September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Han: heel herkenbaar dat je soms depri voelt. Ik ook! De afgelopen dagen huil ik sneller, en heb gene controle meer over mijn emotie, ga bot reageren op Jeroen. Ik voel me ook minder serieus door jeroen genomen. Heb 't idee dat we elkaar langs leven, want we houden bezig met matthew. Ik heb jeroen toch maar kenbaar gemaakt via sms dat ik zijn aandacht mis en onze goede gesprekken mis en nog veel meer. ben beniewud wat hij hierop gaat reageren, want ik moet het toch aan hem kwijt!

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew heeft vannacht doorgeslapen, 2e keer achtereen. Ik blij!
    Maar voor hoe lang dan ;)
    Dat komt ook omdat Matthew de afgelopen 2 avonden heel lang wakker is gebleven. Misschien moeten we hem blijven stimuleren om 's avonds wakker blijven door te spelen en praten en zo.

Matthew heeft gisteren paar keer gehuild en gekrijst. Een lichte verhoging van 37,7 graden. Ik heb hem geen zetpil gegeven, alleen pas bij meer dan 38,5 graden. Hem vaker troosten en knuffelen door ons.
    Nu is hij wat meer vrolijk zoals we hem zo kennen.

Matthew weegt nu 6,5 kg en is 62 cm lang. Nu draagt hij sommige kleren van maat 62 en 68.

Gisteren kreeg ik van mijn huisarts te horen dat ik vaginale schimmelinfectie heb :confused: en krijg antibioticakuur voor 3dagen, dus vaginaal zetpil. Dat mag Jeroen bij me doen. Gisterenavond ingebracht. Nu nog 2 te gaan, maar ik blijf nog wel jeuk hebben...genant :oops:

Op zondag as wordt mijn vriend Jeroen 30, dus er komen ook hoop bezoek :confused: ik zie er al tegenop dat mensen matthew meer gaan oppakken. Als hij moe is slaapt hij dan in eigen ledikant ipv box in de woonkamer. Daar kan hij even tot rust komen!
    We werken de bezoekers rond 18 uur de deur uit, dan willen we 's avonds voor ons 3tjes hebben!

Ik ga zo verder huishouden, kerstkaart afmaken met het ontwerpen (zie avatar) en bestellen, boodschappen doen met dit weer :x

Fijne dag allemaal!

XXX

3. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

@ Miranda: En al wat terug gehoord van jeroen? Weet precies hoe je je voelt.

Lovewinnie: Dus je weet nog niet of je nog zwanger bent of niet :confused: Beterschap meis!

Suus: Leuk nieuwe meubels! Is zeker echt fijn om nu te weten dat jullie meer zekerheid hebben nu je vriend een baan heeft!

Noor: Lekker centerparcs. Lekker dat het zo goed gaat met de mannen!

Han: Dus een betere nacht gehad! Wat doe je trouwens met daniëlla als je gaat werken? En dat depri gevoel ken ik maar als te goed, maar ben nu ook ongesteld haha.

Miranda: Ik ben nu na ongeveer 5 weken na stoppen met bv ongesteld geworden. Misschien stelt je dit gerust, het kwam ook totaal onverwachts.;

Miss X: Fijn dat het goed gaat met yocena! Is echt een vrolijk meisje he zo te horen.

Mobielfreak: Zit je echt totaal niet mee! Heb er helaas geen verstand van maar hoop dat je gelijk krijgt!

Maart: Al oordopjes gekocht haha. Ook al zo'n vrolijke meid.

Jelly: Fijn dat hij nu weer stuk vrolijker is!

Pris: Nog steeds zo'n last van je rug, ben je al naar de ha geweest.

Saskia: Jeetje wat een mail zeg, idd net of je altijd maar zin in hebt in alleen maar visite.

Sorry als ik iemand ben vergeten!

Hier gister ook een huil Daimy, hele dag gekrijst amper geslapen en om de 3 uur had ze hongen. Gister om 8 uur laatste fles gehad en ze heeft tot 5 uur uitgehouden, wel 2 keer wakker geweest maar toen gewoon speentje gegeven, vandaag is ze weer vrolijk gelukkig :D

Voel me beetje verdrietig, gister gesprek gehad met vriend, en zijn niet zulke leuke dingen uitgekomen. En ik weet niet zo goed wat ik nu moet. Ik ben heel onze relatie al echt stapel gek op die knul, heel me leven heb ik aan hem gegeven, en sinds een week begon ik wat minder voor hem te voelen, maarja dacht komt door dat we gewoon even wat minder tijd voor elkaar hebben, maar het viel me laatst op dat ik eigenlijk niet echt kan bedenken dat ik hem ooit echt super verliefd heb gezien op mij. Dit heb ik hem toen voorgelegd en hij zei toen dat hij dat altijd heeft onderdrukt en dat hij wel degelijk verliefd op mij is en hij zou dat laten zien. Maarja nog steeds niet echt van gezien, voel wel dat hij van mij houd maar meer omdat ik nou eenmaal in zijn leven ben en omdat we gezinnetje hebben. Dus ik gister weer gevraagd en gezegt dat ik wel zeker weet dat hij niet/nooit verliefd op mij is geweest, en dat ik me beetje besodemieterd voel, door mezelf omdat ik mezelf blijkbaar altijd heb voorgenomen dat het wel zo is, en van zijn kant omdat hij dus eigenlijk mij beetje aan een lijntje houd. Want ik weet wel degelijk hoe hij is als hij wel verliefd is. Kon hem namelijk al toen hij nog een andere vriendin had en daar was hij heel anders tegen. Ik heb tegen hem gezegd dat ik zo niet gelukkig ben, en er is heel veel verdriet bij mij naar boven gekomen. Wist echt niet dat je je zelf zo blind kon maken :confused: Hij zei dat hij wel heel gelukkig bij mij is, ik zeg ja logisch ik geef jou alles wat ik in me heb qua liefde. En heb me totaal gegeven aan jou. Ik zeg wil ik ook van jou terug en zo niet dan hoeft het niet meer. Zegt hij ja en gezin dan, ik zeg jij blijft alleen bij mij omdat we gezin hebben en niet om mij. Ja toen was hij stil. Hij is bang dat de hond weg moet en dat de kinderen er onder gaan lijden.

Conclusie: Ik wil niet meer verder op deze manier maar hij wel, hij is echt lief voor me maar mis toch gewoon het gevoel dat iemand echt stapelgek op me is. Ik voel die dingen wel voor hem. Het gaat opzich goed tussen ons, maar hoelang hou ik dit nog vol. Vooral omdat ik nu niet meer blind ben. pfff weet het echt niet meer hor :cry:

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Rian, ik begrijp je heel goed!

Ik kreeg net een smsje van Jeroen terug en hij merkt dit ook. Hij zei dat hij zijn tijd tekort komt en hij kon pas weer leven na het eten. Dat we vanavond hierover gaan praten.

Je hebt goed gezegd dat hij alleen in jou ziet en niet voor het gezin. Je bent ook een mens, dus een vrouw waarop hij toen op jou is gevallen VOORDAT kinderen kwamen. Je bent Rian en je bent een vrouw!
    Misschien is ook goed dat jij en je vriend een weekendje gaan boeken zonder kids en hond. Kijken of er nog steeds passie, band en verlangen tussen jullie aanwezig is.
    Je bent nu in de war met je gevoelens omdat je niet meer weet wat je aan moet doen.
    Het moet ook niet zo dat het vanzelfsprekend gaat in jullie relatie omdat het zo hoort. Dat werkt dus niet. Een relatie betekent: investeren (dus veel praten) in elkaar.
    Vorig jaar in de zomer wilde ik Jeroen uitmaken omdat hij geen echte prater is terwijl ik graag van het babbelen houd en dingen actie ondernemen. Hij wat minder...meer gemakzuchtig en veel minder verantwoordelijk opleggen voor financien. Ik kon er niet tegen. Hij is pas wakker geworden en wilde me niet kwijt raken, door veel praten, is het weer goed gekomen.
    Maar nu merk ik dat het langzaam weer gaat herhalen, zo werkt dat niet.
    Ik zal zeker vanavond met hem weer over hebben.
    Sorry dat ik weer ga afdwalen over mijn relatie, maar laat me richten op de jouwe.
    Je mist dat hij jou het gevoel geeft dat jij de geweldige vrouw voor hem bent en dat hij je gaat waarderen als RIAN en niet als moeder voor je lieve kotertjes!
    Blijf met hem hierover praten wat je van hem de dingen mist en zo.
    Sterkte en knufs x

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@missx: tja.. m oeilijk kiezen ;)
    ik zou zelf dan wel 2 ochtenden willen.. ipv 1 ochtend en 1 middag
    want tja.. dan heb je inderdaad gewoon eignelijk heel de dag nog.
    en het zijn natuurlijk heerlijk korte daagjes (en ik ben sochends altijd wat produktiever zegmaar)

@han: ten eerste natuurlijk gefeliciteerd!
    en ja over 2 weken werken.. dat is even omschakelen he :(
    hmm ik ken dat met qua stemming hoor
    en inderdaad.. even eruit helpt :)
    ik heb woensdag mobielfreak gebeld "hey jij bent in r'dam..? koffie?" en eigenlijk gewoon niets bijzonders gedaan behalve even de deur uit :)
    eerst slofjes voor mezelf gekocht
    nog even in de boekwinkel gekeken voor een kerstkadootje voor job maar dankzij sinterklaas was het superdruk dus ik had geen zin om achteraan in de rij aan te sluiten...
    dus dat boek dat komt nog wel
    en voelde me daarna eignelijk al een verrassend stuk beter.

gisteravond na dat mailtje van mijn vaders vrouw was ik ook al een beetje in een dubieuze bui.. niet eens chagerijnig ofzo.. maar gewoon eh tja.. dunno.. beetje sip denk ik
    toen samen met job op de bank gekropen om te genieten van het feit dat we tegenwoordig film1 hebben.
    Dus eerst om 7 uur "You, Me and Dupree" gekeken en daarna om half 9 begon the blues brothers.. toastje, pate, portje.. dan ben je toch wel weer erg blij eigenlijk.

@suus: nee dat snappen mensen niet want je meot lbij zijn met zulke enthousiaste grootouders
    en dat zijn we ook... dat is het probleem helemaal niet :)
    alleen soms willen we zelf ook even gewoon lekker met zn 3tjes pruttelen in huis.
    doen wat we zelf leuk vinden.. of beter nog: gewoon NIETS doen voor een dagje
    meestal gaan we daarna alsnog wel ergens heen.. maar dat besluiten we dan op het moment dat we weggaan.. en is meestal iets waar ze koffie hebben :)
    zegmaar.. zonder bekenden maar met lekkere koffie :)

@lovewinnie: balen dat je nu ziek bent
    vond het al vervelend toen ik zo misselijk was laatst
    was toen sowieso in de stress omdat ik de week er voor ook al paar keer missleijk was
    was dus ergnes wel opgelucht toen mobielfreak er ook last van had :)
    en inmiddel snog steeds last van eh.. diarree enzo.. dus denk dat er toch een half/half griepje hier aan de gang is
    dat het gewoon niet doorbreekt omdat ik het zelf niet laat doorbreken (tja.. anne moet toch eten.. ziek of niet ziek zegmaar)

Vannacht heeft anne alweer zo lang geslapen :)
    heb dr om half 8 naar bed gedaan omdat ze weer onwijs liep te gillen.. en ze sliep gewoon een kwartier later :)
    en ze heeft doorgeslapen tot half 6
    geen slechte score.. zo kan ik ook weer wat bijtanken :D

laten we het maar niet over het huilschema van gister hebben tho... dat was echt een redelijke confrontatie met mijn wereld toch.
    ik zei altijd al dat ze veel huilde.. maar op papier lijkt het nog wel een stuk meer dan dat het voor mn gevoel al is
    (ondanks dat iedereen altijd andersom beweerd.. )

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    MissX, Netjes hoor dat je snel weer lekker slank bent, hier is dat nog ver weg ik moet nog 8 kg kwijt. Ik ben gewoon weer regelmatig ongesteld netals voor mijn zwangerschap.

Noor, gelukkig gaat het stukken beter met de jongens hopen dat Tijn er ook snel vanaf is. Yasmine is gisteren verkouden geworden ze hoest nu ook en heeft een verstopte neus.

Han, jij hebt dus ook een zangeres in huis en hier klinkt het inderdaad ook als het huilen van een wolfje, soms denk ik o ze huilt en loop naar haar toe om haar op te pakkenmaar ze zit dan gewoon te zingen en kijkt vrolijk om haar heen.

Klinkt al snel 2 weken maar het is wel lekker om weer aan het werk te gaan, ik had er ook geen zin in maar toen ik daar was viel het allemaal mee enn vond ik het juist fijn.

Lovewinnie, beterschap.

Miranda, lekker dat hij nu doorslaapt hopen dat het voor heel lang is en dat hij zijn ritme heeft gevonden. Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is en hopen dat die kuur aanslaat en dat je er snel vanaf bent.

Rian, bah wat een situatie zijn nooit leuke gesprekken. Begrijp goed dat je verdrietig bent. Misschien is inderdaad een goed idee om een keer samen weg te gaan. Hij moet niet alleen om de kinderen en de hond bij je blijven jij hebt ook recht op liefde en aandacht.

Miranda, jij ok niet helemaal lekker in je relatie. Praten helpt vaak inderdaad heel goed jammer dat het zich nu weer gaat herhalen. Ik hoop dat jullie er ook uit komen.

7. Saskia78

@miranda/rian: vervelend hoor als het niet heelmaal lekker gaat :(
    hoop dat het wel weer goed komt

@rian: ondanks dat hij misschien niet dolverliefd is.. houd hij kennelijk wel genoeg van je om met je te kunnen samenleven.. dat is ook niet voor iedereen weggelegd he
    misschien is een wekenedje er samen op uit nog zo'n gek idee niet :)

@miranda: hmm ik ken dat gevoel van langs elkaar heen leven/praten maar al te goed :(
    ergste is nog.. als ik dat dan zeg.. dan krijg ik vanalles over me heen behalve wat ik graga wil horen
    namelijk dat job dat ook zo voelt en dat we er wat aan moeten gaan doen.
    gisteraovnd uiteindelijk toch nog wel een goed gesprek tho.. dus wie weet :)
    komt bij jou ook vast goed

8. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Geeft niet hor dat je ook over jou relatie praat, want zo weet ik niet dat ik de enige ben waar het niet altijd zo goed gaat.

Maar hij is dus nooit op mij verliefd geweest, hij voelt zich wel aangetrokken tot mij, wat dus tot uiting komt door zijn enorme sexlust. In het begin van onze relatie waren wij nog echte pubers en was het voor hem alleen maar om maar gewoon een vriendin te hebben later veranderde dit wel maar toen kwam jeremy onverwachts en is hij dus van mij gaan houden als moeder inplaats als wat jij zegt als rian. Hij is er ook altijd voor mij en steunt me enorm, maar ik mis gewoon de liefde. Hij zegt dat hij dat ook bij mist maar dat komt gewoon omdat hij niet verliefd op me is. Ik geef hem echt heeeeeel veeeel liefde altijd, maar hij wil meer lichamelijke liefde, denk om zichzelf toch tevreden te houden bij mij. Ja en dat kan ik de laatste tijd dus niet meer, ik heb zoiets van ik krijg dit niet krijg jij dat ook niet.

En ik weet zeker dat als hij straks een ander meisje ziet waar hij wel die gevoelens voor krijgt dat hij dus weggaat en ik wil niet tot die tijd wachten, ik ga alleen maar meer van hem houden en meer toekomst plannen instellen. Daarom heb ik hem ook losgelaten, en langszaam gaat de liefde dus weg bij mij.

We hebben al deze jaren dat we bij elkaar zijn heeel erg gewerkt aan praten (want ik ben denk net zoals jeroen, ik kan niet praten) En ik heb heel veel dingen aanmezelf verandert om onze relatie te verbeteren en hij natuurlijk ook, maar nu ik heel ver ben gekomen voor mezelf krijg ik het nog steeds niet terug. En begin ik dus heel veel te missen, en vallen alle puzzel stukjes op zijn plaats.

Mijn ouders gaan nu ook zo met elkaar om alleen nog als vrienden, dat wil ik gewoon niet als kind heb ik dit totaal niet leuk gevonden en wil dit voor mij kinderen ook niet. Hij is echt een super vader, maar een super vriend? Nee, voor mij niet meer. Het voelt net of er een mes in me hart word gestoken, en als ik ook maar denk hoe hij deed tegen dat andere meisje draait hij nog is 4 keer om :cry:

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Verdorie...

Het begint weer goed vandaag :(
    vanmorgen om half 6 zakt Dennis door de lattenbodem van het bed heen toen hij op t bed ging zitten om zijn sokken aan te doen :( Oké, hij ging wat lomp zitten, maar dat dan de lattenbodem dwars overmidden moet breken? Heb Beter bed gebeld en ze gaan een nieuwe bodem bestellen, valt deels nog onder garantie en moet dus alleen 20 euro voorrij kosten betalen dalijk.. Tot die tijd, moeten we even een oplossing zoeken met hoe hij nou gaat slapen :(

Ik ben aan het zoeken gegaan naar mijn contract, maar kan hem dus echt nergens vinden :confused: :confused: Lang leve het feit van onze verhuizing, sindsdien kan ik amper papieren terug vinden :( Straks nog maar ff goed zoeken dan..

Heb Tim om 11 uur weer wakker in zijn bedje gelegd ingebakerd en wel, et voilá, meneer ligt heerlijk te slapen nadat hij eerst even om zich heen heeft gekeken :D

10. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Saskia: Het is maar goed dat anne s'nachts wel slaapt anders trok je het helemaal niet meer! Ja hij blijft bij mij omdat ik hem wel heel veel liefde geef en toch alles voor hem doe, en ik hem altijd steun, en het is niet makkelijk om dat met iemand anders weer opnieuw te gaan beginnen. Maar hij mist ook wel degelijk iets maar hij krijgt gewoon veel meer. Weekend weg word toch niks, dan is het wel gezellig maar meer omdat we elkaar lichamelijke liefde kunnen geven, ik wil dat niet meer. En ik ben gelukkig niet de enige die dat dus voelt misschien is het bij wat extremer, maar toch.

Mobielfreak: Jeetje...... kan er ook nog wel bij he! NOT

Maart: Fijn dat je het zo lekker vind om te werken!

Hij komt vanmiddag weer thuis heb er dus echt totaal geen zin in. Ben liever alleen. Maarja ooit moet er gepraat worden, hoop dat ik niet in zijn armen stort maar gewoon eens echt kan zeggen wat ik altijd al voel maar nooit meer weet als hij eenmaal weer lief doet :( ;)

11. Saskia78

@rian: 1 ding is zeker.. je redt het ook wel als ij er niet is
    dat scheelt misschien ook wel
    je weet tenslotte best hoe het is om alles alleen te moeten doen
    al was het dan wel steeds tijdelijlk.. dat verandert weinig aan het feit dat je op dat moment ook niet echt op hem kon terugvallen
    wat dat betreft zouden jullie het misschien best kunnen volhouden om gewoon goede vrienden te blijven zonder samen te wonen.
    dus in zekre zin misschien wel net als je ouders.. maar wel gewoon ieder voor zich
    dat maakt het voor daimy en jeremy ook minder erg denk ik dan.
    je klinkt namelijk aardig overtuigt van wat je "wil".

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.500
    36.455
    113
    @rian: oh wat lijkt me dat moeilijk meid! Ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt en persoonlijk zou ik ook niet alleen genoegen nemen met een vriend die alleen van me houdt als moeder. Als je nog met zijn tweetjes bent is het moeilijk om het hierover te hebben en een beslissing te nemen, maar als je een gezinnetje vormt is het nog moeilijker. Toch ben ik niet van mening dat je alleen voor de kinderen bij elkaar moet blijven, want daar wordt ook vaak niemand gelukkig van.
    Heeft hij echt gezegd dat hij nooit verliefd op je is geweest? Of maak jij dat op uit zijn woorden? Sterkte meid!

Hier zelf ook geen supertijd op het relationele vlak. Soms heb ik het gevoel dat ik voor mijn vriend helemaal niet meer besta. Echt contact hebben we niet meer. Vind het wel moeilijk hoor, het is ook allemaal zo druk en je hebt nu eenmaal weinig tijd.

13. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Ja idd zou het ook redden zonder hem, maar hij zonder mij? :) Als vrienden verder dat wil ook graag maar wel in mijn eigen huis, eigen werk en eigen leven. mijn ouders wonen bij elkaar maar leven als broer en zus. dat wil ik niet. En als wij uit elkaar gaan, hoef ik er ook niet bij te zijn als hij iemand anders vind, voor mij was hij toch de ware, dat zal veels te pijn doen. Ik heb totaal geen behoefte aan iemand anders. Kan heel goed alleen zijn. Maarja we zien wel wat we doen. Ik weet nu wel wat ik wil, maar of hij het ermee eens is moeten we nog maar zien.

liefs rian

14. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Ik heb dat toen aan hem gevraagd en uitgelegd waarom ik dat denk en hij zei toen dat ik gelijk had. Het is ook zo enorm moeilijk vanwege de kinderen en de hond, je hebt voor hun gekozen met zijn 2e, en helaas moeten huner nu onder gaan lijden.

Ja je hebt al zo weinig tijd voor mekaar, en dan heb je wel het gevoel nodig dat die gene nog wel gek van je is maar dat heb je toch wel? Kijk dat heb ik gewoon niet. Dus word daar zeer depri van.

En het houd gewoon een keer op, en we levne nou al zo'n 3 en een half jaar, mijn liefde raakt nu gewoon op helaas.

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Nou Omdat de dag zo goed begint bij iedereen..

Ik voel me zwaar klote. Ik weet niet wat ik heb. Is het ongesteldheid, zijn het andere dingen. Heb ook maar 4 uur geslapen ofzo. Mijn hoofd is zo vol en ik pieker om zoveel dingen.

Met onze relatie gaat wel wel goed. We zijn dolblij met elkaar. Maar ik merk dat de functie werkende huisvrouw moeder zwaarder valt als ik had verwacht.
    Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik voel me zo onbenullig.
    Ik sloof me elke dag uit in huis, elke dag is een deadline om alles voor elkaar te krijgen. Wassen koken, boodschappen, als het een drukke dag is heb ik nog gewerkt, en niet te vergeten dat je ook moeder bent.
    Ik heb het idee dat mijn vriend niet weet en begrijpt hoeveel werk dit allemaal is. En eens in de de tijd zegt hij ook wel dat hij er erg blij mee is wat ik allemaal doet. Maar dat is voor mij niet genoeg.

Buiten dat baal ik ook een beetje van mijn baan, ik wil gewoon wat uitdagender. Een opleiding doen, maar ik weet ook niet wat.

Wat mij ook dwars zit is het verdelen van de oma's en opa's.
    Je wilt niet dat we te vaak bij die zitten en te vaak daar maar je wilt het zo mooi mogelijk verdelen. Dat voelt soms ook echt als een 2e job.

Ben ook gewoon zo moe...

@Rian.. Wat vervelend voor je meid. Ik kan begrijpen dat het heel moeilijk voor je is. Ik hoop dat je uiteindelijk de juiste beslissingen neemt. Je kan mensen pas gelukkig maken als je zelf gelukkig bent.

@Mobielfreak.. Wat naar, misschien een aeriobed lenen van iemand?

@Miranda.. Ik ken dat ook. Ik doe alles bijna in huis. Ook financieel, en daar heb ik zelf voor gekozen. Maar mijn vriend verdiept er ook helemaal niet in, het interesseert hem ook niet.
    Laats had ik het over dingen die hij helemaal niet begreep. (nuon, waterschapbelastingen etc etc :S )
    Hij heeft dan wel verteld dat hij ontzettend blij is dat ik zoveel doet. Maar ik vind dat niet genoeg.
    Hij is zo lekker makkelijk. Hij werkt verschrikkelijk hard en komt laat thuis. Spelen met Yocena, kletsen, slapen of sex. Dat is zijn leven, terwijl mijn leven er zo anders uitziet. Dat irriteert mij soms zo erg want ik ben juist een type die zoveel mogelijk wilt leren, uitdagingen en risico's nemen. En heel nieuwsgierig.

Hij is juist het tegenovergestelde.

@Suus.. Het leven is inderdaad zo druk! Ik zit pas rond half 11 op de bank en dan is alles klaar. Ik ben vaak dan heel moe en val op de bank in slaap. En de volgende dag is het weer hetzelfde.
    Een lange sleur, en dat is te merken in de relatie

16. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Miss X: Ja meis, het is niet makkelijk als je partner het niet snapt hoe jij je voelt. En ik snap heel goed dat je het erg zwaar vind allemaal, dat is het ook, moeder zijn is gewoon een baan erbij. Het lijkt wel of mannen daar gewoon verder van af staan, die denken dat doet me vrouw wel. En idd als jij die dingen op je neemt gaan ze er ook van uit dat het je heel makkelijk afgaat. Maar jij wil gewoon is hulp daarin zonder er steeds om te vragen. Als ik fout zit moet je het zeggen hor

Rustig aan meid, en doe wat je gevoel zegt dat je moet doen anders krijg je later spijt.

Liefs rian

Haha gaat wel lekker vandaag met iedereen

17. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Krijg net smsje van me vriend, zegt ie dat hij wel verliefd op me is :confused: Ja jeetje wat is het nou, ik ben niet achterlijk ofzo, ik weet toch wat ik voel en hij heeft het gister nog bevestigd maar nu ik zeg dat ik niet weet of we wel bij elkaar moeten blijven krabbelt hij weer terug, ik snap hem natuurlijk wel zijn gezinnetje is zijn alles zijn steun en toeverlaat en die ziet hij nu in elkaar vallen, maar iets zeggen wat je niet voelt. Is zo moeilijk als de andere denkt dat alles gewoon goed zit :(

18. Saskia78

Hmm is hij verliefd of kan hij niet zonder je? :)
    denk dat hij dat zichzelf eens moet afvragen.. dat praat voor alle partijen makkelijker denk ik

19. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Rian, Hij zegt denk ik niet zomaar dat hij verliefd op je is, in ieder geval wil hij jou niet kwijt dus hij moet toch echt wel iets voor je voelen. Tegenwoordig blijven mannen niet bij een vrouw omdat ze toevallig kinderen hebben.

20. dmc

dmc Lid

21 nov 2007
    11
    0
    0
    Z.O. Brabant
    wat een ships situatie rian! sterkte ermee

Nou Dean was naar het CB geweest voor zijn 2e serie prikjes en ging prima, hij woog nu 7 kilo en was 64-65 cm lang...dus mag niet klagen ik heb een flink kind...

Deel Deze Pagina