good luck saskia! wij moeten de 23ste weer voor de tweede set prikjes! hoop dat het snel gaat en dat Anna Sophia er weinig last van zal hebben! toi toi toi! gaat de 12de januari trouwens nog door? heb er al een tijdje niets meer over gehoord...of heb ik weer van alles gemist?
sas: ik zal het eens aan haar voorleggen, heb je dan geen pijn bij het inbrengen van de nuvaring? en die kan ook lang blijven zitten toch? ze moet echt eens met haar huisarts gaan praten vind ik...
Volgens mij gaat het gewoon door hoor. Vraagje... Mijn vriend en ik hebben sex gehad met oud en nieuw En condoom is gescheurd. Ik kon mij herrineren dat ik op mijn broers verjaardag ongesteld was dat was rond 9 december. PPfff zal toch niet, even afwachten. We hebben het er wel over gehad om met nieuwjaar een moring after te halen, maar alles was natuurlijk dicht. We gokken erop.
Lieve Septembermama's, ik wil jullie en jullie gezinnetjes heel veel geluk en gezondheid toewensen voor 2008! Bedankt voor jullie steun en medeleven in 2007. Liefs, Mariella
missX: volgens mij zat je toen wel in je vruchtbare periode, maar zelfs dan hoef je natuurlijk niet perse meteen zwanger te raken...ik ben weer zwanger geworden tijdens onze eerste vrijpartij na de geboorte, ook debiel natuurlijk, dus het kan wel! spannend, even afwachten...zou je het erg vinden?
Ben je weer zwanger jennifer? Ik zou het niet erg vinden, maar ik had het wel graag wat later gewild. Ik ben zo bang dat ik heel veel zal missen van Yocena. Aan de andere kant heb ik altijd gezegd dat ik ze vrij snel achter elkaar wilden. We wachten af. Het lijkt me heel raar, ik denk het zelf namelijk niet. Ik ben nu 2x ongesteld geweest. En 1 maand gestopt met borstvoeding.
MissX: jou moest ik net hebben! Had jij voor mij toen mijn banner gemaakt? zou je er weer eentje voor me willen maken, en dat die dan van gwyneth blijft staan? nooit gedacht dat ik dit aan je zou vragen!hahaha! Ik was trouwens 1X ongesteld geweest en heb maar 10 dagen borstvoeding kunnen geven...je weet het gewoon niet, gewoon afwachten en test kopen denk ik?ik heb de mazzel dat ik niet kan werken, en dus veel van gwyn kan genieten, als de tweede komt zie ik wel weer, we hebben ook 2 katten en 2 honden en die komen ook aan aandacht niets tekort, het gaat gewoon vanzelf, je zult versteld staan van hoeveel liefde en aandacht en geduld je zal hebben! By the way: yep, ben weer zwanger, we hebben 31 december twee keer een test gedaan en hij was twee keer positief, beetje snel, maar omdat de eerste zwangerschap zo lang duurde en ik bijna 38 ben...moet er wel aan wennen inderdaad... zometeen komen ze bij elkaar in de klas! maar jij bent nog zo'n jonkie!
Volgens mij was het maart, maar ik kan het ook voor je maken hoor. Moet je me even pben. Gefeliciteerd! Ik wist helemaal niet dat je weer zwanger was. Je bent al de 4e van de september mama's. Wat leuk joh! Het is nog pril allemaal dus, dus je bent weer een september mama hihi grappig he. Nou ik wacht op je pbtje, moet even weten hoe ver je zwanger bent.
heb je een pbtje gestuurd missx! je bent een schat! superbedankt voor je moeite! mij lukt echt niets op deze pc...dom blondje of zwangerschapshormonen! who knows?
Iedereen een super 2008 toegewenst! Hier is alles goed gegaan met de jaarwisseling, heel gezellig gehad en Niels heeft overal doorheen geslapen. We zijn lekker thuisgebleven want we hadden niet zo'n zin om met Niels te gaan slepen. Pfff... wat gaat de tijd hard zeg, ik moet morgen gewoon voor de eerste keer werken , heb er op zich wel een soort van zin in, maar ik weet zeker dat ik Niels echt super ga missen.
@mariella: veel sterkte ook nog in 2008 gewenst en dat het maar een mooi jaar mag worden. @jennifer: die nuvaring kun je zelf inbrengen dan blijft ie 3 weken zitten.. en als je hem eruit haalt dan word je ongesteld en nee.. he tdoet zeker geen pijn tis gewoon een rubber ringetje.. je merkt er eignelijk niks van. vond het eerste keer wel eng omdat ie voor mn gevoel wel groot was.. maar het werkt best goed eigenlijk. enige nadeel is dat je hem tijdens de sex soms kan voelen althans.. de man kan hem evt. voelen maar je kan hem ook 3 uur uit doen als je man er last van heeft.. dat heb ik dus de eerste keer wel gedaan.. maar daarna niet meer eigenlijk. @CB: nou de prikjes zijn gebeurd... natuurlijk schreeuwen maarja dat had ik ook niet anders verwacht. minder geschreeuwd dan de vorige keer in ieder geval toen was bij die 2e prik het CB te klein en hebben ze 2 straten verder waarschijnlijk gedacht dt er een luchtalarm af ging. deze keer echter... kreeg ik te horen dat anne was afgevallen gek genoeg gaat het eindeijk wat beter met huilen en alles... zou ze ineens 1 ons zijn afgevallen ipv 800 gram te zijn aangekomen. dus of ik maar voorlopig elke week even op het weeguurtje wil verschijnen *mopper* ondertussen ligt anne overigens lekker op mn schoot te duimen... heeft ze net gegeten enzo nou zou is sowieso een afspraak maken met de huisarts.. maar dit komt dan erbij op het lijstje zegmaar bovendien komt er waarschijnlijk iemand van het CB hier evalueren om mij het leven makkelijker te maken met een huilbaby gezien het nu langzaam aan beter gaat.. weet ik nog niet of ik daar wel behoefte aan heb maar das kennelijk de enige manier waarop je van het cb hulp kan krijgen.. en ergo.. het dus ook bij de arboarts komt dat ik wel degelijk een probleem heb hier. dus weinig keuze ben ik bang
werkze morgen savita, ik hoop dat het allemaal meevalt voor je, de eerste dag zal snle gaan, en het is bijna wiekent, dus je wordt er geleidelijk aan in gegooid zeg maar! hou je taai! Voor alle meiden: nu ik weer zwanger ben wilde ik graag een tweede banner onder die van Gwyneth, MissX is al voor me bezig geweest en nu blijkt dat het niet kan omdat hij dan te lang wordt...nu dachten wij te menen dat er iemand op ons forum zat die dat wel had dus...twee banners onder elkaar...weten jullie daar iets van? thanks!
@ Miss X; dat geeft de burger weer een beetje moed . @ Jennifer; gefeliciteerd met je zwangerschap, wat zijn de september mama's toch vruchtbaar . @ Saskia; het blijft zo zielig die prikjes... Vervelend dat Anne is afgevallen, wat zeiden ze op het CB daarvan? Heb je ook het idee dat ze minder gegeten heeft de afgelopen tijd?
gefeliciteerd. Gezellig weer een erbij. Ben jij ook in augustus uitgerekend of september? Ik begin er al aardig aan te wennen, zie er alleen als een berg tegenop om het mijn moeder te zeggen. voel me net een klein kind die iets stouts heeft gedaan. Hanne zit sinds gisteravond op laatste voeding om 20.00 uur. Ze krijgt nu nog 4 flesjes. Weet niet wie het vroeg of dat kwaad kon, maar dat kan het niet. Er zijn beebies die het niet rekken tot ong 4 mnd. Hanne heeft nu om 8.00, 12.00, 16.00 en 20.00 uur. Op zich rottijden want ik zit dan net met halen en brengen van de kids van school of eten tussen de middag. Maar goed, we zien wel hoe dat gaat lopen als de vakantie voorbij is. ook ben ik begonnen met roosvicee en fruithapjes, wel vroeg maar het gaat erin als koek, en ze heeft er geen last van. Verder hebben we het lekker rustig gehad met oud en nieuw. Overdag mijn zoons verjaardag gevierd, oudjaarsdag, en savonds lekker met zijn 5en (Hanne lag boven te slapen) oud en nieuw gevierd. Ik lag om 2.00 uur op bed. groetjes, jikke
@savita: ze eet wel wat korter.. maar ik had niet het idee dat ze te wienig binnen krijgt eigenlijk ze dacht dat het missxhcien wel koemelkallergie kon zijn want dan huilen ze ook veel ik vond het wat kort door de bocht.. maar gelukkig zei ze zelf ook al dat ze hierop geen volledige conclusies kon trekken vandaar het terugkomen op het weeguurtje hoop dat ze dan wel ietsje is aangekomen want het kan net zo goed iets zijn wat ik veel eet zou ik persoonlijk dan denken he volgens mij hebben we dan ineens een lange weg te gaan nog
@ Saskia: Tsja.. het zoe wel handig zijn al had er een gebruiksaanwijzing bijgezeten bij de geboorte, zodat je precies zou weten wat er aan de hand is .
trouwens op het cb ook gezegd dat ALS er zo'n evaluatie plaats vind met wijkverpleegkundige.. dat ik dan wel zelf wil kiezen wie het wrod gezien ik met eentje het onwijs kan vinden en met de ander het gevoel heb dat zij praat en ik dien te luisteren want echt reageren op awt ik zeg deed ze dus absoluut niet en eh... de tip was "maak je afspraak op woensdagmiddag.. dan heb je altijd dezelfde" nouja.. ok dus
saskia: balen zeg dat ze is afgevallen, en nu dat gedoe met het gesprek bij je thuis en naar het weeguurtje...echt niet leuk. hier ook een licht babietje, ze duwt gewoon de fles uit mijn handen en perst haar kaakjes opelkaar, dus ik krijg er echt niet meer in, als ze de volle 165cc op heeft spuugt ze toch weer veel eruit...tis niet makkelijk... wanneer gingen we nou naar amersfoort? 12 feb.? of 12 januari? kweet het niet meer... jikke ; ik heb gehoord dat er nu 4 septembermama's zwanger zijn! ik ben denk ik uitgerekend in augustus, en jij? ik heb het ook nog niet aan mijn moeder verteld, ze zal zeker negatief reageren, ze is gewoon zo, en daar heb ik geen zin in...mijn zusje en beste vriendin vonden het superleuk, en wij ook, dus! voor jou de vijfde. leuk hoor! nu een peoplecarrier aanschaffen!?leuk zo'n gezellig groot gezin! hoe voel jij je? zit je nu ook te kletsen bij de augustus zwangeren?