kinderen!

@ Newlymom: nee geen doorslaper hier, tegen 22.00 uur in bed, tegen 3.00 uur voeding en toen tegen 7.30 uur. Daarna tegen 10.00 uur en nu ligt hij alweer een 3 kwartier in bedje! hihi

@ suus: succes bij het cb, altijd weer een verrassing wat ze te melden hebben! haha ;)

@ maart: heerlijk zeg, lekker lang doorgeslapen!

@ Miss X: Als het goed is, is een heupafwijking aangeboren. Ik zelf heb het gehad, vandaar dat Aiden er ook op wordt gecontroleerd met een echo!
    Het is erfelijk, misschien zit het bij jou in de familie zonder dat je het weet? (tantes, nichtjes, etc......)

@ lovewinnie: heerlijk dat je meisje hetzo goed doet! Misschien toch de stress van alles aangevoeld de maanden hiervoor?

Nou dat was het voor nu! tot later! :D

15. Saskia78

nu wel :)

16. Saskia78

@marsab: tja de beschuitbollen zit enkel nog in jobs buik :)
    die neemt ze sochtends altijd als ontbijt mee in de auto
    gelukkig zitten er 5 in.. dus er blijft er altijd eentje over voor mij *grin*

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Marsab: ik zag jouw foto op borstvoeding.nl, nog steeds erg mooi om die foto te zien :D

Mobielfreak: Ik zelf zou ook voor veenendaal kiezen als je daar toch meer contacten hebt. En als Dennis Tim wil zien kunnen jullie toch om en om naar elkaar toe komen, hij moet er tenslotte ook maar moeite voor doen want hij is degene die nu geen andere oplossing meer wil. Ik zou nu beginnen met voor jezelf kiezen want dat doet hij alleen maar.
    Heel veel sterkte ermee en hopelijk de volgende keer beter nieuws, dikke knuffel!

Lovewinnie: lekker!

Maart: Jeetje lekker slaapkopje :D

Miss x: hier wordt Daniëlla ook gecontroleerd omdat mijn moeder en mijn zussen het hebben. Heupdysplasie hoeft niet perse alleen maar door erfelijkheid te komen, heeft ook nog andere oorzaken.

Suus: mss zijn ze op het buro wel bekeerd ;) Mooi toch dat hij zo goed groeit, een echt hollands welvaren.

Virginnie: jee wat gaat het hard hé! Zoals dcm al zei, ik vind het veel te hard gaan. Aan de andere kant vind ik het ook wel leuk dat ze telkens meer kan en kan ik niet wachten tot we dingen met haar kunnen gaan ondernemen.

Moons: gefeliciteerd met je nieuwe huis! het is erg veel werk zo'n verhuizing maar geeft wel weer een opgeruimd gevoel.

Sophie: hier vorige week ook weer sex geprobeerd en ik moet zeggen dat het allesbehalve tegenviel :D Was er erg bang voor maar deed eigenlijk geen pijn, mss omdat ik niet echt uitgescheurd was.

Had een consult aangevraagd bij een lactatiekundige omdat mijn productie zo schommelt maar daar kwam ik helaas niet heel veel verder mee. De tips die ze gaf waren op zich wel goed maar zo doe ik het nu al wel.... ik denk dat ik dus maar door blijf rommelen, ach ja zolang Daniëlla maar goed groeit maakt die stuwing die ik soms heb niet heel veel uit maar is wel erg lastig en pijnlijk :(

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik ben vandaag niet met Tim naar het cb gegaan voor zijn prikjes trouwens, heb afgebeld, want ik ben al de hele ochtend aan het spugen :confused: Voel me hondsberoerd, bah!

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hihi, klopt.
    Ik dacht is stuur hem op en ik zie wel.
    En....foto van de week geworden!
    *me trots*

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    dat mag zeker! Het is ook een geweldige foto *me jaloers* ;)

Deel Deze Pagina