Ik weet ook niet wat een ooievaarsbeetje is . @ Miranda: Hier ook een kindje dat graag zit! Als hij in zijn relax zit, probeert hij altijd recht te komen, maar zonder hulp van mama lukt dat nog niet. Het gaat ook niet meer lang duren voor hij gaat omver rollen, het lukt hem elke dag een beetje beter!
heb ik net een hele bericht getypt met reacties voor iedereen en ineens weg! ik zal nog eens proberen; @ nageltjes knippen; je kan er niets aan doen, je hebt t niet express gedaan maar kan wel begrijpen dat je je zo voelt, dat heb ik ook als ik per ongeluk iets verkeerd doe @fruithapje; ik stel dat nog effe uit ivm allergieen, yassine heeft daar een verhoogde kans op dus cb heeft me aangeraden het uit te stellen @ ooievaarsbeetje: watis dat? @ zitten; yassine wil ook graag zitten en staan......zo leuk en schattig...
Virginnie, ik hou het wel voor haar vast. Ik bijt ook een stukje eraf zodat de sap eruit komt als ze eraan zuigt. Ooievaarsbeetje is hetzelfde als een aardbeienvlek alleen bij een aardbeienvlek ligt het op de huid, dus een soort van zwelling en bij een ooievaarsbeetje is het gelijk met de huid, dus glad.
inderdaad wat maart zegt. het is gewoon een rood plekje op de huis en in alicia der geval wat helle kleintjes bij elkaar. het is echt maar een halve centimeter lang en breed dus valt niet op en moet er zelf ook naar zoeken
Lovewinnie, Yasmine heeft er ook 1 achter op haar nek. Het komt heel veel voor bij baby's. Het valt helemaal niet op en je moet 2x kijken voordat je het ziet vaak trekt het vanzelf weg. Dus helemaal niet vervelend.
http://nl.youtube.com/watch?v=XYRiU2MI6bg Het lijkt hier nog veeeel platter. Maar ze is wel sterk al met haar nekkie hoor, dus dat is het probleem niet. Ze vertikt het gewoon om op haar zij te liggen
@sophie: bij de kruidvat hebben ze baby nagelsetjes met zo'n knippertje erin.. die gebruik ik altijd en het is soms wel lastig.. maar je knipt nooit meer per ongeluk een vingertje @missX: hier ook een kaal plekje achterop idd anne vertikt het idd ook dr hoofd op te tillen zelfs als je dr op dr buik legt.. ligt ze liever in het kussen te happen dan dat ze dr hoofd op tilt ligt ze bij mij op mn buik... (en dus zelf ook op dr buik) dan doet ze het soms wel gewoon dus ze kan het wel..
Saskia, dat is nou juist het gekke. Ik heb een speciaal babyknipsetje en heb dat knippertje gebruikt. En toch dit.....hoe kan het zou je denken....pfoeh kan aan niets anders denken, voel me zo rot en schuldig.
Ik las over ooievaarsbeet. Sophie heeft er eentje boven haar neusje, tussen oogjes zeg maar. Had ze al bij geboorte. Mijn nichtje van bijna acht had t ook toen ze klein was, precies dezelfde. x Sophie
hmm die heb ik ook inderdaad maar zoals gezegd.. je kan er niet echt iets aan doen ik neem aan dat sophie het net zo leuk vind als anne.. en dus weigert om dr handjes ook maar een heel klein beetje mee te laten werken
MissX, wat een sterk mooi lief schattig prinsesje heb je. Yasmine vertikt ook om haar hppfd op te tillen. Yocena doet dat al heel erg goed. Ik vind dat plat hoofdje eigenlijk wel meevallen. Yasmine heeft ook zo'n kaal plekje.
iemand hier trouwens enig idee waar ik een rood of een zwart maillotje (of iets dergelijks) vandaan kan halen? zag een mooi jurkje voor de kerst... maar dat is dus zwart met een rood gestreept shirtje en dan wil je natuurljk wel een bijpassend eh.. dingetje voor er onder zodat het niet te koud is
Saskia, Ik heb een rode thuis die was volgens mij van de V&D en anders bij de prenatal of H&M kijken.
hmm ik was vandaag in de stad.. en toen hadden ze niks bij h&m, v&d, c&a, hema.... (ja ik verveelde me niet) wel bij de hema een witte gekocht.. die kon ik aanvankelijk eerst namelijk ook niet vinden... maar die hebben ze daar standaard in de collectie bleek en villa hap heeft wel onwijs veel kleurtjes.. maar dat natuurlijk weer precies niet
Hoi! Wij willen ook graag nog een kindje en er niet al te lang mee wachten, ik zit er zelf wel aan te denken om er binnen een jaar weer voor te gaan. @ Miss X; Niels heeft ook een afgeplat hoofdje, alhoewel het volgens het CB een stuk minder was al dan de laatste keer dat we er waren. Wij hebben hem heel veel op z'n buikje gelegd zodat die z'n nekspieren kon trainen en vaak in de wagen en in z'n wippertje een knuffeltje in z'n nek, zodat die niet de 'verkeerde' kant op kan draaien. Gisteren met Niels naar het CB geweest voor z'n 2e ronde prikjes; het huilen viel mee (hij huilde harder toen die gewogen werd), gisterenmiddag heeft die wel even heel hard liggen huilen maar gelukkig viel die toen in slaap en toen die weer wakker werd was het ergste alweer voorbij. Wel werd die ineens vanacht om drie uur weer wakker voor z'n voeding, maar dat komt ook omdat die z'n laatste voeding om 9 uur al had gehad en ik hem daarna niet meer wakker heb gemaakt, omdat die zo diep lag te slapen. Even voor de statistieken; hij weegt nu 5700 gram en is 57,5 cm. Harstikke goed dus weer! Heb alles wel terug gelezen, maar heb helaas even niet de tijd om op iedereen te reageren... Tot snel dames!