hmm das jammer suus.. hier hobbelt anne wel in die hangmat.. maar ze blijft er wel gewoon in liggen toch
hallo! Aiden heeft het vannacht super gedaan! Hij lag tegen 22.30 uur in bed en meldde zich pas tegen 6.00 uur vanmorgen! Daarna er weer ingelegd en hem om 9.45 uur wakker gemaakt voor voeding en gelijk weer terug in bedje gelegd. En nu slaapt hij nog! Dus heb de hele ochtend al lekker voor mezelf! hihi @ ief: wat sneu zeg voor Lyn, maar ook voor jullie. Bah, dat brengt een hoop stress met zich mee...*knuffel* @ Noor: gezellig weekend voor de boeg! leuk hoor, eniet ervan! @ Suus: jeetje dat Jesper de klok rond slaapt! En ook goed dat ze bij het kdv zagen dat de hangmat niks is voor Jesper. Zou zonde zijn als je hem gekocht had! @ Han: Aiden hebben we gelijk van begin af aan overal laten slapen. Wel steeds in de kinderwagenbak, maar ik bedoel we hebben hem overal mee naar toe genomen. Zelf eens naar een feestje waar harde muziek gedraaid werd....(kon even niet anders) Hij sliep overal door heen, van 19.00 uur tot 22.30 uur! hihi @ Zoë: Fijn dat de bank een nieuwe stof krijgt zeg! Leuk om uit te zoeken, weet je al welke kleur/ stof het wordt? *jaloers* En Rikus doet het vast goed, als jij straks gaat werken. De eerste keren is altijd moeilijk. Ik zie er nu ook al tegenop als ik er aan denk... @ Darcy: hier komt het ook wel voor dat Aiden een dag niet poept. En daarna ineens 2/3 keer op een dag. Dus geniet er maar ff van! haha @ Moons: de spiraal....hhmmm, dat ding zie ik zelf niet zo zitten. (nou niet letterlijk nemen hoor, die zin..) Nee, wij houden het nog ff op condooms! @ Saskia: Anne slaapt wel goed zo te lezen, lekker dat je dan ff tijd voor jezelf hebt he! En ook gezellie dat Job vrij is, mag ook wel na zo'n lange avond werken! Geniet ervan! @ Lovewinnie: Aiden kan ook beter zijn hoofdje oprichten op een harde ondergrond. In de box lukt het hem ook minder goed hoor. Hebben ze minder steun denk ik!
Goedemorgen Dames, hoe is het met iedereen? Hier gaat alles lekker zijn gangetje. @ Marsab; bedankt voor de tips mbt de voorkeurshouding. Ben er al mee aan de slag gegaan. Wat een leuke foto's weer! @ Saskia; Ben zelf niet echt dol op schoonmaken, maar zo nu en dan kom je er echt niet onderuit, he? Niels slaapt overdag gewoon in de kinderwagenbak in de huiskamer en 's nachts in zijn bedje. Dat gaat prima. Inderdaad ieder CB is weer anders. @ Virginie; ik heb gelukkig een man die kookt en eigenlijk staat er altijd 's avonds wel iets verantwoords op tafel (of voor de televisie), maar goed ook dat hij kookt, want als het van mij had moeten komen.... @ Darcy; Niels is idd in de (vroege) avond een stuk drukker dan overdag. Niet dat die dan veel huilt, maar wel heel actief om zich heen trappelen en doen. Vind het wel leuk voor m'n mannetje want die is dan ook uit z'n werk en dat is leuker dan een slapende beeb aantreffen. Ik hoor de kleine ook altijd veel eerder dan m'n man. Dacht in het begin dattie expres deed alsof die niks hoorde maar ben er nu toch wel achter dat wij er een speciale sensor voor hebben. @ Joyce; zo'n eerste werkdag lijkt me idd wel moeilijk, moet er echt nog niet aan denken om Niels een dag te moeten missen! @ Noor; wat fijn dat het zo goed gaat met de 2-ling! @ Ief; jeetje wat een ellende allemaal! Sterkte voor jou en de kleine meid. @ Zoe; werkse vanavond! Oooww.. volgens mij begint het etenstijd te worden....
kan iemand mijn vertellen hoe ik een foto wat groter op de site kan krijgen? Ben naar de Ziekenhuis geweest voor haar heup. En alles was OKE Wat een schattig kereltje zeg Savita. Je vroeg nog hoeveel Yocena woog bij de geboorte. 2680 gram en 45 cm klein Ik ga vanmiddag als de prinses haar schoonheidsdutje doet alles teruglezen en reageren
@ Miss X; ik weet niet hoe 'groot' je m wil hebben, maar ik doe het via www.tinypics.com; dan je foto uploaden en dan krijg je op de volgende pagina HTML for websites, deze copy pasten in je bericht en dan moet het goed gaan. Yocena was dus ook niet echt groot! Hoe spreek je het nou eigenlijk uit?
@slapen: vanmorgen heeft ze zomaar een uur rustig in de box liggen slapen zonder steeds mopperend wakker te worden. Wij hebben Daniëlla vanaf het begin ook steeds overal laten slapen en hebben nooit zachtjes gedaan of zo maar ze kan er nu gewoon niet goed meer tegen en word steeds wakker als er te harde geluiden/ te veel licht is. Nu ligt ze al vroeg op bed vandaag maar ze wil maar niet lekker doorslapen, ze slaapt 15 minuten en dan word ze weer huilend wakker.
@miss x: wat fijn dat alles goed is! @savita: mooie foto! Ik weet niet wat er met Jesper is hoor, vannacht 11 uur geslapen en nu alweer bijna 2 uur achter elkaar. Ik ga zo maar even kijken, want zijn vorige voeding is al bijna 4 uur geleden en zo lang slaapt hij normaal nooit overdag.
haha, hier ook hoor, voor Aiden's doen! geslapen: 22.30 uur- 6.00 uur voeding 9.40 uur wakker gemaakt voeding 12.40 uur wakker gemaakt voor voeding joepie!
hmm algemeen slaapdagje hier egrijp ik? ik had anne ook al een tijdje terug verwacht... niet omdat het voedingstijd is.. maar omdat ik dr druk hoorde pruttelen in dr bedje maar dat is alweer ruim half uur geleden en het is inmiddels weer helemaal stil en volgens mij slaapt job ook alweer die heb ik net even ontbijt gebracht.. maar heb ik ook alweer een half uur niet meer gehoord/gezien
@Saskia: bij Kruidvat kun je zo'n sleutelhanger kopen, zag ik in het krantje. Ik geloof zo'n 15 euro en er gaat een kaart in, dus lekker foto's op de kaart en dan een slideshow op de sleutelhanger @Savita en MissX: wauw, wat een leuke foto's Ze passen wel bij elkaar, even matchen in de dierentuin in januari? @Suus: moet jij nog naar de manueel therapeut terug met Jesper? Hij is waarschijnlijk zijn rust aan het pakken nu, inhalen wat ie heeft moeten missen (en misschien is hij van nature dus eigenlijk een heeeeerlijk rustig kind!) @Han: herkenbaar. Daarom bakeren we Ollie in, hij kan anders geen half uur stil slapen... en blijft dan in zijn oppervlakkige slaap, dus is dan oververmoeid... @Zoe: werkze, hoop dat het meevalt vanavond! Je man zal het vast goed doen allemaal, maar ik liep vorige week ook in Paradiso te sms'en of het wel in orde was met Ollie (resultaat: papa op de bank met wijn en boek en Ollie doorslapen tot half 3 's nachts, hahaha!) @Virginie en anderen: ik post een vraag over poep, ga Ollie's luier verschonen en ja hoor... HE-LE-MAAL vol, aaargh, zo vies tot aan zijn rug! Ollie lachen, ik maar een foto op mijn telefoontje gezet voor papa @Marsab: lekker dat Aiden zo kan pitten Hier trouwens ook condooms. Ga over een uurtje naar de gyn en die wil me graag op het spiraaltje zetten. Ze gaat er zelf maar aan, ik hoef dat ding (nog) niet @Miranda: waar ben jij? Alles goed, meis? Fijne middag, ladies
Hoi meiden Hier ben ik weer...had druk met andere dingen afg. dagen. Verder voed ik Matthew FV nog steeds 's nachts. Van mijn kennis hoorde ik dat hun zoontje pas doorslaapt toen hij 4 mnd oud was Ik moet maar leren geduld hebben. Ik hoef niet per se uitslapen, maar 's nachts doorslapen lijkt me ook wel lekker fijn! Heb hoop pag. teruglezen en de meesten hebben het al gezegd, voor vandaag wil ik graag hierop reageren @ Darcy: als Ollie maar dagelijks 6 a 7 plasluiers heeft, dan is het goed. Van poepluier van BV of FV moet je niet zoveel zorgen over maken. Laatst gehoord van mijn VK dat haar zoontje weleens een week geen poepluier heeft gehad, maar dat is niet erg. @ Zoe84: hetzelfde als jij regelmaat aanbieden voor onze kindjes o.a. verschonen, voeden, boeren, spelen en dan slapen. het werkt ook prima. En suc6 vanavond met het werken. Je kindje is zeker in goede handen van je vriend, hoor! @ Joyce: Ik moet nog niet aan denken als ik weer moet gaan werken, gelukkig pas volgend jaar @ Marsab: mooie foto's van Aiden, maar dat geldt ook voor andere kotertjes hier! @ Ief: das schrikken over Lyn! Zielig als zij overmorgen weer naar t zkh voor de oepratie moet, ik hoop dat ze daarna snel naar huis mag! Sterkte! Ga nu de volgende pagina lezen...
Mooi dat Ollie gepoept heeft. Matthew lacht altijd als hij gepoept heeft. Het is omdat het lekker warm ding is. Plasluier moet hij niet hebben dan gaat hij huilen. Met mij prima, heb net hier gepost. Door mn drukke dagen had ik geen tijd om te posten. Vandaag heb ik mijn haren eindelijk gewassen na 6 dagen pas Had druk..gelukkig zijn mijn haren niet vet geweest! Dat scheelt ook heleboel Suc6 bij de gyn. Ik wil nog geen spiraal in mn lijf hebben... Ben nog niet ongi geweest. Ben benieuwd wanneer... : Iedereen een fijne middag verder!
@darcy: Jesse krijgt fv en heeft bijna elke dag een poepluier en als hij een dag over slaat dan zit er de dag daarna extra in. Hij begint ook standaard te huilen als hij een poep of plasluier heeft, hij vindt dat heel vervelend (misschien snel zindelijk!). gisteren was de felicitasdame hier en ze was echt heel vriendelijk. Ze heeft van alles verteld, maar was niet echt van het aansmeren. Dit viel mij dus erg mee. Ik heb trouwens nog wel kledinglabels besteld (altijd handig op het kdv) Verder was het een leuke doos met oa 5 tijdschriften, sudocreme, lepeltje, groentehap, fruithap, maandverband, badeend, badolie enz. Echt een goed gevulde doos. erg leuk. Net naar het kdv geweest voor een algemene intake. Volgende week een persoonlijke intake en die week er na 2 keer een middag/ochtend wennen. Het ziet er leuk uit en de groepsleidster was echt wel aardig, maar ik kijk er zoontzettend tegen aan. Ik heb wel zin om weer te werken (ben leerkracht op een basisschool, groep 6/7), maar ik zie het gewoon niet zitten om Jesse achter te laten, want zo voelt het toch een beetje. Hoe gaan jullie het straks doen? Wie heeft er al ervaring met een kindje naar het kdv? Groetjes simke
@ simke: nope geen evaring hier, Aiden krijgt als oppas mijn zus en Marc doet ook 1 dag (lekker papadagje) @ all: Aiden slaapt nu al weer een tijdje, waar haalt hij het toch vandaan! EN ik moet toch nog echt ff wat boodschapjes doen... Moet ik hem maar wakker maken... @ Darcy: lang leve de poepluier! hahah en idd een tong ja! (kan die hebbûh...) @ Miranda: fijn dat je weer ff tijd hebt voor zw. pagina!Soms heb je van die dagen, nergens tijd voor...
Goedemiddag lieve mamas! Zon digitale sleutelhanger had mn schoonzusje het laatst ook van, lijkt me idd wel heel erg leuk!! Ik weet ook wel dat Rikus echt wel goed op onze kleine meid kan passen, maar toch! Kan het gevoel niet uitleggen....Ik moet ook maar ff een keer naar huis bellen of smsen misschien....maar ik wil Rikus ook niet het gevoel geven alsof ik denk dat hij het niet kan natuurlijk....moeilijk! Saskia, altijd leuk zon liefdesverklaring!! Goed voor je ego!! Hihi Maart, kun je je meisje al wat beter achterlaten op het kdv?? Wat een schatje zeg! Krabt ze zichzelf? Suus, wauw wilde hij zichzelf uit de hangmat worstelen?? Die zijn we later vast terug op het WK worstelen als hij nu al zo sterk is!! En wat super dat hij nu zo lekker slaapt!! Dan ga je haast denken dat er wat is he? Fijn voor jullie! Marsab, wauw is Aiden al zn slaap aan het inhalen ofzo?? Ben benieuwd hoe het dan vanavond gaat.....misschien slaapt hij dan ook wel! Hij heeft het ineens door lijkt wel! Lekker toch? Heb je lekker wat meer tijd voor jezelf! Weet nog niet welke kleur bank, het moet wel een beetje Zoë proof zijn natuurlijk.... Vind donkerbruin ook wel mooi, maar daar zie je zo snel die haren op....moeilijk moeilijk! Savita, wat een mooi kereltje is Niels!! MissX, wat super dat alles ok was met haar heupjes!!!! Een hele zorg minder! Han, misschien heeft Daniella wel een sprongetje?? Dat had Tara toen namelijk ook. Sliep ineens veel slechter als anders! Miranda, heb hier ook van die dagen dat ik nergens aan toe kom en andere dagen heb ik juist weer tijd van de wereld! Hihi Simke, hier ook geen ervaring, sorry, Tara gaat naar oma!! Tara ging vanmiddag mopperend naar bed, maar tot mn verbazing slaapt ze nog steeds lekker! Kga dat slaapkopje zo maar eens wakker maken! Flesje geven, ff knuffelen en dan is het al bijna tijd om haar achter te laten, snik! hihi! Ben een beetje zenuwachtig om te gaan werken vanavond, stom he? Vraag me af of ik alles nog wel weet hihi! Liefs Lin
wilde dus ff wat boodschapjes doen, kan ik mijn autosleutel niet vinden! :x Gewoon weg! Heb net boy uitgelaten dus vast verloren. Gelukkig had ik Aiden nog niet wakker gemaakt, dus die slaapt nog heerlijk verder