September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ marsab: echt heel lief van je vriend van de musical! Fijn dat Aiden lekker doorslaapt!

@ sneeuw? Hier in Zaandam zie ik alleen witte bomen!

@ Darcy: vervelend van je familie toestand! Kom op, dan maak je eigen leuke kerstdagen van ;)

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hoi allemaal, hier in tilburg was het ook erg wit op de grond en nu alleen de daken en bomen, nog wel erg mooi hoor maar ben blijd at ik binne zit met de kachel aan :)

vandaag heb ik ook de bon binnen gehad van de dreumesbox van de em-te en die ga ik strakjes maar even ophalen. verder ben ik aan het denken om een maxi-cosi drager te halen voor op de fiets, heeft iemand van jullie die en wat is jullie ervaring. ik vind hem er erg waggelend uitzien maar ja wel een ideale oplossing zolang ze nog niet in een stoeltje kan zitten.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@marsab: h&m geprobeerd? daar hadden ze hier wel leuke nette jongenskleren :)
    en een gaaf kadootje :D
    ben trouwens benieuwd hoe anne hier die regeldagen doorkomt
    ze zijn nog niet begonnen heb ik het idee
    maar ze schijnt daarna minder te huilen waarschijnlijk \o/

4. @ Sneeuw; hier in Alphen aan den Rijn ook alleen witte bomen, nog geen sneeuw gezien.

5. Saskia78

@lovewinnie: ik mag hem van job niet kopen :)
    die is bang dat er wat gebeurd op de fiets.

6. Saskia78

inmiddels sneeuwt het hier weer

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Sneeuw?

waar dan?

hier niks nakkes nada :cry:

8. Saskia78

@mobielfreak: ik lees net dat eh.. je er niet jaloers op hoeft te zijn..

quote van nu.nl:
    Volgens een woordvoerder van het KNMI in De Bilt ging het om zogenoemde uitsneeuwende mist. "Op sommige plekken is genoeg gevallen om een witte laag achter te laten", aldus de woordvoerder.

Klevende mist

Mist bestaat uit zeer fijne waterdruppeltjes die te klein zijn om te vallen. Als het een paar dagen heeft gevroren kunnen bij oplossende mist de waterdeeltjes bevriezen en aan elkaar gaan kleven. Het valt dan als sneeuw op de aarde.

Volgens het KNMI is luchtverontreiniging daarop ook van invloed. "Hierdoor is het een heel lokaal verschijnsel. Waar geen bedrijvigheid is met rokende schoorstenen, doet uitsneeuwende mist zich niet voor", aldus de woordvoerder.

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hier veel wit op de dake en de velden en redelijk gladde wegen, maar de sneeuw blijft toch uit. En ze geven de komende dagen iets warmer, maar geen sneeuw :( . Een witte Kerst zal ons niet gegund zijn..

@ Miranda: Lieve foto van Matthew!

@ Han: Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen bijslapen..

@ Marsab: Aiden slaapt dus ook lekker door, leuk is dat he?
    Wat een leuk cadeau trouwens! Ik moet ook nog Kerstkleertjes gaan kopen, maar weet nog niet goed wat. :-k

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Lovewinnie en Saskia: ik heb maandag jl. de BabyMee van Steco BV via Marktplaats gekocht - en het is een heel solide constructie. Als je de MaxiCosi erin klikt, dan zit ie muurvast.

Aangezien ik meteen die dag een mooie nieuwe opoe-fiets mocht uitzoeken, hebben we bij de fietsenzaak de drager geprobeerd. Er zijn zeer goede ervaringen mee en na eigen grondig onderzoek onder vrienden en op internet, is het gebruik van deze fietsdrager veiliger dan een karretje achter de fiets (wat door automobilisten in een bocht over het hoofd gezien kan worden.)

Rustig fietsen, contact houden en dan is het goed. Natuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar mobiliteit is belangrijk en als mensen er in druk Amsterdam mee fietsen, dan is het in de Zaanstreek ook te doen ;)

Ik kijk ernaar uit om weer op pad te gaan met de fiets en ukkie kan ik zo naar het kdv brengen.

@MissX: ik las je bericht even niet goed en dacht dat je nú weer zwanger meende te zijn :) Gek he, dat we allemaal een jaar geleden met testjes rondliepen en onzeker en blij waren met de prille zwangerschap! En nu hebben we ons kindje en zien we elkaar binnenkort in het echt :D

@Miranda: gaan we met jouw auto, of met de trein? Ik zou me kunnen voorstellen dat je misschien liever niet rijdt, maar ik hoor het graag van je. Ga deze Wormerveerse je ontmoeten, Zaandamse :)

@Patries: hoe is het met jou?

@Mobielfreak: nog ontwikkelingen in het leven van jou en Dennis?

@Saskia: natúúrlijk gaan wij irritante moeder-dingetjes krijgen later, wat dácht je :) Ik open alvast een spaarrekening voor de therapiesessies van Ollie :) Overigens besloten dat 1e en 2e kerstdag voor ons gezin zullen zijn, mijn moeder heeft nog niet gereageerd en ach, ik ben allang niet meer in de familiestemming.

@all: weer het werkende leven in begint hier ook te komen... vanavond een kerstetentje van mijn vrijwilligerswerk (dierenasiel) en morgen de werk- en leerlingenoverdracht op mijn VMBO. Zin om weer wat te doen, maar ook weer géén zin in die enorme drukte :(

Wat een (kerst)muts ben ik.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    @Marsab: er komt dus een nieuwe regelmaat in de voeding?

@Virginie: kerstkleertjes - hier een paar bordeauxrode sokjes (toevallig) en verder geloof ik niet dat ik kerstkleertjes heb. Wat had je in gedachten voor Keld?

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Ik heb nog helemaal niets in gedachten :( . Ik wil Keld niet in Kerstman verkleden, maar ik wil hem wel een beetje 'optutten'! :) Zal er snel werk van moeten maken, want dit weekend gaat het erg druk zijn in de winkels.

@ Pomme: Waar ben je meid? Het is ook al zo lang geleden?

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ darcy: Hij wil niet met me verder, maar we wonen dus wel nog in 1 huis.. Hij vind het een stuk gezelliger nu we geen relatie hebben :confused: voor mijn gevoel is er weinig veranderd, en is alles nog hetzelfde als toen we wel een relatie hadden :( Enige verschil is, dat ik nu meer mijn eigen weg ga, laat me niet tegenhouden meer door dennis enzo. Vroeger altijd gezeik als ik eens af wilde spreken met iemand, nu heeft hij zoiets van: ga maar ;)
    maar gezelliger? Als hij thuiskomt duikt ie achter de pc om te WoW-en en komt er achter vandaan als ie naar bed gaat :(

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Mobielfreak: Gezellig he? :rolleyes: Zolang jullie zo overeenkomen en jij je er niet te slecht bij voelt is het wel ok denk ik.. Zo heeft kleine Tim zijn papa bij hem en hoef je nog geen ander huis te hebben..
    Maar op termijn?

15. Saskia78

@mobielfreak: weet je dat er een website is voor partners van WOW-ers... alsin.. die mensen beschouwen hun partner als een verslaafde (zoals ook van drugs en drank of gokken zou kunnen zijn zegmaar)

daar staan echt best wel vervelende dingen
    en oa dat veel relaties daar stuk door gaan
    vriendin van mij post er ook weleens omdat haar vriend dus ook af en toe totaal vergeet dat de wereld nog bestaat omdat ie moet "raiden"

overigens.. misschien gaat het nu wel beter omdat je niks meer van elkaar verwacht... you never know.

@darcy: kreeg vandaag mailtje van mn moeder met de vraag of ik nog kerstkaartjes ging versturen.
    dus ik stuurde terug dat ze startklaar op tafel lagen.. maar nog op de bus moesten.
    en dat van mijn familie.. ik dus enkel van mijn moeder en kaartje heb gehad
    niet van mn opa en oma.. en van ooms/tantes ofzo
    krijg ik terug "mja meeste mensen wachten tot ze een kaartje krijgen voor ze wat sturen"
    ben ik nou gek of zouden er dan dus neit een paar miljoen kerstkaarten verstuurt worden?
    als iedereen maar wacht op een ander.
    daarbij.. je verwacht van familie/vrienden toch gewoon dat ze zelf wel kunnen bedenken om een kerstkaartje te sturen?

16. Saskia78

@virginie: ik wilde voor anne gewoon wat nette kleertjes kopen
    maar kan niks vinden :(
    alleen voor jongetjes...

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    nee dat wist ik niet saskia.. Hmmm niet eens vreemd eigenlijk zo'n website.. Ik hoor hier niets anders als: ik ben aan het questen en die k*t Hork en mijn instance, bla blabla snap er de ballen van, en ik wil het ook niet snappen, hij vind het nogal interessant om over te praten, maar ik raak er alleen maar door verveeld :confused:

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    dit lees ik net ergens op internet :confused:

World of Warcraft perikelen
    Je hebt het vast wel gelezen, dat berichtje over die Koreaanse ouders waarvan de baby is overleden terwijl ze in het game-café World of Warcraft aan het spelen waren. Ik moet je zeggen, voor iemand die niks met kids heeft, was ik best wel geschokt. Het is namelijk vrij lullig als je na een lekker potje WoW thuiskomt en je dan merkt dat de kleine spruit er wel erg stil bij ligt. Maar ik neem die mensen niets kwalijk. Ookee, misschien hadden ze wel even die oma kunnen bellen die maar 1 verdiepinkje hoger woont en de hele tijd thuis was maar toch; WoW doet rare dingen met je. Het is dan ook niet de schuld van die mensen dat ze hun baby urenlang alleen z'n mandje lieten liggen, maar het is de schuld van World of Warcraft. Dat spel is gewoon te goed.

Nog een voorbeeld (deze ietsje minder fataal) van de impact van WoW op onschuldige mensen;

Gisteren was er een redactievergadering waarbij ik even niet oplette. Zo kon het gebeuren dat Steven plaatsnam in de stoel naast onze stagiair Maarten. Beide zijn zwaar verslaafd aan WoW. Voor ik het wist, raakten ze in een diep gesprek verwikkeld over Night Elven en guilds. Naar mate het gesprek vorderde slaakten zowel Steven als Maarten de meeste vreemde termen uit en hadden ze het erover dat ze iedere nacht speelden zodat ze allebei kampten met een slaapgebrek en klagende vriendinnetjes. De twee getergde zielen hadden elkaar duidelijk gevonden in hun Word of Warcraft isolement.

Dat is het rare met World of Warcraft; als je het niet speelt, begrijp je niet dat je zo meegesleept kunt worden door een game. De redacteuren die niet of in beperkte mate geïnteresseerd zijn in WoW, zaten op een gegeven moment met open mond van verbazing te luisteren naar de (voor ons nagenoeg Russisch) brabbelende Steven en Maarten. Maar ik weet zeker dat als wij 'ongelovigen' het spel ook gaan spelen, we binnen een mum van tijd net zo vreemd zijn als die twee. Zoals ik al zei, World of Warcraft doet rare dingen met je. Als je overweegt om die game in huis te halen, zou ik daar nog maar eens even heel goed over nadenken. En alvast een oppas regelen voor de baby/je kleine zusje/de hond....

19. Newlymom

Newlymom Actief lid

27 sep 2007
    309
    0
    0
    Rotterdam
    goedemiddag dames,

vandaag met yassine naar het cb geweest, hij heeft de prikjes gehad....het gaat nu nog goed...we zullen zien!

hij is ook goed aangekomen weer dus mama is weer tevreden....

Deel Deze Pagina