oooh meiden al die relatieproblemen..... Het is natuurlijk wel zo dat de eerste paar maanden met een kind heel zwaar drukken op je relatie. Het is een heftige periode en je bent zelf nog niet helemaal stabiel, en je partner ook zeker niet. Het is sowieso al een heftige tijd. Als het al moeizaam was wordt dit natuurlijk enorm versterkt. Houd bovenstaande altijd in je achterhoofd, maar, blijf wel trouw aan jezelf, dat is het voornaamste. Sterkte!
@rian, neem geen overhaaste beslissingen in deze situtatie. Het is een hele hectische tijd met 2 kleine kinderen. Ook al is hij niet smoorverliefd op je geweest, je hebt meer aan een partner die van je houdt en om je geeft dan een lichtontvlambare parnter die snel verliefd is. En je kan na 2-3 jaar niet verwachten dat hij nog net zo verliefd rondloopt als in het begin. Maar je weet/voelt het zelf het beste meid, volg je hart maar neem geen overhaaste beslissingen. Gaat hij binnenkort weer op uitzending of blijft hij voorlopig thuis anders zou je eens wat afstand kunnen nemen. Aan de andere kant denk ik ook wel dat jij eens wt tijd voor jezelf nodig hebt, even samen ertussen misschien.
Jeetje wat een verhalen allemaal! Rian en Miranda: heel veel sterkte....Ik denk dat de meiden die al advies hebben gegeven gelijk hebben. Het is nu gewoon zwaar met een kleintje! Je relatie gaat ook nooit meer zo worden als voor die tijd. Maar dat wil niet zeggen dat het minder is, het wordt anders! Vooral de eerste maanden is zwaar, iedereen moet wennen. Hier ook erg weinig tijd voor elkaar, maar ik weet dat dit wel weer beter gaat worden. Misschien praat ik wel te gemakkelijk, want ik weet natuurlijk niet goed hoe jullie leven/ je voelen etc. Je kunt alleen zelf beslissen, maar pas op dat je niet de verkeerde beslissing maakt! Succes!
Ik ben dus niet de enige die 'relatie' problemen heeft (gehad).... Hier gaat het nu wel een stuk beter nadat m'n man een paar dagen geleden z'n koffers had gepakt om bij z'n moeder (of all people!) te gaan slapen. We hebben het e.e.a. bepraat en zijn tot de conlusie gekomen dat we gewoon te weinig tijd met elkaar doorbrengen; het is nog steeds druk met visite en we hebben gewoon niet de tijd om te genieten van ons gezinnetje. Bovendien, zit ik, omdat ik de hele dag thuis zit en voor de rest weinig te doen heb (denk ik tenminste dat dat de rede is) continue op hem te letten en commentaar te geven en daar wordt hij weer doodziek van. Ik heb dus beterschap belooft en de afgelopen dagen gaat het dus al een stukje beter. Gisterenavond heeft m'n man ook een gesprek gehad met z'n moeder, daar hadden we dus ook ruzie mee (gaat lekker bij ons ) en aangegeven wat ons (mij vooral) irriteert en ook zij heeft beterschap belooft. In ieder geval; de hormonen vliegen hier in het rond, maar ik ben zo te lezen niet de enigste die daar last van heeft. Vind het wel jammer want eigenlijk zouden we gewoon allemaal enorm moeten genieten van onze gezinnetjes...
@all: hi ladies Ik ben aan het teruglezen, mijn hemel, wat een berg pagina's na een week Ik ga mondjesmaat reageren, want als ik eerst alles moet lezen, dan vergeet ik de helft weer, hahaha! @Patries: wij zijn net terug van een weekje Twente. Een huisje van particulieren, midden in het bos (stiltegebied) en dat voor maar 200 euro voor een week! Keurig schoon, gezellig, drie slaapkamers, riant. Wij boeken altijd huisjes via Marktplaats, particulieren. Dat bevalt prima, is spotgoedkoop en we komen op de mooiste plaatsen in Nederland CP is gewoon te duur (en lang zo leuk en gezellig niet als een persoonlijk ingericht huisje...) Als je tips wilt: PB me effe! @Simke: Ollie is ruim 6 kilo en ongeveer 60/61 cm. Maandag de prikjes en dan meteen wegen en meten. Ollie krijgt een combi van BV en FV en drinkt van flesvoeding 150 ml per keer.
@Miranda: jeez, meid. Een paniekaanval, bah Blij dat het weer wat beter met je gaat... @Patries: da's schrikken, een brand in een flatgebouw. Heb jaren in een grote flat gewoond en vond dat ook altijd een enge gedachte, pff. Je moet toch dat hele eind naar beneden... @Jennifer: wauw! Jij bent lang vrij van je werk Lekker, hoor Meiden, ik taai af, zit op pagina 166 en moet nog gedichtjes maken voor vanavond (Sinterklaasviering bij pa en vriendin... lees: open haard, portje drinken, boerenkool met worst en een mand cadeautjes, terwijl we het "elk jaar niet gaan vieren, hoor" ) Fijne avond, tot morgen, dan kom ik zeker terug om verder te lezen
hmm ik had dus vandag een heel gesprek met mijn moeder... en eh tja.. ik eindigde met dat als ik per ongeluk een keer ietwat overspannen reageerde.. dat dat schijnt te komen van hormonen en huilbuien zegmaar dat dat wel weer over moest gaan uiteindelijk dus die was ook weer blij uiteindelijk al merkte ze nog op "tja maar als jij onrustig bent word anne ook onrustig" helaas ben ik bang dat dat zo'n "kip-ei-verhaal" is want ben ik onrustig omdat anne het is.. of is anne onrustig omdat ik het ben? wat dat betreft waarschijnlijk beiden... en toen ik later dat dus herhaalde tegen job over de telefoon besloot hij dat komende vrijdag jobs moeder maar moet oppassen zodat wij smiddags/savonds lekker weg kunnen met zn 2tjes die wilde toch al langs komen.. als ze dan tot savonds kan blijven gaan wij naar de sauna saampjes \o/ en ja.. daar zijn we echt wel aan toe
@saskia: klinkt heerlijk! Lekker van gaan genieten hoor. Heb ik ook wel zin in. (ik krijg mijn mannetje alleen niet de sauna in, hij is soms een beetje preuts hihi)
hoi dames ik ben nog steeds ziek dus ga niet te veel zeggen nu maar wilde even vragen of iemand misschien kortingsbonne voor pampers wil hebben ze staan wel op mijn naam maar goed ze kunnen niet aan jou zien dat je niet sandra heet toch. het zijn 2 bonnen voor 5 euro korting op een pak pampers newe born maat 1,2 of 3 en geldig tot 31 december 2007. ook heb ik nog 2 koringsbonne liggen van 2,50 korting op een bak pampers newe born maat 1,2 of 3. deze bonne komen uit hun babydoos en ook geldig tot 31 december 2007 ik heb nog genoeg pampers maat 3 in huis gehaald vorige week tijdens de reclame en heb geen plek meer voor meer voorraad. kan ik hier iemand blij mee maken, het zijn bonne va de etos en vind het zonde ze ongebruikt te laten liggen gr sandra
Hi Ladies Yocena slapat nog steeds ze moest eigeblijk om 7 uur al eten! Maak haar zo wakker, ze is zo moe lijkt wel. Het is bijna een jaar geleden om precies te zijn 21 Dec dat het een jaar geleden was dat ik zzwanger werd. Rare gedachte, ik kan me de periode wel herinneren maar het idee met een dikke buik te lopen, het getrappel etc dat kan ik me nu niet meer voorstellen. Raar he. Ook de bevalling. Ik weet precies na te vertellen hoe hetr is gebeurd. Maar het gevoel dat je naar adem hapte, die weeen is allemaal zo onwerkelijk. Raar, maar ben nu na 3 maanden er wel bijna overheen. Ik heb er gelukkig niet meer moeilijk mee. Ik mis het soms nog wel. Denken jullie ook al aan een 2e kindje? Wij hebben het er vaak over. Nog niet zo snel, maar het kriebelt toch wel. Soms voel ik me daar schuldig over naar Yocena toe.
hee meiden, Zie dat hier weer flink is gebept. Wil even rian heel veel sterkte wensen. Lees net het verhaal en schrik toch wel. Saskia ben je al langs de huisarts geweest? Of heb je al een afspraak kunnen maken. Hoor het om me heen heel veel. Kennis van mij had een kleintje dat huilde constant ook s'nachts. Die werkte echt in ploegendienst om wat slaap te krijgen. Bleek dat het gozertje een koemelk allergie had. Hoop dat de oorzaak snel gevonden wordt. marsab las dat jij nog een vnieuwe vloer en vloerverwarming wilde in je huis. Even advies van iemand met een vloerenbedrijf! Tegelbedrijven verkopen graag hele pakketen maar als je in de regio gaat bellen zul je merken dat een vloerenbedrijf minder rekend voor een vloer dan het tegelbedrijf. Zit soms tot 8 euro per vierkantemeter verschil in. Weet niet hoeveel meter het is maar op 10 meter is het toch 80 euro. Dit zelfde geld ook voor de vloerverwarming. Veel succes Richelle is al 62 cm en 6800 gram. Gaat weer veel te snel. Ze moet 21 dec voor d'r derde prikjes. nou nog een nieuwtje van mijn kant. Vroeg een paar weken geleden toch of het kon dat er zoveel tijd tussen de menstruaties in zat. Wat blijkt ik ben weer zwanger. Wel heel snel maar toch welkom. Zal wel heel zwaar worden groetjes las
las 28 gefeliciteerd met je zwangerschap en inderdaad het gaat erg zwaar worden maar fijn om te horen dat het zeker welkom is
Las, Gefeliciteerd! Zal wel zwaar worden denk ik maar je bent niet de eerste die zo snel weer zwangers is dus jou moet het ook lukken. Wel leuk hoor.
las! wow gelukkig ben ej er blij mee maar het lijkt me toch wel even schrikken hoor. sterkte in ieder geval en er wel van blijven genieten he zie het maar zo.. je hebt straks 2 kids die bijna even oud zijn dus die hebben het vast heel leuk samen @suus: hmm das jammer zeg! maareh.. de sauna hier heeft ook dagen met badkleding.. misschien kun je hem daar eens voor porren dan (ook gemengde dagen met badkleding dus) @missX: ik eerder schuldig richting het 2e kindje ik kan me niet voorstellen dat dat net zo leuk is namelijk dus tja.. ergens vind ik 1 voorlopig wel ok sluit een 2e toch niet uit tho *grin*
Las, wat lees ik nou? Weer zwanger, gefeliciteerd meid! Wanneer ben je uitgerekend? Wel druk, maar wel gezellig twee kleintjes, kunnen leuk met elkaar spelen. Liefs Moons
dank jullie wel meiden, Het was zeker evene schrikken hoor. Heb ook heel erg getwijfeld want hij/zij wordt natuurlijk nr 5. En als de berekeningen klopen ben ik dinsdag alweer 10 weken. Moet maandag maar de verloskundige bellen groetjes las
o Las, dat is waar ook, dit was natuurlijk jullie 4e kindje, jeetje, dat is inderdaad wel even 2x slikken, maar komt vast wel allemaal goed. Deze baby wordt dus nog geboren voor de eerste verjaardag van Richelle, dat is wel grappig, dezelfde leeftijd, maar geen tweeling. Succes meid. Liefs Moons