September 2007 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door mouschy, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Aan iedereen een fijne jaarwisseling gewenst!

Maak er een leuke avond van met jullie kleintjes!

Hopelijk wordt 2008 een super jaar..

Dikke kus,

Virginie

2. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    @Lovewinnie.. Wat een schatje is die Alicia, wat is ze groot en wijs en een echte lachebekkie :D

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Volgens mij vervangt een fruithap geen fles hoor, misschien als er ook groente bij gegeten wordt maar anders blijven de flessen zoals ze zijn.

Iedereen een fijne jaarwisseling en een super 2008!

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    volgens mijn is fruit of groente voor de 6 maanden inderdaad gewoon extra, het kan zijn dat de kleine iets minder drinkt maar wel gewoon blijven aanbieden hoor. pas na 6 maanden hoort het een fles te vervange

5. jennifer70

jennifer70 Bekend lid

17 apr 2007
    688
    0
    0
    't Gooi
    Hello all!
    een uurtje geleden een zwangerswchapstest gedaan en guess what? we zijn weer zwanger! we zijn het nog aan het verwerken, maar blij zijn we! dus, ik kan me aan gaan melden op een andere pagina denk ik? gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    alweer een zwanger :) hahahaha wat een geluk hebben jullie. er zijn echt vruchtbare dames hier.

gefelicteers allemaal

7. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Heel veel geluk, liefde en gezondheid voor jullie en je gezinnen in 2008!

8. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Hey gelukkig nieuw jaar allemaal!!!!

Hebben de kleintje het geknal een beetje overleefd? Daniëlla heeft er gewoon doorheen geslapen maar was wel om 0:45, 4:00, 5:00, 6:00, 7:00 wakker en daarna wilde ze niet meer slapen dus ben ik om 8:00 maar opgestaan (gaaaaaaaap)

Jennifer: gefeliciteerd! De septembermama´s zijn echt behoorlijk vruchtbaar! Je kan toch ook nog gezellig hier blijven kletsen.

ons dametje begint te roepen, ga snel maar even kijken XXX

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zwangere dames: jullie blijven toch wel kletsen hier, er zijn er zo veel zwanger dat het anders wel heel erg leeg wordt.

alicia werd om 10 uur wakker van het vuurwerk buiten en ben met haar even gaan kijken. ze vind het geweldig. daarna is ze weer terug der bed ingegaan en heeft ze niks meegemaakt van het vuurwerk om 12 uur. ik had de babyfoon in me riem gestoken en hup naar benede (woon in een flat) om 4 uur werd ze wakker om te eten en 8 uur weer en toen wilde ze er ook uit gaaaaaaap. ik lag er om 4 uur in dus je weet wel hoe gaar ik ben.

hebben jullie veel afgestoken. hier in de straat is zeker voor duizenden de lucht ingegaan veel meer dan andere jaren was dat bij jullie ook. ik heb er veel van gefilmpt :) leuk voor me meisje later haha der eerste oud en nieuw.

ik ga nu want ze roept me.

o nog iets alicia houdt sinds vanmorgen der eigen flesje vast. nog neit heel de 20 minutjes maar toch zeker wel 5 haha zo grappig. ze hielp me daarvoor wel maar al ik hem losliet deed zij dat normaal ok en nu bleef ze lekker drinken. me meisje wordt al groot :)

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@lovewinnie: leuk he elke keer zo'n stapje vooruit :)
    ik word er elke keer weer heel blij van
    en elke keer weer doet het me beseffen dat ze ooit groot zal zijn...
    dus ergens wel gemengde gevoelens :)

anne heeft hier trouwens gewoon dwars door het vuurwerk heen geslapen
    zijn zelfs even hier de straat op geweest met de babyfoon in de zak (gebruiken we die ook nog eens.. ) maar meeste buren waren weg dus snel weer naar binnen :)

gelukkig nieuwjaar allemaal in ieder geval
    enneh... waar komen al die zwangere dames ineens vandaan? :D
    gefeliciteerd jennifer :)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    HAPPY NEW YEAR!

@ Jennifer: gefeliciteerd!

Matthew en Jeroen slapen doorheen toen de vuurwerk afstaken :confused:
    Ik werd wakker van de knallen en sliep slecht, pas na 01.30 uur ofzo ben ik eindelijk in slaap gevallen.
    Gelukkig nam Jeroen het van me over toen ie al vanmorgen om 07.00 uur wakker was en Matthew ook. Ik kon verder slapen tot half 10.
    Toch voel ik me nog steeds brak...

12. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hier alles goed gegaan met het vuurwerk; Jesse heeft om 23.00 nog een flesje gehad en heeft toen geslapen tot 4.15 (dat is de laatste tijd ineens weer normaal, voorheen was het 6.00). En er is toch best wel veel afgestoken.

Groetjes Simke

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve meiden, lieve forumvriendinnen...

een heerlijk 2008 gewenst voor jullie en jullie gezinnen, dat jullie maar mogen genieten van de groeiende ukkies en dat we nog veel plezier van en aan elkaar mogen beleven hier op het forum :)

Jennifer: congrats :D Blijf ook maar gezellig bij ons kletsen ;)

Nou meiden... binnenkort zien we elkaar... leuk en spannend :D

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    HAPPY NEW YEAR allemaal!!

Jennifer: VAN HARTE GEFELICITEERD!! Superleuk voor jullie en wat een mooi begin van 2008!!

Dat wordt dus de vierde septembermama die wederom septembermama gaat worden! Allemaal lekker ook hier blijven kletsen hoor!
    Las/Kvptje/Jikke/Jennifer: voelen jullie je een beetje oke of komen er al kwaaltjes?

15. Ddp

Ddp Niet meer actief

Lieve mama's, happy new year voor jullie allemaal!!!!!

Hier is het ook goed gegaan met het vuurwerk. ze heeft overal doorheen geslapen. Wij hebben minder goed geslapen.......het was zo mistig dat we nog geen 5 mtr vooruit konden kijken. We zijn toen maar bij mn ouders blijven slapen want het was echt niet vertrouwd om naar huis te gaan!

Ik ga snel weer, we moeten nog naar oma! fijne avond!

16. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Allereerst iedereen een heel gelukkig nieuw jaar gewenst!

Vorig jaar met oud en nieuw hebben we mijn ouders verteld dat ik zwanger was, raar hoor, de tijd gaat echt enorm snel.

@jikke: gefeliciteerd! 5 kinderen, heerlijk lijkt me dat zo’n groot gezin,maar ook wel erg zwaar.

@miranda; nu je dat zegt snap ik in 1 keer waarom mijn vriend nooit met mij naar de sauna wil haha. Had ik nog nooit eerder over nagedacht.

@vanish: mmm, denk dat ik ook maar voor de vanish of shout ga, heb de afgelopen weken nogal wat rompertjes weg kunnen gooien die vol zaten met gele vlekken.

@simke: ik zou wat betreft groentehapjes het niet eens vragen op het CB. Zij hebben een landelijke richtlijn die ze moeten volgen en dat is vanaf 6 maanden. Jesper krijgt ook binnenkort zijn eerste groentehapje.

@miss x: ik ben afgelopen donderdag naar het CB geweest en gevraagd wanneer hij overmocht naar 4 flessen. Van de wijkverpleegkundige mochten we dit al wel gaan proberen. Als hij dan ’s nachts weer komt is hij er gewoon nog niet aan toe. Wij gaan dit dus binnenkort ook proberen. Al s je net met een groentehapje begint vervangt het nog geen fles hoor. Dan eten ze nog maar een paar hapjes. Pas als ze wat meer ervan gaan eten en regelmatig kan er een fles af.

@jennifer: jij ook supergefeliciteerd!

Hier alles verder goed gegaan, Jesper heeft gewoon van 22.00 uur tot half 7 geslapen door het vuurwerk heen.

@sex/condooms/pil: hoe zit dat bij jullie? Ik wilde eigenlijk niet weer aan de pil gaan, maar om heel eerlijk te zijn wil ik ook niet weer direct zwanger worden en condooms vertrouw ik niet helemaal. Durf me dan ook niet helemaal te ontspannen. Hoe doen jullie dit?

17. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Lieve meiden, ik wens jullie allemaal een gelukkig en gezond nieuwjaar toe. Geniet ervan samen met jullie kindjes. :p

@kvptje/las/jikke/jennifer: meiden van harte met jullie zwangerschap. Ik wens jullie dan ook een fijne zwangerschap toe zonder al te veel kwaaltjes. Geniet er maar weer van! :p

@miranda: er zijn dus meer mannen die daar last van hebben. Marc vindt sauna ook erg lekker, maar dan wil hij het wel graag van te voren weten, kan hij zich daar op voorbereiden. hihi

@all: zo te horen heeft iedereen een fijne jaarwisseling gehad en hebben de kleintjes niet te veel last gehad van het vuurwerk.
    Hier ook een fijne jaarwisseling gehad. Wij zijn naar de Palm Jumeirah geweest (die wonen daar) en toen zijn we net voor 12en naar het strand gegaan. En daar dus heerlijk buiten (bij zo'n 18 graden) het vuurwerk van de Burj Al Arab bewonderd. En dat was echt mooi. Zal kijken of ik morgen even een fotootje kan plaatsen, was nl erg mooi en speciaal.
    En Jamie? Die heeft overal doorheen geslapen, zelfs buiten. Voorbeeldig kind dus. :D

het wordt spannend voor jullie nog eventjes en dan gaan jullie elkaar ontmoeten? Mocht er begin mei ook een meeting worden geplend dan meld ik me alvast aan, want dan zullen we in NL zijn.

O ja en we hebben onze auto 4 x 4 Kia Sorento verkocht. En hebben nu een Ford focus Sport gekocht. Deze willen we dan mee naar NL nemen zodra we terug gaan verhuizen. Dus we zijn al op weg naar de voorbereiding voor onze terug verhuizen naar NL. We willen waarschijnlijk over een jaartje terug. Ik heb er eigenlijk stiekum nu al zin in. :oops:

fijne avond nog.

Veel liefs, Patries

18. Saskia78

@suus: hier de nuvaring
    ik wilde ook niet aan de pil namelijk
    nuvaring bevat wel dezelfde "inhoud" echter omdat het meteen op de plek van bestemming is wel veel minder

heb job nog niet horen klagen dat ik beter weer kan stoppen met de nuvaring ivm mijn humeur
    en dat is zegmaar wel waarom wij beiden geen pil meer in huis willen zien :)

overigens.. kwam net dit verhaal tegen :)
    http://www.varkensgeluk.nl/
    begint met een webcam maar lees ook eens het verhaal er onder :)

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    @saskia: haha, hier precies hetzelfde! Mijn vriend vind dat ik ook maar beter niet weer met de pil kan beginnen, want mijn humeur wordt er niet bepaald beter op. Stemmingswisselingen enz.

@patries: kan me goed voorstellen dat je wel weer terug wilt. Helemaal nu je een kleintje hebt. Vind het persoonlijk toch wel heel erg fijn dat mijn ouders in de buurt wonen.

20. Saskia78

@suus: nuvaring.nl :)

alleen merkte ik dat ik er bij de huisarts dus wel zelf om moest vragen omdat die voor mijn gevoel het recept voor de pil danwel spiraaltje alvast had klaarliggen
    en spiraaltje lijkt me nog minder fijn zegmaar :)

Deel Deze Pagina