Hee dames! Alles goed hier? Jeetje: werken: ik moet er nog eventjes niet aan denken! Gelukkig heb ik nog even: 29 december begin ik. Voor die tijd ga ik wel alvast even een half dagje om de administratie van mijn spreekuren vast op orde te brengen, dan begin ik in het nieuwe jaar wat relaxter! Vandaag naar het CB voor de tweede prikjes Ze huilden wel iets harder dan de vorige keer, maar het was gelukkig toch vrij snel over! Allebei 900 gram gegroeid in 4 weken tijd. Chris woog nu 4790 en 58cm en Tijn 4980 en 59cm. Dat gaat dus prima! Toch blijft het sneu die prikjes en dan nog wel 2.... Verder hier druk geweest de afgelopen dagen. Isa zondag ziek geworden. Lag met rode wangen en waterige oogjes op de bank. Lijkt nu gelukkig weer de goede kant op te gaan. Ze zijn snel ziek die kleintjes, maar gelukkig ook snel weer beter! A.s. zondag vieren we Sinterklaas met mijn broer en zijn vriendin. Moet voor hun en voor manlief nog cadeautjes kopen (inspiratie is ver te zoeken, dus ideeen zijn welkom!) en voor de jongens nog wat. Voor Isa heb ik al het een en ander. Dus heb nog wel wat te doen! Zaterdag gaan we op bezoek bij vrienden met een eeneiige meisjestweeling van 1 maand jonger dan onze jongens, heb er veel zin in. Ze hebben ook al een dochtertje van Isa's leeftijd dus dat is mooi, kunnen die lekker samen keuvelen! En vrijdag eerst nog naar de osteopaat. ben benieuwd of het scheelt voor wat betreft de voorkeurshouding!
Hoi dames, ik was een paar dagen niet online en moest gelijk 7 pagina's teruglezen! ik heb niet op iedereen gereageerd deze keer, het was zoveel.... Hier gaat het goed met Yassine. hij slaapt tegenwoordig vn 23 tot 9 ongeveer dus dat gaat prima gelukkig..... Fruithapjes; het cb heeft geadviseerd het zolang mogeljk uit te stellen ivm allergieen
mooie fotoos kreeg vandaag op het cb nog t ehoren dat anne dr hoofdje nog niet genoeg optilt als je dr op dr buik legt maar daar zal jij geen last van hebben zie ik
@marsab: wat een leuke foto's joh.....echt schattig.... @Saskia; dat zeiden ze ook tegen ons maar thuis doet ie dat hartstikke goed, het lijkt alsof ik dat dus niet wil als hij het MOET doen hahaha
@Marsab: wat een leuke foto's Knap ventje ook! @Joyce: lijkt me ook waardeloos in het begin, dat werken... en inderdaad, eerst samen en dan opeens 'los' van je kleintje, bah :x Ik sta straks twee dagen voor de klas en zit er eentje in de klas (als student), dus ik krijg genoeg afleiding, hoop ik. Mag dan weer 54 pubers van 14 t/m 17 jaar bezig houden, is weer eens wat anders dan luiers verschonen @Noor: cadeautjes voor je man... 1) een massagebon maken op de pc 2) een favoriete drank of snack inpakken 3) een foto van je kids inlijsten, voor op zijn werk 4) een digitale sleutelhanger (Kruidvat), leuk telkens andere foto's 5) een mooi boek, goeie dvd of cd ...zoiets? Ollie sliep vannacht door tot half 8 vanmorgen, ben benieuwd wat ie vannacht gaat doen. Ik verwacht nog een drinkmoment rond een uur of 2, dus stel me in op een nachtelijk samenzijn. Trouwens, mijn man zei in de auto vanmiddag: "Goh, ik hoorde Ollie vanmorgen even mekkeren, één kreetje en ik wou opstaan, maar jij schóót al het bed uit, slaapdronken en al. Hup, meteen bij die kleine! Hoe dóe je dat?" Ik heb uitgelegd dat het vast mijn moedergevoelens en dito hormonen zijn Meiden, slaap lekker voor straks en tot morgen!
Goeiemorgen! Ben ik de 1e vandaag? Mocht ook wel eens een keertje. Jesper werd vanochtend om 6 uur wakker! Dit lijkt misschien niet zo laat, maar hij sliep al sinds half 8 gisteravond.. Maar ik hoor hem nu weer huilen, dus ik ga hem snel even halen, kom straks even reageren.
Hi meiden, ben even niet meer hier geweest sorry! Van t weekend is Lyn opgenomen in het ziekenhuis omdat ze hoge koorts had. Daarbij waren haar waardes in haar bloed en urine te hoog wat duidde op een ontsteking . Ze moest dus aan de antibiotica, maar het infuus aanleggen lukte niet. Zo zielig, ze hebben har echt wel 10 keer geprobeerd te prikken, maar konden het adertje niet vinden . Lyn huilt echt heel weinig, maar nu krijste ze gewoon. T ging echt aan mijn hart. Uiteindelijk hebben ze haar maar antibiotica via de mond toegediend, wat ze nu 10 dagen, 3 maal daags moet krijgen. Na een nachtje in het ziekenhuis mocht ze gelukkig weer naar huis, omdat de waardes zakte en ze geen koorts meer had. Morgen krijgen we de uitslagen van haar bloed en urine die op kweek gezet waren. Nu gaat het gelukkig wel weer redelijk met ons meisje, maar drinken doet ze niet goed. Ze drinkt haar flessen niet meer leeg. Op verzoek van het ziekenhuis moet ik haar nu weer om de 3 1/2 uur drinken aanbieden. Dus komen we weer uit op 7 voedingen. We krijgen er ondanks dat nog haast geen 600 ml in, terwijl ze minstens 750 moet drinken per dag... Bah ik haat die onzekerheid! Gelukkig is ze heel vrolijk en heeft ze nog genoeg praatjes ! En als klap op de vuurpijl wordt ze as. vrijdag ook nog geopereerd aan haar liesbreukje . ben bang dat Lyn een fobie krijgt voor al die witte jassen ! Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het even kwijt . Liefs
morgen dames Ahhh ief wat zielig voor Lyn! Kan me voorstellen dat je daar heel onzeker van wordt! Suus: lekker! Hier was er vanmorgen weer een om 3 uur wakker, hoop niet dat ze dat nu vol gaat houden want ik was heel blij dat ze telkens tot 5 uur doorsliep. Noor: dat moet gezellig worden als de kids allemaal zo dichtbij elkaar zitten met de leeftijd, bijzonder hoor. Joyce: ik kan me voorstellen dat het heel vreemd zal zijn.... pff ik zal er maar nie te lang bij stilstaan. Darcy: en? moest je nog voeden vannacht? Remco heeft Daniƫlla ook nog niet gehoord als ik opsta. Marsab: mooie foto weer. Daniƫlla houd haar hoofdje als ze zo ligt ook niet zo hoog. Als ze met haar buik op mijn buik ligt doet ze dat wel maar niet als ze zo in de box ligt. @slapen overdag: wij doen wel de rolgordijn dicht omdat ze anders veel slechter slaapt, het is nog wel lichter als 's nachts hoor. Ze zal dit wel van haar moeder hebben want ik kan ook niet slapen als het licht is en als er herrie is. Het vreemde is dat als ze bij ons op de arm licht ze wel gewoon met herrie en licht kan slapen.
@Ief: wat een narigheid Bah, ik hoop dat die kleine er bovenop komt en de operatie ook goed doorstaat. Niet alleen zij een fobie voor witte jassen, maar ook de ouders? Het is niet leuk om dat gepruts aan je kleintje te zien, weet ik maar al te goed van de dag na Ollie's geboorte, op de couveusekamer aan die draden en apparaten... Sterkte, ook voor vrijdag! @Han: nee joh, deze mama was weer überpositief Vannacht om 1:15 uur, toen om half 6. Ben er maar uit gebleven, kon toch niet meer slapen. Het hele huis is al aan kant en ik ben gedoucht, dus er zit een pluspuntje aan Als ik weer ga werken, moet ik ook zo vroeg op dusss... @all: is het okay als je kind 24 uur niet poept? Ik weet dat met BV een kind ook puur natte luiers kan krijgen (en zelfs tot 1x per week een poepluier), maar ik vind al 24 uur geen mosterd meer in Ollie's luiers
Goedemorgen meiden, Ief, jeetje wat een schrik. Zielig om zo'n kleintje zo hulpeloos te zien. Sterkte meid. Milan was vanmorgen om 5 uur wakker en om 7.15 weer, gisteren om 23.15 laatste voeding. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de gynecoloog voor een gesprek over spiraal. Als het goed is krijg ik dan direct een afspraak voor plaatsen. Ben nu al zenuwachtig daarvoor! Ga even wat aan mijn huishouding doen. Liefs Moons
Goeiemorgen allen! @ Darcy: Ik denk dat 24u niet zo erg is, maar ik let er toch ook steeds op dat hij regelmatig een poepluier heeft. Niet dat ik dat zo leuk vind.. @ Ief: Oh, wat zielig voor kleine Lynn (en voor jou natuurlijk). Gelukkig gaat het beter en ligt ze gezellig te spelen. Sterkte voor de operatie! @ Marsab: Leuke foto's. Keld houdt zijn hoofdje ook al een poos mooi recht, die van het CB waren verbaasd dat hij dit zolang kon, met 4 weken al. @ Joyce: Geniet vandaag lekker van Kyra! Zo, vandaag ben ik thuis. Hopelijk kan ik een beetje kuisen, als Keld dat toelaat tenminste. Nu slaapt hij nog, maar zal hem zodadelijk wakker gaan maken!
Darcy, Milan heeft dit ook wel eens hoor, 24 uur niet gepoept, en dan soms ineens een dag dat hij elke luier volmaakt. Dit is denk ik echt van de borstvoeding.
Goeiemorgen allemaal! Darcy, onze kleine meid is 's morgens altijd heel erg druk en juist 's avonds heel rustig! Dan slaapt ze aan een stuk door!! Terwijl ze in de buik toen juist altijd wakker was! Grappig dat het bij jou wel uitkomt! Saskia, hier een hangmatje gekocht via marktplaats!! Was nog een nieuwe, zit het kaartje nog aan, maar ze hadden hem dubbel! hihi! Ben heel benieuwd! Hier trouwens net zo'n regelmaat als jullie! Verschonen, voeden, even rechtop zitten, in de box spelen en bij gaapjes of jengelen naar bed! Dat werkt hartstikke goed! Ze gaat zonder mopperen slapen! Joyce, ik kan me voorstellen dat het ontzettend wennen is en dat je haar onwijs mist!! Ik zie er ook best tegenop. Niet tegen het werken zelf, maar het missen van mn meisje! Noor, hoe is het met de jongens na het prikje?? Wat goed dat ze zo lekker gegroeid zijn zeg!! Zo je krijgt een druk wkend zo te lezen! maar wel leuk, veel plezier!!!! Marsab, wat een mooie foto's van Aiden!! Hij is echt wel sterk in zn nekje! Eigenlijk hadden we ze zo in de box moeten leggen, hadden ze elkaar aan kunnen kijken hihi! Suus, lekker ofniet dat Jesper zo lang slaapt!! Wauw! Kom je zelf nu ook lekker tot rust?? Ief, wat zielig voor Lyn!! En voor jullie, want jullie hebben natuurlijk wel in spanning gezeten! Zo klein en dan al zoveel pijn door die prikjes! Wat sneu voor dr! Succes vrijdag!! Dikke knuf! Han, Tara slaapt ook door alles heen lijkt wel! Slaapt in de winkel met harde muziek, op de arm als de tv aan is etc. Hier is net iemand voor onze bank wezen kijken! Die hadden we nog maar anderhalf jaar en zag er nu al vreselijk uit! De stof begon helemaal te pluizen en te halen. Gelukkig zei de man meteen dat het een probleem stof was en dat we een nieuwe stof uit mochten zoeken! Joehoe!!!! Vanavond moet ik weer voor het eerst werken!Er is een speciale koopavond en ze vonden het leuk als ik er dan ook was. Heb mn werkkleding al even gepast, en dat past gelukkig! Zie er onwijs tegen op! Getsie! En ik zie er ook een beetje tegenop dat Rikus alleen met haar is vanavond.....erg he??
@darcy: digitale sleutelhanger? vertel klinkt inderdaad als een heel goed kadootje wat ik overigens ook edaan heb.. is anne op een postzegel laten zetten door TNT kost 6,45 voor een velletje maar dan heb je wel 10 postzegels met een foto/plaatje naar eigen keuze overigens.. anne presteert het tegenwoordig om snachts maar gewoon helemaal niet meer te poepen en soms wel 2 dagen niet.. maarja.. bv dus @ief: bah schrikken is dat zeg! end an nog al dat prikken.. naar weekend voor jullie geweest hoop dat alles nu weer beter gaat. @han: maar op je arm.. ben jij heel dicht in de buurt he dat geeft natuurlijk een heel vertrouwd gevoel en dat slaapt dan ook makkelijker vaak @zoe: mwah is wel normaal dat je dat eng vind hoor je hebt tenslotte dat afgelopen tijd iedere keer als enige continu "opgepast" en hoe zal dat gaan als je er niet bent? maar volgens mij kunnen al die papa's het ook prima hoor en mocht het niet lukken.. hij kan altijd bellen he hier heb ik de eerste keer ook overleeft al belde job toen ik nog zeker 2 uur weg zou zijn met de melding dat anne de speen van de fles niet wilde hebben.. dus echt lekker zat ik niet tot job wist te melden dat het gelukt was *pfew* maar.. vrijdag is hij weer de hele middag alleen thuis de flesjes staan al startklaar en de juiste speen ligt ook startklaar deze keer *grin* btw.. gister zat ik te wachten op job tot die uit werk zou komen.. maareh.. 5 uur nog geen telefoontje (hij belt altlijd als ie onderweg is even) half 6... over msn: ja sorry schat.. zoals je merkt ben ik nog op werk. hij moest even een collega helpen met een incident waar wat dingen voor verplaatst moesten worden en dat lukt niet in je eentje we zouden nasi eten.. dus ik ben rond half 7 maar vast met de nasi begonnen omdat je dat toch kan opwarmen en dan is het in ieder geval klaar. kunnen we redelijk snel eten als ie thuis komt nouja 7 uur kwam het finale telefoontje.. het ging nog wel een paar uur duren... ik hoefde er niet op te rekenen dat hij voor 3en thuis was anne lag rond half 7 in bed omdat ze maar niet ophield met huilen.. en toen sliep ze met 5 minuten. dus ik had ineens heel de avond het huis voor mezelf alleen... nog even op hyves gesnuffeld naar oude bekenden en bovendien gevonden door iemand waar ik echt heel lang elke week mee uiteten ben geweest en dan daarna filmkijken bij hem o pde bank *grin* toen ik vroeg of ie me kwijt was kreeg ik als reactie "tja ik heb je nooit gehad dus ik kon je ook niet kwijtraken" en toen ik terugreageerde met "wilde je dat dan?" kreeg ik ineens een korte "jup" verbazing alom hier anyway.. ik had anne door laten slapen want die was echt heel diep in slaap.. maar ze werd om 12 uur nog eventjes wakker om te eten (toch weer 5,5 uur) en vanochtend om 5 uur kreeg job de deur niet open dus was ik weer wakker (lijkt erop dat als je de deur van binnenuit op slot doet.. je hem niet meer van buitenaf kunt openen?) anne heeft nog geslapen tot half 6 (alweer 5,5 uur) en ligt nu lekker in de hangmat te wiebelen al met al.. heb ik echt geweldig geslapen.. voel me helemaal wakker voor het eerst in weken straks eventjes dweilen.. daar ben ik nu ook wel wakker genoeg voor denk ik maar eventjes wachten tot job wakker is.. die waardeert het ast niet als ik nu ga staan stofzuigen die is namelijk heel de dag vrij vandaag.. dus denk dat ik hem straks (als het weer goed blijft) maar trakteer op een wandelingetje zuiderpark met zn dochter
alicia doet dit ook nog niet helemaal goed dacht dat ze de enige was maar nee dus. ik moet eerlijk bekenne dat ik haar tot vorige week ook niet heel vaak liet oefene omdat ze dan hard ging huilen. nu doet ze dat nog maar ik weet dat het voor haar ontwikkeling beter is dus laat haar zo elke dag een paar x 5 min liggen. ook heeft ze ipv 2 boxkleden er nu maar 1 zodat ze een hardere ondegrond heeft
Marsab, wat een mooie foto's heb jij altijd. Knap ventje heb je. Yasmine kan dat nog niet hoor, ik kreeg ook een opmerking op het cb dat ze haar hoofd nog niet goed optilt. Darcy, ik merk het ook meteen als Yasmine wakker zonder dat ze huilt en spring ook meteen naar haar toe en geef haar een flesje. Dat zijn echt moedergevoelens. Suus, super hoor, lekker hoor dat Jesper zo goed heeft geslapen. Ief, wat is dat schrikken geweest zeg. Wat xielig zeg. Sterkte. Yasmine om 10 uur weer afgegeven op het kdv en mag haar om 2uur weer halen. Ze heeft lekker goed geslapen van half 10 tot half 8
zo net anne op bed, ontbijt voor job startklaar gaat best lekker zo vandaag anne heeft nog niet echt gehuild ook \o/ @lovewinnie: hier hetzelfde eigenlijk ze vindt het gewoon 3x niks nahja.. misschien toch maar wat vaker oefenen ofzo overigens volgens cb kon het gewoon op het verschoonkussen en dat is toch ook niet heel hard deed het tot nu toe eigenlijk vooral als ze toch bij ons in bed ligt
@ief: oh meid, wat erg zeg! Heel veel sterkte ermee en veel succes met de operatie vrijdag. Jesper heeft gisteren op de creche in een hangmatje gelegen en omdat ik het bij Saskia zo leuk eruit vond zien wilde ik ook eentje gaan kopen. Op de creche gaven ze me echter de tip om dat niet te doen. Jesper is best sterkt voor zijn leeftijd, hij wurmde zichzelf er al bijna uit. Het leek me juist zo lekker ontspannen voor hem.