September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Augustusbaby's 2007:
    Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 6210 gram/ 58 cm (laatste controle 12/11)
    Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm
    Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 4790gram - 58cm / 4990 gram - 59cm
    dmc: Dean (29-08-2007) FV 4160 gram/52 cm
    Joepie:Esmay (30-08-2007) FV 4510 gram/55 cm
    Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 2910 gram / 48 cm (geboorte) 5270 gram / 57,3 cm (laatste controle)

Septemberbaby's 2007:
    Brigitte: Judith (01-09-2007) BV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov)
    Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm
    Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte
    Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte
    Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm)
    Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm)
    Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 4265 gram/54 cm
    Rootje: Marissa (11-09-2007) BV, 4670 gram/55 cm
    Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 4960gr/56cm(bij geboorte 46cm/3160gr)
    Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 4965gr/56cm(bij geboorte 50cm/3360gr)
    Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 5870 gram/ 58 cm op 5 dec.
    Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte
    Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november
    Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 4115 gr/53 cm op 12 oktober
    Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm)
    Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm)
    Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 4005 gr. (bij geboorte) / 54 cm
    Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5470 gram/ 59,3 cm(3580 gr/51 cm bij geboorte)
    Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 6500 gram/62 cm (geboorte 4345 gram/55 cm)
    Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm)
    Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 5590 gram / 58 cm

Oktoberbaby's 2007:
    Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm

Afspraken:
    10 december: Lovewinnie; Alicia echo controle heupjes
    10 december: Ollie 1e prikjes :(
    10 december: Yasmine 2de prikje :(
    18 december: Virginie; Keld 2e prikjes :(
    20 december: Rootje; Marissa 2e prikjes :(
    21 december: Rian: Daimy 2e prikjes :(

03 januari: Marsab; Aiden echo heupjes
    03 januari: Miranda; Matthew 2e prikjes :(
    07 januari: Han; Daniëlla foto heupjes
    07 januari: Noor; Chris en Tijn CB, 3e vaccinatie :(
    07 januari: Marsab; Aiden 3e prikjes :(
    08 januari: dmc; Dean 3e prikjes :(
    12 januari: MEETING! :D :D :D :D :D
    14 januari: Han; Daniëlla 2e prikjes :(
    14 januari: Han; Daniëlla uitslag heupfoto's

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Lovewinnie, wat kan ze al goed zitten knap hoor.

Marsab, aaaah wat zielig Yasmine moet maandag voor haar 2de prik heb er echt geen zin in.

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Begrijpelijk!

Matthew huilt of krijst om de uur.... :cry:
    Hij heeft toch kennelijk last van de prik gehad vanmiddag!

4. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    zo zielig joh als ze last krijgen van die prikjes...
    Yassine krijgt 20 december de volgende prikjes......

5. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi Allemaal

Ik ben er even niet geweest,(voor mijn gevoel)
    Alles gaat goed, Yocena was 3 daagjes erg humeurig en zeurderig.
    Ik dacht aan een sprongetje maar zit ook erg te twijfelen over misschien een tandje.. Ze kwijlt enorm!

Maar sinds anderhalve dag is ze zo rustig. Beetje erg rustig, ze heeft gisteren haasr laatste fles om 10 uur gehad en ze kwam pas om 8 uur vannochtend.
    Gisteren was Overigens voor het eerst dat ik haar helemaal niet meer aan de borst heb gehad. Misschien komt het daardoor.
    Ze heeft vandaag pas 4 voedingen gehad. Ze heeft een middagdutje gedaan van 4 uurtjes.

Zal het een groeispeurt zijn of een sprongetjes, tandjES, voeding? Ze is nu in iedergeval erg lief.

Wat me opgevallen is, is dat ze nu veel minder gedragen wil worden, ze wilt liever in de ledikant, box of wipertje zitten :( Ik kan haar ook niet meer zo vasthouden als een klein babytje. Het gaat zo snel joh!

''Even Jullie advies''

Ik werk momenteel 24 uur.

Maandag, dinsdag en vrijdag van 8 tot 5.

Nu heb ik deze week 2 halve dagen gewerkt en het beviel me prima.

Dan zou ik 4 dagen werken, waarvan 2 halve dagen.

Maandag van 8 tot 5
    Dinsdag van 8 tot 12
    Donderdag van 1 tot 5
    Vrijdag van 8 tot 5.

Het lukt met mijn oppas, alleen ik zit zo te twijfelen.
    Opzich is dinsdag voor mij gewoon een vrije dag want ik heb nog een hele dag!

Donderdag kan ik toch lekker uitslapen, rustig aan doen met de meid, en mijn vriend begint ook pas om 3 uur.

Kweet het niet want 2 hele dagen doordeweeks is ook lekker..

Ik ga nu alles teruglezen ;)

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    pfff alicia is vandaag lastig wordt er gek van. alleen maar huilen huilen en huilen o wacht en huilen :). vanacht ok al ik had er in een andere slaapzak gedaan om de een te wassen en gille wat ze deed en om 12 uur lag ze nog niet te slapen. uiteindelijk dat vieze ding maar weer bij der aan getrokke en ze sliep meteen :) raar kind heb ik.

ik denk dat het bij mijn nu echt gaat doorzette verlies roodbloed niet veel maar toch en verder rugpijn pfff en buikpijn. heb inbuprofen 600 mg want 400 werkt niet en dat terwijl ik toch al lang niks opheb alleen gister een paracetamol.

7. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Han Pff schiet lekker op zeg zo'n nacht. Hoop dat t vanacht beter gaat. Ik val na de voeding altijd weer als een blok in slaap.

@ Rian Ook al zo.n nacht. Hoop ook voor jou dat t vanacht een stuk beter gaat.

@ Lovewinnie Dat ze zo gehecht is aan iets met hun eigen luchtje. Misschien deze wassen en om de dag afwissellen. HJoop dat je morgen terecht kan bij de dokter!
    Haha Tygo is helemaal gek op de tv, hij vergeet dan zels dat ie honger heeft haha. Hij krijgt alleen van ons bijna de kans niet om te kijken, willen we eigenlijk nog niet hebben

@saskia Bij mij zegt mijn familie dat Tygo op mij lijkt en bij mijn vriend zijn familie dat ie op hem lijkt. Heb de babyfoto's van ons er nog niet echt op nageslagen.
    Lekker zeg zo'n nachtje! Doet een mens goed. Hoop dat Anne dit ritme aan kan houden voor jullie.
    Jeetje wat een mail zeg. Erg appart.

@ Miranda Leuke foto met de Sint en Pieten! Ook die van jullie samen is leuk! En ook al zolang slapen......Heerlijk voor jullie

@ mobielfreak 12 uur ertussen. Zou ik ook wel een keer willen!

Virginie83 Goed te horen dat t beter gaat met Garfield.

@ Marsab Gelukkig heeft de zetpil geholpen en hebben jullie een leuke Sinterklaasavond gehad!

@ Savita. Lastig zo'n schoonmoeder.....hoop dat t niet een onwijze toestand gaat worden

Gisteren een gezellige Sinterklaasavond gehad. Tygo is enorm verwend!
    Vandaag een lekker rustig dagje, helaas niet kunnen wandelen vanwege t weer. Kerstboom neerzetten is verschoven naar morgen. Mij moeder is hier dan weer omdat ik t niet red met mijn rug :( Kan zij de boom neerzetten!
    Vandaag was mijn laatste verlofdag :( :( :( :( Nu nog vakantie en op 17 december echt weer beginnen.

Goede nacht voor iedereen!

8. Jelly

Jelly Actief lid

9 aug 2006
    319
    0
    0
    likt wel of er meer kindjes last hebben van een "sprongetje"...
    Kian had er in het begin niet zo last van, maar maandag - dinsdag - woensdag was hij zo lastig! Hij wilde dan slapen, maar dat ging hem niet goed af... en hij huilde niet, maar echt brullen!
    ik wist me geen raad! tot ik mijn boek van "oei, ik groei" ter hand nam... Kian had dus duidelijk een groeispurt genomen. Vandaag was het gelukkig vééél beter! Echt lief en knuffelig, zoals we ons ventje kennen.
    Als ze zo lastig zijn, dan weet je niet wat je moet doen, he? Zeker omdat wij het niet gewoon zijn van onze kleine vent. Dus ik maar koorts nemen, kijken of hij geen honger had en zo... terwijl hij gewoon maar dicht bij ons wilde zijn! Erg, he? Dat ze zo van slag kunnen zijn?

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey Dames,

Nou ik heb t gesprek gehad hoor, pffffff....

Ze willen me dus inderdaad ontslaan, ze schijnen dit te kunnen omdat ik een tijdelijk contract van 3 jaar heb gehad zo'n 2 jaar geleden.. Ze hebben t erover dat ze me halverwege januari een brief sturen waar ik 2 weken de tijd voor heb om op te reageren, en dat daarna het definitieve besluit komt, en ik ontslagen zal worden, en 3 maanden salaris mee krijg ofzo..
    Ik ga morgen eerst eens bellen met de sociaal raadslieden, want ik snap er geen klote meer van...

10. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Miranda, arme jongen ze hebben het ook niet makkelijk die kleintjes.

Lovewinnie, arme meid misschien heeft ze haar dagje niet. Yasmine heft ook weleens van die dagen dat ik denk hou je mond dicht :). Wat heeft alicia trouwens prachtige ogen :D

MissX, idd een tijdje niet gezien hier. ziet er goed uit zo een halve dag vliegt trouwens zo voorbij. Ik heb ook een tijdje 4 dagen van 9 tot 3 gewerkt en dat beviel heel goedkon ik na het werk nog boodschapjes doen en rustig koken.

MObielfreak, raar hoor ik dacht dat je niet ontslagen kan worden als je ziek staat gemeld, ik zou even bellen hoor.

Yasmine maakt nu echt steeds meer en meer geluidjes ze gaat ook zingen af en toe zo leuk om te horen. Ze haalt nu ook af en toe de speen uit haar mond en blijft ze hem nog even vast houden. Schreeuwen kan ze nu ook heel hard en krijsen soms vliegt het dak er bijna af.

11. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    O ja,

Slaap lekker allemaal.

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Maart: voor zover ik het van hun begrijp kan dat dus wel als je een tijdelijke aanstelling hebt, bij een vast dienstverband weer niet...

13. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Maar je hebt toch een contract tot ergens 2008 dan kan het toch niet. Ik weet het niet zeker hoor maar een meisje bij ons op mijn werk die had 2 baantjes en ging zich bij ons ziekmelden om bij haar andere werkgeven dan te werken en wij kwamen daar achter en mochten haar toch niet ontslaan omdat ze ziek staat gemeld en ze had ook geen vaste contract ze hebben haar tot aan de laatste dag uitbetaald.

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Oke dat is klote.

Heb een heel lang verhaal geschreven met reactie;s maar het was in een klap weg. Stomme laptop crasht gewoon en hij is net nieuw. Ben helemaal niet blij met Vista..

Uit mijn hoofd..

@PRIKJES. Vervelend is dat. Yocena krijgt aan het einde van de maand haar 3 prikje en de laatste voorlopig. Dan pas weer met 11 maanden,

@Rian.. Hier gaat knuffelen ook vaak over naar sex. Daar ben ik ook niet soms blij mee. Knuffelen alleen is heerlijk.

@Lovewinnie..wat naar dat je zo'n buikpijn had. Ik zou maar gauw naar de dokter gaan hoor. Desnoods een andere dokter. Wat een zooitje daar.

@Mobielfreak.. Dikke Knuffel. het zit je niet mee. Wat betreft je werk zou ik echt achteraan gaan. Er zijn regels.

@Saskia.. Ik zou ook even naar de huisarts gaan. Sterkte, het lijkt me heel moeilijk.

Leuke foto;s allemaal..

Yocena groeit ook goed. Ze klets en klets en klets alleen maar en kijken. Met grijpen is ze nog niet zo vlot. Ze kan wel al heel lang haar koppie optillen.

Hoe snel zijn jullie trouwens weer regelmatog ongesteld. Ik ben nu al 4 weken niet ongesteld geweest. Ik kan niet zwanger zijn want ik heb niet onveilig gevreeen meer.

Het is inderdaad sprongetjes tijd. Hopelijk is Yocena er nu vanaf.

Manneke is trouwens met een vriend drinken. Kleine meid slaapt al vanaf 22.00 dus ik heb het rijk alleen. Heerlijk

p.s Ik ben snel weer slank geworden. Maar toch heb ik hier en daar een rolletje en mijn tieten hangen een beetje :(
    Heb maandag weer voor het eers gedanst. Conditie is gelukkig niet erg achteruit gegaan, moet snel naar de sportschool.
    Ben van maatje 24 naar 26/28 gegaan

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Mogguh meiden!
    Zo moeders is er ook weer eens!
    Hier gaat het vrij goed. Jongens zijn aan het opknappen gelukkig. Tijn hoest nog wel flink, maar die kreeg het dan ook een paar dagen later dan Chris, dus hopelijk is het bij hem ook snel over. (En dan wachten op de volgende verkoudheid? Met deze maanden voor de boeg is dat niet onwaarschijnlijk helaas....)
    De nachten gaan de laatste tijd goed (met dat hoesten wat minder natuurlijk, dan hoesten ze zich toch even wakker, maar vallen gelukkig weer snel in slaap) Laatste voeding ca 22.30 en dan om een uur of 5.45 de eerste weer. best netjes vind ik.
    Verder worden het hier ook echte lachebekkies. Liggen soms echt te schateren, cute!
    Druk is het wel, ook omdat ik overdag nog geen goed ritme te pakken heb, maar dat komt wel.
    Sinterklaas achter de rug en we maken ons op voor kerst.
    Volgende week denk ik even een kerstboom halen, zo gezellig 's avonds met die lampjes!
    Wat is het nog donker he 's morgens?! Bah!
    Wij hebben trouwens ook Centerparcs geboekt (was de felicitas toch nog ergens goed voor ;)) Een week in Het Meerdal in mei. heb er nu al zin in! Lekker even relaxen!
    @Lovewinnie: hoe is het nu?
    @Saskia: hoop dat het vlug verbetert! Zou osteopaat oid overwegen! Sterkte hoor, lijkt me erg pittig!
    @Mobielfreak: jeetje meis, heftig allemaal! Wat voor werk doe je? Is er eventueel iets anders voor je te vinden in de buurt vanaf later in 2008?
    @Pris: welcome back! Leuke foto's hoor van Tygo!
    @MissX: ik heb nu twee keer een menstruatie gehad, tussen de eerste en de tweede keer ca 4 weken, en nu zal dat ook wel weer zo zijn, want ik voel vandaag mijn eisprong. Gelijk vrij regelmatig dus, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn hoor. Zou me er geen zorgen over maken, juist van genieten haha heb je dat gezeur ook niet ;) Trouwens: maatje 24 ?!
    :confused:
    @Maart: hihi, soms vliegt het dak er bijna af! Hier kunnen ze af en toe ook brullen! Als de fles niet snel genoeg tevoorschijn komt: berg je dan maar! Verder valt het erg mee gelukkig! (Afkloppen!)
    @Jelly: gelukkig dat Kian weer zijn oude ikje is. Sprongetje inderdaad, ben geen grote "Oei ik groei"fan (Je denkt als je dat leest af en toe dat je kind moet lopen als het 9 maanden is...) maar het klopt wel, die sprongetjes. Stelt je dan toch gerust he?
    @Rian/Han: betere nacht achter de rug?
    Liefs Noor

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ MissX: ik ben al ruim 4 weken niet ongi geweest, maar ook niet gehad! Nadat ik BV ben gestopt, stopte het vloeien eindelijk, maar daarna ben ik niet ongi geweest. :confused:

@ mobielfreak: wat klote zeg over je contract. Als ik je was zou ik eerst eens goed informeren bij de rechtshulp hoe je ervoor staat en of ze je mogen ontslaan of niet, sterkte!

@ maart: leuk dat Yasmine steeds meer geluidjes maakt en zingt!

@ Jelly: ja handig van dat boek "oei ik groei". Dat heb ik ook in huis! Als Kian brult en zo, moet je hem echt gaan knuffelen en troosten tot ie rustig wordt, maar daarna wordt hij weer de oude met nieuwe ontwikkelingen erbij!

@ Pris: nu nog je vakantie ff genieten..daarna werken bah! Staat de boom nu al in je woonkamer? We doen dit jaar geen boom in huis, vanwege 2 ondeugende katten die nog geen jaar oud zijn. Ze zijn echt strontvervelend, dus stellen we het uit naar volgend jaar. Bovendien zijn we met 2 kerstdagen niet thuis, dat is ook niet erg!

@ lovewinnie: arme alicia! Ze is blijkbaar gehecht aan vieze ding! Misschien kan je vieze ding buiten luchten en overdag maar schone aandoen zodat ze langzaam gaat wennen?
    Is je menstruatie nou eindelijk doorgezet?

@ Miss X: Matthew kwijlt ook maar ik denk nog niet aan zijn eerste tandje!
    Gaat het nu weer goed met Yocena?

Ik hoor Matthew nu huilen, het zal wel aan de plasluier liggen.
    Tot later!

XXX

17. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen all

Saskia: familie :rolleyes: Tja ik ben de laatste tijd ook niet zo'n familiefan dus leef met je mee!

Noor: ja vind het maar nix dat het zo donker is, het enige leuke is kerst, erg gezellige sfeer. Jammer dat Remco (en ik ook) de dagen rondom kerst moeten werken, weg sfeer...... :(

Lovewinnie: sterkte meid, ik zou ook even naar een (andere) dokter gaan.

Miss x: als die halve dagen voor jou prettig zijn.... go for it!

Mobielfreak: ik zou het ook niet zo maar pikken hoor, goed navraag doen!

Maart: leuk is dat als ze mee gaan "zingen" hier nog 1 maar het klinkt meer als het huilen van een wolfje :) :)

Jelly: lekker als hij zich weer "gewoon" gedraagd, weet je tenminste waar je aan toe bent.

Marsab: zielig dat aiden er zo last van heeft gehad! ik had voor de zekerheid ook al zetpillen gehaald maar gelukkig niet nodig gehad.

Miranda: gaat het al weer wat beter met matthew?

hmmm verder naar beneden gaat het niet meer dus al ik iemand vergeet: sorry.

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Gister hebben we Daniëlla om 18:30 op bed gelegd en toen kwam ze ook om 2:30. Vanavond weer later naar bed (we gaan naar mijn schoonmoeder) en als ze dan nog om 2:30 komt gaat ze gewoon vroeg naar bed hoor. Ze kwam vanmorgen daarna wel pas om 8:30 dus dat was wel lekker.

Gister een gesprek gehad in een supermarkt en ze willen dat ik al over 2 weken begin :confused: :confused: Vind het fijn dat ik aangenomen ben maar vind het al erg snel om weer te beginnen hoor!

Ik ben de laatste paar dagen ook niet helemaal mezelf (heb ik ook sprongetjes :) :) ) Ik irriteer me aan alles en iedereen (behalve aan Daniëlla die vind ik zelfs leuk als ze krijst) en ben gewoon algeheel depri lijkt het wel. pfff vandaag me maar eens lekker uitleven op de bovenverdieping en wat proberen te winkelen, daar knapt een mens altijd van op!

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.503
    36.455
    113
    @saskia: ja, dat vroeg ik me ook al af. Hebben mensen niet door dat we al enorm veel aandacht krijgen en ook eens snakken naar een dagje voor onszelf? Hebben we nog steeds eigenlijk niet gehad. Mijn schoonouders willen zo ongeveer elk weekend komen, maar ze snappen dan niet dat wij daar helemaal geen behoefte aan hebben en ook wel gewoon eens een dagje met zijn drietjes willen.

@virginie: volgens mij kunnen de meeste kindjes pas met een maand of 6/7 zelf zitten en dan nog niet zo stevig.

@savita; ook al problemen met de schoonmoeder? Tis wat met die mensen.

He bah, vervelend al die prikjes, vind het ook zielig. Jesper had afgelopen keer bijna 39 graden koorts, hij voelde zich echt niet lekker. Jesper hoeft 8 januari pas weer voor de prikjes en dat zijn dan ook voorlopig weer de laatste. Ik geloof pas weer met 11 maanden.

@miss x: lastig he! Ik heb uiteindelijk wel gekozen voor 3 heel dagen, maar dit meer omdat ik hem niet 4 dagen naar het KDV wil brengen.

@lovewinnie: sterkte meid! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en niet meer zo’n pijn hebt.

@jelly: Jesper had anderhalve week geleden ook een sprongetje! (hij is 2 week te laat geboren, dus al met 10 week.)
    Hij sliep al de nachten door vanaf dat hij 3 week oud was en toen opeens niet meer, wilde hij weer in een keer een flesje ‘nachts. Sinds een week is dat ook weer voorbij en is hij heerlijk vrolijk en heeft hij echt zijn handjes ontdekt. (even afkloppen!)

@mobielfreak: wat ontzettend balen zeg! Ik zou idd even rechtshulp inschakelen. Wat een gedoe zeg.

@missx: ik ben ook niet blij met vista, wat een k*tprogramma, het loopt heel vaak vast.
    Jesper grijpt ook nog niks, hij heeft net zelf pas zijn handjes ontdekt, kan hij echt de hele tijd naar liggen staren.

@noor: lekker he, centerparcs. Ik wilde ook een weekendje boeken, maar bedenk me opeens dat mijn vriend natuurlijk zondags dan moet voetballen. Blegh, dan heb je ook niks aan zo’n weekendje.

@han: lekker gaan shoppen, dat helpt bij mij ook altijd!

Gisteren heb ik nieuwe meubels gekocht! Jippie, een nieuwe tafel en een nieuwe tv meubel. Onze nieuwe tv wordt binnenkort bezorgt, het enige wat we nu nog moeten hebben zijn nieuwe stoelen en een nieuwe bank. De vloer doen we maar niet meer, want we willen hier toch niet meer zo lang blijven wonen. Ook direct maar even naar de prenatal gegaan en nog heel wat dingetjes voor Jesper gekocht, kon het niet laten haha. Het is ook allemaal zo schattig! Maar hij groeit wel heel snel overal uit. De meeste rompertjes in maatje 62/68 zijn nu al aan de krappe kant!

20. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    pffff meiden ben nu echt goed ziek, buikpijn rugpijn, koorts keelpijn en flinke hoofdpijn en er heeft nog niks doorgezet. gelukkig is alicia vandaag wat liever want is wel zwaar een kind verzorgen als je ziek bent. het liefst zou ik op bed gaan ligge en dat ga ik ok zeker doen zodra ze der ogen dicht doet.

suus: wat leuk nieuwe meubels :) zijn wij hier ok wel aan toe maar gister kregen we te horen dat we binnekort kunnen verhuizen naar de onderste etage :) heb dat gewoon gevragen aan de woningbouw en zodra iemand zijn huur afzegt mogen wij der in. is dus ook een flat maar dan 2 etages dus een stuk groter.

virginie: alicia is gewoon snel met zitte maar ja die tilt der hoofdje weer niet op. ok heeft ze al een tandje ziet er helemaal stom uit. haar vriendje van 6 mnd kan nog niet zitte.

mis x: alicia zit continu naar haar handen te staren en af en toe doet ze een poging tot grijpe maar lukt er niet :) ziet er erg grappig uit.

han: gefeliciteerd met je nieuwe baan, ik heb ok al werk gevonden en benaangenomen maar geen oppas. alicia staat op de wachtlijst

misx: ik ben ok weer slank geworden en me borsten helaas ok, ze zijn slap en klein :) lang leven puch-up bh's

prikjes: alicia moet de 11e weer :( kan ik weer meejanken

Deel Deze Pagina