zo wat een pagina's weer zeg, He Noor wat een leuke foto van de jongens! ik ben vandaag ook flink in de weer geweest met dean voor de kerstfoto's, waaronder deze: was wel heel leuk om te doen. Volgende week lekker naar Center Parcs even lekker een weekje gewoon genieten zonder stress... aan de ene kant wel lekker hoor dat ik zo thuis kan werken en voor jezelf werken maar het geeft een hoop druk ik wou dat ik zoals sommige gewoon lekker thuis had kunnen blijven (ja ik ben thuis maar dan zonder de stress van het werk) ben zo blij dat Dean makkelijk is anders had het niets geworden haha hij is heel wat gewend en is al snel happy. We gaan naar Port Zelande volgende week voor een midweek in een VIP huisje lekker in de sauna enzo JIPPIE
Hoi allemaal! @ Kinderdagverblijf; ik moet er echt nog niet aan denken om Niels weg te brengen naar het KDV, tuurlijk weet ik wel dat ze goed voor hem zullen zorgen maar ik blijf het zielig vinden zo'n kleintje zonder z'n mama... Gelukkig heb ik nog ruim 5 weken om me voor te bereiden. @ Draagzak; weet iemand of er ook draagzakken zijn die ook zo versteld kunnen worden dat kleine mensen (lees: mensen van 1.52 ) ze kunnen dragen? Ik hoor namelijk regelmatig van mensen die langer zijn dan ik (en dat zijn er vrij veel ) dat kindlief al op de knieeen hangt en ik vraag me dus af of die dingen goed te verstellen zijn. Wat een leuke foto's trouwens weer allemaal! Goed weekeind voor iedereen.
All; wat een leuke foto's weer! Kinderdagverblijf: lijkt me echt moeilijk joh om je kind straks achter te laten om vervolgens naar werk te gaan... Ik moet over 5 weekjes Yassine ook achterlaten(hij gaat naar oma), ik wil er niet aan denken maar ja zal toch wel moeten....ben zo gehecht aan hem geraakt....
@Savita.. Hier ook een mini van 1.52 precies hahah toevallig. Ik gebruik gewoon de babyBjorn, gaat prima hoor. @DMC.. Wat een lieve foto zeg, echt een schatje. @Marsab.. Wat raar dat Aiden zo huilt, misschien inderdaad een beetje chaggie.. Zijn we allemaal weleens @Joyce.. Wat fijn dat het zo goed ging. Dan kan je ook met een gerust hart werken. @Lovewinnie.. Balen zeg, heb je allemaal plannen kan je niet de deur uit. @Darcy,.. Gelukkig gaat het goed, probeer wel als je het doet af en toe te kolven, want je productie gaaty anders echt achteruit. Dat zou zonde zijn. Yocen drinkt ook gulzig. Ik gebruik Friso Hypoallergeen en geef 165cc gaat prima allemaal. Maar het idee om haar niet meer de borst te geven en volledig over te gaan op FV zou ik erg jammer vinden. Ik zou het heeeel erg missen.
pff meiden wat kletsen jullie toch een boel. Ik kan het niet allemaal bijlezen. Heb net mijn moeder 2 daagjes op bezoek gehad... mannetje was weg voor zijn werk. We hebben inmiddels 1 voeding over op FV en dat gaat goed.... ze drinkt super. Nu op naar de volgende voeding... Dan wil ik 2-3 voedingen nog zelf geven en de andere 2-3 FV... geeft me wat meer rust. En ik ga volgende week eerst eens beginnen met halve dagen werken
Goeiemorgen, dames @dmc: wat voor werk doe je? Ben je zelfstandige? Leuke foto @Brigitte/MissX: wil hetzelfde als jullie, ik ga de voedingen van overdag door FV vervangen en wil dan de ochtend en avond BV geven. Ben gisteren begonnen met de voeding van 13:00uur te vervangen en heb gekolfd, het zorgt voor een voorraadje voorlopig en tegen de tijd dat ik ga werken, stop ik met kolven (is lang zo effectief niet als Ollie's drinkkracht!) @Savita: ik heb de Chicco buikdrager, dat is een solide drager en heeft ons nieuw 25 euro gekost (ziet eruit als de babybjörn, is enorm stevig, alleen dus stukken goedkoper!) En anders een "minimonkey" - dit is een draagzak van katoen (effe Googlen) en daar kan je kind ook lang in mee. @Joyce: wat fijn dat het goed is gegaan op het kdv, dat moet rust geven voor als je haar echt gaat wegbrengen elke week @Marsab: heeft Aiden een sprongetje? Of gewoon even een oververmoeid gevoel en een rothumeur (herkenbaar voor iedereen...)? Hoop dat hij er snel 'doorheen' komt. Trouwens, wat een mooie foto van jou op het BVforum, te gek! @all: ik wist niet wat ik meemaakte gisteravond Naar Paradiso geweest (geweldig concert ) en de trein gemist, dus naar huis gebeld dat ik een half uur later zou zijn - ik had borsten die op knappen stonden na 6 uur niet voeden/kolven, dus Ollie moest nodig drinken bij me. Enfin, kom ik bijna hardhollend thuis, staat er een cd'tje op, zit mijn man rustig met een wijntje en boek op de bank en... is het stil... Ollie heeft tot half 3 geslapen, vanaf 8 uur 's avonds! We geloofden het bijna niet, maar onze ingebakerde man had zijn rust hard nodig (en wij een paar keer kijken of hij nog adem haalde ) Vanmorgen kreeg ik een big smile van hem en rekte hij zich, eenmaal uit de doek, heerlijk uit. Wat een zegen om je kind zo blij te zien! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen iedereen! Vanmorgen werken, bah! Ik wou Keld dan nog zelf eten geven voor hij met zijn papa bij de overgrootouders ging, maar had hem iets vroeger uit zijn bed moeten halen, niet leuk, je zo moeten haasten! @ Darcy: Leuk dat je een fijne avond had! Kan enorm goed doen hé, er eens tussenuit? Ook goed dat Ollie lekker braaf was! En inderdaad geweldig als ze zo blij zijn, maakt je dag meteen goed hé? @ Dmc: Wat een mooie foto! Heb je dat mutsje zelf gemaakt of ergens gekocht? Want om eentje te vinden die op Keld's hoofd past, gaat niet makkelijk zijn denk ik. @ Marsab: Hopelijk zit Aiden vandaag beter in zijn vel! En heeft hij lekker geslapen? @ Joyce: Fijn dat alles zo goed is verlopen bij het kdv! Is toch al een hele troost als je gaat werken. Nou vanavond gaan vriendlief en ik naar het voetbal en gaat Keldje bij mijn moeder slapen. Het is nog maar de 2e keer dat hij ergens anders slaapt dan thuis. Ben blij dat we een avondje weg zijn, maar vind het moeilijk hem een nacht te missen. Een leuk weekend toegewenst aan iedereen!
@virginie: veel plezier vanavond! over dat kerstmutsje, ik kon er ook geen vinden in Jesper zijn maat, heb er toen 1 gekocht gewoon in een grote maat en die heb ik kleiner gemaakt met en elastiekje. Op de foto zie je daar niks van hoor:
Goedemorgen (bijna goedemiddag) meiden! @ Darcy: heb je een pbtje gestuurd. Tof dat je leuke avond hebt gehad! Ik ken dat gevoel dat je borsten toen stonden te opknappen. Ik had toen meegemaakt toen Matthew opgenomen werd int zkh. Heb daarna gekolft in 2 flesjes van 120 cc. @ dmc: leuke foto, zeg! Kerst komt eraan!heerlijk dat je volgende week naar Center Parcs gaat met je gezinnetje....hmmm...geniet ervan! @ all: ik wil wel buikdrager, aangezien ik geen sterke rug heb (heb ischias, dat blijft ook), vind ik voor mezelf niet verstandig. Toen ik Matthew kreeg, had ik weer last van mijn rug, want ik moest weer opnieuw de balans zoeken in mijn rug. het gaat beter, maar de last/pijn zal wel blijven. Misschien is dit ook herkenbaar voor Han? @Marsab: Hoe gaat het nu met Aiden? Wauw, wat een mooie foto, en leuk dat je foto op ander site staat! Logisch dat je trots op mag zijn! @ Virginie: knap van je dat je 2x 's nachts zonder Keld hebt doorgebracht. Ik kan dat nog niet...vroeg of laat moet toch wel gebeuren. Maar nu nog ff niet... @ Noor: prachtfoto! @ lovewinnie: vette balen dat je geen bak had...hoe is het verlopen toen je vriendjelief weer thuiskwam? @ all: tot nu toe gaat het aardig goed met Matthew. Hij begint langzaam door te krijgen wat zijn voedingsschema is, en helaas was hij de afgelopen nachten 2x moeten voeden, wat het voor mij vermoeiend was geweest. Vannacht hoefde ik maar 1x gevoed, hij sliep van 22.30 tot 03.30 uur, dat is lekker. Gisteren en vandaag zal zijn schema van FV: 03.30-07.00-10.00-13.00-16.00-19.00-22.00 worden. Maar hij drinkt maar ong. 110 cc ipv 150 cc. Hij hoeft het niet meer. Ik kan hem niet dwingen om alles op te drinken want dan houdt zijn mondje dicht met dikke pruillip! Ik denk dat zijn luier nu te klein wordt (AH luiers maat 2, 3-6 kg), want hij heeft de afgelopen 2 nachten ondergeplast. De wieg is voor de 2 keer met trappelzak opnieuw gewassen En ook poepte hij bijna tot aan zijn rug toe. Ik ga vanmiddag luier maat 3 (4-7 kg) kopen. Matthew vond niet leuk dat hij steeds moest omkleden, dan ging ie huilen, zielig. Mijn borsten zijn flink "afgevallen" nu ken ik mijn borsten langzaam terug voordat ik zwanger werd. Mijn bruine afscheiding is bijna gestopt, ik dacht dat ik ongi zou worden, maar nee....das vreemd...ik denk waarschijnlijk door de buikoefeningen, voelde ik al meteen pijn in mijn buik, misschien is wat gescheurd van de hechtingen (van binnen), krijg ik daarom die afscheiding. Ik verwacht eigenlijk volgende week ongi moeten worden. Dat is een uurtje geleden genomen.
@ suus: wat schattige foto met kerstmutsje! Hier weer een foto van Matthew van gisteren: Ik ga maar nu de was vouwen en dan ander was ophangen (trappelzak laten drogen voor vanaaf!) Om 13 uur moet ie weer op de FV! Fijne dag vandaag allemaal! Liefs x
@ Suus: Leuke foto hoor! Ga ook eens achter een mutsje zoeken! Denk dat we allemaal gelijksoortige kerstkaarten gaan versturen dit jaar ! @ Miranda: Ook een mooie foto van Matthew! Niet leuk dat je uit je bed moest vannacht! Hopelijk is zijn trappelzak ook droog tegen vanavond! Het is hier zo kalm..
dames ik ben heel erg zierk. ik heb zwaar de griep te pakken. Mijn vriend is ook ziek. Ik merk dat het nu erg zwaar is met een kleine als je eigenlijk je bed in wilt kruipen. xxx ik ga als ik beter ben alles teruglezen
@MissX: aaaah, beterschap Zal inderdaad zwaar zijn, ziek mét een kleintje om voor te zorgen... @Miranda: ga je PB effe lezen. Leuke foto's van je zoon @Virginnie: veel plezier bij de voetbal, geniet ervan, samen even weg! Het is hier inderdaad stil... voorheen was het 'liggen er soms dames te bevallen' en nu... wat is nú jullie excuus voor jullie afwezigheid???
Met Aiden gaat het wel beter. Hij heeft redelijk geslapen vannacht...kwam 1 keer en tegen 6 uur weer. Nu ligt hij weer in bedje, want begon tegen een 1,5 uur geleden weer te huilen en te "zeuren". Vind het zo zielig, omdat ik gewoon niet weet wat hij heeft.... Straks wordt hij ook ziek, het heerst wel.... beterschap Miss x miranda leuke foto's! Darcy: het weekend samen is hier het excuus!
ik ben vandaag te voet hier naar het centrum gewandelt en heb meteen de markt mee gepakt. ik heb mezelf goed verwent en heb wat lingerie en kleding gekocht ja moet ook aan me zelf denken he. daarna besloot ik naar me moeder te lopen en heeft alicia lekker met oma en haar tantes geknuffelt. ik ben nu wel erg moe en gaar want heb van 11 tot ongeveer 2 uur gelopen en om 3.30 weer helemala naar huis en kwam daar om 4.00 aan. het was heel fijn om te wandelen met alicia maar het was nog iets te veel van het goede want nu heb ik rugpijn en last van me heupen. ik wil eigenlijk naar bed maar moet vanavond nog naar een personeelsuitje van me vriend en omdat daar veel gerookt wordt gaat alicia naar mijn zusje en mag ze daar ook slapen. ik ga der vanacht wel ophalen als we daar wegggaan want haar nu al laten logeren vind ik wel erg eng haha wil haar nog niet zolang missen
haha borsten zijn afgevallen. de mijne zijn wel extreem afgevallen ik heb numinder dan voor de zwangerschap en het was al een Btje. heb nu dus ook een b cub maar dan wel slapper ipv een volle b/c. maar goed ik heb er wel een mooi kindje voor terug dus lang leven de puch-up bh
He meiden, We wisten hier vanochtend niet wat ons overkwam, ik schrok om 7.0 uur wakker en vroeg toen aan mijn man of hij Jesse vannacht had gevoed, en nee, dus snel wezen kijken en hij sliep nog! Hij werd pas om 8.00 uur wakker. Hij heeft van 23.00 tot 8.00 uur geslapen. Heerlijk. Ben nu wel erg benieuwd hoe het komende nacht zal gaan. Afgelopen week ook voor het eerst het idee gehad dat de week om vloog. Sinds we vorig weekend luxaflex hebben opgehangen, slaapt Jesse een stuk beter overdag (voorheen niet tot hooguit 30 minuten). Nu slapt hij 45 minuten tot zelfs een keer 2,5 uur. Ik kan nu overdag ook eens iets voor mezelf doen ipv de hele dag met hem rondlopen (begrijp me niet verkeerd:ik ben dol op hem hoor, maar het nekt je gewoon om van 's ochtends vroeg tot 's avonds constant met een baby op de arm te lopen.) Ik zie nu ook dat hij echt groter wordt en steeds meer leert. Hij heeft nu al maat 62 (is 59.5 cm en 6 kilo) en hij lacht veel, brabbelt en probeert zichzelf op te trekken en te gaan zitten (nu al). Het wordt dus alleen maar leuker. gelukkig heb ik nog 3 weken verlof om van hem te genieten, dan 2 dagen werken en dan heb ik 2 weken kerstvakantie. Wat voor maat dragen jullie kinderen? Groetjes Simke
He meiden, ik heb ook nog een paar vraagjes: Vanaf welke leeftijd kun je de babyspulletjes met wasverzachter gaan wassen (ik vind dat lekkerder ruiken). En vanaf welke leeftijd kunnen babyspulletjes in de droger (ik vind het dan zachter, aan de lijn wordt alles zo stug ook al strijk ik het daarna). Ben benieuwd wat jullie denken/ wat jullie ervaringen zijn. O en kan iemand mij ook pb-en hoe je die fotootjes in je bericht kunt krijgen. Groetjes Simke
mmh simke, ik doe al vanaf dag 1 alles in de droger voor de kleine meid. Mag dat niet? Kleine drolletje heeft maat 56/62
@miss x: hier werd eigenlijk een beetje verboden door de kraamzorg, het moest aan een rekje en alles (ja echte alles) moest gestreken worden. Ik strijk nog wel wat, maar echt niet alles meer. Groetjes Simke