September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Bedankt voor jullie wensen. De eerste dag is idd omgevlogen. Wel even wennen hhor, maar lekker rustig aan gedaan. Wat ik eerst alleen deed zitten we zu met z'n 2-en te doen. Dit tot 2 januari en daarna nog een beetje onduidelijk (voor die andere dan) zij is nu uzk.Vooral veel collega's gesproken, waaronder ook een aantal nieuwe. Ik ben natuurlijk een half jaar uit de running geweest dus was eigenlijk weer allemaal beetje nieuw. Nu nog 1 dag en dan alweer weekend! Mijn moeder vind t geweldig om op te passen en ik heb er zelf ook een goed gevoel bij. Is nu de 1ste week wel gelijk 3 dagen, maar vond ze niet erg. Vanaf 1 januari gaat vriend een dag minder werken en gaat Tygo dus 2 dgn naar mijn moeder.

Kolven gaat trouwens prima!

Volgende week maar 1 dag werken ivm kerst en die week erop maar 2 met nieuwjaarsdag :D :D

Morgen heb ik een beoordelingsgesprek, ben benieuwd, heb een nieuwe leidinggevende en zij deed nogal moelijk met t regelen van mijn werkdagen enz......Ik houd jullie op de hoogte.
    Wel kerstpakket gekregen vandaag. Was een leuk pakket. Thema; Hollands! Zat oa een lantaarn in, speculaas erwtensoep, koetjes repen, appelsap enz. Daarnaast ook VVV bonnen twv 30 euro (en zag al dat die ook bij de Prenatal besteed mogen worden :D )

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lekker, Pris :) Een goed begin op je werk gemaakt dus en ook nog een leuk pakket erbij!

@all: ik dacht vanavond opnieuw: DIT wil ik nog eens meemaken (zwanger zijn)... wat een leuke gedachte... en een fijn gevoel...

Goed, ga zo naar bed, Ol komt vast nog eens voor voeding - hij heeft pas vier keer gedronken. Ach, hij heeft wel lekker lui gedaan en geslapen!

Groetjes, slaap ze voor strakzzzzzzzzzz...

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Een foto van Yasmine haar hoofd kan ze nu goed optillen.

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    morgen dames

Maart wat een mooie foto, al een echt fotomodelletje :D

Pris: mooi dat het zo goed is gegaan, en idd daniëlla is ziek, het gaat alleen maar slechter ben ik bang :(

@alleen laten: NOOIT mijn zus doet dat ook wel eens, maar ja die laat de baby ook bij haar broertjes van 4 en 5 jaar ouder die haar vervolgens wel eens hebben laten vallen :(
    Die jongens worden trouwens ook wel eens een uurtje alleen gelaten (overdag) dussss daar neem ik geen voorbeeld aan.

Rian: ben je nog naar de HA geweest? dat is toch niet normaal als een peuter een volle week koorts heeft! sterkte meid!

Darcy: ik heb juist de laatste tijd dat ik helemaal niet de behoefte heb om een 2e te krijgen, ben zo dolgelukkig met Daniëlla dat ik daar eerst volop van wil genieten.

Saskia: ik wil ook erg graag gaan zwemmen maar ik wacht tot ze kan zitten en in een fietsstoeltje kan want anders weet ik niet hoe ik er moet komen.

Virginnie: we wachten vol spanning op die eerste foto van het fruithapje :D

Nou hier is het dus nog steeds pet met Daniëlla, ze hoest ontzettend veel en ik ben gister naar de HApost geweest omdat ze het ontzettend benauwd had. Helaas kunnen ze er dus niets aan doen behalve die ventolin geven maar zodra ik dat doe gaat ze helemnaal over de rooie :(
    Ze wil ook niet echt meer liggen maar alleen maar bij mij zitten dus kan ik nu helemaal niets meer gedaan krijgen. Ik vind het zo zielig voor haar.

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Han: sterkte meid, wat naar :(

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.430
    36.317
    113
    Hee meiden,
    Sorry dat ik eventjes niks van me heb laten horen, maar nogal drukke dagen gehad. Afgelopen zaterdag was ik jarig en dus zaterdag en zondag visite gehad. Gisteren eergisteren gewerkt en nu gelukkig weer even een dagje vrij.
    Jesper is echt helemaal snipverkouden, vind het echt onwijs zielig hoor. Maar ja, er is niet zoveel wat je eraan kunt doen denk ik. Heb zo’n neuszuigertje en spray, dus ja, gewoon maar afwachten totdat het beter wordt.
    @berekeningen: 23 november was mijn laatste menstruatie en zo rond de 8/9 had ik mijn eisprong. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt. 30 augustus was ik uitgerekend.

@miranda; wat fruithapjes betreft op het CB mogen ze alleen zeggend dat je dat pas vanaf 4 maanden en het liefst pas vanaf 6 maanden mag geven. Ik heb het laatst ook gevraagd en ze vertelden mij toen dat dat een landelijke regel is op het CB.

@newlymom: jeetje, je eigen kindje vergeten, Ik mag hopen dat mij dat nooit overkomt. Kan het me niet voorstellen, maar toch.

@rian: tuurlijk maak je je zorgen om je zoontje en dat zijn geen egoberichtjes hoor! Nu we hier allemaal moeder zijn snappen we dat echt wel hoor! (daarvoor ook wel hoor). Als je het echt niet vertrouwt zou je nog langs de eerste hulp in het ziekenhuis kunnen gaan. Het lijkt mij ook wel erg lang voor zo’n kleintje eerlijk gezegd, maar ja, ik ben natuurlijk geen dokter.

@virginie/maart/miranda/marsab: ik begin ook met 4 maanden met fruithapjes of groentehapjes. Voor zover ik weet zijn er geen allergieën in de familie, dan moet je namelijk wachten tot 6 maanden. Virginie: ik zou trouwens geen sinasappelsap geven, dit wordt afgeraden om te geven totdat ze 1 jaar oud zijn. Ik durf niet precies te zeggen waarom. Ik geloof dat het nogal agressief is en dat de kans groot is dat ze er allergisch op reageren. Ik denk trouwens dat ik met groentehapjes ga beginnen om die reden die marsab ook noemt. Ik ben namelijk een ontzettend moeilijke eter en vooral met groenten, dus bij jesper maar geen risico nemen. Hij is trouwens een dag na het uitje 4 maanden! Misschien begin ik die zaterdag wel haha, op een dag eerder of later zal het niet schelen.

@marsab/saskia: ik laat jesper ook echt geen 5 min. Alleen thuis, zul je net zien dat er dan wat gebeurd, staat je huis in de fik als je terugkomt. Nou hier geen denken aan hoor.

@saskia: aankleedkussens hebben ze wel in het zwembad. Kan er anders niet een vriendin ofzo mee? Ik zie het alleen ook niet zitten, dus neem mijn moeder mee binnenkort.

@maart: wat heb jij een mooi meisje! Die mooie donkere oogjes.

@han: sterkte meid! Jesper is ook heel erg verkouden en moet ook erg hoesten. Ik heb zelf ook altijd last van bronchitis gehad en ben zo bang dat hij daar ook last van krijgt. Ik heb ook altijd ventolin en nog meer van die pompjes moeten gebruiken, vond ik altid verschrikkelijk. Eerst had je nog van die capsules, die peuterde ik er altijd uit en verstopte ze. (ik begreep toen nog niet dat ik me er wel beter door ging voelen)

Hier trouwens even zuinig aan doen komende weken. We hebben gisteren iemand van een installatiebedrijf laten kijken naar onze wc, want die lekt heel erg. Voor de zekerheid ook even naar onze cv-ketel laten kijken. Daar schrok die man dus gewoon van, hij zei dat kan echt niet meer. Het is zelfs zo erg dat hij op zijn vrije dag zaterdag een nieuwe ketel wil komen plaatsen. Hij heeft zelf ook een kleine en vond het gewoon niet meer vertrouwd! Daar ben ik dus heel erg van geschrokken en gisteren maar direct een koolmonoxidemelder gekocht. En geld of niet, zaterdag komt er dus een nieuwe ketel van 1800 euro! (duur geintje he). Ach ja, met Jesper ga ik gewoon geen risico’s nemen. Er zijn belangrijkere dingen dan geld.

Sorry voor het lange verhaal!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.430
    36.317
    113
    Hee meiden,
    Sorry dat ik eventjes niks van me heb laten horen, maar nogal drukke dagen gehad. Afgelopen zaterdag was ik jarig en dus zaterdag en zondag visite gehad. Gisteren eergisteren gewerkt en nu gelukkig weer even een dagje vrij.
    Jesper is echt helemaal snipverkouden, vind het echt onwijs zielig hoor. Maar ja, er is niet zoveel wat je eraan kunt doen denk ik. Heb zo’n neuszuigertje en spray, dus ja, gewoon maar afwachten totdat het beter wordt.
    @berekeningen: 23 november was mijn laatste menstruatie en zo rond de 8/9 had ik mijn eisprong. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt. 30 augustus was ik uitgerekend.

@miranda; wat fruithapjes betreft op het CB mogen ze alleen zeggend dat je dat pas vanaf 4 maanden en het liefst pas vanaf 6 maanden mag geven. Ik heb het laatst ook gevraagd en ze vertelden mij toen dat dat een landelijke regel is op het CB.

@newlymom: jeetje, je eigen kindje vergeten, Ik mag hopen dat mij dat nooit overkomt. Kan het me niet voorstellen, maar toch.

@rian: tuurlijk maak je je zorgen om je zoontje en dat zijn geen egoberichtjes hoor! Nu we hier allemaal moeder zijn snappen we dat echt wel hoor! (daarvoor ook wel hoor). Als je het echt niet vertrouwt zou je nog langs de eerste hulp in het ziekenhuis kunnen gaan. Het lijkt mij ook wel erg lang voor zo’n kleintje eerlijk gezegd, maar ja, ik ben natuurlijk geen dokter.

@virginie/maart/miranda/marsab: ik begin ook met 4 maanden met fruithapjes of groentehapjes. Voor zover ik weet zijn er geen allergieën in de familie, dan moet je namelijk wachten tot 6 maanden. Virginie: ik zou trouwens geen sinasappelsap geven, dit wordt afgeraden om te geven totdat ze 1 jaar oud zijn. Ik durf niet precies te zeggen waarom. Ik geloof dat het nogal agressief is en dat de kans groot is dat ze er allergisch op reageren. Ik denk trouwens dat ik met groentehapjes ga beginnen om die reden die marsab ook noemt. Ik ben namelijk een ontzettend moeilijke eter en vooral met groenten, dus bij jesper maar geen risico nemen. Hij is trouwens een dag na het uitje 4 maanden! Misschien begin ik die zaterdag wel haha, op een dag eerder of later zal het niet schelen.

@marsab/saskia: ik laat jesper ook echt geen 5 min. Alleen thuis, zul je net zien dat er dan wat gebeurd, staat je huis in de fik als je terugkomt. Nou hier geen denken aan hoor.

@saskia: aankleedkussens hebben ze wel in het zwembad. Kan er anders niet een vriendin ofzo mee? Ik zie het alleen ook niet zitten, dus neem mijn moeder mee binnenkort.

@maart: wat heb jij een mooi meisje! Die mooie donkere oogjes.

@han: sterkte meid! Jesper is ook heel erg verkouden en moet ook erg hoesten. Ik heb zelf ook altijd last van bronchitis gehad en ben zo bang dat hij daar ook last van krijgt. Ik heb ook altijd ventolin en nog meer van die pompjes moeten gebruiken, vond ik altid verschrikkelijk. Eerst had je nog van die capsules, die peuterde ik er altijd uit en verstopte ze. (ik begreep toen nog niet dat ik me er wel beter door ging voelen)

Hier trouwens even zuinig aan doen komende weken. We hebben gisteren iemand van een installatiebedrijf laten kijken naar onze wc, want die lekt heel erg. Voor de zekerheid ook even naar onze cv-ketel laten kijken. Daar schrok die man dus gewoon van, hij zei dat kan echt niet meer. Het is zelfs zo erg dat hij op zijn vrije dag zaterdag een nieuwe ketel wil komen plaatsen. Hij heeft zelf ook een kleine en vond het gewoon niet meer vertrouwd! Daar ben ik dus heel erg van geschrokken en gisteren maar direct een koolmonoxidemelder gekocht. En geld of niet, zaterdag komt er dus een nieuwe ketel van 1800 euro! (duur geintje he). Ach ja, met Jesper ga ik gewoon geen risico’s nemen. Er zijn belangrijkere dingen dan geld.

8. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik kan ook niet wachten op een fruithapje. Ik heb haar gisteren een lepetje gegeven, ze wist niet zo goed wat ze ermee moest doen, het hing maar op haar lip. Ze had volgen mij niet echt honger. Morgen naar het CB dan hoor ik wel of ik het mag geven, want volgende week is ze 4 maanden, maar ze hadden ons geadviseerd om te wachten tot 6 maanden.

Ik laat de kleine meid ook nooit alleen. Maar als ze slaapt breng is soms wel even de vuil naar buiten of even naar de brievenbus. Ik ben dan wel binnen 2 minuten terug.

@Rian.. Sterkte voor de kleine man, ik gewoon weer naar de dokter gaan, een week lang koortst is best lang, vooral voor zo'n klein kereltje. Knuffel hem maar veel ;)

@Maart.. Wauuw wat een fotomodelletje, wat is ze groot geworden zeg!

Heb erg zin in de Meeting :D

Kleine meid slaapt weer door, ze heeft een weekje slecht geslapen, midden in de nacht willen eten etc. Dat was een week nadat ik was gestopt met borstvoeding en telkens honger.
    Ik geef nog steeds 150cc +5 scheppen en de laatste voeding iets meer. Ze slaapt als een roos van 22.00 tot 08.00.

P.S. Hoe laat gaan jullie kindjes naar ''bed''.
    Yocena is wakker van 8 tot 10 en dan is ze vaak in de woonkamer, of in haar ledikant maar wel wakker.
    Ik vraag mij af hoe ik haar kan aanleren dat ze om 8 uur naar bed moet. Ik ben bang dat het anders een gewenning word dat ze pas rond 10 naar bed moet.

9. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik lees nog wel af en toe mee, maar even geen energie om te reageren, sorry.
    Met Sophie gaat t gelukkig stuk beter. Zelf dacht ik t weekend dat t beter ging, maar nee hoor. Zwaar verkouden, keelpijn en enorm moe. Moet t goed in de gaten houden. Kwam er net achter dat ik onder het gewicht van voor de zwangerschap zit. Die borstvoeding in combi met ziek zijn is blijkbaar aanslag op mn lijf. Wat wel gek is dat ik ineens voortdurend met overvolle borsten zit. Snap er niets van.
    Zaterdag vliegen we in elk geval naar Zuid Spanje. Een heerlijk vooruitzicht!

Wat meeting betreft sta ik nog op de lijst. Die zat. is voor mij helaas niet haalbaar.

Nou voor iedereen xxx

x Sophie

10. Ddp

Ddp Niet meer actief

Goedemorgen mama's!

Ben weer aan het werk en heb een erg drukke week deze week. Moet extra werken omdat de kerst eraan zit te komen. Dus heb bijna nergens tijd voor hihi. Moet echt weer opnieuw een ritme vinden! Maar vandaag doe ik ff niet zoveel bijzonders!! Moet ook kunnen he??

Rian, ik kan me voorstellen dat je je heel erg zorgen maakt! Kun je niet nog een keer bij de HA aan de bel trekken??? Het duurt nu al best lang he? En niet drinken is geen goed teken!!! Zielig voor je zoontje!!

Kindje alleen laten, dat zou ik nooit doen!!!! Net als wat Marsab zegt, jou kan ook iets gebeuren onderweg en niemand die dan weet dat er een kleintje in huis is. Of je huis zal maar in de brand vliegen! Moet er niet aan denken. Zou haar ook nooit alleen in de auto laten trouwens! Dit zie ik trouwens best wel vaak!!

Saskia, had er nog niet eens zo over nagedacht over het zwemmen. Maar wat een karwei ofniet?? Nu ik er zo over nadenk.....Ik hou helemaal niet van zwemmen, en vooral niet hoe ik er nu uitzie brrr!! :oops: Rikus wil ook graag met haar zwemmen, dus het zal er toch wel een keertje van komen ben ik bang haha! Of ik ga langs de kant zitten kijken!
    :D

Fruithapjes/Groentehapjes, zie er zo naar uit om daar mee te beginnen! Ik denk dat ik de volgende keer op het CB (16 jan) er wel wat over te horen zal krijgen! Dat is trouwens wel logisch dat ze fruit lekkerder vinden omdat het zoet is.....misschien dan ook maar met groente beginnen?

Heb haar laatst een likje yoghurt gegeven, nou dat vond ze me toch lekker!!! Ze begon heftig te fladderen met haar armpjes om meer hihi! Dat doet ze ook altijd als ze de fles ziet!

Pris, lekker dat het kolven goed gaat!! Doe je dat ook op je werk? En hoe reageren ze daarop? Leuk kerstpakket ofniet? Succes met je beoordelingsgesprek vandaag!!

Maart, wat een mooi meisje en wat houd ze haar hoofje goed rechtop!!

Han, wat zielig dat je meisje ziek is!!! Hoop dat het snel wat beter gaat met haar benauwdheid! Zelf is het al zo vervelend als je benauwd bent en dan voor zo'n kleintje helemaal!! Beterschap!

Hier ook nog helemaal geen behoefte aan een 2e!! Vind het in de toekomst wel leuk, maar weet nu wel dat ik daar zeker nog wel een paar jaar mee wil wachten!!

Suus, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Wat lief van die man dat hij op zn vrije dag komt voor jullie! Dan kun je weer rustig slapen! Van zulke dingen krijg ik altijd de kriebels! Net als dat er laatst ook 2 mensen om waren gekomen door koolmonoxide vergiftiging!

MissX
    , gelukkig slaapt je kleine meid nu weer lekker door! Ze was vast even helemaal van slag door het nieuwe ritme! Tara gaat om 19.00 naar bed en om 22.30/23.00 er nog een keer uit voor de fles en daarna weer slapen tot 07.30 ongeveer. Dit gaat vanaf het begin al prima. Ze slaapt 's avonds beter als overdag!! Ze moet dan ook altijd lachen als ik haar in bedje leg om 19.00 uur, net of ze denkt: Jeuj, lekker slapen!! hihi

Marsab, half 2 he?? Heb er zin in!!!!

Liefs Lin

11. Ddp

Ddp Niet meer actief

Sophie, wat een heerlijk vooruitzicht dat je naar spanje gaat zaterdag!!! Alvast heel erg veel plezier!!
    Trouwens wel gek dat je overvolle borsten hebt ineens. Je hoort toch vaak met ziek zijn dat het wat achteruit gaat.....bij jou dus het tegenover gestelde!

12. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@suus: das schrikken ja!
    en een duur grapje ook.. maarja.. inderdaad beter een nieuwe ketel dan spijt achteraf denk ik

@missx: hier gaat anne om 6 uur al naar bed
    niet omdat wij het graag willen overigens... maar wat mij betreft mag ze best inderdaad tot een uurtje of 7/8 wakker blijven.
    zou graag willen dat ze wat later naar bed gaat.. maar dat lukt niet echt :)
    ze huilt altijd onwijs rond etenstijd en dan is ze onwijs moe
    dus als we dr niet in bed leggen schreeuwt ze alles bij elkaar
    "vroeger" werd ze dan rond 7/8 uur wakker.. bleef beneden tot 9 uur en dan ging ze definitief voor de nacht naar bed
    nu slaapt ze door tot 2/3 uur, heeft dan honger en slaapt door tot de volgende ochtend.
    Job staat op om half 6.. dus zou het prettig vinden als ze nog 2/3 uurtjes later zou gaan slapen zodat ik er midden in de nacht niet uit hoef
    maar helaas.. het lukt echt niet :(

@darcy: dat aankleedkussen si ook meer om dr op te kunnen leggen als ik mezelf ga aankleden enzo
    kan dr moeilijk ergens anders neerleggen tenslotte

@zoe: het lijkt mij onwijs gaaf eigenlijk
    maar enkel op dinsdag kan het smiddags
    de rest van de week om 9 uur.. en dat red ik echt nog even niet met wakker worden en voeden enzo :)

@sophie: beterschap joh!
    en het warme weer van spanje helpt vast :)
    jammer dat je niet mee gaat meeten tho

hier vanochtend gewoon een uitgeslapen anne
    ik had dr ingebakerd in bed gelegd om 7 uur
    en ze heeft gewoon nog heerlijk tot 10 uru geslapen
    en mama dus ook :D

13. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ik heb deze week gewonnen op borstvoeding.com ! Met de foto van de week. Ben super trots dat ze mijn foto hebben uitgekozen tot foto van de week!
    Ik kan hem helaas hier niet plaatsen omdat de foto te groot is....

Gaat langzaam iets beter met Marijn, maar hij is er goed ziek van geweest zeg! heel veel huilen. En zijn krampjes worden nog aldoor niet minder. Vind het zo sneu, hij huilt zo veel... Snachts slaapt hij wel goed gelukkig!

Rian; heel veel beterschap voor je zoontje! wat vervelend zeg dat het niet over gaat, je word er zo onzeker van he... Wat een PIEP huisarts ook dat hij niet verder gaat kijken dan...

Han balen dat Daniella nog niet lekker in d'r velletje zit... en wat vreemd dat jullie ha ook zo laks is, wat is dat toch?

Maart wat een prachtige foto van je meisje!

Miss X; Marijn is savonds bij ons gewoon beneden, of in de box of op het speelkleed, en hij gaat ook naar bed als wij dat doen om 11 uur. Dan krijgt hij z'n laatste voeding en word om een uur of 7 smorgens weer wakker.

Sophie, heel veel plezier op vakantie!

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Saskia.. Vervelend lijkt mij dat in de nacht. Ik was al gebroken van die 4 nachtjes laatst.
    Misschien helpt het als je haar in bad doet in de avond. Vaak slapen ze lekker daarvan.

15. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Hey meiden ga even proberen te reageren!

Saskia: Lekker uitgeslapen dus! En laatst toen ik ging zwemmen met me zoontje zag ik allemaal aankleedkussens liggen bij zwembad, en daar gingen mensen gewoon heen met maxi-cosi, waren zelf al omgekleed, dus denk gewoon anne in de maxi-cosi mee omkleden jij, daarna naar zwembad lopen daar anne omkleden, en terug andersom. Snap je me nog ;)

Zoe: Fijn dat het goed is gegaan met werken! Wel balen dat je het meteen zo druk hebt!

Sophie: Beterschap hoop dat het zaterdag allemaal weg is! Lekker naar spanje!

MissX: Lekker dat ze weer doorslaapt! Daimy was gister tot half 11 wakker, vanaf 8 uur. En soms slaapt ze dan gewoon. Ze zullen er op een gegeven moment wel aan wennen denk ik!

Suus: 1800 euro! Jeetje das boel geld, maarja veiligheid gaat voor alles natuurlijk! Nog gefelicteerd!

Han: Beterschap met je kleine meid! Is zo vervelend als ze ziek zijn en vooral als je er zelf vroeger ook altijd last van heb gehad en je dus weet hoe het voelt! Sterkte!

Maart: Mooie foto! Wat kan ze al goed omhoog zeg!

Pris: Fijn dat het is meegevallen!

Darcy: En was ollie nog wakker geworden?

Alleen thuis laten: :oops: Ik laat daimy en/of jeremy ook wel eens alleen als ze slapen en de hond moet even een plasje doen, maar ben dan hooguit 5 minuten weg, en heb een briefje in me zak dat ik kindjes thuis heb liggen.

Jeremy is weer een beetje opgeknapt, hij huilt wel steeds, mag niks zeggen tegen hem of hij gaat huilen. Zit me nog steeds niet lekker. Maar omdat we pas om 10 uur wakker werden kon ik de huisarts ook niet meer bellen. Naja ik kijk het nog aan, hij eet weer en drinkt ook weer, niet veel maar toch.

Daimy begint eindelijk door te slapen! Zal wel nu ik het hier neer zet vanavond weer niet zo zijn hahaha. Ze heeft gisteravond van 8 tot half 11 beneden gespeeld, toen waren wij moe en heb haar in bed gelegd, ze ging rustig verder met praten nog 3 kwartier toen viel ze in slaap. Ze is wel 2 keer wakker geweest maar speentje gegeven en ze sliep gelukkig weer verder, 5 uur jeremy wakker bij mij in bed gelegd. Toen daimy om half 7 wakker flesje gegeven en toen tot 10 uur doorgeslapen.

Vriend en mij: Hebben heel goed gepraat, hij doet nu erg zijn best en heb hem erg duidelijk gemaakt dat als hij alleen maar liefde wil ontvangen dat hij bij mij aan het verkeerde adres is en dat als hij dat niet verandert dat ik wegga. Sinds die woorden is het wel goed tot hem doorgedrongen. En gaat het eindelijk weer goed tussen ons. Hij heeft nu lekker 3 weken vrij, en vorige week was hij ziek thuis.

Wat gaan jullie met de kerstdagen doen?

liefs rian

16. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hi Rian.

Fijn dat jullie het uit hebben gesproken.
    Wij gaan vrijdag naar Junnen voor 5 dagen, huisje midden in het bos. 2e kerstdag zijn we weer terug. We gaan met mijn schoonouders.
    Heb er wel zin in, even weg.
    Wel een geregel, wat je allemaal wel niet moet meeneemen. Hoop niet dat onze auto te klein is ;)

17. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Mijn kleine meid

18. xxrianxx

xxrianxx Bekend lid

Ja je moet heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel mee voor zo'n kleine! Lekker zeg op vakantie en lekker in midden in het bos! Lekker wandelen! wij wouden ook deze week maarja jeremy gooide roet in het eten hahaha. Dus nu gaan we eind januari. En gaan dan een aanhangwagen huren want anders krijgen we het allemaal niet mee hahaha met 2 kinderen en een hond(hond zit in de achterbak dus daar kunnen geen spullen)

19. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wat een schatje Rian. Echt een knappe dame

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hey mouschy,

Als je de foto opent in paint, en dan op control + W drukt, kan je de foto een x aantal procenten verkleinen, net zo lang totdat ie hier wel past qua formaat ;)

Deel Deze Pagina