September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Hallo!

Ben weer terug!
    De arts heeft naar de bult gekeken en wilde er eigenlijk niets aan doen.
    Het is al open (omdat er al pus uitkwam) dus de druk gaat er nu langzaam af.
    We hebben een zalf gekregen met antibiotica erin.
    Dat moeten we er 2x daags opdoen met een wattenstaafje.
    Een week volhouden en dan moet het weg zijn/ een stuk minder zijn.
    Gelukkig maar!
    Vind het toch altijd eng, iets bij je kindje wat er niet hoort! :(

bedankt voor jullie lieve woorden! ;)

2. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    gelukkig viel het mee Marsab! Ik zou het ook heel naar vinden als Daniëlla zo iets had.

Miranda: das minder prettig! Meestal slaapt Daniëlla wel door van 23:00 tot 4:30 maar vannacht heeft ze het weer eens langer vol gehouden. Ben allang blij dat ze niet meer telkens om 3 uur komt (niet te hard roepen natuurlijk)

Noor en Darcy: hopelijk slapen jullie jongens nou ook altijd langer door! Ik vind het heerlijhk om nu telkens in ieder geval 5 uur te slapen, dat doet een mens goed :D

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Sterkte Marsab. Hopelijk is de kleine man snel weer de oude.

Bedankt voor jullie Tips meiden. Ik ga kijken of het helpt.

Ik heb daar inderdaad al over nagedacht.
    Soms ben ik zo bang dat ze allergisch is voor onze Katten of inderdaad huisstofmijt.

Ik ga het even aankijken want in die 3 maanden is ze ook niet verkouden geweest met niesen en hoesten, anders toch even naar de huisarts

Ben toch altijd wel blij dat ze zo vrolijk is. Ze lacht bijna de hele dag als je erom vraagt. Of in zichzelf. Zijn jullie schatjes ook zo vrolijk de hele dag? Vanaf dat ze wakker is tot het slapen gaan krijgen we alleen maar glimlachjes :)

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.956
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Je merkt toch dat de kindjes langzaam langer gaan doorslapen, heerlijk is dat he?

@Marsab.. Ik zag dat aiden naar de fysio moet voor zijn voorkeurshouding? Ik heb het idee dat Yocena dat ook heel sterk heeft naar rechts. Ze lag altijd met haar hoofd naar rechts, okal deed ik haar hoofdje naar links dan lag ze een kwartier later weer naar rechts. Haar hoofdje begon ook een klein beetje scheef te groeien.
    Nu slaapt ze steeds vaker links omdat mijn moeder iets gemaakt heeft waardoor ze op haar zij kan liggen en niet kan door rollen. Ik legde haar steeds op haar linker zij en sindsdien slaapt ze ook veel vaker links zonder dat ding. Ik merkte dat haar hoofdje ook weer iets symetrischer werd.
    Ze is wel een beetje kaal achter, hebben jullie dat ook?

@Joyce.. Sterkte morgen, ik vond de eerste dag super meevallen en u vind ik het gewoon bijna leuk om naar het werk te gaan.

Zoals Darcy zei, ik heb ook ontzettend zin in de meeting :D Lijkt me heel gezellig. Nemen jullie de kleintjes mee in de maxi cosi en kinderwagen of nemen jullie die hele bak ook mee? Als ze er dan nog inpassen ;)

Ik blijf morgen lekker thuis, nog een beetje ziekjes :^o
    Mijn vriend blijft morgen ook lekker thuis, even met z'n 3 genieten. Hij begint 1 dec bij zijn nieuwe baan en gaat dan 5 dagen werken ipv 4. Dus samen zijn de hele dag word nu een stuk minder omdat hij ook in de weekend werkt.

Hoe zouden jullie Yocena uitspreken?

5. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Heb jij de Pacco inbakerdoek? Deze heb ik, staat in de bijsluiter dat je ze na een enting niet mag inbakeren, heb dit gevraagd op het cb na Milan zijn prik, en de wijkverpleegkundige zag niet in waarom dit niet mocht aangezien ze de prikken in hun benen krijgen en niet in de armen, benen hebben vrije ruimte in de Pacco. Moest alleen even in de gaten houden of hij geen koorts kreeg, dan niet inbakeren, maar heb het dus gewoon gedaan, goed in de gaten gehouden, en hij heeft heerlijk geslapen.

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    All: Bedankt meiden voor alle suc6-jes! Het gaat vast en zeker lukken.
    Heb nu alles al klaargezet voor morgenochtend, want ze gaat morgen naar mn schoonouders. Jeetje zeg, lijkt wel een hele volksverhuizing ;)

MissX: Wij hebben ook 2 katten in huis en wil dus ook absoluut niet dat ze in Kyra dr kamertje komen. Wij hebben een haakje op de deur zitten, zodat ze er niet doorheen kunnen. Ik heb de verwarming altijd ietsje opengedraaid staan en het rooster ´snachts dichtzitten, want dan toch het teveel. Wij hebben inderdaad een babyfoon (Alecto DBX 88) waarop de temp ook staat aangegeven, meestal is haar kamertje tussen de 18 en 19 gr. Ik heb vandaag een slaapzakje gekocht bij de prenatal, kleur off white en inderdaad afgeprijsd, moest Eur 16,99 betalen.

Simke: Ik doe zelf weinig kleertjes van Kyra in de droger, maar gebruik wel wasverzachter omdat ik dat ook heerlijk vind ruiken. Doe dan geen volle dop, maar gewoon een scheutje voor de geur. Het enige wat ik van Kyra in de droger stop zijn haar spuugdoekjes, hydrofielluiers en flanellenluiers. Voor de rest hang ik altijd haar kleertjes, rompertjes op.

Trouwens, weer leuke foto´s van iedereen!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.313
    36.175
    113
    hier ook idd het slaapzakje van de prenatal. Nu nog zonder de mouwtjes en als het nog kouder wordt met mouwtjes!

@miss x: dat de handjes zo koud zijn is normaal hoor. Dat heeft Jesper ook, als haar nekje maar lekker warm is is het goed. Het is trouwens een fabeltje dat je verkouden kunt worden van het koud hebben. Je kunt pas ziek worden als je bacteriën binnenkrijgt, die krijg je niet van kou. Al klinkt het natuurlijk wel aannemelijk kou-verkouden. Als yocena idd vaak verkouden is, is het idd misschien dat ze allergisch is ergens voor.

Morgen lees ik even uitgebreid verder en zal ik even op iedereen reageren, ik ben nu heel erg moe, wordt weer ongesteld (balen, maar toch ook wel opluchting, want zonder pil maar met condooms, vind ik best wel eng) en ga dus zo lekker mijn bedje in met een kruik tegen mijn buikje!

Slaap lekker meiden, sorry voor me egoverhaaltje, morgen reageer ik beter.

@marsab: wat zielig voor aiden, had hij idd ergens last van. iK hoop voor jullie dat het idd volgende week een stuk beter is.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.313
    36.175
    113
    Nog even snel: ik heb ook heel veel zin in het uitje, lijkt me echt erg leuk om iedereen in het echt te zien!

Missx, jij vroeg toch laatst of we de kinderwagenbak ook meenamen naar het uitje? Ik neem hem wel mee, maar dat is ook omdat wij dik 2 uur moeten rijden om er te komen, dus dan zit Jesper ook al de hele tijd in de maxicosi. Lijkt me beter als hij dan tussendoor lekker in de bak kan liggen.

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ff fotootje :D

Tim na de fruithap :D

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.313
    36.175
    113
    @simke; nog vergeten te zeggen, ik strijk alleen de lakentjes, verder niks. Dit heb ik alleen voor de bevalling een keer gedaan, maar moet ik toch nu niet meer aan denken om al zijn kleertjes te moeten strijken.

@joyce: werk ze vandaag! Ik moet volgende maandag weer..

@noor; ben heel benieuwd hoe het met jouw jongens verloopt vrijdag bij de osteopaat. Ik ben echt aan het bijkomen ja, ik sta ook echt verbaasd wat 1 zo’n behandeling kan doen. Super!

@mobielfreak: leuke foto!

Gisteravond waren mijn vriend en ik erg moe en omdat Jesper aldoor ’s nachts weer komt, besloten we om ook naar bed te gaan na Jesper zijn flesje van 18.30 uur en dan gewoon weer een nachtvoeding te geven wanneer hij ons wakker zou maken. Nou, ik schrok dus vannacht om 5 uur wakker, Jesper nog helemaal niet gehoord! Ik dacht, dat is niet goed hoor, dus ik snel naar zijn bedje. Ligt meneer nog gewoon lekker te slapen. Hij werd pas om 7 uur wakker en heeft dus gewoon het klokje rond geslapen…Niet normaal hoor, zal vast een eenmalig actie zijn haha.

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik vind het af en toe heerlijk dat kleine babyspul te strijken (hormonen denk ik), ik vind het er dan ook mooier uitzien.
    Ik gooi alles in de droger behalve als het speciaal materiaal is.

Wie geeft er nog volledig borstvoeding? Welk flesje maar vooral welke speen gebruiken jullie voor de afgekolfde melk?

Ik gebruik liever een gewone slaapzak (niet gewatteerd) want dan kan je ze lekker strak instoppen met laken en dekentje. Slapen ze altijd erg goed op, lijkt dan wat ingebakerd.

Gisteren maar 5 voedingen gehad (was laatste dagen 6) dus vanmorgen borsten die op knappen stonden, 240 gekolfd en daarna heeft ze nog lekker liggen drinken. :confused:
    Ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou meiden,

Ik zit weer achter mn computertje :cry: net of je niet weg geweest bent!
    Moest vanochtend wel een traantje laten hoor toen ik in de auto op weg naar hier was. Kyra is vandaag naar mn schoonmoeder, dus dat is wel lekker, maar het is gewoon wennen dat je heel de dag zonder haar bent...

Kus

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    goedemorgen allemaaaaaaaaaaal!

@ all: Aiden moet vandaag weer naar de fysio. ff een controle of alles goed gaat.
    Ben benieuwd!

@ Simke: ik strijk ook niets eigenlijk....idd alleen de lakentjes.

@ Mobielfreak: leuke foto, mogen ze dan al fruithap? Ik dacht vanaf 4 maand... :oops:

@ suus: hier ook de slaapzak van prenatal, die groen met blauwe.
    Maar ik heb de mouwtjes er al wel aanzitten. Gewoon lekker warm en Aiden drukt zich vaak boeven de dekens uit, dus heeft hij lekker warme armpjes en handjes...

@ Hier pas weer naar de kerstvakantie werken, heerlijk ik heb nog ff...

@ Berbel, leuk dat je je weer ff komt melden! Alles goed met jou en de kleine? Ik geef ook nog volledig BV, vannacht heeft hij geslapen tot 4.00 uur. En daarna kwam hij om 8.00 uur. Toen ik hem ophaalde was mijn voedingsbh helemaal doorweekt. En mijn borsten deden ook pijn van de spanning! ppff...

@ Miss x: Wij hebben idd nu ook een zijligkussen, maar 's nachts mogen ze daar niet in liggen, omdat het tóch is voorgekomen dat kinderen per ongeluk doordraaiden en op de buik belandden.
    Dus dat risico neem ik niet, nu ligt hij er wel in.
    Dat helpt idd goed!
    Hij heeft nog geen kale plekken, maar dat duurt denk ik niet lang meer... ;)
    ps. Voel je je al weer wat beter?

Ik ga mijn schatje uit bed halen, dan kan ik met een 3/4 uur ook weg!
    Tot later! :)

14. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goedemorgen mama's!

Iedereen een fijn wkend gehad?
    Hier wel! Lekker samen met mn vriendje en Tara genoten van het wkend!
    (dat was tevens ook mijn excuus om hier niet aanwezig te zijn :D )

MissX: Tara niest ook heel erg vaak! Al vanaf het begin! Dat schijnt ook te komen door stofjes in de lucht die ze in de baarmoeder niet hadden....
    Heb nooit de verwarming aan op haar kamertje en als ze de fles krijgt ofzo doe ik het raam op een kier zodat het kan luchten. Als ze weer in bedje gaat dan doe ik het raam weer dicht.
    Onze Tara is ook wel een vrolijke meid, maar niet de hele dag!
    Wat leuk dat jouw kleine de hele dag vrolijk is! Word je zelf ook helemaal blij van!
    Tara heeft ook een kaal plekje achterop dr hoofdje hihi!
    Ik zou yocena uitspreken zoals je het schrijft....
    Tara heeft trouwens ook altijd koude handjes hoor! Dat komt omdat ze altijd met haar handjes boven de dekentjes ligt als ze slaapt! Verder is ze altijd lekker warm!

Marsab: Hoe is het nu met Aiden? Helpt de zalf? Succes straks bij de fysio! Laat je het ff weten? Ben benieuwd wat tie zegt...
    Heb trouwens ook de gel van zwitsal gekocht! Leuk! En het ruikt heerlijk!

Ik doe trouwens ook wel veel in de droger, behalve haar kleertjes. Die laat ik op een rekje drogen. Haar kleertjes strijk ik ook altijd. Rompertjes etc niet, die vouw ik gewoon op!

Mobielfreak: Wauw, heeft Tim al fruithap gehad? In mijn groeiboekje staat dat Tara dat pas met 4 a 5 mnd mag hebben geloof ik....vind dat ook wel erg laat hoor! Hoe vond hij het de eerste keer? :D

Joyce, succes vandaag met werken! Kan met voorstellen dat je een traantje weg moest pinken! Wat zul je haar knuffelen als je haar vanavond weer op gaat halen! En wat zal schoonmams het naar haar zin hebben vandaag! :D

Ik ga onze kleine meid maar eens even wakker maken en lekker wassen!
    Kan ze even spelen en daarna is het alweer tijd voor de fles!
    Genieten jullie ook zo van jullie kindjes?

Liefs Lin

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.313
    36.175
    113
    Zijn er nog meer van jullie kindjes die al pap of fruithapjes krijgen? Je hoort en leest idd overal vanf 4 maanden, maar ik las laastst mijn eigen groeiboekje en ik kreeg ook al fruithapjes met 8 weken!

Zit een beetje te twijfelen, denk dat ik nog een maandje wacht en dan gewoon voorzichtig alvast ga proberen. Ik heb toch een enorm vreetzakje, die lust vast wel iets extra's.

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Een tijd geleden stond er op die fruithapjes dat het vanaf 3 maanden is..
    Het kan op zich helemaal geen kwaad voor zover ik gehoord heb..
    Ik mocht het van de arts in het Sophia dan ook gewoon proberen ;)

De eerste keer dat hij een lepeltje fruithap kreeg trok hij echt een bekkie van: Wat schuif je me nou weer voor :confused: Ik heb onwijs moeten lachen om dat bekkie, hihihi
    Later zat hij echt zo van: Nou kom op dan met dat spul!

Hij kijkt elke keer eerst even vies en daarna is ie bijna niet te houden, hihihi

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goeiemorgen!

Leuk weekend achter de rug, de voetbalmatch was heel fijn, maar heeeeel koud! Ik moet zeggen dat ik dat wel gemist heb! Maar heb natuurlijk Keld ook gemist, ook al was hij lekker bij mijn mama!

Fruithapjes: Ik dacht ook dat dat met 4 maanden was, dat staat toch zo in zijn boekje en in alle boekjes die ik al heb gelezen. Ik wacht tot ik naar het CB ben geweest op 18 december, dan is hij bijna 4 maanden en zullen ze mij er alles over vertellen.

@ Joyce: Good Luck op het werk! Inderdaad een hele verhuis als je kindje een hele dag ergens naartoe gaat :) !

@ Zoe: Ik geniet enorm van mijn zoontje! Meer en meer eerlijk gezegd. Gisteren heeft hij de hele namiddag gebrabbeld. Hij is zo vrolijk en braaf!

@ Marsab: Hopelijk valt het mee bij de fysio.

@ Suus: Zalig he, zo lang slapen? Maar de eerste keren wordt je zelf nog wakker, omdat je bezorgd bent. Was bij mij ook zo, maar nu ben ik het al helemaal gewoon. Vrees dat als hij tandjes gaat krijgen mijn nachtrust weer gedaan gaat zijn :( .

@ MissX: Hopelijk voel je je al beter.

Babykleertjes: Ik gebruik heel af en toe wasverzachter, maar dan voor de lakentjes en handdoeken. Zijn kleertjes strijk ik wel, vind het mooier zo.

Het uitstapje: Spijtig dat ik niet kan komen, ben ook heel erg benieuwd naar jullie allemaal! Hopelijk komt hier een uitgebreid verslag MET foto's! :D

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@all: pff niet zo kleppen in het weekend hoor!
    verdorie een berg pagina's... :)

@wenochtendjes kdv: volgens mij zijn dat net zo hard proefrondjes voor ouders
    zodat die met een gerust hart aan het werk gaan :)

@simke: lekker he als ie lekker de nacht door slaapt :)
    wij zijn de eerste keer sochtends ook maar gaan kijken rond een uur of 5.. omdat we dr de hele nacht niet gehoord hadden :)
    en wat betreft wasverzachter/droger: op advies van een vriendin doe ik dat eignelijk al vanaf dag 1 :)
    en ik heb op 2 broekjes na nog niets gestreken ook eerlijk gezegd.

@missx: pff balen..
    hier ook voel ik me onwijs verrot.. maar ik hoop dat dat nog komt van een heftig weekend... en dat het wel weer over gaat over een tijdje

@marsab: ik hoop voor je dat het snel over is :)
    ah zie dat je inmiddels weet wat het is
    hoop dat het snel weer weg is.. zo'n ontsteking zal vast niet fijn gevoeld hebben inderdaad

@miranda: zo word anne ook vaak wakker.. geen idee wat er dan aan de hand is :(
    btw.. hier van het weekend voor het eerst meer dan 1 glas wijn op.. namelijk 2 kleintjes
    hoefde anne niet te voeden omdat we nog een flesje hadden voor de terugweg.. dus mocht van mezelf een extra glaasje
    en wat betreft de laatste keer dronken.. was de nacht voor anne verwekt is
    namelijk oud&nieuw :)

@missx: wij zijn hier juist altijd bang dat het te warm is :)
    er is wel een rooster.. maar de verwarmingsbuizen lopen onder anne dr kamer door..
    dus samen met de badkamer is het de warmste ruimte in huis..
    soms wel 24/25 graden zegmaar
    dus ik heb overdag als ze niet in bed ligt altijd het raam open.. gaat ze in bed doe ik het raam weer dicht
    met een beetje mazzel is het dan rond de 20 graden savonds.
    en ondanks dat ik dr inbaker vaak.. heeft ze toch als ze zich losgewurmd heeft onwijs koude knuisjes...
    tis toch warm zat zou je denken :)
    wat kleding betreft heeft ze vaak nog aan wat ze overdag draagt.. meestal een romper en gewoon een broekje en shirtje met lange mouwen.
    en afhankelijk van wat ik ga doen die dag.. kies ik meestal een romper met lange of korte mouwen.
    doorslaggevende factor daar is of ze in de buikdrager mee gaat die dag of niet.. want de kinderwagen is warm zat :)
    overigens wat betreft die allergie... ik werd hier al gewaarschuwd dat zulke kleine kids toch best vaker ziek/verkouden zijn
    en tja.. het is natuurlijk wel het jaargetijde ervoor he
    al mogen de katten hier dus ook niet in de babykamer
    ze komen er alleen weleens in als ik in/uit aan het lopen ben met wasgoed.. of als ik snachts aan het voeden ben.

@berbel: ik heb bij de etos een volledig compleet difraxflesje gekocht met zo'n rammeldop
    omdat ik toch van plan was volledige bv te geven wilde ik niet heel veel geld uitgeven aan een fles..
    maar wel voor de zekerheid wat in huis hebben
    nu gebruiken we dat flesje voor afgekolfde melk
    zit een speentje model kers, maat S bij
    en eh.. tja ik heb hier nog 2 flesjes van de kolfmachine liggen.. maar die smaken kennelijk toch minder lekker dan die van difrax :)
    toen ik laatst een nieuw speentje nodig had tho.. datzelfde model van etos eigenmerk gekocht omdat ze daar dus geen losse difraxspenen verkopen.
    toch is die niet 100% hetzlefde.. maar ze lust ze gelukkig wel gewoon :)
    alleen de eerste keer piepte ze wat..
    de speentjes van de "kolfmachineflesjes" hoeft ze totaal niet.

@fruithapjes: ik voer anne af en toe wat yoghurt gewoon uit mijn schaaltje..
    en soms ook wat slagroom en dergelijke
    krijgt ze niets van is gebleken.. geen krampjes en ze vindt het heel erg lekker om af ent oe even wat te proeven
    tot nu toe enkel melkprodukten tho..
    maar volgens mij is het standaard voor FV na 3 maanden een fruithapje.. en bij BV pas na 6 maanden ofzo..
    degene waar we gister op bezoek waren keek dan ook eitwat vreemd toen ik met mn vinger in de slagroom van job zat en dat vervolgens aan anne ging zitten voeren *grinnik*

@afwezigheid...
    we zijn ztaerdag op bezoek geweest bij een "chatvriendin" van job in dokkum...
    2,5 uur rijden volgens de routeplanner
    maar halverwege konden we dr steeds maar niet te pakken krijgen.. mobiel stond uit en ze was al paar dagen niet meer op msn geweest terwijl hij dr elke dag spreekt normaal..
    dus wij toch ietwat zenuwachtig uiteindelijk.. stel er is wat mis.. stel ze is gewoon niet thuis..
    ze had de dag ervoor een afspraak met dr ex.. straks is daar wat gebeurd..
    dus wij maakten osn best zorgen toch omdat ze normaal eigenlijk helemaal niet zo is.
    dus uiteindelijk v ia een vriend van haar die wel op msn was... haar toch nog te pakken gekregen (ja job heeft msn opzn mobiel.. )
    en het was supergezellig :)
    blij dat we waren geweest.. en dr mobiel stond dus niet aan omdat die stuk was en dus bij de telefoonwikel lag ter reparatie :)
    gingen pas om 11 uur richting r'dam terug tho... dus uiteindelijk zijn we nog een kwartier voor huis langs de kant van de weg gestopt omdat we serieus in slaap aan het vallen waren..
    3 uur thuis.. anne in bed gefrummeld.. is ze natuurlijk gewoon half 6 weer wakker
    damned wat was ik BRAQUE :)

zondag nog een beetje mot met job.. ik was natuurlijk onwijs chagerijnig en vond dat job best wel even zn dochter kon entertainen zodat ik nog even kon slapen.. wnat die lag er natuurlik een half uurtje eerder in.. en hoefde er bovendien neit om half 6 weer uit.. maar werd pas om 8 uur wakker toen ze voor de 2e keer honger had.
    maar job zei "nou ik werk de hele week.. IK wil ook weleens vrije tijd"
    goeie schop tegen eht zere been natuurlijk.. want de enige vrije tijd die ik heb.. is normaal als job op zaterdag/zondagochtend in bed ligt met anne zo ongeveer
    uiteindelijk is hij in de andere kamer gaan lezen in een luie stoel.. en heb ik anne liggend gevoed waarna ze in slaap viel
    en toen heb ik gewoon tot kwart over 12 nog geslapen!
    uiteindelijk konden we na het opstaan dus wel meteen door naar de verjaardag waar we verwacht werden.. maar ik heb echt ZO lekker geslapen :)
    en job heeft ondertussen fotoos van de afgelopen 6 weken online gezet.. dus die ga ik zo eens lekker bekijken :)
    wle pas weer 12 uur thuis gisteravond.. ondanks dat het een kinderverjaardag was en we deze keer ECHT niet zouden blijven eten :)
    du snu alsnog doodop

maar anne heeft vanochtend dus heel lang geslapen
    daarna bij ons in bed v erder geslapen zonder mopperen
    en rond kwart over 9 gevoed.. en ze slaapt nog steeds in ons bed boven dus :)
    en ik begin me langzaam aan ietes minder verrot te voelen
    dus denk dat het toch gewoon vermoeidheid is en geen beginnend griepje
    morgen bij cb maar eens roepen dat ik het echt niet zie zitten om straks met een nieuwe baan te beginnen :/
    je oude baan oppakken lijkt me al behoorlijk zwaar
    maar een volledig nieuwe baan zie ik op het moment gewoon niet echt zitten..
    volgens mij maak ik nu gewoon 0% kans om door mn proeftijd heen te komen
    ten eerste zou ik moeten(willen) kolven op werk
    daarbij.. mijn hoofd red het gewoon niet om de hele dag informatie tot zich te nemen op het moment
    nahja.. EN te onthouden dus :)

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

**dubbel gepost**

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Wat voor yoghurt geef je dan? Natuur? Ik heb dat ook eens willen doen, om hem alvast iets anders dan melk te laten proeven, maar omdat ik in een boekje over baby's heb gelezen geen melkproducten te geven voor 1 jaar, heb ik dat maar niet gedaan.

Deel Deze Pagina