hmm eerlik gezegd kop ik altijd gewoon een goedkoop pak yoghurt in de supermarkt voor mijn eigen ontbijt en tis ook geen lepels vol trouwens.. meer gewoon af ent eo een "natte vinger" zegmaar vind ze erg lekker waarom mag je ze eigenlijk voro 1 jaar geen melkprodukten geven dan?
Saskia: tja ik zie het ook niet echt zitten om met een nieuwe baan te beginnen maar ik zal toch echt moeten, hebben anders toch echt een stuk minder inkomen. Berbel: ik gebruik speentje 1 van de avent. Heb daar namelijk de kolf van dus daar ook maar de speen van gehaald. We geven tot nu toe niet heel vaak een fles maar ze drinkt best uit een fles. Virginnie: lekker dat je een leuk weekend hebt gehad, dat doet een mens toch goed. Mobielfreak: ik wist ook niet dat het zo snel al mocht maar als hij het er goed op doet... geen probleem toch! Zoe: ja ik geniet enorm van Daniëlla! Ik ben echt een emomens geworden sinds haar geboorte (hormonen?) want ik moet overal om lachen en heb soms het idee dat ik soms uitelkaar ga springen van puur geluk! Marsab: hoe was het bij de fysio? en voelt aiden zich al een beetje beter nu de druk van zijn oorontsteking eraf is? Joyce: kan me heel goed voorstellen dat het erg moeilijk was, ik vrees de dag dat ik ook zal moeten Het scheelt volgens mij wel als je leuk werk hebt want dan vliegt de dag om. Als mijn nieuwe baan dus niet leuk is stop ik er acuut mee Suus: ja dat heb ik ook eens gehad toen Daniëlla opeens tot 7 uur doorsliep. Toen de wekker van mijn vriend om 6 uur ging zat ik stijf rechtop want Daniëlla zou het vast niet meer doen... die lag echter gewoon heerlijk te slapen
@ Saskia: Ik zou niet weten waarom het niet mag, misschien zit daar een stof in dat ze nog niet goed kunnen verteren ofzo. Maar ga het wel eens proberen, gewoon een likje, om te zien hoe hij reageert. Dan heeft hij dat al geproefd, voor hij zijn eerste papje krijgt! @ Han: Leuke foto!
@han: tja ik denk dat het geen kwestie is van enkel geen zin op het moment denk dat ik dan ook binnen de kortste keren oververmoeid/overspannen thuis zit eerlijk gezegd dus vandaar dat ik morgen bij het cb eens ga vragen hoe/wat
@virginie: ben benieuwd wat ie er van vind bij anne krijg ik structureel een lach en luide smakgeluidjes
1 nadeel van fruithapjes : De luiers gaan meer naar grote mensen ontlasting ruiken, hihihi en dat kan behoorlijk stinken zeg maar
hmm ik haal anne net uit bed overslaghemdje dat ze aan had zat helemaal los.. aan beide kanten dus en dr broekje lag onderin bed... gek genoeg lagen de dekens nog gewoon zoals ik ze neergelegd had. raar was dat
Hihihihihi ja das best een nadeel Daniëlla krijgt volledig borstvoeding dus ben ook echt van plan pas met 6 maanden iets bij te gaan geven, heb ik dat probleem ook niet
Vanmorgen bij de fysio geweest: Ze was zeer tevreden over Aiden's hoofd. Het was al minder afgeplat dat de vorige keer. Wel heeft hij natuurlijk nog de voorkeurshouding, die moeten we blijven aanpakken. Op deze manier "leert" Aiden dat er ook een andere kant is waar hij op kan kijken. Ben dus blij! Wat betreft het bultje in zijn oortje. Het ziet er al veel beter uit, het is niet zo groot/ dik meer. De zalf helpt dus goed en je kan ook merken dat de spanning eraf is. Gelukkig maar!
@ Joyce: succes vandaag! @ Fruithapjes: Oh, toch wel vanaf 4 maand he. Had ik het toch wel goed. Ik wil eigenlijk ook pas met 6 maand beginnen met fruithap, ivm borstvoeding. (net als jou Han!) @ Zoë: Haha, de gel ruikt lekker he! Als ik zeg tegen mensen dat Aiden gel in zijn haartjes heeft, als reden dat het wat rechtop staat, kijken ze me raar aan! Gel voor zo'n klein kindje! Ja, maar wel van Zwitsal hoor, is mijn antwoord dan! hihihi @ Berbel: zolang je borstvoeding geeft, is het het beste dat je een speen gebruikt met 1 gaatje. Anders krijg je snel luie drinkers. Ze moeten er dan, net als bij borstvoeding, wat meer moeite voor doen! @ Saskia: lijkt me een leuk gezicht, Anne die yoghurt eet hihi! @ mobielfreak: hihi, idd stinkluiers. Die ga ik zo lang mogelijk uit de weg! @ han: leuke borstvoedingsfoto!
hej mama's! ff snel tussen het poetsen door ff spieken.... Saskia, wat grappig dat Anne die yoghurt zo lekker vind! Hier was laatst visite waar IK raar naar keek toen ik zag dat ze hun jochie van 10 maand lepeltjes koffie gaven.... En hier is het op zondag net zo.....rikus wil graag uitslapen op zondag omdat dat zn enige vrije dag is, maarja ik heb natuurlijk ook zondag en kan anders ook niet uitslapen... Virginie, ik word dan zelf ook altijd helemaal vrolijk als mn meisje zo goed te pas is! Han, hier net zo'n emomens! Ik heb soms ook het gevoel als ik alleen al naar haar kijk dat ik zo enorm gelukkig ben! Soms zo erg dat ik de traantjes al op voel komen....gek he? Ik kan ook nog steeds niet naar het liedje van trijntje oosterhuis, nu jij er bent, luisteren zonder te janken! hahaha. Leuke foto! Mobielfreak, wat lijkt me dat gaaf als je voor de eerste keer fruithapje geeft! Ik wacht er hier nog ff mee! Ennuh die luiers....gewoon klem op de neus! Marsab, wat fijn dat het zo goed gaat met Aiden zn voorkeurshouding! En dat zn hoofdje al iets minder afgeplat is! 3 hoeraatjes voor aiden! Is Aiden nu ook minder jengelig nu het beter gaat met zn oortje? Nou, kga ff snel weer verder poetsen voordat madam weer wakker word want dan komt het er niet meer van! Liefs
hmm ik wacht nog even met koffie hoor alhoewel ik laatst in de hema wel wat slagroom van d ekoffie gaf en dat ook nogal rare blikken opleverde vanaf het tafeltje naast ons we hebben trouwens gister met een decibelmeter eens gekeken hoe hard anne nou daadwerkelijk huilt en die kwam tot de 110db! (en dan gilt ze nog weleens harder weet ik inmiddels uit ervaring) oftewel.. volgens mij moeten we een vergunning voor dr gaan aanvragen als we de straat op willen *grin*
alicia kan nu al heel goed stinken maar toch ga ik over 1 maandje ook fruithapje proberen, ze is zo aan het mee smaken tijdens het eten dus denk wel dat ze er aan toe is maar toch wil wahcten tot 3,5 maand en dan ga ik langzaam zo nu en dan een hapje doen
haha waar kun je zon ding halen, alicia krijst ook erg hard en mensen op straat kijke me aan of ik wat aandoe terwijl ze gewoon in der maxi-cosi of bak ligt. alicia kan heel de dag huilen (nou ja huilen eerder krijsen) en woon in een flat die arme (onder)buren
Hmm kan vast online.. maar wij waren toevallig bij vrienden die er ooit eens eentje gekocht hadden "voor hun dochter" (lees.. een it-er heeft soms een "goed" excuus nodig om iets te mogen kopen) als we er zelf eentje hadden gehad had ik denk ik wel even gewacht tot ze niet huilt maar echt krijst.. dat doet namelijk ook echt pijn aan je oren en inderdaad.. mensen op straat hebben hier ook iets te vaak commentaar als anne huilt