September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Las: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    (wel ook nog bij ons blijven meekletsen, he ;) )

@all: meiden, ik lees dat ook bij jullie de hormonen rondvliegen. Hier idem, ik irriteer me aan alles en voel me soms erg depressief. Alleen Ollie is leuk :) Soms denk ik, dat ik ook gewoon weer moet gaan werken, een ander ritme opbouwen, want nu heb ik teveel tijd om te piekeren en overal op te letten, vooral het laatste is vervelend voor mij én mijn omgeving :(

Ik wil iedereen sterkte wensen en een goede zaterdagavond alvast...

Groetjes :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

Ollie... om verliefd op te worden...

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    gefeliciteerd las... wat leuk! Laat je ons weten hoe het was gegaan?

Wat is ollie een schatje

xx

4. @ Las; gefeliciteerd!

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi meiden ik snap echt niks meer van me lichaam. eergister avond had ik hevige buikpijn en gister helle hevige rugpijn en dacht echt nu gaat het doorzette. nu kreeg ik gister een heel klein beetje oud bloed heb 1 inlegkruisje gebruikt en was daarbij erg grieperig en vanaf toen niks smeer. vanmorgen stond ik erg misselijk op en het houdt ook heel de dag aan, het is echt zwangerschapsmisselijkheid en niet zoals als je ziek bent. maandag ga ik maar weer de huisarts bellen en ga gewoon opnieuw een bloedtest eisen want wil ondertussen wel meer weten. ik voel me hartstike zwanger me buik groeit ook ontzettend terwijl me gewicht gelijk blijft. pfff ik weet het allemaal niet meer

6. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Wow Las: gefeliciteerd zeg! Kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar: niets is voor niets toch? Van harte!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lovewinnie: wat verwarrend! Ik zou idd de HA bellen en desnoods een verwijzing naar de gyn vragen, deze onduidelijkheid schiet natuurlijk ook niet op! Houd ons op de hoogte!

8. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Welnee meid, is toch juist een compliment naar Yocena toe: je vondt het moederschap en je kindje zo geweldig, hebt zoveel liefde te geven dat je daar graag in deelt!

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Miss X Ik denk ook vaak aan een tweede kindje :p Maar liefst eerst ontzwangeren ;)

Las, wat lees ik nu...GEFELICITEERD! :D
    Kan me voorstellen dat t even schrikken was, maar wel heel leuk nieuws dit. Hoe is het met je?

Voor de meiden met relatieproblemen: heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Ik reageer snel weer uitgebreider. Heb net eerste week gewerkt en Sophie was ziek, zelf ook grieperig. Werken ging goed, maar moet wel heel erg wennen om dan niet bij Sophie te zijn. Heb het daar best moeilijk mee. Ik wil liever fulltime mama zijn voorlopig, hoe leuk ik mn werk ook vind. Wel een voordeel dat ik maar drie dagen werk en dus vier hele dagen bij haar kan zijn.

Voor iedereen dikke x

x Sophie

10. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lovewinnie, wat vervelend. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.
    xxx

11. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Morgen dames

Lovewinnie: zou idd ook maandag naar de HA gaan, deze onzekerheid is nix!

Las: gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het even schrikken is maar nu is het dan ook wel erg leuk toch?

Miss x: ik wil (wij willen;)) voorlopig geen 2e, zoals ik er nu over denk wordt ik pas weer zwanger als Daniëlla 3 of zo is. Ik vind het nu zooo geweldig met haar dat ik eerst optimaal wil genieten en daarna optimaal genieten va de 2e

Sophie: kan me voorstellen dat het moeilijk is om van sophie weg te moeten zijn. Ik zie nu al op tegen die ene hele en 2 halve dagen :(

Darcy: wat kan ollie schattig kijken zeg! wat een heerlijk mannetje, kan me voorstellen dat je daar verliefd op bent.
    Wat betreft het depri zijn: mss helpt het idd om even een ander ritme/ andere dingen aan je hoofd te hebben.

Rian: hoe is het nu jullie dit weekend samen zijn geweest?

Hmmm weer gaat het niet verder.....

Ik heb gister de babybjorn opgehaald die ik van marktplaats heb gekocht :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    Morgen maar eens uitproberen :) :)

12. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Yasmine is verkouden echt een snotneus. Ze lijkt wel een varkentje als ze ademt. Weet iemand wat ik hier tegen kan doen.

13. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    maart, Milan heeft dit ook, had ook koorts vrijdag, huisarts is nog langs geweest, enige wat je kon doen is neusspray zoutoplossing en en halve ui naast het bed.

Hopelijk is ze gauw weer beter.

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ook verkoudheid, af en aan al drie weken kwakkelen met Ollie. Eerst Rinikind van VSM gebruikt, nu Otrivin. Morgen maar es vragen aan de arts op het CB hoelang zoiets door kan gaan :(

15. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Hier ook een verkouden varkentje in huis, had inderdaad neuspray gehaald met keukenzout, het verlicht wel iets, die opengesneden was vreselijk! ik werd wakker van de stank en ik was de enige die er tranende ogen en een snotneus van kreeg! (gwyneth slaapt nog bij ons op de kamer)

Wij willen ook graag een tweede, als ik wat jonger was geweest zou ik wel een paar jaar wachten denk ik, maar ik ben bijna 38 en we waren al verbaasd dat het de eerste keer lukte(wel na ruim een jaar proberen!) dus we gebruiken geen anti-conceptie en we zien wel!

De schoonzus met man en zoontje zijn weer terug naar madrid, dus nog even een dagje rust! Morgenvroeg naar de tandarts, twee gaatjes helaas! Dinsdag beauty dagje met vriendin en woensdag naar het strand met mijn wandelvriendin en onze 6 honden! (zij heeft er 4!) vrijdag bakkie doen met vriendin van de zwangerschapszwem, druk weekkie!morgen ook werk bellen om me aan te melden voor werk in april, spannend! het gaat nu echt gebeuren, an die arbeid! hoop dat jullie ook een lekker weekje tegemoet hebben!

16. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor de tips, ik ga morgen langs de apotheek.

Wij willen zeker ook een tweede kind erbij maar nu nog niet pas over 3 jaar dat is tenminste nu de planning.

17. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Jennifer, bij ons telt leeftijd ook mee ;)
    Wij waren ook erg blij dat ik na een half jaar zwanger was. Nu gebruiken we condooms en heb ik geen spiraaltje laten plaatsen. Voor zekerheid houden wij denk ik wel ontzwangerperiode van 9 mndn aan. We houden er rekening mee dat t daarna nog wel tijdje kan duren, terwijl t dan ook wel graag snel raak mag zijn!

Sophie is ook ziekig en ik zelf ook. Donderdagavond had ik dokterscentrale gebeld met vraag of we haar paracetamol mochten geven. We moesten vervolgens naar huisartsenpost in zkhs in Blaricum om elf uur 's avonds. Wel goed dat ze zo voorzichtig zijn met die kleintjes. Gaat nu stuk beter, behalve dat ze soms zo hoest dat t lijkt of ze stikt. Dat vind ik erg beangstigend. Gelukkig blijft mn man rustig.
    Oh ja, wij geven haar ook zoutoplossing.

Veel beterschap voor iedereen.

xx Sophie

18. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik wil wel graag een 3e maar manlief is nog niet overtuigd. Ik ben 39 dus als we het willen kunnen we niet heel lang wachten.
    Mijn idee is een jaartje proberen zonder anti-conceptie en dan zien we wel of het gelukt is, voor onze 2e zijn we ook bijna een jaar bezig geweest.
    Maar ik ben hartstikke blij met mijn 2 meiden dus we zien het wel.

Voorlopig geef ik volledig borstvoeding en nog geen menstruatie dus dat moet eerst maar weer eens op gang komen.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.496
    36.454
    113
    hee meiden,

Even snel een kort berichtje, want ik voel me hondsberoerd. Ik werd gisteren ineens heel erg misselijk. Mijn vriend vroeg al, clear blue meenemen? Maar ik was net vorige week ongesteld geworden, dus dat kon niet. Toch 's avonds al mijn eten er weer uitgegooid en zo'n 8 keer boven de wc gehangen. Toen begon mijn vriend ook ineens misselijk te worden, dus waarschijnlijk wat verkeerds gegeten.

Wij willen ook graag een 2e kindje, maar ook graag pas over een jaar of drie. Eerst wil ik heerlijk van jesper gaan genieten en dan zien we wel weer verder. Voorlopig heb ik hier mijn handen vol aan haha. T zal idd ook met de leeftijd te maken hebben. Mijn vriend en ik zijn nu 23, dus op zich hebben we nog tijd genoeg.

O, jesper is trouwens ook een verkouden varkentje haha. Snurkt erover. Hier ook otrivin.

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm volgens mij ben ik vandaag "vroege vogel van de dag"

Anne werd vannacht rond 4 uur wakker om te eten... dus ik ging er vanuit dat ze pas tegen 7 uur als job de deur uit zou gaan weer eens wakker zou worden.

niets was minder waar tho.. 5 uur: grote paniek
    niet bij ons.. maar bij anne
    niets mee te beginnen

Nou had ik gister een nieuwe badjas gekocht.. superzacht
    En mevrouw hangt dus in mn nieuwe badjas eindelijk te slapen..
    Ze wilde namelijk perse niet meer liggen.. en om de haverklap kwam er een boertje (al dan niet met consumptie) of een poepje uit
    Dus ben bang dat ze gewoon niet lekker is.
    Maar toen ik dr in mn badjas vouwde.. viel ze redelijk snel in slaap gelukkig :)

Deel Deze Pagina