Good morning ladies! Noor: Fijn dat het nu weer beter gaat met iedereen bij jou thuis, lijkt me vermoeiend iedereen ziek, ook fijn dat het goed gaat met je mannetjes! Miranda: Daimy ook nog steeds niet hor! Haha begin me wel af te vragen wanneer ze het wel gaat doen. hier ook soms rijstebloem maar lijkt niks te helpen. Heel veel plezier met de sint en succes morgen! Lovewinnie: Je word ook niet echt wijzer van je eigen lichaam he, zal snel lekker naar de ha gaan dan heb je zekerheid. En lekker dat alicia gaat doorslapen! Virginia: Keld slaapt ook al een tijdje door, lekker joh! Gister heeft daimy van 8 tot half 5 geslapen daarna weer tot half 8 dus mag niet klagen. Wou vanochtend shirtje 62 aandoen, maar ze past hem niet meer. En die ik nu aan heb begint ook eigenlijk te klein te worden. Ja dat word nu alweer nieuwe kleren kopen ze heeft een week 62 aangekund Zoontje is vandaag lekker bij oma, dus ga lekker met me dochter keufelen hahaha. Nu even stofzuigen dweilen was in wasmachine doen gatver.... liefs rian
@ Rian: Keld slaapt inderdaad al bijna 2 maanden door. Vind het geweldig, maar ik ben me ervan bewust dat dit ineens kan omslaan. Overdag slaapt hij bijna niet, maar liever zo! Hier ook veel kleertjes moeten wegdoen. Iets waar hij een week geleden in paste, lukt niet meer. Dus: nieuwe kleren gaan kopen! @ Noor: Bah, iedereen ziek.. Gelukkig gaat het al wat beter!
@virginie: vervelend hoor.. verplicht kinderkleertjes kopen *zucht* het was gisteravond weer goed bal hier job merkte op (ok.. hij gooide het er nogal frustie uit) dat hij echt niets met anne kon.. enige wat ze doet is huilen en als ze niet huilt.. dan schreeuwt ze wel zegmaar dit na weer een redelijk gevalletje hysterisch huilen nadat job dr optilde zegmaar. stomme is dat the minute dat ik dr overpak en 2 keer heen en weer wieg.. het wel gewoon over is snap er echt geen barst van nadat de boel weer een beetje bedaard was en anne weer in bed en job weer beneden... het er eens over gehad nog en volgens jbo wil ze enkel aandacht van mij of ik dr dan niet gewoon NOG meer aandacht kon geven overdag... waarbij ik opmerkte dat dat toch lastig is gezien er ook opgeruimd moet worden in huis en dan hebben we het nog niet over dat ik ook wil ontbijten... maarja.. anyway.. ik ben dus nu al dik een uur bezig mn ontbijt weg te werken.. en heb het "volcontinu aandacht" dus maar even opgegeven ze wil wel slapen.. als ik dr vasthou en rondjes loop... the minute dat ik ga zitten word ze wakker en begint ze te piepen... en dan hebben we het nog niet over dr neerleggen dus... wat moet ik hier nou mee? loop continu achter anne aan te hobbelen omdat ze gewoon echt niet blij is en ondertussen schipperen met job omdat die er natuurlijk niet echt vrolijk van word dat ze bij hem de boel letterlijk bij elkaar schreeuwt en bij mij niet en gek genoeg.. hij niet alleen.. ik kan dr geen 5 minuten uit handen geven ofzo.. dan is het weer feest. smiddags slaapt ze amper nog.. mja op mn arm maar ze moet dus verplcht in bed (en ja dat ga ik niet opgeven ook.. anders draai ik hier echt door denk ik) gelukkig heeft ze vannacht wel heerlijk geslapen ze lag rond 6 uur/half 7 op bed.. en heeft geslapen tot half 2 (toen snel even een chocoletter in jobs schoen gestopt) borstvoeding natuurlijk en daarna heeft job dr rond 7 uur uit bed gehaald ze was nog wel stil dacht ik.. maar volgens job lag ze al druk te pruttelen dus die had dr naar mij gebracht om te eten maar ze had nog helemaal geen honger Uiteindelijk toen het licht uit ging boven.. natuurlijk weer hard huilen.. (en ja daar help ik dan ook niet aan.. ) dus rond een uur of 8 dr maar weer ingebakerd en toen lekker tot kwart voor 10 geslapen maarja.. nu we uit bed zijn is het dus al continu drama... ze ligt nu ingebakerd in de hangmat.. maar zelfs dat helpt niet
@ Saskia: Ja, erg he, die babykleertjes ! Erger is het zoals het bij jou is. Dat je niet gek word! Moet ook erg frustrerend zijn voor Job, dat ze steeds bij hem schreeuwt. Doet ze dat bij iedereen, behalve bij jou? Want dan heb je echt geen enkel moment voor jezelf. Pfff, moet echt enorm zwaar zijn.. Wanneer moet jij gaan werken?
hey saskia Zalnu maar gewoon de huisarts bellen, want dit gaat zo niet meer langer, voor jou job en anne niet. En een afspraak maken bij een manueel therapeut om te kijken of ze kiss heeft. Vind het echt zo knap dat je het zo goed volhoud, heb echt respect voor je! Dikke knuffel van mij
Hey Dames, Hier weer eens een berichtje van mij... Tim doet het super, laatste controle woog hij 5270 gram en mat 57,3 cm Hij maakt echt mega sprongen.. Heb van de week telefoon gehad van die man van Jeugdzorg, en hij vroeg me hoe en wat.. Hij heeft de OTS nog niet richting de Raad gestuurd, en twijfelt ook of hij dat wel of niet moet doen.. Hij zit er zelfs aan te denken om het dossier te sluiten.. Verder trekt mijn werkgever aan alle kanten aan mij, ze willen dat ik morgen op gesprek kom in Rijswijk, maar ik denk dat ik al weet waar dat gesprek over gaat Een collega van mij heeft een zelfde ges[rek gehad in Rijswijk, en daar ging het er over dat ze haar wilden gaan ontslaan omdat ze al geruime tijd in de ziektewet zit (door schuld van de werkgever). Ik zit dus ook al geruime tijd in de ziektewet en was bijna weer helemaal aan het werk, toen ik dus zwanger werd en dat met vele gebreken ging.. Heb toen wel vervangende werkzaamheden gehad, maar op gegeven moment ging het niet meer en ben ik vervroegd met verlof gegaan.. Nou het gebeuren na de geboorte van Tim kennen jullie, en ook dat mijn huisarts liever nog niet heeft dat ik ga werken.. Nu moet ik vanmiddag ineens naar de Arbo toe, in Rotterdam Noord kreeg ik gisteren een brief van binnen Waarschijnlijk zullen ze mij gaan pushen om ontslag te nemen, maar daar trap ik natuurlijk niet in.. Want dat betekent dat ik dan helemaal geen inkomen meer heb.. Mijn contract loopt nog tot oktober 2008, dus als ik zou willen, zou ik zelfs tot dan in de ziektewet kunnen blijven voor zover ik dat weet.. Mijn werkgever is echt naar bezig, liepen al te zeiken, dat ik Tim mee ga nemen naar dat gesprek, dus zei ik al: Ja waar moet ik 'm dan laten? Zegt ie doodleuk: Nou er is ook een vader? of Opa en Oma? etc... Dus ik weer: Ja en dat is nou het probleem: Tim mag niet alleen bij vader blijven en Opa en Oma werken ook, en daar heb ik ook bijna geen contact meer mee, want die zijn kwaad op mij Dus moet ik Tim dan maar alleen thuis laten ofzo? Ze willen waarschijnlijk ook geen aangepast rooster maken voor mij, ik werk namelijk in de onregelmatigheid, en dat betekend ook avond en nacht diensten, geen idee waar ik Tim dan zou moeten laten Overdag zijn er nog kinderdagverblijven enzo, maar die heb je 's avonds en 's nachts ook niet Zeggen hun: Dat is jouw probleem, jij hebt getekend voor onregelmatigheid Alsof ik vante voren wist, dat ik een ziek kindje zou krijgen, mijn relatie over zou gaan, Jeugdzorg niet wil dat Tim alleen bij de vader is en ik ruzie zou krijgen met me schoonouders? Ik zit er echt weer doorheen, weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet.. Heb zelf ook niet echt familie waar ik op terug kan vallen, en als ik dat al kon, wonen ze wel 100 km verderop Ben 2 weken terug op zaterdag naar mijn vader geweest met Tim, die had hem nog nooit gezien, omdat ik met hem ook geen goed contact heb, en hij heeft Tim niet eens aangekeken, laat staan vast gehouden Zijn vriendin daar in tegen heeft Tim wel vast gehad en geknuffeld enzo, dat is zo vreemd, ik had haar ook nog nooit gezien en zij kan mijn kindje dan wel liefde geven.. Zij vertelde mij al: Met je vader heeft tijd nodig, hij heeft je niet zwanger gezien enzo, en voor hem ben je Angela die komt met een kindje... Dat moet groeien... Groeien of niet, het is wel pijnlijk als je vader zijn kleinkind niet vast wil houden omdat hij teveel op Dennis lijkt Gisteren wel een leuke avond gehad, we hebben met zijn 4en (Dennis, Mike, Tim en ik) Sinterklaas gevierd.. Ik moest 'de was' gaan doen, en de zak op t balkon zetten en bonken en pepernoten strooien en dan nietsvermoedend van boven komen als Dennis en Mike mij zouden roepen, omdat ze gebonk gehoord hadden, hihihi Mike was helemaal in zijn nopjes, was zich rot geschrokken van het bonken, volgens hem was 'Schrik Piet' bezig geweest, hihihihi Ik had alle cadeautjes gekocht.. voor Tim: een babygym, sleutelbos van playgro, een bijtring, een muziekdoosje met afbeeldingen die geprojecteerd worden op het plafond en een truitje.. Voor Mike: Megablocks (zoiets als Lego), het spel, waar ben je? en een vliegtuig van Lego city Voor Dennis: Zelda voor de Wii en voor mezelf: superzachte sokken, pantoffels en een gouden baby hangertje voor aan me ketting met 'Tim' in de achterkant gegraveerd We zijn dus eigenlijk super verwend... Van Opa en Oma heeft Tim een beertje van V-Tech gekregen met stemmetjes en licht, zij vieren vanavond Sinterklaas met Mike en Oswaldo, het neefje van Mike en Tim.. Maar omdat ze boos zijn op mij, ga ik daar dus niet heen met Tim en heeft hij het gisteren gekregen..
Jeetje meid, zit je ook echt niet mee he! Zou bijna zeggen kom tim dan maar hier brengen! Echt wat verwacht dat werk van je wel niet. Ze hebben echt totaal geen gevoel. Zulke mensen moeten gewoon voor straf zelf zoiets meemaken. argghhh. Zien ze dan niet dat je het al moeilijk genoeg hebt. Het lijkt wel als het je tegen zit alles meteen tegen zit. En waarom zijn je schoonouders boos op jou? Dennis wil toch niet verder met jou? Snap ook wel aan de ene kant dat het hun zoon is maar het gebeurt bij hem nou al voor de 2e keer gaat er dan niet bij hun een belletje rinkelen dat het misschien ook aan hun zoon kan liggen? Maar hoe gaat het nu tussen jou en dennis dan, nog wel normaal contact? Fijn dat het met tim wel goed gaat en dat hij goed groeit! Meid een hele dikke cyberhug. Ooit komt er een einde aan deze k*t tijd. p.s. Merk dat jij nog wel heel veel liefde hebt voor Dennis, hoop dat het met jou zelf om dit verdriet te verwerken wel goed gaat. Liefde voor iemand hebben die het niet terug kan geven is heel erg moeilijk.
heb ik weer, ondek gister bij alicia een rood plekje achter op der hoofdje en dacht gewoon wat uitslag niks aan het handje. is mijn zus hier net en watblijkt mijn neefje heeft ringworm op zijn handje gehad en dat is besmetelijk. nu bel ik net de huisarts en wat denk je er zijn geen artse in huis ? hoezo vaag en afspraken mken kon ze ok niet. nu moet ik morgen om 8.00 terug bellen. wilde het ok nog over mezelf vragen maar dat doe ik morgen dan wel, wat een huisarts heb k zeg tjonge jonge.
lovewinnie: Ringworm bij zo'n kleine nog, en dan is er geen arts wat is dat voor belachelijks ze hebben toch verantwoording:S. En moet je morgen maar weer bellen en dan hebben ze zeker weer geen tijd. Kan je niet gewoon afspraak voor morgen maken alvast dan?
nee dat vond ik dus zo vaag ze mocht ook geen afspraken maken voor morgen en overmorgen waarom zit ze daar dan. ze zijn vorige maand verhuist naar een ander pand en dan krijg je dit.
Augustusbaby's 2007: Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 6210 gram/ 58 cm (laatste controle 12/11) Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 4790gram - 58cm / 4990 gram - 59cm Joepie:Esmay (30-08-2007) FV 4510 gram/55 cm Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 3980 gram / 51 cm? Septemberbaby's 2007: Brigitte: Judith (01-09-2007) BV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov) Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm) Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm) Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 4265 gram/54 cm Rootje: Marissa (11-09-2007) BV, 4670 gram/55 cm Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 4960gr/56cm(bij geboorte 46cm/3160gr) Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 4080gr/53cm(bij geboorte 50cm/3360gr) Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 5870 gram/ 58 cm op 5 dec. Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 4115 gr/53 cm op 12 oktober Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm) Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm) Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 4005 gr. (bij geboorte) / 54 cm Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5020 gram/ 57,5 cm(3580 gr/51 cm bij geboorte) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 5800 gram/58 cm (geboorte 4345 gram/55 cm) Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm) Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 5590 gram / 58 cm Oktoberbaby's 2007: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm Afspraken: 06 december: miranda: Matthew 1e prikjes 10 december: Lovewinnie; Alicia echo controle heupjes 10 december: Ollie 1e prikjes 18 december: Virginie; Keld 2e prikjes 20 december: Rootje; Marissa 2e prikjes 21 december: Rian: Daimy 2e prikjes 03 januari: Marsab; Aiden echo heupjes 07 januari: Han; Daniëlla foto heupjes 07 januari: Noor; Chris en Tijn CB, 3e vaccinatie 07 januari: Marsab; Aiden 3e prikjes 12 januari: MEETING!
Saskia: ik sluit me bij Rian aan, bel de huisarts, het cb, de Fysio wat dan ook want ik kan me voorstellen dat je hier een beetje gek van word! Hier in het rijnstate in Arnhem hebben ze een speciaal huilbaby spreekuur, hebben ze ook niet zoiets in rotterdam? Ik kan me voorstellen dat Job het ook lastig vind, Remco vind het al verschrikkelijk dat ze de laatste paar dagen alleen maar bij mij in slaap wil vallen en bij hem gaat mopperen. Noor: Hai! Mooi dat het weer wat beter gaat, is Isa al zenuwachtig voor de sint? Lovewinnie: beetje vreemd zo'n huisarts! Gelukkig is ringworm niet gevaarlijk. Mobielfreak: Nou ja zeg, je treft het wel weer! Dikke knuf! Virginnie: hmmm ik moet denk ik ook maar weer eens gaan shoppen Rian: Nou Daimy groeit ook als kool dan! Hier nog een die van de een op de andere dag haar kleren niet meer past.
Augustusbaby's 2007: Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 6210 gram/ 58 cm (laatste controle 12/11) Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 4790gram - 58cm / 4990 gram - 59cm Joepie:Esmay (30-08-2007) FV 4510 gram/55 cm Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 3980 gram / 51 cm? Septemberbaby's 2007: Brigitte: Judith (01-09-2007) BV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov) Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm) Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm) Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 4265 gram/54 cm Rootje: Marissa (11-09-2007) BV, 4670 gram/55 cm Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 4960gr/56cm(bij geboorte 46cm/3160gr) Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 4080gr/53cm(bij geboorte 50cm/3360gr) Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 5870 gram/ 58 cm op 5 dec. Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 4115 gr/53 cm op 12 oktober Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm) Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm) Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 4005 gr. (bij geboorte) / 54 cm Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5470 gram/ 59,3 cm(3580 gr/51 cm bij geboorte) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 5800 gram/58 cm (geboorte 4345 gram/55 cm) Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm) Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 5590 gram / 58 cm Oktoberbaby's 2007: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm Afspraken: 06 december: miranda: Matthew 1e prikjes 10 december: Lovewinnie; Alicia echo controle heupjes 10 december: Ollie 1e prikjes 18 december: Virginie; Keld 2e prikjes 20 december: Rootje; Marissa 2e prikjes 21 december: Rian: Daimy 2e prikjes 03 januari: Marsab; Aiden echo heupjes 07 januari: Han; Daniëlla foto heupjes 07 januari: Noor; Chris en Tijn CB, 3e vaccinatie 07 januari: Marsab; Aiden 3e prikjes 12 januari: MEETING! 14 januari: Han; Daniëlla 2e prikjes 14 januari: Han; Daniëlla uitslag heupfoto's
hallo! Ik kom net terug van het CB en Aiden heeft zijn 2e prikjes gehad. Jeetje wat een narigheid.... Weer flink huilen geblazen! Bah, volgens mij wen je daar nooit aan! Nu moeten we 7 januari weer en daarna even niet, gelukkig! @ Noor: sneu dat de jongens nog zo verkouden zijn! Beterschap voor ze! Wel fijn dat alles goed was bij het CB! @ Lovewinnie: spannend wat er bij de arts gezegd wordt over je eventuele miskraam....succes en sterkte! En wat een rare arts eb je eigenlijk! Als er iets is met jou, maar vooral met je kindje, dan wil je toch gelijk een afspraak! Gek hoor! @ Miranda: Aiden slaapt ook nog niet door hoor! Heel soms wel, maar vaak komt hij nog tegen 3.30/ 4.00 uur! En eergisternacht kwam hij zelfs weer om 1.30 uur en 5.00 uur! Ach ja, nu baal je ervan en over een half jaar ben je het weer helemaal vergeten! hihihi @ Rian: je meisje groeit goed zo te lezen! Jeetje, binnen een weekje uit de kleren groeien! Dan maar weer nieuwe kleren kopen (wat vervelend nou....NOT ) @ Saskia: Als ik jou was zou ik gelijk een afspraak maken bij de arts, dit is niet fijn hoor. Anne lijkt wel pijn te hebben of zo! Sneu voor jullie... *knuffel* @ Mobielfreak: wat een nare situatie van je werk! Idd geen ontslag nemen, laat ze het maar uitzoeken hoe ze het gaan oplossen. Wordt je ontslagen dan krijg je tenmisnte nog geld... Wel leuk dat sinterklaas zo goed bevallen is! Dat doet alle problemen eventjes vergeten... @ Modigliani: Wat grappig dat jullie de naam Aidan als 2e naam hebben. Ons zoontje heet Aiden! hihi toevallig! (Wij hebben bewust gekozen voor -DEN op het eind i.p.v. -DAN, omdat onze achternaam begint met DAN. Dat lijkt/ staat dus niet zo mooi....) @ All: fijne sinterklaasdag vandaag!
Mijn schoonouders zijn boos omdat ik Jeugdzorg ingeschakeld had.. Ik moest toch beter weten, bla bla bla, want Mike valt ook onder Jeugdzorg en ze hadden mij hoger ingeschat ofzo, ze willen zich nergens mee bemoeien bl ablabla, maar toen eenmaal het woord Jeugdzorg viel, waren ze in alle staten zo ongeveer en willen mij dus ook niet spreken en dus ook mijn kant van het verhaal niet weten... Tussen Dennis en mij verloopt het contact nu wel goed, zolang we geen verplichtingen aan elkaar hebben zeg maar
@lovewinnie: mja huisarts waar ik vroeger zat kon je ook enkel afspraken maken tussen 8 en 9 snapte nooit precies waarom.. zo moeilijk is het toch niet om die agende gewoon open te laten staan? maar er zit vast een reden achter dat zoveel huisartsen dat zo doen denk ik? jammer genoeg kan ik hem niet bedenken t ho
@ Mobielfreak: Je moet echt een sterk persoontje zijn hoor, met alles wat je al hebt meegemaakt. Het houd gewoon niet op.. Wel fijn dat jullie een leuke Sinterklaas hebben gehad, dat zijn de momenten waar je je aan moet optrekken. Veel sterkte meid! X @ Lovewinnie: Hopelijk is het geen ringworm! En wat stom dat ze je niet verder helpen!