bah.. volgens mijn moeder vraagt mn oma dus wel altijd heo het met anne gaat en is ze heel enthousiast met fotoos en moet mijn moeder dus ook altijd fotoos uitprinten enzo jammer dat ik er niets van merk zeg stomme gezeik verpest WEER mn hele humeur kon er gisteravond ook ALWEER niet van slapen omdat ik gewoon niet denk dat het goedkomt in feite is het gewoon kiezen tussen familie en gezin.. en sorry.. maar daar word ik gewoon wat depri van nog veel meer dan van anne dr gehuil kan verdorie alweer wel janken houd dat gezeik nou nooit op sorry.. moest het even kwijt hoor
@ Jennifer: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Tygo heeft ook gewoon doorgeslapen met oud en nieuw. Waren rustig thuis en zijn ook na 12 uur niet meer weggeweest. Mijn ouders waren hier en konden evt oppassen maar niet nodig geweest. Heel ander oud en nieuw dan voorgaande jaren. Vorig jaar in Berlijn en twee jaar geleden stonden we op Times Square New York. Nu dus thuis maar met Tygo! @ Patries lijkt me een mooie ervaring om daar oud en nieuw te vieren. Hoelang ben je nu in Dubai? @ Sakia. Veel plezier met zwemmen ben benieuwd. Lijkt mij ook erg leuk. Hier ook al om 9 uur...pfff wat een tijd zeg Luiers zie je idd snel genoeg wanneer t te klein is. Ik was ook bang dit niet te zien, maar valt wel op hoor. Veel maten overlappen elkaar ook met aantal kg's. Jeetje dat Anne is afgevallen. Hopen dat t snel de goed kant weer opgaat! Ben je al eens naar een osteopaat geweest met haar? Ik heb verschillende verhalen al gehoord dat met hier baat bij heeft gehad. Positief blijven hoor, en ff zeiken kan erg opluchten! @ Lovewinnie Nog geen favo knuffel hier. @ Savita; Vandaag eerste werkdag. Succes! Hoop dat t meevalt Ben wel blij dat ik een keer niets heb afgesproken vandaag. Lekker rustig aan. Moet wel nog t een en ander doen hier maar zit ik weer achter die stmme laptop. Werk drie dagen, voorlopig op ma di wo (goh wat viel de kerst rot ) en de afgelopen drie weken had ik de do en vrijdag helemaal volgepland met afspreken met vriendinnen. Erg leuk natuurlijk maar dit is ook wel lekker. Ga zo eerst de kerstboom maar eens opruimen. Altijd erg leuk als ie staat maar ben m nu toch ook wel zat. Later de overige pagina's bijlezen.
Sas: het is gewoon klote zo'n situatie! Kan niet veel meer zeggen dan sterkte en: gooi het er vooral uit hier, daar zijn we ook voor!
Heyy meiden, Wil jullie en jullie beebs allemaal een heel goed en vooral gezond en liefdevol 2008 wensen! Zo even uit mijn blote hoofd Noor: Wat een enorm leuke foto! En succes morgen! Saskia: Snap dat je er heel erg mee zit vanwege die enorm moeilijke situatie! En wat raar dat anne is afgevallen! Snap wel dat je er niet echt op zit te wachten om elke week naar cb te gaan maar is voor een goed doel! Pris: Jeetje is ook niet niks! Veel sterkte komende tijd! Zoe: Met jou gaat goed zo te horen! Lekker joh dat Tara zo'n lekkere makkelijke meid is! Virginie: Fijn dat keld nu een uurtje slaapt op een dag! Dat hij niet moe is! Mijn zoontje van bijna 2 slaapt zelfs nog 2 en half uur overdag en van half 8 tot half 9 s'ochtends! Hij heeft blijkbaar niet meer nodig. Hoeveel slaapt hij s'nachts dan? Marsab: Fijn dat Aiden weer doorslaapt! Hoop goede uitslag van heupjes! Mariella: Hoop snel 2e kindje voor jou! zwangere: Gefeliciteerd! Hier komt geen kleine meer voorlopig of nooit maar komnde jaren zowieso niet! wil spiraal laten zetten dus laatst naar dokter was er een invaller: ja kan ik niet zetten en wil je ook niet als proefkonijn gebruiken haha, maar moet wel weer een maand wachten! MissX: hier laatst ook condoom gescheurd, me vriend riep meteen ik wil geen kinderen meer haha dus morning afterpil gehalld, wat een kl*twe pil zeg was week later heeeeeeeeeeel erg ongesteld. wel spannend. wanneer kan je testen? jennifer: ik heb dubbele banner! Euhhmm... sorry meiden weet even niet meer, ben wel veel vergeten... hier alles zijn gangetje, oudjaarsnacht waren wij naar de kazerne van mijn vriend zijn werk gegaan. resultaat hele nacht met daim in handen gezeten die wou absoluut niet in campingbedje slapen. mannensfeer daar ik werd er zelfs naar van. oww daimy wil eten brb
Ben weer terug uit het ziekenhuis! Het was allemaal goed, op de echo waren geen afwijkingen te zien bij zijn heupjes! Gelukkig maar! @ Pris: meid wat erg! sterkte de komende tjd, ook voor je vriendin! @ Saskia: jeetje, het houdt niet op he...baal ook altijd van dat gezeur in de familie. (komt bij mij gelukkig niet vaak voor..) @ Rian: balen zeg dat ze niet goed heeft geslapen met OenN! Daar was ik zeg ook bang voor, vandaar dat we het gewoon lekker thuis hebben gevierd! @ Noor: super leuke foto! Heb je die shirtjes bij simply colours gedrukt/ besteld? Heel gaaf! @ Miss X: misschien ook weer zwanger!? Jeetje, spannend hoor...We horen het wel!
gelukkig dat alles goed was marsab hier gesprekje met de dokter vandaag en dus verwijzing voor het ziekenhuis op zak inmiddels komende woensdag.. dus ben benieuwd
oh vergeet ik nog bijna iets belangrijks... had ik hier nou gehoord dat kinderoase een heel goed gastouderbureau was? werd net door ze gebeld namelijk.. en toen vroeg ze hoe ik van hun gehoord had en werd ze natuurlijk erg vrolijk toen ik zei dat ik online gehoord.. dat ze heel goed waren (of beter iig) maar ook.. dat ik had gehoord dat ze dus geen gastouders in rotterdam hadden en tja.. dat is natuurlijk wel een punt maar ze belde dus.. omdat ze die dag een aanmelding hadden gehad van iemand in r'dam alleen wilde die liever nanny zijn dan gastouder oftewel.. bij ons thuis ipv in haar eigen huis nouja.. eigenlijk is dat natuurlijk een nog idealere oplossing dus die mevr. gaat nog even praten met onze potentiele nanny.. EN bovendien bij haar voorleggen of ze evt. gastouder wil zijn maar als het klikt.. (en das nog altijd even de vraag natuurlijk) dan lijkt het ons ook wel fijn om haar als nanny te nemen scheelt best wel een hoo pgedoe oa met zoals hier eerder genoemd je kind sochtends heel vroeg uit bed peuteren als ze nog lekker ligt te slapen anyway.. ze belt dus volgnede week terug \o/ ben heel benieuwd en ik hoop dat het wat is. job wil in ieder geval niet iemand die te jong is enige is dus dat ze een sps II opleiding heeft en die opleiding volgens mij niet al 10 jaar bestaat dus superoud zal ze niet zijn. spannend!
Ben ik weer: Daimy ligt zielig huilend in bed haha echt zo van ik ben zooooooooooooooooooo zielig huiltje. Saskia: Fijn dat je nu een doorverwijzing hebt, hoop dat je eindelijk wat wijzer word! Marsab Fijn dat alles goed was! Hadden het ook beter niet kunnen doen maarja anders had ze wel wakker geworden van onze hond Want al die knallen in zijn territorium kunnen absoluut niet Daimy is ondertussen niet meer ingebakerd, ze verzette zich er enorm tegen en slaapt tegenwoordig lekker in een slaapzakje (ik blij hoef het dus niet proberen af te bouwen) Slaapt s'nachts best goed met hier en daar een uitzondering. Ben ook wel benieuwd hoe zwaar en lang daimy ondertussen zit ze nu in maatje 68 en sommige dingen worden al te klein, ze is niet extreem dik ofzo maar ze lijkt zo lang. Ze zit ook niet meer in de kinderwagenbak want ze werd daar zo hysterisch in dus hup in de buggy op wipperstand en ze valt nu echt elke keer heerlijk in slaap of kijkt naar haar broer die naast haar zit. Alleen overdag is ze een stuk onrustiger En ze kan er nog steeds niet goed tegen als we weggaan, dan is ze totaal van slag. Ze is nog zo prikkelbaar lijkt wel, overgevoelig voor veranderingen van omgeving ofzo. Vreemd. Nog meer baby's dat want lees veel hier dat jullie veel weggaan. liefs rian
hee meiden, even snel een vraagje tussendoor: jesper wil en past niet meer in de kinderwagenbak. Ik heb een bugaboo, de wandelwageninzet wil ook op ligstand. Zou ik dan al kunnen doen? In de maxi cosi is ook niks. Past hij ook al bijna niet meer in. Toch ook best lastig zo'n groot kereltje.
Suus: Ik heb daimy er ook gewoon in de buggystand gewoon doen wat jou het beste lijkt. Als jesper er niet lekker in ligt waarom zou je hem dan nog in de kinderwagenbak leggen, dat lijkt me lichamelijk ook niet goed voor hem toch?
He 72 uur, verdorrie! Ik had dus gewoon een morning afterpil kunnen halen. Ik moet binnen nu en volgende week ongesteld worden. Het is inderdaad spannend want ik begin nu opeens weer heel erg in de zenuwen te zitten. Ik bedenk me al hoe ik dat ga doen in ons flatje, waar een 2e ledikant moet staan. Ik hoop het echt niet, (klinkt heel naar, het is natuurlijk welkom) Maar ik had graag 2 jaartjes willen wachten. Ik heb ook al de pleister vorige week gehaald die ik kon gebruiken zodra ik ongesteld werd :S Als ik ongesteld word, weet ik zeker dat ik nog wil wachten. Ik heb altijd gezegd dat ik vrij snel achter elkaar een 2e wou, maar daar ben ik niet meer zo zeker van. Trouwens die Fetherlide, extra dunne condooms moeten we niet meer gebruiken he Ik hou jullie op de hoogte, mijn computer is gecrasht en we krijgen hem pas tussen 4 en 6 weken. Balen. Ga nu alles teruglezen, ben nu bij mijn moeder.
@suus: zie best veel mensen zo rondlopen eigenlijk dus denk dat het wel moe tk unnen zeker als hij gewoon kan liggen in feite @rian: mja ik heb weinig hoop dat ze wat vinden las online dat bij 97% van de babies ze geen oorzaak vinden maar ik sluit wel graag uit dat ze bij die andere 3% hoort en ja ik hoop ook absoluut dat die nanny wat is want hoe langer ik er over nadenk. hoe meer voordelen ik zie in het feit dat ze hier zit geen gedoe als anne ziek is.. geen gedoe met vreemde bedjes... je eigen schone huisje en geen verandering van omgeving en bovenal gewoon makkelijk voor ons ook je hoeft dr namelijk sochtends nooit weg te brengen dus sochtends even eten geven en je kan zelf in principe gaan. en smiddags ophalen... is ook niet meer nodig want ze is gewoon al thuis. en in het kader van het huilen.. denk ik nog practischer enige is dat zo'n nanny dus niet net 18 moet zijn en net van school af enzo want ik weet niet of ik daar anne wel aan toe durf te vertrouwen hadden het hier nog even over dat ze toch in je huis zit maarja... op zich.. ik vertrouw iemand liever mn huis toe dan mn kind en daar was job het wel mee eens uiteindelijk. dus tja.. spannend en spannend en spannend wil nu al dat het volgende week is
@ Saskia: Hopelijk wordt het wat met die nanny! Een hele hulp denk ik zo! En wat een k*t situatie met je familie. Houd het dan nooit op? @ MissX: Haha, die condooms! Hij zal misschien meer 'voelen', maar als ze scheuren is er ook niets aan! Wij hebben hele leuke, Performance . Leuk omdat het daarmee erg lang kan duren.. Over nog een kindje, we hebben nog alle tijd eigenlijk.. Het hart zegt misschien ja, maar het verstand nee.. Dit is bij mij toch zo. @ Rian: Keld slaapt van ongeveer halftien tot halftien de dag erna. Toch in het weekend. Als ik moet werken haal ik hem rond halfnegen uit zijn bedje. Maar blijkbaar heeft hij toch een beetje slaap nodig overdag, anders had hij in de namiddag niet geslapen denk ik.. Wat zielig van Daimy, ze kunnen echt zielig huilen hé? @ Marsab: Gelukkig was er niets te zien op de echo! Heeft Aiden het goed gedaan in het ziekenhuis? @ Noor: Superleuke foto! Mooie kindjes heb je! Maar lijkt me zoooo druk! @ Pris: Je jaar begint ook goed zeg! Pffff, het leven zit soms echt kl*te in elkaar! Sterkte..
He meiden, vandaag naar t cb geweest, nou Saskia hier t tegenovergestelde van jouw probleem; Jesse was nu 64 cm en 7430 gram. (heb geen commentaar gekregen!, viel me mee) Helaas wel en ander probleem; Jesse wil de laatste dagen echt iedere 3 uur eten, ook 's nachts, dus ipv een fles eraf, is er nu weer 1 bij. We mogen nu van t cb 's avonds een beetje nutrix in zijn fles doen in de hoop dat hij dan wat langer zal slapen en niet meer iedere 3 uur komt. Ook mogen we als we dat willen wel voorzichtig met fruit beginnen (hier geen enkele allergie oid). Dus vanmiddag even geprobeerd en hij vond'z'n appeltje (halve gepureerd) echt heerlijk! @suusok voor Jesse wordt de kinderwagenbak te krap, hij mocht van 't cb wel in de wandelwagen zolang die maar op de meest platte stand staat (vanwege de rug en heupjes) Ga dat dus binnenkort maar eens proberen. Nu gaan we vooral hard duimen dat hij op de nutrix weer iets langer slaapt en we terug kunnen naar het oude flesschema. Ben trouwens wel erg benieuwd naar de lengtes en gewichten van jullie kindjes nu. O'ja vandaag ook weer prikjes gehad, ging wel redelijk, nu even afwachten hoe het vannacht gaat, vorige keer heeft hij er geen last van gehad. Groetjes Simke
ik kom me eigen ook maar eens melden hier.Ik ben Ilona 26 jr jong kom uit utrecht en ben 16 september bevallen van een heerlijke dochter kaitlyn. Ik wil iedereen nog een heel gelukkig 2008 wensen en lekker genieten van onze kleintjes
Noor: Wat een onwijs leuke foto zeg, wat een schatjes! Pris: Tjee zeg, dat is zeker geen goed begin van het jaar. Heel veel sterkte met alles. Vanmiddag Kyra van het KV gehaald, ze was helemaal bekaf. Ze heeft heel de dag niet geslapen De leidsters zeiden dat ze erg moest wennen aan de geluidjes en andere gezichten. Ik vond het zo zielig toen ik het hoorde. En toen ze mij zag kreeg ik gelijk een glimlach te zien van ' oh gelukkig, mama is er weer' ! Dus ik kwam thuis, eten gekookt, heerlijk met Kyra wezen douchen, lekker op bed gelegd en ik heb haar niet meer gehoord. Gelukkig zijn we nu weer 3 daagjes vrij, maar ik vind het wel zielig hoor! Hoe klein ze ook zijn, ze zijn echt niet gek! Saskia: Spannend met die nanny. Toch lijkt het me niet zo gek hoor zo'n nanny in huis, zeker omdat ze dan lekker in hun eigen omgeving zijn en eigen bedje. En op het KV is het toch allemaal anders, maar zal ook wel wennen hopelijk. Marsab: Gelukkig was de echo goed, zal wel een hele opluchting zijn! Nou meiden, ga ff lekker theeleuten en heerlijk met mn mannetje op de bank zitten Oh ja, is het nu zeker dat het de kabouterhut wordt? Ik hoor er niks meer over, of heb ik wat gemist?
Marsab, gelukkig was er niks aan de hand. Een zorg minder Noor, wat heb jij een schatjes zeg. Super mooie foto. ilonaw, welkom!
He meiden, Ik ga volgende week vrijdag voor het eerst babyzwemmen met Kyra. Ben zo benieuwd, maar kijk er onwijs naar uit. Het lijkt me zo leuk. Het is van 10.00-10.15, dus nog een beetje normale tijd Ilonaw: WELKOM, join the club
Hoi allemaal! Ik heb ruim 8 pagina's of zo snel gelezen. @ Noor: leuke foto met z'n drietjes met hun bijpassende truitjes! Zo schattig! @ Pris (toch?): hoe gaat het nu verder met vriend van je die nu op IC ligt? Ik heb druk in de laatste dagen. We zijn vanmorgen bij een huisje gekeken waarop we verliefd zijn geworden, morgen nog een keer daar kijken en daarna gaan we bod op doen of zo. Spannend. Ik hou jullie wel op de hoogte. Matthew is vandaag bij het CB geweest. Hij is nu 67 cm lang en weegt 7,4 kg. Tweede prikjes gehad, hij moest erg huilen, zo zielig. Op dit moment heeft hij verhoging van 38,3 graden. Maar hij blijft proberen lachen, zo te zien is hij echt vechtertje! Nu slaapt hij zonet, maar zo meteen gaat hij met papa onder de douche en daarna ga ik hem minder warm aankleden om koorts te zakken 's nachts in. Morgen denk ik niet hier komen kijken/lezen want ik heb morgen een drukke dag voor de boeg, namelijk huis kijken om 09.00 uur 's morgens met Jeroen, Matthew, makelaar en collega van Jeroen. Daarna boodschappen doen voordat er een volk over mijn vloer komt. Ze willen mij natuurlijk graag feliciteren. Matthew's moeder wordt alweer een jaartje jonger Slaap lekker voor straks, truste! XXX