@ Newlymom: Het zal je inderdaad maar overkomen . Gelukkig dat die vriend zo goed heeft gereageerd en dat het kindje niets is overkomen.. Ik wil er niet aan denken dat zoiets gebeurd.
@virginie;; ja hij dacht ik bel gelijk de politie mar die dame kwam er blijkbaar zelf al na een tijdje achter.......
@ Newlymom: Ze zal gedacht hebben 'ik ben iets vergeten, maar wat?' Niet grappig eigenlijk, het zal je maar overkomen..
Miranda, ja, ik ben een februari mama maar ik hoop en heel klein beetje op eind januari, maar ik zal niet teveel hopen want dan valt het vast tegen,komt ze gewoon te laat. WEl raar want zelf ben ik 7 weken te vroeg geboren en dat is dus eind deze week. Hmm, dat ze maar even lekker bij me blijft nog.
Augustusbaby's 2007: Virginie83:Keld (22-08-2007) FV3180 g & 49 cm (geboorte) 7130 gram/ 63 cm (laatste controle 18/12) Miss X:Yocena (25-08-2007) BV, 4310 gram/ 54 cm Noor: Chris en Tijn (26-08-2007) FV 4790gram - 58cm / 4990 gram - 59cm dmc: Dean (29-08-2007) FV 4160 gram/52 cm Joepie:Esmay (30-08-2007) FV 4510 gram/55 cm Mobielfreak: Tim Owen (31-08-2007) FV 2910 gram / 48 cm (geboorte) 5270 gram / 57,3 cm (laatste controle) Septemberbaby's 2007: Brigitte: Judith (01-09-2007) BV 3340gr/50cm (geboorte); 4700 gram/54,5 cm (1 nov) Newlymom: Yassine (02-09-2007) BV/ FV3380gr (geboorte); 4520gr/54cm Geertje1985: Sam (03-09-2007) FV 3730gr en 53cm bij geboorte Mouschy Marijn Ejan Elad (04-09-07) BV 3960 gr. bij geboorte Jessica: Ayla (06-09-2007)FV, 3370 gr/51 cm (bij geboorte 2420 gr/43cm) Ief: Lyn (07-09-2007)FV, 4700 gr/56 cm (bij geboorte 3110 gr/48cm) Zoë: Tara (11-09-2007) FV, 4265 gram/54 cm Rootje: Marissa (11-09-2007) BV, 4670 gram/55 cm Lovewinnie: Alicia(12-09-2007) BV/FV, 5800gr/59cm(bij geboorte 46cm/3160gr) Maart: Yasmine (12-09-2007) FV, 4965gr/56cm(bij geboorte 50cm/3360gr) Marsab: Aiden Kyen (13-09-2007) BV, (3060 gram/ 51 cm bij geboorte) 5870 gram/ 58 cm op 5 dec. Suus: Jesper (13-09-2007) FV 4960 gr/56 cm bij geboorte Rian: Daimy (14-09-2007) FV (3800 gram bij geboorte) 4920/59 cm op 16 november Gonzo: Thijs (15-09-2007) BV 3485 gr/50 cm bij geboorte, 4115 gr/53 cm op 12 oktober Sophie (Maaike): Sophie (20-09-2007) BV 4700 gram/55 cm (geboorte: 3700 gram/53 cm) Moons:Milan (21-09-2007) BV 4320 gram/55.5 (geboorte 3370 gr / 52 cm) Simke: Jesse (24-09-2007) FV / 4005 gr. (bij geboorte) / 54 cm Han: Daniëlla (28-09-2007) BV, 5470 gram/ 59,3 cm(3580 gr/51 cm bij geboorte) Miranda040172: Matthew (29-09-2007) FV / 6500 gram/62 cm (geboorte 4345 gram/55 cm) Modigliani:Timothy Aidan(29-09-2007)FV/5900 gram/62 cm (geboorte 3675 gram/54 cm) Darcy: Oliver (30-09-2007) BV / 5590 gram / 58 cm Oktoberbaby's 2007: Jennifer: Gwyneth (03-10-2007) BVof FV 3500 gram / 53 cm Afspraken: 10 december: Lovewinnie; Alicia echo controle heupjes 10 december: Ollie 1e prikjes 10 december: Yasmine 2de prikje 20 december: Rootje; Marissa 2e prikjes 21 december: Rian: Daimy 2e prikjes 03 januari: Marsab; Aiden echo heupjes 03 januari: Miranda; Matthew 2e prikjes 07 januari: Han; Daniëlla foto heupjes 07 januari: Noor; Chris en Tijn CB, 3e vaccinatie 07 januari: Marsab; Aiden 3e prikjes 08 januari: dmc; Dean 3e prikjes 08 januari: alicia 3e prikjes 12 januari: MEETING! 14 januari: Han; Daniëlla 2e prikjes 14 januari: Han; Daniëlla uitslag heupfoto's 22 januari: Virginie; Keld 3e prikjes
@ Maart: Ja, vanaf 4 maanden, dat is dus zaterdag bij mij! Komt juist goed uit.. Oké, het maakt niet uit of het een paar dagen ervoor is, maar zaterdag is mijn vriend ook thuis en dan kunnen we 'rustig' Keld voor de eerste keer een fruithapje geven. En kunnen we het filmen! Het gaat echt wel snel allemaal..
Virginie, leuk hoor. Ik ga het dan ook filmen. Volgens mij trekken ze hele rare gezichten die kleintje als ze voor het eerst een fruithapje krijgen.
hallo! @ fruithapjes: Ik hoorde laatst van een vrouw van de zwschapsbegeleiding (gym) dat ze tegenwoordig eerst met groentehapjes (mogen) beginnen. Dit omdat fruithapjes zoeter en dus lekkerder zijn en dan "lusten" de baby's de groentenhapjes niet meer zo graag....Geen idee of dit waar is hoor! En als ze dan eerst beginnen met groente, dan hebben ze die smaak alvast of zoiets. @ vergeten baby: JEETJE! Dat lijkt me echt heel erg, wat een rot gevoel zou die moeder hebben gehad! Mijn ouders zagen laatst een baby in een auto zitten, zonder moeder/ vader. Dat kindje helemaal overstuur en ontzettend hard huilen! Mijn ouders waren helemaal boos, zoiets doe je toch niet, je kindje achterlaten! Hebben ze een briefje achter de ruiterwisser gedaan met de tekst: LASTIG HÈ, KINDEREN! Dit vond ik echt goed van ze, zo zielig.... Aiden had ik tegen half 2 in bedje gestopt, met het zijligkussen (voor voorkeurshouding). Hij was moe dat zag ik, maar hij begon steeds heel erg te huilen. Dus ik speen erin doen, maar elke keer huilde hij weer. Ik dacht dat het kwam omdat zijn speen steeds uitviel of zo. Dus ik wel 10 keer zijn speen weer in zijn mond gedaan, maar hij bleef overstuur en huilen! Op een gegeven moment had ik zoiets van, weg met dat zijligkussen! Dus die heb ik onder Aiden vandaan gehaald en Aiden sliep bijna gelijk daarna! Dus voor mij geen zijligkussen meer hoor, in bedje! (dit mag trouwens 's nachts ook niet hoor, omdat je dan geen toezicht hebt en je kind dus op de buik kan draaien!) Nu slaapt hij nog en heeft nog geen kik gegeven! @ Anouk: de laatste loodjes!! En euh, hoezo heb je eigenlijk je naam veranderd? (ook niet nieuwsgierig hoor! hihihi) @ Virginie: jessica heeft mij nog gekrabbeld op hyves, ze heeft het erg druk met haar 2 kleintjes en ze hoopt binnenkort ff een berichtje te plaatsen hier!
Hey meiden, Ben ik ook weer even! Hier nog steeds met een zoontje met koorts Zondag ging het iets beter met hem koorts was gezakt naar 37,7 dus denk dat gaat eindelijk de goede kant op! Maar nee gister weer 39,3 naar dokter geweest en die zegt ja ik kan niks vinden dus hij moet gewoon uitzieken, op dat moment was hij redelijk vrolijk, maar eenmaal thuis alleen maar huilen, wil helemaal niks. Nou is hij nu even bij mijn moeder, want ik had het idee dat hij het gewoon even zat was hier, maar daar ligt hij al de hele tijd op de bank, wil niet drinken niet eten niet slapen. Vannacht werd hij om 5 uur wakker heb hem bij ons in bed gelegd en hij kroop helemaal dicht tegen mij aan en is toen weer in slaap gevallen. Tot half 10. Ik zelf vind het niet verantwoordelijk om een kind van 21 maanden al dik een week met zo'n koorts te laten lopen. De dokter zegt dat hij gewoon virus heeft en dat het vanzelf wel weer overgaat. Ik weet het gewoon niet meer, me gevoel zegt gewoon dat het niet goed zit. Ondertussen is hier iedereen al opgeknapt maar hij loopt nog steeds met koorts dat klopt toch niet? Omdat er niks te vinden is (keel, oren, longen) hoeft nog niet te zeggen dat hij niet ergens anders ontsteking heeft. Zijn verkoudheid begint ook al weg te gaan en zijn ontstoken ogen zijn ook al hersteld. Sorry voor ego berichtjes laatste tijd, maar maak me echt zorgen om mijn kleine mannetje Liefs rian
@ Rian; heb je wel iets van medicijnen gehad? iuk bedoel is ook niet gezond als ie niet wil eten.....
Neej, de dokter zegt een virus kan je geen medicijn tegen geven. Dus hij zei antibiotica heeft geen zin. Nee, hij wil geen brood, geen avondeten, ja een snoepje gaat er af en toe wel in en een koekje ook wel, maar dat is misschien maar 1 snoepje op een dag en 1 koekje, meer hoeft hij ook niet. Maak me nu vooral zorgen over het niet drinken, normaal dronk hij 8 bekers leeg, nu heeft hij er nog maar 1 op. Normaal liep hij over in zijn luiers nu hoef ik amper zijn luier te verschonen omdat er niks inzit, ik weet het niet. maak me gewoon enorm zorgen om me kleine man Oww.. papa heeft hem weer opgehaald bij oma ga hem lekker knuffelen! Liefs rian
@ rian; ja drinken is wel nodig inderdaad, nou meid ik wens je heel veel beterschap toe en hopen dat het beter zal gaan
@ Maart: Ik denk het ook dat hij rare snoetjes zal trekken! Ik ga hem deze week een beetje sap van een appelsien geven of doen zoals jij, hem een beetje laten sabbelen op een mandarijntje, dat hij die smaak al een beetje leert kennen. @ Marsab: Je hebt gelijk hoor, op het CB zeiden ze dat ik mocht kiezen, ofwel nu fruithapjes en op 5 maanden groentehapjes, of omgekeerd, het maakt niet uit. Ze zei ook dat de fruithapjes er makkelijker ingaan omdat ze inderdaad zoeter zijn. Ga toch eerst fruithapjes proberen hoor! O ja, ben blij dat het goed met Jessica gaat en kan me goed inbeelden dat ze het druk heeft! Hihi, goede opmerking van je ouders! Geen zijligkussen voor Aiden, blijkbaar.. @ Rian: Lucht je hart maar hoor, ik zou ook bezorgd zijn! Het is inderdaad vreemd dat het zo lang aansleept, meestal heb je een paar daagjes koorts en dan is het ergste voorbij. En dat hij niet veel eet en drinkt is ook niet echt goed hé? Wat heeft de dokter van onderzoeken gedaan? Hopelijk ook bloed geprikt? Sterkte, hopelijk gaat het snel beter met Jeremy!
Hmm zag toeavllig vandeweek nog zoiets newlymom.. stond auto bij de supermarkt met daarin een meisje dat lag te slapen in dr autostoeltje en mijn moeder bekende een tijdje terug dat ze mij weleens alleen thuis liet tijdens mijn middagslaapje omdat ik toch nooit wakker werd job kreeg zowat een hartverzakking toen ie dat hoorde en toen mn moeder weg was moest er toch van zn hart dat ik dat echt NIET hoefde te proberen (nouja.. dat was ik al niet van plan.. dat scheelt) dat meisje in dat autostoeltje was al wat groter trouwens maar wat ik dan niet snap is dat je dat durft.. ene kant kan er niets gebeuren natuurlijk.. maar stel ze word wakker en ze is ineens alleen? en met groter bedoel ik niet dat ze al 12 is ofzo maar echt max. kleuter ofzo
Mijn schoonzus laat haar dochtertje ook wel eens alleen in bedje slapen, als zij de hond uit gaat laten (baby is 5 weken). Nou zulke dingen zou ik NOOIT doen! Straks gebeurd er thuis wat, is het kindje helemaal alleen! (brand of zo) Of het kindje raakt helemaal overstuur of huilt heel veel... Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat jóu iets overkomt onderweg of zo! Geen mens die weet dat er nog een kindje alleen thuis is! Bbrr...nee hier wordt ik naar van!
hmm tijd terug (vorig jaar denk ik) was er brand utigebroken in een huis met 3 kinderen in schiebroek die zijn uiteindelijk door 2 voorbijgangers uit huis gehaald dat vergeef je jezefl toch nooit?
@Miranda en anderen: bedankt voor jullie reacties over eten/Nutrilon. We zien het nog even aan en de huisarts is op de hoogte, heb hem aan zijn mouw getrokken. @Saskia: in elk zwembad staat een aankleedtafel met kussen, dus die hoef je niet mee te nemen, hoor! @Rian: sterkte, meis. Hou het goed in de gaten! Ga nu eten, liefs!
Saskia; Erg stoere boom! Zwemmen lijkt me erg leuk! Heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht dat er zoveel bijkomt kijken. Aankleedkussens zijn er idd altijd wel. Ik ben een keer met een neefje meegeweest met zwemmen daar hadden ze een grote kleedzaal met aankleedkussens waar je de kleine op ''vast kon binden''. Kinderwagen enz. weet ik niet, ik zou m ook niet ergens even willen parkeren. Noor; 100 km....pffffffff Maar echt winter lijkt me ook wel wat! I'm dreaming of a white Christmas............... Marsab;Is groep 5-6 ook wat je leuk lijkt of gaat je voorkeur uit naar de kleutergroep? Ik zag weer mooie foto's op je Hyves staan! Lovewinnie; goed te horen dat er geen zieken meer zijn! 8 uur is ook geen tijd zeg om langs te komen. Ik had ze denk ik ook laten staan. Han; Beterschap met de kleine meid! (of heb ik nu de verkeerde naam?) Nog niets gehoord van de Prenatal babydoos... Fruithapjes. Ik heb ook gehoord dat er aangeraden wordt met groente te beginnen. Alleen laten; Schoonzus laat de kleine van 2,5 jaar ook weleens alleen als ze de oudste naar school brengt. Komt helaas precies zo uit met slaapjes. Ze heeft dan altijd een briefje mee of in de auto dat er nog een peuter daar in huis is.