he meiden heb me hier al een tijdje niet laten zien maar wat errug moe en dan nog halve dagen werken enzo.... maar goed ik ben er weer even en verder gaat alles goed hier..... Judith groeit volgens mij als kool en heeft haar tweede serie prikjes ook alweer achter de rug... 3 januari mag ze alweer voor de derde serie. Ze lacht eigenlijk bijna de hele dag door als ze wakker is (maar ze slaapt ook nog enorm veel) en ze is inmiddels supermakkelijk. We kunnen haar eigenlijk overal mee naar toe nemen en overal steelt ze de show........ Nu mama nog weer wat fitter en dan is het helemaal toppie.... wil jullie via deze weg allemaal een hele fijne kerst en een spetterend nieuwjaar wensen
Succes met de uitslag voor het krijgen van een job voor je man! En ja idd Matthew vraagt ook op die manier aandacht door alsof te huilen. Als ik kom kijken, lacht hij lekker breeduit Wel schattig om te zien! Als hij zo breeduit lacht met z'n lachstemmetje, dan smelt ik al meteen.... @ Virginie: ik begrijp je goed dat je hem ff moet laten huilen omdat je echt zonodig moet dweilen en zo. Dat had ik ook gehad toen ik echt zo nodig moet douchen want anders kwam er niets van terecht. Ik liet hem maar ff huilen. Daarna maak ik hem weer goed door liefdevol troosten, voeden en spelen. Dan is ie weer tevree!
Hartstikke leuk om te horen! Matthew steelt ook de show als ik hem meeneem! je kleine voor de 3e prikjes op 3 januari en de mijne voor de 2de prikjes ook op 3 januari! ja idd de kleintjes groeien snel als een kool!
He meiden, Afgelopen dinsdag en woensdag weer aan 't werk geweest, even wennen, maar wel fijn. Vooral heel fijn als je dan 's middags je mannetje weer op mag halen. Een heerlijk gevoel. Ook ons kleine kereltje is verkouden en heeft een beetje last van zijn oogje (heeft ie nu zalf voor). Verder gaat alles hier prima. Lekker koud buiten, nu nog graag wat sneeuw hier! Groetjes Simke
@ Miranda: Het is wel zielig als ze zo huilen, maar soms moet je inderdaad ook eens douchen of afwassen of strijken enz.. Keld is geen slapertje overdag, dus kan ik dat niet doen terwijl hij slaapt. Gelukkig kan ik het achteraf weer goed maken! @ Brigitte: Leuk dat je hier nog eens komt piepen, en dat alles goed gaat!
Als Matthew slaapt overdag kan ik ook probleem gaan douchen of stofzuigen. Hij slaapt gewoon door. Hij is inmiddels gewend. Logisch kan jij dat niet doen terwijl Keld slaapt. Je moet gewoon dingen doen. Vroeg of laat moeten ons kids ons aanpassen. Vooral moeten ze ook leren geduld hebben en zo, en niet zo driftig of opdringen Ik had van jeroen begrepen dat hij vroeger nogal driftig was als z'n geduld op raakt. Nu niet meer, gelukkig maar omdat hij het afgeleerd was van zijn moeder. Ja het is altijd mooi om achteraf weer goed maken Ik ga maar wat dingen doen in huis en straks met matthew naar buiten toe, hem goed warm aankleden (daar heeft ie een hekel aan, te warm ingepakt in huis). Ik kan ook niet anders, maar als we eenmaal buiten zijn, snapt hij meteen dat het koud buiten is. Hij vindt soms niets aan, maar hij valt toch makkelijk in slaap Toedeloe!
@virginie; ik hou me maar vast aan het feit dat mijn buren ook een kindje van 4 hebben.. en dus vast nog neit zijn vergeten dat kinderen soms huilen gezien ik inimddels weet dat je anne buiten kan horen.. kunnen de buren het vast ook prima horen ik heb alweer geenz in om naar buiten te gaan trouwens die sneeuw nodigt vooral uit tot binnen blijven niet dat het hier binnen boven de 19 graden komt maar het met een trui aan toch wel goed te doen. straks toch met anne maar weer ind e kinderwagen op stap
Hier net de eerste prikjes gehad, ze slaapt veel en het ging goed, ze krijste wel de boel bij elkaar! Voor de mensen in twente, ik heb morgen ons vertrouwde meidenweekend in vriezenveen, eerste nacht zonder mijn babe! ben benieuwd! Heb me ook weer aangemeld voor werk, eerste week april wordt het! Vorig jaar zat ik met de kerst in new York, erg koud! dit is de eerste keer in 13 jaar tijd dat ik thuis ben met kerst, moet normaal altijd werken, wel gek om nu alles mee te maken! lekker gourmetten met familie, zo ouderwets! heerlijk! Ik wens jullie ook allemaal hele fijne warme dagen toe, voor het eerst met onze aanwinsten, wie had dat een jaar geleden kunnen bedenken!
*zucht* dit is best ernstig hoor zit nu online bij H&M te shoppen zodat ik zaterdag wat sneller naar de winkel ben en weer terug wil namelijk nog een kerstig blousje hebben.. maar winkelen met anne lukt niet echt nog dus ga zaterdagcohtend even gauw nadat ze gegeten heeft dan kan ze met job kroelen en daarna naar bed en dan heb ik even 2 uurtjes om te shoppen waar dan natuurlijk optimaal gebruik van gemaakt moet worden
Hoi allemaal! Zojuist is Niels een paar uur wezen wennen op het kinderdagverblijf; Hij heeft zich heel erg goed gedragen. Toen ik d'r kwam lag Niels te slapen dus toen hebben we hem laten liggen en op een gegeven moment hebben de meiden daar hem maar wakker gemaakt omdat ze hem toch ook wel even wakker wilde meemaken. Het ging allemaal hartstikke goed, ze hebben hem een flesje gegeven en die heeft die helemaal leeggedronken en voor de rest heeft die geen kik gegeven. Wel leuk dat toen ik hem weer kwam ophalen, ik een grote glimlach van hem kreeg! Ik had trouwens iets raars vandaag; ik kwam thuis van boodschappen doen en toen stonden er op de veranda 2 dozen met luiers! Echt een stuk of 150 luiers per stuk verpakt met Winnie the Pooh beertjes erop... Heel vaag, ben benieuwd wie dat daar heeft neergezet, het zijn niet de standaard verpakkingen die je in de winkel koopt. Ik heb meer het idee dat het een soort promo luiertjes zijn omdat ze dus per stuk verpakt zijn. Heb net m'n man gebeld maar die wist ook niet wie ze daar neergezet kon hebben..... @ Kleding; ik heb voor Niels een kersttruitje (met rendieren erop) en rendieroren gekocht, ben benieuwd hoe het hem staat. @ Han; werkse morgen! @ Mobielfreak; vervelend dat ze de boel gaan 'controleren', mijn moeder werkt voor de thuiszorg en gaat ook regelmatig bij gezinnen langs (zij is dus zo'n 'typetje' ), maar ik heb het idee dat 'haar' gezinnen grotere problemen hebben dan jullie. Het lijkt op een soort preventieve controle... Ooowww... ik hoor geluiden uit de wagen komen, ik geloof dat het etenstijd is.
Hmm denk dat ik deze maar ga kopen http://shop.hm.com/media/products/555/D ... 2_2718.jpg enige is dat ik eh.. eigenlijk iets met lange mouwen wilde en dit borstvoedingstechnisch ook verre van ideaal is natuurlijk
@noor28: de ventolin is eerst tijdelijk gelukkig! @virginie: ik werk als secretaresse @patries: dat heb i khier ook en ik vroeg me ook al of kindjes dat door kunnen hebben. Soms is hij aan het huilen en dan pak ik hem, een dikke glimlach..Grrr denk ik dan, houd ie me nu al voor de gek? Niet netjes trouwens van marc zijn gesprek dat hij er zelf achter aan moest, zit je ook nog langer in de zenuwen, balen hoor. @miranda: jep, het is een eenmalig aanbod van new york, erg moeilijk dus. @savita: das idd raar van die luiers! Winnie the pooh staat ook op de luiers van huggies geloof ik. Laat je het even weten als je weet waar ze vandaan komen? Echt heel vreemd joh. @saskia: zon soort blouse heb ik ook, leuk hoor! Idd wel met korte mouwen, maar ik draag er vaak gewoon een shirtje onder. Al maakt dat het bv waarschijnlijk nog lastiger. Op zich met de knoopjes moet dat wel willen toch? Gelukkig heb ik nog even de tijd voor ik echt definitief over new york verder ga. Heb nu eerst lekker vakantie! Het bedrijf sluit de vakantie, hoef pas 3 januari weer aan het werk. Had ik totaal niet meer op gerekend, is dus wel erg lekker!
@Saskia: kom net terug van de H&M in Zaandam en daar hing een enorme hoeveelheid in de uitverkoop - zaten glimmende blousjes tussen zoals deze, maar dan met praktischer knoopjes. O.a. olijfgroene bloesjes en zwart/donkergrijs glimmend. Leukleukleuk @Suus: wat moet je doen voor je werk in NY? @Miranda: we kunnen tijdens zo'n treinreis behoorlijk bijpraten, hahaha! Gezellig, doen we. Ik vind reizen met de trein prima en die ukkies slapen wel (of kijken rond...) Was nog bij je in de buurt vandaag (was op school) @all: heb van mijn werk een leuk kerstcadeau gehad dit jaar, iets wat ik een paar jaar terug had geregeld voor mijn collega's bij mijn vorige baas: een Pluim, een bon die je kunt inwisselen voor een leuke activiteit, abonnement, uitje, etc. Altijd goed Was leuk om weer op school te zijn, maar oh boy: die 3e klassers zijn gewoon WILD en onhandelbaar te noemen Lieslaarzen en rijzweep uit de kast en temmen maar, hahaha Gaan zo eten met 'oude' vrienden (hij 85, zij 82) uit Londen - zo'n zin in en dan fijn Ollie showen na alle mails over en weer. De laatste keer dat ze ons zagen was ik 26 weken zwanger..! Fijne avond allemaal!
miranda en darsy, het is wel heel lastig om met een kinderwagen de trein in te komen vind ik, en waar ga je dan zitten met de kinderwagen? Moet nu snel naar mijn bedje.
Goedenmorgen dames nog niemand wakker? Gister de eerste werkdag gehad en dat ging behoorlijk goed. Op het werk waren ze erg tevreden (tja het is ook geen hogere wiskunde hé in een supermarkt ) en hier thuis is het ook wel goed gegaan. Normaal wil Daniëlla "opstaan" om 8 uur maar gister heeft Remco haar om 9:15 wakker moeten maken......... Mss was ze zo moe omdat ze om 5 uur klaarwakker was en pas om 6 uur weer wilde slapen (en ik 10 minuten later op moest staan) Ach het was niet heel erg want ze moest telkens uitgebreid lachen als ik haar kamertje inkwam om de speen te geven, hele verhalen kreeg ik op dat onmogelijke tijdstip. Verder wilde ze maar erg weinig drinken 60-100 ml per keer. Verder heeft ze maar 1x een uurtje of zo geslapen en is de rest klaarwakker geweest. Ik maakte al meteen een goeie indruk op het werk, om 9 uur zat er al een plek in mijn blouse, was gewoon door het zoogcomres heengelekt Heb over 3x bijna 400 ml gekolfd en de borsten niet helemaal leeggehaald want na 5 minuten ben ik te ongeduldig om nog langer te kolven. vond het een aardige productie Suus: balen dat Jesper ook aan de ventolin moet. Hoe ademt hij het in? Daniëlla weigert gewoon in te ademen en loopt helemaal paars aan. Saskia: mss een truitje met lange mouwen eronder aan? Darcy: hoe was het etentje met je oude vrienden? Patries: Daniëlla begint ook te lachen als je bij haar komt kijken als ze huilt. Savita: beetje vreemd om zomaar luiers te vinden Simke: hopelijk is de verkoudheid snel over. Met Daniëlla lijkt het al weer iets beter te gaan, ze hoest nog wel erg veel maar lijkt minder benauwd. Ik zit nu wel te dubben of ik de levende kerststal niet af moet zeggen.... Zou het helemaal fantastisch vinden als ze kindje jezus kan zijn maar wil ook niet dat ze straks weer ziek is terwijl ze net op de beterende hand is. Wat zouden jullie doen?
Vandaag is mijn lieve Keld al 4 maanden oud! Ik denk dat ik het zal blijven herhalen, maar de tijd vliegt! Het is raar dat je ze elke dag ziet en toch zie je ze niet echt veranderen, het is pas als je foto's bekijkt dat je beseft dat het geen klein babytje meer is (hoewel ze dat uiteindelijk wél nog zijn). Deze namiddag zijn fruithapje! Mmmm, lekker, ga ik ook van eten (dat lust ik nou wel; Suus ) Deze namiddag gaan we ook nog op pakjes-jacht, zal enorm druk zijn, maar is wel gezellig! Voor iedereen een fijn weekend! X
@ Suus: Zoals Darcy al vroeg; hoe komt het dat je naar NY mag voor je werk? Wat moet je daar dan doen? @ Han: Gelukkig had je een goede eerste dag! En Ik ben blij om te horen dat het iets beter gaat met Daniella! @ Darcy: Heb je een fijne avond gehad?
hm even snel voor ik de deur uit vlieg.. volgens mij is he thier sprongetjestijd want ik werd wakker van lekkende borsten.. en bovendien (tadada!) anne werd om 2 uur wakker.. niet gehuild tot ik wakker werd! en om half 6 werd ik wederom wakker van een smakkende anne (weer geen huilen!) en toen ik dr daarna in bed legde viel ze gewoon weer in slaap dus mamma ook uitgeslapen tot er om half 10 weer luid gekwebbeld werd en mevrouw weer honger had enkel om half 11 was het weer huilen geblazen (voor het eerst vandaag ) toen nog maar een hapje eten gedaan en ze viel gewoon weer in slaap dus die is nu bezig met haar "middagdutje" en nu.. gaat mama even sprinten voor een blousje hele ochtend in de war... maarja dan was ik vanmiddag wel ff *blij*