Wow inderdaad erg vruchtbare mama's die van september! 3 alweer zwanger! Jikke jij ook gefeliciteerd! Bijzonder hoor! Ik denk wel zeker dat wij het er bij 3 houden, maar het idee nooit meer zwanger te zijn is ook raar. Ach, ik ben nog "jong" wie weet ooit.... nee zonder gekheid, ik geloof dat ik 3 toch wel meer dan genoeg vind in mijn geval, maar een groot gezin vind ik wel heel gaaf!
wat veel zwangere alweer hihi gefeliciteerd hoor dames. ik ben aan de ene kant wel opgelucht dat mijn lichaam zoiets had van nu nog even niet want pff lijkt me erg zwaar hoor. ik heb voor alicia een miskraam/curetage gehad (11wk)en dat vond ik heel erg maar met de miskraam van afgelopen maand had ik vrede. gelukkig gaat het bij jullie wel allemaal goed en blijft het goed gaan ik weet het is schrikken maar het is nu eenmaal zo en het wordt drukmaar vast heel gezellig
Hoi hoi! Wat is er weer veel geschreven zeg! De echte die hards hebben zelfs met kerst zich nog op het forum gemeld! Hier een prima kerst gehad; 1e kerstdag naar mijn ouders en m'n schoonmoeder, was allebei heel gezellig en Niels heeft het ook wel naar z'n zin gehad denk ik, hij heeft zich in ieder geval goed gedragen. 2e kerstdag lekker met z'n drietjes thuisgebleven, was ook wel lekker, even bijkomen... @ Sprongetje; ik heb het idee dat Niels er ook al een beetje last van heeft, 's nachts gaat het nog steeds prima maar overdag is die al 2 dagen een beetje huilerig en hangerig. Dacht zelf dat het misschien kwam omdat het met de kerst toch wat raarder is geweest dan normaal, maar misschien dat het idd sprongetjes tijd is. @ De zwangere dames; gefeliciteerd! Leuk zeg, wil zelf ook niet al te lang wachten, maar manlief denkt daar nog wat anders over (die wil nog zeker wel een half jaar-jaar wachten, half jaar vind ik prima, jaar eigenlijk wat te lang). @ De Meeting; mochten we van de zomer nog met elkaar kletsen kunnen we wel een meeting bij mij thuis doen. Ik heb een redelijk grote tuin en woon volgens mij ook wel redelijk centraal in het land. Maar goed, we zien wel... Groetjes aan iedereen!
iik heb me babysite even gepimpt. wie van jullie heeft er ook eentje en wil alicia als vriendje toevoegen. somige van jullie kindjes staan er al in. gr sandra
@ Lovewinnie; ziet er leuk uit de site! Leuke foto's ook van Alicia's eerste hapjes, ik kan niet wachten tot Niels daar mee gaat beginnen.
hallo mama's! Ben al zolang niet geweest, kennen jullie me nog wel haha??? Heb het zo druk gehad met kerst en de dagen daarvoor, had nergens tijd voor! Heb alles teruggelezen, maar ga niet op alles reageren! Jullie hebben er weer heel wat afgekletst! Hier zijn de kerstdagen supergoed verlopen! Heb echt het idee dat we een super makkelijk meisje hebben! Ze heeft bijna niet gehuild en veel gelachen en lekker geslapen! Dat was dus best geslaagd!! Zit hier ook in over O&N, wij vieren het bij mn ouders, maar daarna verwachten mn schoonouders en schoonzus wel dat we daar langs komen.....ik kan haar dan toch niet steeds meeslepen midden in de nacht??? Vandaag heeft Tara voor het eerst hardop gelachen, ik kwam zowat niet meer bij, wat word je daar blij van!!!! ff een ander vraagje, willen een laptop kopen......iemand suggesties??? Kga nu ff eten, heb vanaaf het rijk alleen. Ventje is naar de voetbal! Liefs
@lovewinnie, ik heb marissa toegevoegd hoor! Je mag haar bij mij er ook wel bij zetten, Marissa heeft nog geen vriendjes het is marissaoosterom.beebiesite.nl Dit geldt natuurlijk ook voor anderen... Oud en nieuw vieren wij lekker met z'n 3tjes thuis. We gaan wel even koffie drinken bij mijn schoonouders 's avonds en nieuwjaarsdag gaan we bij mijnouders langs. Tja als het zomer is kan de meeting ook wel bij mij, onze tuin is ook wel groot genoeg maar ons huis helaas niet. Maar het maakt mij niet uit of we naar de dierentuin gaan of naar het restaurant er naast of ergens anders. Gefeliciteerd hoor alle zwangere mama's! Heel leuk hoor, maar ik moet er nog even niet aan denken, mag ook niet trouwens. Marissa moet eerst kunnen lopen enzo, dit ivm met mijn rug en bekkenklachten tijdens de zwangerschap. Volgens mijn fysio is het niet verantwoord voor mij om nu al weer in verwachting te zijn. Ik kan beter wachten tot Marissa zelf kan lopen en aankleden zegt hij, dat ik niet meer zo veel hoef te tillen. Dus bij ons duurt het nog wel even... hoop ik althans, je weet het nooit he, foutje bedankt Groetjes!
@Rootje: Marissa heeft twee vriendjes gekregen hoor Leuke site! @Lovewinnie: leuke foto's weer op je site!
Heel herkenbaar van dat miskraam en curretage, dat had ik ook gehad. Toen ik 7 wkn zwanger was in september/oktober 2005. Nadat Matthew geboren was, alweer curretage omdat de placenta vast zat. Daarom ben ik zo bang voor de 3e keer zwanger met name hoop bloedverlies. Ik geniet nu volop van Matthew
@zoë: lijkt me dat je schoonouders en zus daar niet echt over hebben nagedacht! Je kunt haar toch niet midden in de nacht wakker maken om met haar door al dat lawaai en onruststokers met vuurwerk gaan? Misschien dat je ouders kunnen oppassen als je jezelf daar ook goed bij voelt, maar anders zou ik het persoonlijk gewoon laten. Ik ga hem echt niet midden in de nacht wakker maken voor anderen hoor. alle zwangere mama's GEFELICITEERD!
Hallo meiden! Zo te lezen heeft iedereen een leuke en mooie kerst gehad met de beebs! Wij ook hoor! Heerlijk hoor, kerst vieren voor het eerst als echt gezinnetje! Wij zijn zelfs 2e kerstdag uit eten geweest, omdat opa jarig was, en dit is hartstikke goed gegaan. Wel moest ik haar halverwege voeden maar gelukkig kon ik rustig in een hoekje gaan zitten. Er keken wel wat mensen, maar daar had ik op dat moment schijt aan, ja toch! Meeting: De kabouterhut ziet er erg leuk uit. En inderdaad, misschien is de dierentuin te koud tegen die tijd en dat is ook niet echt geweldig voor die kleintjes (en voor ons ook niet). Alle zwangere mama´s: Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschap, heerlijk hoor! Wij wachten nog even, maar het zal er zeker nog een keer van komen Trouwens, ik was pas 1x ongesteld geworden na mn zwangerschap en dacht er dus lekker van af te wezen zolang ik BV geef, wat denk je, zag ik op 1e kerstdag langskomen! En nu nog steeds, baal ontzettend maar ja, hoort erbij. Dus het zegt gewoon helemaal niks BV of niet, je kan gewoon ongi worden. Lovewinnie: Ik zal Kyra toevoegen als vriendinnetje. En je mag ze ook bij Kyra op de site toevoegen net als alle andere natuurlijk Het is namelijk nog erg stil met vriendjes Zoe: Wij hebben ook net een laptop gekocht, als kerstcadeautje aan elkaar Wij hebben een HP gekocht met 17 inch beeldscherm, echt een supermooi ding! Wij zijn er onwijs blij mee en hebben er alleen maar goeie dingen over gehoord. Zijn nu alleen nog op zoek naar een router, want we willen dus draadloos internet. Maar ja, daar zijn ook 100 soorten in, dus dat wordt nog ff uitzoeken... Oud en Nieuw: Wij blijven lekker thuis. En Dave gaat de nachtdienst in, dus zie het niet zitten om ergens anders alleen met Kyra over straat op visite te gaan. Ze kan dan lekker in haar eigen bedje slapen en dat is voor haar gewoon het beste en mama vindt het ook helemaal niet erg Waarschijnlijk komen mn schoonouders en vader ´s avonds op visite, dus wordt wel gezellig! Truste allemaal!
Lovewinnie: Euh, heb ik net Kyra toegevoeg als vriendje, zie ik dat er een verkeerde datum staat Ik kan het zelf niet meer aanpassen, dus hoop dat jij het kan aanpassen. Er staat 8-12-2007, maar dit moet natuurlijk 8-9-2007 zijn. Stom hé!
Goeiemogguh........gaaaaaaaaaaap...... en ik ben de eerste Wat is dat toch met die sprongetjes van onze ukkies? Ollie is overdag erg gezellig, maar 's avonds na zessen is het bál - huilen, krijsen, rooie kop, niet willen slapen... maar óók niet op schoot willen en wél continu oogcontact en aandacht, aandacht, aandacht... Gelukkig slaapt hij wel weer lekker door 's nachts, hij was aan het begin van de week een paar nachten gekomen... Wij zouden O&N vieren bij vrienden, Ollie lekker boven bij hun (zij hebben ook een zoontje, twee weken ouder.) Nu blijkt dat hun zoontje bij oma is en zij zelf een flinke groep mensen hebben uitgenodigd en muziek zullen draaien e.d. Gewoon een supergezellig, druk feestje dus. Ollie alleen op dat vreemde kamertje? Met zijn huidige huilbuien? In een groep vreemde mensen en lawaai? Niet meer over straat naar huis kunnen als het moet? NEE DUS. Wij blijven thuis, ik denk dat mijn man nog even langs die vrienden gaat na twaalf uur. Ik zou zelf mijn baby niet nu al uitbesteden aan oma met O&N, maar da's mijn mening Hoe staat het bij jullie met de sprongen en jullie eigen hormonen? Hier gelukkig weer rust in de tent
ik kon het niet meer veranderen en heb hem verwijderd. zou je der opnieuw willen toevoegen . hallo allemaal, ik heb niet veel puf om vandaag po iedereen te reageren. alicia heeft nu al 4 nachten de keuren om 3 tot 4 keer per nacht wakker te worden en ben kapot vanmorgen wilde ze er dan ook nog om 8 uur uit en valt nu pas weer in slaap ik kan echt niet meer en heb wel even zitten janken als een klein kind van de moeigheid. me vriend heeft nachtdienst gehad dus heb heel de dag en nacht de complete zorg voor mezelf want ja hij moet ook slapen. ik denk dat ik vanmiddag nog even ga slapen want anders wordt oud en nieuw geen feest voor mijn maar eerder een straf omdat ik wakker moet blijven . nou ja ik hoop dat dit snel voorbij is dat snachts wakker worden want 1 x per nachts was ik ondertussen gewent maar om weer terug te vallen in het patroon van de eerste 6 weken zie ik niet te zitten. dus om 12, 3 en 6 uur wakker en dan om 8 uur uit bed gaaaaaaaaap. slaap inhalen lukt niet want die korte slaapjes van 30 minuutjes van alicia die zijn voor mijn dus echt wel te kort.
Hey meiden, Zo Daimy slaapt eindelijk Hier ook ontzettend huilerig wil alleen maar mama en kan haar nog geen 10 seconde alleen laten liggen. S'nachts slaapt ze gelukkig nog door maar jeetje zeg overdag! Zullen ze allemaal dan last hebben van een sprongetje? Owwww nee, ze huilt weer. Ga weer. Lees als ze weer stil is ff terug en reageer dan! Liefs rian
Hallo! @ Heb Aiden ook toegevoegd als vriendje bij velen! Als jullie op Aiden zijn site willen kijken (www.aidendannenberg.beebiesite.nl), dan moet je me ff pb-en voor het wachtwoord! @ doorslapen: Aiden slaapt ook niet meer super goed door! Een week wel (heerlijk) en nu al 2 nachten niet. Steeds moet ik zijn speen erin doen rond 2.00 uur/ 2.30 uur. Ach ja, komt ooit vast wel goed! hahaha @ Zoe: welkom terug! Meid je moet Tara echt niet overal naar toe nemen hoor, met O en N! Ik heb het zo kunnen regelen dat mijn ouders bij mij komen met mijn opa en oma! We zouden eerst bij mijn schoonouders zitten....Maar ik zei tegen Marc: "Bel ze maar even op en vraag maar of ze bij ons willen komen dit jaar ivm Aiden." Had hij ze opgebeld, blijkt dat ze ineens Marc zijn oom en tante krijgen met oud en Nieuw! Nou ook goed! Toen maar mijn ouders gebeld en die vonden het reuze gezellig om bij ons te komen! (ja die zaten anders alleen met mijn opa en oma, dus nu wat meer gesprekstof zo! hihihi) @ We moeten wel snel beslissen waar de meeting nu gaat plaats vinden, de kabouterhut : Anders staat de helft in de dierentuin en de helft in de kabouterhut hahaha! @ Overdag slaapt Aiden gelukkig wel goed, af en toe huilt hij even, maar de speen is een ideale uitvinding!
Hoi allemaal Matthew is vandaag 3 maanden oud! Ik zie dat jullie ukkies spontaan gingen huilen. De mijne ook, maar ik denk eerder aan z'n moeilijke stoelgang, hij wilde poepen, lukte hem niet dat deed hem zeer en uiteindelijk ging het weer goed. Wel moest ik hem lief troosten... Met Matthew en Jeroen van 13 tot 18 uur buiten gewandeld inclusief huizenjacht, centrum, 3 parken, boodschappen doen etc. Nu heb ik flinke blaar in mijn hiel. Matthew vond heerlijk buiten. @ de meeting: ik stem op de kabouterhut. Dat is handig en lekker warm. Fijne avond allemaal!