Hoi allemaal! Ik heb al weer anderhalve week geen tijd gehad om hier te lezen. Hopelijk gaat het nog steeds goed bij iedereen. Ik ga mijn best doen deze week weer bij te lezen. (Gelukkig is nu bij mij ook de kerstdrukte voorbij en heb ik hopelijk ook weer tijd om bij te lezen.) Ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen wensen met jullie gezin! Groetjes Rolinda
@ Kindertoeslag; heb niks vernomen van de belastingdienst, dus zal ook wel niks krijgen . @ Marsab; lekker dat Aiden nu doorslaapt. Niels slaapt gelukkig nog steeds goed door, alhoewel hij soms wel wakker wordt, maar dan geef ik m zijn speentje en dan slaapt die eigenlijk meteen weer. @ De meeting; ik kan helaas niet mee! Ik heb me namelijk opgegeven voor een cursus Shantala baby-massage en die wilde ik eigenlijk via de thuiszorg doen maar dat was op donderdag en dan moet ik dus werken. Nu heb ik een andere gevonden en die doen het op zaterdag, ben ik natuurlijk heel blij mee maar het begint zaterdag 12 januari en dan vier weken lang, dus gaat de meeting helaas niet lukken. Wel heel jammer want het had me echt leuk geleken! @ Virginie; leuk is dat hardop lachen, he! Niels kan ook af en toe zo schateren. @ Kerstgevoel; Ik vind het op zich wel gezellig, maar het echte kerstgevoel is bij mij wel ver te zoeken... @ Patries; ik heb een tijdje in Arizona gewoond en daar was het ook dertig graden met de kerst. Heel apart inderdaad! (en dan zag je nog overal de Kerstman met z'n arreslee) @ Joyce; wat zielig voor je caviaatje! Heb er zelf ook 1 en moet zeggen dat ik hem toch wel zou missen als die er niet meer zou zijn. @ Han; leuke reactie op je foto, kan mer voorstellen dat je trots bent. Nou, ik heb het al gezegd maar nogmaals; fijne feestdagen en tot snel maar weer.
kan het hier even niet bijhouden.... hoop als ik weer wat minder moe ben weer wat vaker te komen meiden maar wil jullie allemaal een hele fijne kerstwensen (voor het eerst met onze beebs) en een gezond 2008
hallo, sorry dat ik zo lang niet heb gereageerd maar heb het erg druk gehad. ben weer aan het werk mijn man was ziek thuis en nu is esmay ook nog ziek verkouden ze heeft nu ook pufjes. we zijn vorige weeek ook een paar keer naar de huisarts geweest want het werd maar niet beter met het poepen ze huilen er ook heel erg om heb een paar keer een clysma gekregen en nu gaat het redelijk goed. geef nu ook andere voeding nutrilon omneo. ook krijgt esmay al fruit en groeten hapjes dat was erg leuk hoor. we hebben het ook op de film gezet. patries: wat een leuke foto en leuke kleertjes dat heeft esmay ook. lief he. ik wil jullie allemaal een fijne kerst wensen liefs joepie
Ja kvptje was op 1 september uitgerekend, 10 dagen eerder dan mij, maar op 28 augustus bevallen 3 dagen voor mij We hebben samen erg naar de bevalling uitgekeken toen.. Heb kvptje per toeval ooit in de tram ontmoet hihihi Kvptje heeft endometriose, dus als ze nog een kindje wilde krijgen, moest ze er snel weer aan beginnen Vandaar dat ze blij is dat het zo snel gelukt is
Hmm kerst begon hier lekker vroeg vandaag Om 5 uur al niet geheel vrijwillig.. had liever nog even geslapen maar... anne ligt nu wel alvast in bed dr "middag"dutje te doen zodat we straks op tijd weg kunnen vanavond gourmetten met vrienden en morgen bij jobs moeder eten. En gister ons eigen prive kerstje wel min of meer met zn 2tjes want anne heeft bijna enkel maar geslapen. lekker filmpjes gekeken en uitgebreid gegeten. normaal doen we dat met vrienden maar gezien de "massale" opkomst dit jaar hebben we dat maar afgeblazen en vervolgens als ONS dagje bestempelt. Dus bij deze nog wel allemaal fijne kerstdagen gewenst. en ik ben even 2 daagjes offline denk ik en dan eh.. vanaf vrijdag het hele weekend bezoek dus dan ben ik er ook niet vrees ik
@Saskia: geniet van de gezelligheid met vrienden en familie en tot na het weekend dan maar, he Jullie allemaal ook een fijne kersttijd. We gaan zo uitwaaien in het Twiske, een natuurgebied hier in de buurt. Daarna even kijken bij een vriendin die haar nieuwe huis net is gaan bewonen. En vanavond kookt m'n mannetje uit zijn nieuwe Italiaanse kookboek, dus ik ga lekker bankhangen Vandaag hoeft er even niks... Dag meiden!
@Mobielfreak: hij kijkt erbij alsof ie zeggen wil: wáár moest ik dit allemaal stoppen? Hij had er in elk geval plezier in! @all: ik weet dat dit al in ons topic voorbij is gekomen, maar: wat doen/deden jullie tegen snotverkoudenheid en vooral hoesten bij jullie kindjes? Nog tips voor me?
Tegen de snotverkoudeheid doe ik erg weinig, je kunt ook weinig omdat die kleintjes nog niet kunnen snuiten.. Ik heb van die neusspray van Otrivin in huis gehaald, dat maakt de snotjes wat losser en dan heb je niet van die dikke korsten in de neus
Fijne kerstdag vandaag!!! @ Darcy: vervelend voor je Ollie's verkouden! Beterschap! @ Mobielfreak: leuke piccie van fruithapje van Tim Owen! Gisteren waren we van Zaandam naar Kwintsheul gegaan waar mn moeder woont. Matthew heeft erg leuk met oma (mn mams dan ) gehad. Het was wel gezellig. Terwijl mijn zus en haar vriend lekker met vakantie in Vietnam zijn. Ze waren op 20ste vertrokken en komen op 12 januari weer terug. Vanmiddag naar Saendelft bij Jeroens familie. Daarna hebben we gehad met de verplichtingen
@ miranda: het was een groentehap, hihihi Wortel Vandaag zat meneer heerlijk te poepen, je hoorde 'm persen hihihi En ja hoor!! Een oranje luier
goedemorgen iedereen nog een fijne kerst allemaal. alicia is gister ook begonne met haar eerste groente hapje (worteltjes), nou ja een paar lepeltjes en ze vond het heerlijk en zabbelde heel de lepel af het was trouwens ook er gezellig met ouders en al me zusjes en vrijers onder elkaar en de kindjes doen we volgend jaar weer over. hier een foto van alicia die groente hapje eet kom strak reageren
Hallo iedereen! Wat is het kalm zeg! Allemaal op visite? Of zelf visite over de vloer krijgen? Hier effe bekomen van de laatste drie dagen. Mmm, mijn maag moet dus bekomen van de voorbije drie dagen :-& Hie lukt het fruithapje elke dag beter, de 2e keer dat hij gegeten heeft, was zijn potje al leeg , hij vind het dus erg lekker! Het gaat wel niet snel genoeg voor hem, dus stopt hij telkens zijn vuisjtjes in zijn mond en hangt alles werkelijk vol! Zo lief ! @ Alicia: Leuke foto! En vond ze het lekker? @ Mobielfreak: Eveneens een leuke foto! Tim had al fruithap gegeten, niet?
Goede 2e kerstmiddag allemaal! Gister 1e kerstdag gevierd bij eerst mijn ouders en 's middags naar Marc zijn ouders geweest. Aiden kwam in de volle kamer bij Marc zijn ouders en zette het op een brullen. Zo zielig! Ik merkte dit ook al tijdens sinterklaasfeest, dan is het hem waarschijnlijk gewoon te druk.... En iedereen bedoelt het dan goed en wil hem troosten, met als resultaat: Nog harder huilen. Hij wordt van arm tot arm gepakt en mama begint zichzelf alleen maar op te vreten....wwhhhhhhhhaaaaaaaa. Ik heb gezegd dat ik hem vast wil houden, omdat hij alleen maar meer overstuur raakt zo! En jawel hoor, eenmaal bij mama en het huilen was over. Gelukkig maar, kerst is leuk hoor, maar als straks de gewone dagen weer beginnen is het veel beter voor Aiden! Rust en regelmaat is voor hem dus erg belangrijk! (het was verder wel erg gezellig hoor en met Aiden ging het later ook goed, toen hij eenmaal gewend was! ) Vandaag zit ik weer bij mijn ouders, want mijn vader is jarig. Aiden slaapt lekker in zijn wippertje. Hij heeft het vannacht ook weer super gedaan! De laatst voeding heeft hij overgeslagen en hij lag om 21.15 uur in bed. En hij werd vanmorgen pas tegen 6.30 uur wakker! Toen gevoed en daarna weer geslapen tot 11.15 uur! Wauw! Hopelijk hebben jullie ook allemaal een gezellige kerst met vrienden/ familie! @ groentehap: Wat cute! zo leuk om te zien! hihihi @ verkouden: ik maak Aiden zijn neusje ook vaak schoon met een wattenstaafje. Omdat ze idd niet kunnen snuiten natuurlijk en zo kan hij vaak beter ademen...
@ virginie: Ja tim kreeg met iets meer dan 3 maanden al een fruithapje Dit was de eerste keer een groentehapje en hij at zowaar het hele potje leeg
@ Marsab: Wat zielig voor Aiden! Gelukkig kan Keld tot nu toe goed tegen drukte! Hij kijkt naar iedereen en daarna doet hij gewoon verder met wat hij bezig was. @ Mobielfreak: Goed dat hij het lekker vond!